Vodafone a pierdut circa 35.000 de utilizatori in Romania in ultimul trimestru din 2010

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 3 februarie 2011, 11:54 Economie | Telecom

 documente
(03 Feb 2011) Excel, 237KB
Vodafone Romania avea la sfarsitul ultimului trimestru al anului trecut peste 9,80 milioane de utilizatori (n.r numar SIM-uri active), in scadere cu circa 35.000 de utilizatori fata de trimestrul anterior din 2010, insa in crestere cu circa 141.000 de clienti fata de aceeasi perioada din 2009, arata datele financiare prezentate joi de grupul britanic. In trimestrul incheiat in luna decembrie a anului trecut, veniturile din servicii ale operatorului au scazut cu 9% fata de aceeasi perioada a anului 2009. Inaki Berroeta, noul sef al Vodafone Romania sustine ca rezultatele sunt peste asteptari tinand cont de actualele conditii economice.

In perioada octombrie-decembrie 2010, venitul mediu pe utilizator (ARPU) al Vodafone in Romania a fost de 6,2 euro, in scadere atat fata de trimestrul anterior al anului trecut, cand ARPU a fost de 6,8 euro, cat si fata de ultimul trimestru din 2009, cand valoarea acestui indicator a fost de 7,6 euro.

"Rezultatele Vodafone Romania au fost peste asteptarile noastre, in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2010, in conditiile in care am continuat sa operam intr-un mediu economic dificil. Ne bucuram sa vedem o tendinta de crestere a serviciilor de date mobile, precum si in zona solutiilor totale de comunicatii si in segmentul Business. Acesta este rezultatul investitiilor noastre continue in dezvoltarea retelei, care ne ofera acum avantaje competitive importante in ceea ce priveste acoperirea retelei si calitatea serviciilor", a declarat Inaki Berroeta, CEO Vodafone Romania.

Vodafone, al doilea mare operator de telefonie mobila in functie de clienti din Romania, a mai anuntat ca din baza totala de clienti de la sfarsitul lui decembrie 2010, 62,1% erau clienti au serviciilor preplatite.

Vodafone Romania a inregistrat in anul fiscal incheiat la 31 martie 2010 venituri totale de 921,5 milioane euro, in scadere cu 21% fata de anul fiscal anterior, in timp ce profitul operational inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare (EBITDA) a scazut cu 25% pana la 396 milioane euro.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5464 vizualizari

  • +7 (15 voturi)    
    ... (Joi, 3 februarie 2011, 11:59)

    Marcu [anonim]

    Urasc compania asta de telefonie pentru calitatea execrabila a serviciilor de Call Center. Daca ai o problema, este o adevarata provocare sa ajungi sa vorbesti cu un operator, mai degraba ajungi in audienta la Papa.
    • +7 (7 voturi)    
      Compania asta? (Joi, 3 februarie 2011, 12:09)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      Am exact aceeasi problema si la Orange, RDS, am trecut si pe la UPC. Daca stau sa ma gandesc, nu cred ca exista companie care sa aiba suport ca lumea.
      • -4 (8 voturi)    
        :)) (Joi, 3 februarie 2011, 12:45)

        xx [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Daca ai fi auzit de self service nu te-ai mai fi plans de Call Center. Sunt atatea unelte prin care iti poti rezolva pbl. Dar romanul este comod, suna si asteapta totul pe tava!!
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 3 februarie 2011, 13:01)

        Marcu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        N-am avut de-a face cu Orange, Cosmote, etc..., dar am avut cu RDS. Astia raspund la telefon, dar e tot ca si cum ai vorbi cu robotul. :)
      • 0 (0 voturi)    
        customer service si la altii (Joi, 3 februarie 2011, 18:31)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Daca 'adorati' serviciile de customer service de la call center Orange/ Vodafone/ Cosmote & altii care mai sunt asemenea lor, cred ca va veti amuza la aceasta farsa difuzata in 10.01.2011 la televiziunea belgiana!
    • +7 (7 voturi)    
      Call center (Joi, 3 februarie 2011, 12:15)

