Pe fondul reducerilor din segmentul Prepay

Numarul clientilor Orange in Romania a scazut cu 5% pana la 10,5 milioane utilizatori la sfarsitul lui 2010

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 24 februarie 2011, 10:19 Economie | Telecom

Thierry Millet, CEO al Orange Romania
Foto: AGERPRES
Orange Romania a atras peste 60.000 de noi clienti (n.r. SIM-uri active) in ultimele trei luni din 2010, numarul total al clientilor ajungand la 10,5 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata anul 2009, in principal din cauza evolutiei segmentului Prepay, arata datele prezentate joi de grupul France Telecom. In ultimul trimestru al anului trecut, veniturile Orange au ajuns la 243 milioane euro, in scadere cu 4,5% fata de aceeasi perioada din anul anterior.

  • „Cele mai vizibile efecte ale degradarii climatului economic asupra bazei de clienti se observa pe segmentul PrePay. Totusi, suntem foarte multumiti de evolutia segmentului clientilor cu abonament care a continuat sa se stabilizeze. Baza de clienti a inregistrat cresteri, rata de reziliere a contractelor fiind mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,1 euro.

Seful Orange a precizat ca in 2010 operatorul a reusit "sa stabilizeze ritmul de scadere care a incetinit, atat de la an la an, cat si de la trimestru la trimestru", iar cota valorica de piata a crescut in comparatie cu anul anterior".

Acesta si-a mai exprimat increderea ca o serie de masuri de eficientizare si perfectionare luate anul trecut, precum francize, Orange Care, oferte pentru smartphone-uri, programe de perfectionare pentru forta de vanzari, programe de imbunatatire a experientei clientilor vor genera efecte pe termen lung si vor ajuta in atingerea obiectivelor pe urmatorii cinci ani.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2220 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    imi place (Joi, 24 februarie 2011, 10:22)

    dum_i [utilizator]

    imi place cum gasesc astia o veste buna in orice veste proasta:))
  • +3 (3 voturi)    
    Oferta Orange este mizerabila ! (Joi, 24 februarie 2011, 10:36)

    Johny [anonim]

    Si eu sunt client Orange de 7 ani, si pot spune ca sunt deceptionat de modul in care trateaza clientii.
    Daca vrei sa-ti faci o modificare de abonament, Orange nu-ti permite sa faci acest lucru cum ar fi normal, ci te pun intr-o lista de asteptare pentru a putea fi contactat de catre "serviciul oferte", perioada care poate dura pana la 2 saptamani ! Rusine !
    In plus daca clientul doreste orice schimbare la abonament, atunci acesta este fortat sa prelugeasca contractul cu 12 luni, fara a primi nici un beneficiu pentru acest lucru (fara telefon) !.
    Mare atentie, cea mai simpla metoda de a refuza acest abuz este de a porta numarul in alta retea (Orange are obligatia legala sa faciliteze acest lucru), daca nu a expirat "perioada contractuala".
    • 0 (0 voturi)    
      Pe buna dreptate (Joi, 24 februarie 2011, 11:40)

      dac [anonim] i-a raspuns lui Johny

      Si eu sunt client Orange de 7 ani si am de gand s a ma portez din aceleasi motive: isi trateaza clientii existenti foarte prost, nu ai beneficii, nu iti ofera optiuni ok, nu ai oferta buna la telefoane. In schimb, clientii noi beneficiaza de oferte excelente din toate punctele de vedere. Inteleg ca vor sa atraga noi clienti, insa cer doar putin respect pt cei vechi existenti. Ba mai mult, cand am sunat sa anunt ca doresc portare, m-a sunat o domnisoara de la serviciul oferte si m-a intrebat de ce vreau sa plec. Cand i-am spus motivele, mi-a zis sec: ,,nu mi se par niste motive intemeiate, nu vad rostul insa e alegerea dumneavoastra, faceti cum vreti, hai sa va spun care sunt pasii de portare". Atat!!!! Nu tu negocieri, nu tu nimic!!! Atunci m-am decis ca plec de la ei.
      • 0 (0 voturi)    
        mda (Joi, 24 februarie 2011, 12:08)