      MakavelliRo [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      Ia incearca sa suni la call center la orange de exemplu, iar mai apoi discutam despre calitatea suportului prin telefon.
    • 0 (4 voturi)    
      companii (Joi, 3 februarie 2011, 13:18)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

      am fost abonat la toti pana acum si pot spune ca orange sunt cei mai mizerabili la toate capitolele. cele mai mari regrete le am dupa vodafone,m-am mutat de la ei pentru ca majoritatea anturajului e acum pe orange.oricum nici unii nu sunt perfecti.
    • +1 (3 voturi)    
      rea credinta (Joi, 3 februarie 2011, 17:05)

      totti [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      Si eu am problema asta cu Cal Center-ul de la Vodafone, dar stii ce cred eu, ca de-al dracu fac chestia asta pentru ca in fond de ce ai apela la un operator? decat sa desfiintezi un contract ! care contract de ce sa fie desfiintat in opinia lor? Asta este cam asa, te prind in cusca la momentul in care inchei un contract, dar cand vrei sa-l reziliezi chiar si la termen sa reusesti foarte greu, sau altfel spus de la ei iesi pe usa dar cand vrei sa intri nu mai reusesti pe usa decat pe fereastra, aviz amatorilor!
  • 0 (12 voturi)    
    Scadere meritata (Joi, 3 februarie 2011, 11:59)

    Robert [anonim]

    Sunt uimit ca nu au avut scadere mai mare. Daca ma gandesc la modul in care desconsidera clientii, sunt convins ca doar cei care inca au obligatii contractuale (abonament obligatoriu inca x ani), mai sunt activi in reteaua lor....
    • 0 (4 voturi)    
      permanent... (Joi, 3 februarie 2011, 13:24)

      izo [anonim] i-a raspuns lui Robert

      Pe mine m-au pierdut pt totdeauna. Am renuntat la abonament dupa ce dintr-o eroare de-a lor mi s-au factura invers minutele nationale si cele in retea, pierzand cam 200lei (eroare recunoscuta dar care nu au vrut sa o repare).
      Dupa ce inchei cu ei, ma transfer in alta retea. DUpa un an imi vin de la o firma de recuperari (Top Factoring) tot felul de scrisori de amenintare, ca, cica, as mai avea de platit 240 de lei de pe o factura de 40 lei.... (facura ciudata din mement ce eu plateam lunar cam 200 lei).
      Le urez sa isi piarda toti clienti. Cat mai repede.
      • +1 (3 voturi)    
        da (Joi, 3 februarie 2011, 13:54)

        Robert [anonim] i-a raspuns lui izo

        si tu tolomac..pentru astfel de probleme te poti adresa si altor institutii
  • +15 (19 voturi)    
    Si o sa mai tot scada (Joi, 3 februarie 2011, 12:05)

    qaz [anonim]

    ...daca o sa continue cu politica asta de incurajare doar a cartelarilor (o masa de utilizatori foarte volatila si sensibila doar la pret nu si la calitate) si tratarea cu dosul a abonatilor. De programele de fidelitate (pt abonati) si serviciul clienti nici nu are rost sa pomenesc mai mult pt ca la capitolele astea sunt praf de mult.
    • +2 (2 voturi)    
      cred ca da (Joi, 3 februarie 2011, 17:08)

      dan [anonim] i-a raspuns lui qaz

      cum am parasit vodafone...
      iarna 2008 : abonament de 3 euro pe 2 ani
      iarna 2009 : cer transfer la abonament de 5 euro, sunt refuzat pe motiv ca acel abonament e pt abonati noi si pt cei care prelungesc abonamentul
      iarna 2010 : bye bye

      in 2009 le-am spus ca sunt dispus sa-mi prelungesc contractul cu un an, pana in 2011 doar sa-mi dea abon de 5 euro, dar m-au refuzat, intre timp am optat pt alta companie si ca urmare in 2010 cand s-a incheiat contractul... bye bye
  • +7 (7 voturi)    
    Pont (Joi, 3 februarie 2011, 12:10)

    vladawd [utilizator]

    Pt limba romana apasa 1 -> si te plimba prin meniu de nu mai poti.
    Asa ca apasati 2 pt engleza, apoi 1 si esti pus in asteptare pt a discuta cu un operator.
    Sper sa fie utila scurtatura :)
    • -4 (4 voturi)    
      scurtatura utila (Joi, 3 februarie 2011, 12:27)

      io [anonim] i-a raspuns lui vladawd

      si esti pus in asteptare ptr a dicuta cu un operator... in limba engleza.
      • +3 (3 voturi)    
        gresit, (Joi, 3 februarie 2011, 14:53)

        eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui io

        ti se raspunde in limba romana. incearca. eu folosesc de mult varianta, invatat de altcineva, fireste.