        A [anonim] i-a raspuns lui dac

        Eu sunt client Orange de 1 an, inainte sa comentez despre nemultumirile vizavi de Orange trebuie sa spun ca am fost client Vodafone 10 ani inainte. Acum un an am inceput sa ma simt lezat de costul serviciilor Vodafone, asa ca intai m-am interesat de ofertele lor noi, dupa care de ofertele celorlalti operatori, dupa care i-am sunat si am vorbit personal cu un consultant Vodafone care se ocupa de aceste chestiuni (clienti care vor sa plece). Cea mai buna oferta a fost +50% fata de cea mai buna de pe piata pentru nevoile mele. Asadar, intamplator aceasta fiind Orange am ajuns si eu client. Dupa toate stelutele si minute gratuite reduse si nereduse, factura finala pentru aceleasi servicii pe care le-am folosit de la Vodafone, platesc mai putin cu 50%. Sa nu ma intelegeti gresit, nu spun ca Orange ofera servicii gratis, nici pe departe, cred ca daca toti operatorii ar trebui sa injumatateasca tarifele inca ar fi rentabili, dar de ce sa nu tarifeze maxim daca pot, doar nu au vre-o obligatie sa faca protectie sociala. In fine, dincolo de costurile care inca mie mi se par exagerate (in special pentru serviciile de date) Exista o chestiune care ma deranjeaza extraordinar la Orange cat si la alti operatori. Reclamele prin SMS. Ma gandesc la modul serios sa le solocit prin intermediul justitiei sa imi plateasca 1 euro pentru fiecare mesaj nesolicitat pe care il primesc (si ma refer aici doar la cele care vin in numele operatorului).
        • 0 (0 voturi)    
          Asta asa e (Joi, 24 februarie 2011, 12:54)

          dac [anonim] i-a raspuns lui A

          Da, sunt de acord ca nicaieri nu umbla cainii cu covrigi in coada, insa ceea ce ma deranjeaza cu adevarat la toti operatorii este faptul ca isi neglijeaza clientii existenti si nu le ofera nimic avantajos.
          Apropo, au inceput o campanile de modificare a abonamentelor vechi de 3 euro care au activate si extraoptiuni:
          - Iti vor zice ca ai prea putine minute pentru cat platesti si ca iti ofera dublu pentru un abonament de 6, 12 euro sau mai mare (in functie de cat platesti in prezent), sustin ca ai minute duble la acelasi pret sau la unul apropiat;
          - Trebuie sa prelungesti abonamentul cu 1 an (fara alte beneficii in plus);
          - Aici e smecheria: daca vrei sa te portezi sau sa renunti si mai ai luni ramase din abonament, este necesar sa achiti contravaloarea abonamentului de baza x nr. de luni ramase. Daca accepti oferta de schimbare, in loc de 3 EUR x 4 luni vei achita 6 sau 12 EUR x 4 luni.
          E dezamagitor ca o fac doar pt castiguri si nu pt a satisface clientul….
    • 0 (0 voturi)    
      Si care sunt mai buni? (Vineri, 25 februarie 2011, 17:09)

      mario [anonim] i-a raspuns lui Johny

      hai sa fim seriosi! Nu vreaua sa iau apararea nimanui, dar Orange tot sunt mai buni decat ceilalti. sa vezi la Vodafonisti sau la Cosmotei ce ,,buni" sunt si dupa aia iti faci o parere.
    • 0 (0 voturi)    
      nu te imbata cu apa rece (Vineri, 25 februarie 2011, 17:30)

      Mirica [anonim] i-a raspuns lui Johny

      Nu te imbata cu apa rece si nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard ca o sa vezi ca si gardul e subred. Orange este peste celelate doua luate impreuna . Daca te muti la concurenta lor o sa constati ca si acolo sunt alti frustrati si mult mai multi.
    • 0 (0 voturi)    
      Pe bune? (Miercuri, 25 iulie 2012, 12:50)

      emi [anonim] i-a raspuns lui Johny

      Daca te deranja atat de tare oferta orange te-ai fi retras de mult, nu ramaneai client 7 ani...
  • +1 (1 vot)    
    customer care este sub orice critica la Orange (Joi, 24 februarie 2011, 11:58)

    catalix [anonim]

    doar 3 intaplari care mi-au lasat un gust amar in relatia cu Orange ro. Mentionez ca pana acum 1 an lucrurile stateau altfel dar din pacate acum...
    1. am vrut sa cumpar iphone la fidelizare. In mai multe magazine mi s-a spus ca daca il vreau la fidelizare nu au pe stoc, dar daca iau cu abonament nou, au!
    2. am cerut sa activeze pe acelasi sim un abonament de voce si unul de date. Mi s-a spus ca nu se poate DECAT DACA cel de voce este mai mare de 15 eur pe luna!?!?
    3. am cerut schimbarea abonamentului cu unul superior in decursul unei luni si mi s-a spus ca nu se poate ca trebuie sa astept sfarsitul perioadei de factuare care abia incepuse.