        Vladawd are dreptate.
  • +8 (10 voturi)    
    Am fost client Connex si ulterior Vodafone (Joi, 3 februarie 2011, 12:11)

    Claudiu [anonim]

    ...timp de 9 ani.

    Din 2008 am parasit reteaua Vodafone si mi-am luat numarul (traiasca portarea!!!) si e mult mai bine.

    Ani de zile am platit abonamente scumpe cu putine facilitati...

    Vodafone e bun la calitatea semnalului dar oferta comerciala e in general impotriva clientului...

    Ma astept sa piarda si mai multi clienti...ii pierd pe propria lor mana...
    • -5 (5 voturi)    
      ? (Joi, 3 februarie 2011, 13:15)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      Cum e Conex-ul, e mai bun? Mie au inceput sa'mi creasca facturile la Vodafone , dar de vorbit, vorbesc mai putin . Vrea sa trec la Conex ...
    • +2 (2 voturi)    
      PARADOX (Joi, 3 februarie 2011, 15:07)

      Gabron [utilizator] i-a raspuns lui Claudiu

      Parerea mea e ca si cei de la Vodafone cu Orange,precum si RDS cu UPC si-au impartit piata.
      NU MAI EXISTA CONCURENTA DELOC.
      Ex: Am un abonament bun la VDF ,dar m-au deranjat niste servicii si informatii gresite pe care le-am primit de la ei.Am hotarat sa ma mut la ORANGE cu cele 5 nr. de telefon pe care le aveam.
      Si....Orangeul nu m-a vrut decat cu oferta pe care o aveau pe site(ceva business),adica nu au incercat deloc sa negocieze.(Si nu trebuia sa negocieze mult...pentru ca eu eram si sunt hotarat sa plec de la vdf....ceva gen 1euro/ab/luna!!!!)

      IDEEA ESTE CA NU MAI EXISTA CONCURENTA NICI IN ZONA ASTA DE SERVICII.

      P.S.
      De RDS vs UPC cred ca nu mai are rost sa vorbim ;)
  • -1 (3 voturi)    
    vodafone... (Joi, 3 februarie 2011, 12:13)

    raul [anonim]

    Sunt utilizator vodafone de multi ani. In acalasi timp, ca telefon de baza, utilizez orange. De ce? Semnalul...sunt locuri unde vodafone n-are semnal...si sunt multe locuri din pacate...Daca nu m-am retras de la vodafone a fost doar pt. simplu fapt ca , de-a lungul timpului, am gasit la ei mai multa intelegere decat la concurenta...adica telefoane la pret mai bun, abonament personalizat etc.
  • +1 (9 voturi)    
    I-a rupt Cosmote (Joi, 3 februarie 2011, 12:13)

    Flatron [utilizator]

    Dca nu venea Cosmote si DIGI Orange si Vodafone ar fi fost pe cai mari. Faceau preturile ca si statiile PECO
  • +4 (6 voturi)    
    pre or post = pay anyway (Joi, 3 februarie 2011, 12:18)

    Emil [anonim]

    pe cartelari se bazeaza toate companiile, pe cat posibil vor sa evite abonatii care deh au pretentii, trebuiesc servisati etc, sa nu mai punem costuri cu hartia si livrarea facturilor trendul e clar si fatis abonati doar firmele in facturile carora nu se uita nimeni sa tina o evidenta lunara a convorbirilor ......
    oricum parerea mea este ca sunt toti o apa si un pamant adica toate companiile din Romania si nu numai
    Orientare personala ? daca tot sunt un ghimpe si sunt tratat ca atare macar sa fie abonamentul mic (vezi digi) si convorbirile la fel tarife minime.
  • -3 (5 voturi)    
    Vodafone (Joi, 3 februarie 2011, 12:22)

    Mirel [anonim]

    Pana in anul 2008 am avut Vodafone . Intotdeauna am vorbim putin si am platit mult . Nu am fost deloc multumit de aceasta retea . Era mult mai fain cand era pe piata reteaua Connex . De cand a preluat-o Vodafone a stricat totul . Bine ca in Marea Britanie compania Vodafone la un abonament de 25 de lire sterline clientul primeste 5000 de minute nationale si 5000 min cu 2 nr fav din retea , 5000 sms in retea si 1 Gb de trafic internet pe viata . La noi pauza primesti ceva la inceput si atat nu . Acum prefer alte retele de telefonie mobile mai bune si mai avantajoase .
    • 0 (0 voturi)    
      Da si tu un link! (Joi, 3 februarie 2011, 12:40)

      AAA [anonim] i-a raspuns lui Mirel

      Sa vedem si noi minunatia asta de oferta... Poate ne abonam toti la VDF UK... :)
    • +5 (5 voturi)    
      25 lire (Joi, 3 februarie 2011, 13:21)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Mirel

      la un abonament echivalent si aici sunt minute si sms-uri cacalau
  • +1 (3 voturi)    
    vodafone (Joi, 3 februarie 2011, 12:30)

    cristen [anonim]

    Vodafone au acoperire buna, dar sunt foarte zgarciti cu clientii. In schimb campaniile lor publicitare sunt destul de agresive.. de marketing au bani...
  • +2 (2 voturi)    
    vodafon (Joi, 3 februarie 2011, 12:52)

    gogu [anonim]

    imi vine sa plang pentru aceasta scadere ! uooooooooooooooooooooooooooooooooo !
  • +6 (6 voturi)    
    Vodafone (Joi, 3 februarie 2011, 12:59)

    ofelia [anonim]

    a pierdut clientii deoarece la sfarsitul anului trecut a promovat o campanie la limita legalitatii, taxand cu 1 euro SMS-uri care nu erau trimise de clienti (1 pe zi). Desi nu erau trimise, pe factura aparea in fiecare zi un SMS, iar motivarea angajatilor Vodafone era "v-ati inscris intr-o campanie". Cu inscrierea in campanie nu am nimic, fiecare face ce doreste pe banii lui, dar cum poti taxa servicii de care nu a beneficiat clientul? Un euro pe zi, indiferent daca trimiteai sau nu SMS-ul. Au dorit sa castige bani multi in timp scurt, iar acum vor pierde pe termen lung.
  • +2 (2 voturi)    
    Care...? (Joi, 3 februarie 2011, 13:18)

    Nae [anonim]

    Care ar fi mai breji in momentul de fata ?
    • +2 (2 voturi)    
      digi (Joi, 3 februarie 2011, 13:37)

      george [anonim] i-a raspuns lui Nae

      cum zicea cineva mai sus... daca tot ai parte de servicii proaste macar sa fie ieftine :)
  • +3 (3 voturi)    
    HOTI si NESIMTITI (Joi, 3 februarie 2011, 13:26)

    ION [anonim]

    sunt hoti si nesimtiti cu concursuri ieftine gen 10000euro/zi sau 1vw/zi - mincinosi ordinari! neprofesionisti, diletanti cu pretentii de imbogatire, nu stiu cum sa-ti ia banii din cont. am renuntat la ei si ma simt excelent in cosmote. cand vor iesi pe piata cu oferte reale, atunci se vor putea masura cu cosmote. deocamdata nota 2 vod-afonilor!!!
  • 0 (0 voturi)    
    preturi uk pentru mincinos (Joi, 3 februarie 2011, 13:28)

    dana [anonim]

    http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile-price-plans/all-plans?initialFilters=flt_personal
    cosmote!=cea mai de cacao retea
  • +3 (3 voturi)    
    vodafone (Joi, 3 februarie 2011, 13:30)

    Iulian [anonim]

    A fost o companie buna la inceput dar tratare clientilor lasa foaret mult de dorit sun actual client vodafone dar deabia astept terminarea contractelor ca le si reziliez definitiv si nu mai vreau sa aud de ei niciodat
    PS actual client vodafone din anul 2000
  • +2 (2 voturi)    
    niste hoti!! (Joi, 3 februarie 2011, 13:32)

    vio ohima [anonim]

    am fost abonat la conex,din prima luna de cand a intrat pe piata in oltenia!!am avut si 6 abonamente la ei!!am platit facturi uriase!!am taiat 4 mai am 2!!astept frumos sa treaca si perioada de reziliere si adio conex!!!vodafone pardon!!)acum daca nu platesc pe 23 ,(pe 22 e ultima zi!)ma suna!!ahahahah de abia astept sa plec=)))))))))imi iau numerele si ma portez la cosmote!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Apropo de Cosmote (Joi, 3 februarie 2011, 16:26)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui vio ohima

      Apropo de sunat dupa ce iti emit factura: prietena mea tocmai s-a mutat pe cosmo si chiar din a doua luna au inceput sa o sune ca nu si-a platit factura. Nu a intarziat peste data de scadenta, dar totusi au sunat-o.