    Pentru toate aceste cereri am primit intelegere de la toti ceilalti furnizori de telefonie mobila din piata.
    • 0 (0 voturi)    
      asa e la toti, dar sunt mai buni Orange (Vineri, 25 februarie 2011, 17:13)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui catalix

      Daca te muti la altii crezi ca sunt mai buni? Citeste despre Vodafone si vei vedea ca ti se evapora minutele, ca ti se consuma intai nationalele, etc. despre cosmote=balarie e de prisos sa mai vorbesc pt. ca au serviciile cele mai de kkat. Alege tu!
  • 0 (0 voturi)    
    abia astept (Joi, 24 februarie 2011, 17:47)

    dorinta [anonim]

    sa mi se termine perioada de contract sub care mi-am luat telefonul ca sa zbor si eu in alta retea!!! motivele le includ si pe cele mentionate mai sus:
    1. contract abuziv, fara posibilitate de schimbare a planului tarifar - nu pot trece la un plan tarifar care sa ma avantajeze mai ales in aceasta perioada de criza. de asemenea, am incercat sa imi cumpar telefonul la pretul integral ca sa pot schimba planul tarifar - HOTI si IPOCRITI, nu vor, ma pun sa platesc in avans valoarea ramasa pana la scadenta!!!
    2. in alte tari civilizate - eg SUA - rezilierea contractului inainte de termen (dincolo de valoarea telefonului "la liber", da l-ai luat sub abonament) te costa max 150 EUR / USD - la noi iti iau toata suma pe care o datorai pana la finalul contractului, asa cum spuneam mai sus) - ABUZ, ABUZ, ABUZ
    3. serviciile si customer service sunt o mizerie, te trateaza ca pe ultimul om, ironic, nesimtit, PE BANUL TAU, te transfera fara jena de la uni la altii, te pun sa faci sesizari dupa sesizari fara raspuns ca doar-doar te lasi de sportul asta, de innebunesti.
    eu propun o scrisoare deschisa in presa, transmisa apoi si la sediul central ORANGE, in care sa le aratam abuzurile pe care le face subsidiara lor de aici.
    apropo: stie cineva daca te poti porta in alta retea chiar daca ai abonamentul cu telefon? sa le platesc doar telefonul si apoi sa plec de la ei mancand pamantul?
    • 0 (0 voturi)    
      m-a luat valul (Joi, 24 februarie 2011, 17:50)

      scuze [anonim] i-a raspuns lui dorinta

      de la unii la altii...
      • 0 (0 voturi)    
        Da, se poate (Vineri, 25 februarie 2011, 14:04)

        dac [anonim] i-a raspuns lui scuze

        Te poti porta oricand, indiferent de perioada ramasa din contract, insa regula este ca platesti in avans contravaloarea abonamentului de baza (fara extraoptiuni) pana la final. Astfel, daca mai ai 6 luni ramase din contract, platesti valoarea lunara a abonamentului x 6. Alta optiune nu exista si nu ai cum sa scapi...cei din reteaua in care vrei sa te portezi iti vor cere dovada rezilierii.
        Dar daca vrei sa astepti sa iti expire contractul mare atentie: trebuie sa anunt cu cel putin 30 de zile inainte ca nu doresti prelungirea, altfel e posibil sa ai surprize si sa fie prelungit automat.
    • 0 (0 voturi)    
      - (Joi, 24 februarie 2011, 21:08)

      x [anonim] i-a raspuns lui dorinta

      poti porta in alta retea, insa asta nu te scuteste de plata obligatiilor care rezulta din contractul semnat ...
  • 0 (0 voturi)    
    tot Orange as alege (Vineri, 25 februarie 2011, 17:20)

    Viorel [anonim]

    Sunt abonat Orange de peste 12 ani. au fost unele momente foarte neplacute, m-am enervat, dar mi-a trecut. Am vazut ca totul este sa ai rabdare si se rezolva multe lucruri. Eu si acum, daca as m-as abona din nou, tot la Orange as face-o . Sunt cei mai buni si daca stii sa vorbesti si sa ceri, pana la uram rezolvi. E adevarat ca se misca lucrurile cam greu pe partea de internet mobil mai ales, dar sunt mai seriosi. Orange sunt cei mai buni din punctul meu de vedere si la relatii cu clientii. am avut si Vodafone si ma furau mereu la minute, iar Cosmoteul mi se pare inca o retea facuta sa le destabilizeze pe celelate doua, fara nicio valoare pe piata. Ceilalti nu prea conteaza. Nu sunt vreun angajat al orange, dar imi plac si merg pe mana lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Probleme