      Eu sunt client Orange de e vremea dialogului si sunt momentan multumit. Nu au probleme si la serviciul clienti si nici nu ma suna sa-mi reaminteasca de plata facturii, chit ca intarzii relativ mult sa o platesc, uneori ma intind pana spre jumatatea lunii urmatoare.
  • 0 (0 voturi)    
    ceva normal (Joi, 3 februarie 2011, 15:05)

    eugen [anonim]

    e normal sa plece lumea, in conditiile in care concurenta nu doarme, sunt infipti pe bussines, dar pe PF sunt varza, eu la abonament platesc mai mult decat da unul la prepay pe aceleasi servicii.
    cred ca managerii lor au ochelari de cai, plus ca au o politica idioata de te mint pe fata (ex:
    extaoptiune moca cica, 4 luni impusa, din a doua luna taxata, telefoane la oferta mai scumpe decat gasesti la liber), cam jegosi pe romaneste, scuze de exprimare.
  • 0 (0 voturi)    
    customer service (Joi, 3 februarie 2011, 15:24)

    Fas [utilizator]

    Primul meu apel la Customer Service (stiu ca exista si self-service si e chiar util, dar era pt o informatie sensibila): dupa ce apas pe butoane ca sa ies din labirintul lor, la un moment dat saracul robot spunea numai: apasa 3, apasa 4, apasa 5 , fara sa spuna pentru ce corespund aceste numere :)). A fost chiar comic, eram ca Rage-Guy, urland "FUUUUU!"
  • 0 (0 voturi)    
    asa merita (Joi, 3 februarie 2011, 15:32)

    Christian12 [utilizator]

    Din pacate , nu doar Vodafone isi trateaza asa clientii..si in special pe cei abonati. Sunt client platinum la Vodafone...dar NU conteaza deloc aceasta titulatura. E doar asa ...de nume... Daca intarzi 1,2 zile plata facturii incep cu telefoane 2,3 pe zi...iar cand am vrut sa renunt la un abonament...daca dai de cineva...
    • 0 (0 voturi)    
      Renuntarea la abonament (Joi, 3 februarie 2011, 16:29)

      fny.ro [anonim] i-a raspuns lui Christian12

      Nu stiu daca este legal sa trebuiasca sa te sune ei ca sa poti rezilia un abonament. Cred ca daca insisti putin la serviciul clienti, s-ar putea sa ai castig de cauza.

      Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare, astept telefonul cu numar ascuns si il astept deja de aproape o luna, daca nu vine, poate se asteapta si ei la ceva reclamatii pe la OPC.
  • +1 (1 vot)    
    Cei mai penibili (Joi, 3 februarie 2011, 16:11)

    Marcelino [anonim]

    Cei mai jalnici dintre toti sunt astia. Toti sunt cu problme,dar astia sunt cei mai tari. La Orange spre exemplu, serviciul clienti este mult mai aproape de necesitatile clientului. Dupa cca. un an si jumatate, la orange poti negocia abonamente, iti fac oferte,etc. La astia, in afara de jecmaneala nu vezi. In ultima luna de contract incep sa fie mai calmi.
  • +2 (2 voturi)    
    Servicii de calitate (Joi, 3 februarie 2011, 16:21)

    Ionut [anonim]

    Mi-am facut si eu un abonament la Vodafone de acum 3 luni. In primele doua luni mi-au blocat de doua ori abonamentul pentru greseli de-a lor. Am fost taxat pentru internet pe mobil cand ar fi trebuit sa fie gratis, si apoi mi-au blocat abonamentul pentru motiv de neplata. A doua oara, dupa o lupta sa intru si eu in direct cu un operator de la call center, le-am explicat problema mea si le-am spus ca nu imi place din punctul de vedere a unui client sa-mi fie oprita furnizarea servicilor din cauza greselilor lor, reactia operatorului a fost : "Ascultati domnu ... dar acum dumneavoastra ce doriti ? doriti beneficii ?". Is profund dezamagit de serviciile lor si cel mai trist este ca mai am inca 20 de luni pana pot renunta la abonament. vai Vodafone ! Vai Romania ....
    • 0 (0 voturi)    
      se poate renunta la servicii - lege 161/2010 (Vineri, 4 februarie 2011, 1:42)

      popas [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Poti renunta oricand la contract, daca nu ai cumparat vreun telefon cu pret promotional, si asa sa iti fi prelungit contractul.
      In 2010 a aparut legea 161/2010, prin care operatorilor de telefonie si cablu li se interzice sa perceapa clientilor orice taxa de reziliere, care l-ar face captiv in retea.

      Nu va lasati pacaliti, cautati legea, are 2 articole.
      Depuneti cerere de reziliere la orice magazin Vodafone, in care sa faceti referire la legea respectiva.
      Va va suna un operator, sa va spuna ca defapt legea nu le interzice sa va ceara banii, ca este interpretabila, samd.

      Amenintati-i cu ANPC, iar daca vor comenta, adresati-va ANPC.
      Hotii...
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu (Vineri, 4 februarie 2011, 0:51)

    catalin otelariu [anonim]

    Nu vreau sa apar Vodafone dar aceasta firma se comporta la fel ca toate firmele mari. Vodafone, Orange, Distrigaz, Enel, firmele de leasing de asemenea sunt firme care i-si permit sa faca ce vor si cand vor Contractele cu ei cuprind de cele mai multe ori clauze abuzive iar consumatorul semneaza ca primarul fara a fi intrebat si fara a avea un cuvant de spus. Consumatorul este o victima a unui sistem indiferent la nedreptati, un sistem in care Protectia Consumatorului sau Oficiul Concurentei de ex. lucreaza exclusiv pt binele statului si nu pt binele consumatorului. Astfel consumatorul ajunge inevitabil o victima a contractului si a indiferentei statului.
  • +1 (1 vot)    
    nu pot sa inteleg (Vineri, 4 februarie 2011, 1:30)

    hatru [utilizator]

    Atata vreme cat serviciul preplatit e mai ieftin si scutit de batai de cap, nu pot sa inteleg, de unde provine inversunarea de a folosi servicii cu abonament.Aveam eu cartela, nevasta abonament.A trecut si ea pe cartela si acum ne costa ambele telefoane, lunar, cat costa numai abonamentul ei. Basca faptul ca nici eu nici ea nu-am reusit sa terminam niciodata minutele incluse.Desigur au fost si magarii din partea VDF dar deocamdata am inchis ochii, cand s-o umple paharul portez numerele in Cosm si buna ziua.
  • 0 (0 voturi)    
    client vechi vodafone (Vineri, 4 februarie 2011, 9:58)

    adionutz [anonim]

    din pacate vodafone nu reuseste sa fidelizeze clientii pe care ii are. nu poate sa ofere servicii care sa fie adaptate fiecarui utilizator, are oameni nepregatiti in sediile proprii.(sibiu).
    pt prima oara dupa 10 ani de vodafone ma vad nevoit sa caut altceva. am cautat si nu prea am gasit cred ca varianta cu cartela e cea mai buna. multumesc si celor careau dat voie la portare.
    • 0 (0 voturi)    
      Ba da (Vineri, 4 februarie 2011, 14:04)

      Vio [anonim] i-a raspuns lui adionutz

      Orange, dupa un an si jumatate de contract ca vechi client mi-a dat la 4 euro cu tot cu tva 50 min. nationale, 200 in retea si cu 5 numere nelimitat; la 6 euro 400 in retea, 70 nationale si cu 5 numere nelimitat sau 1000 in retea (la alegere) si la unul de 8 euro 700 in retea 180 nationale si cu 5 numere favorite nelimitat. Fata de milogii vodafonisti sunt departe si te si trateaza omeneste. am avut si eu la Vodafone si nu as mai avea curaj sa fac vreodata abonament la ei la cat m-au jecmanit vreo 2 ani. Doamne ajuta ca am scapat ieftin dupa ce imi incarcau aiurea facturile. La orange, de 12 ani n-am avut niciun fel de problema si tot la ei m-as abona.
      • 0 (0 voturi)    
        pai.. (Vineri, 4 februarie 2011, 19:14)

        hash [anonim] i-a raspuns lui Vio

        numai masini cu sigla vodafone vezi pe strada..
        alelante companii de telefonie mobila nu mai dau masini de serviciu?
  • 0 (0 voturi)    
    vodafone (Vineri, 4 februarie 2011, 19:11)

    rica [anonim]

    Am fost abonat inca din anii 90 la Connex,acum Vodafone,si am renuntat la serviciile acestei companii pentru calitatea slaba a serviciilor si modului defectuos si scandalos de facturare.Ca abonat, te trezeai cu facturi umflate si nu aveai nici o rezolvare ;daca te plangeai,ramanea cum au stabilit..Alo Vodafone,se aude?Sa va fie rusine!//(editat de HotNews.ro)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică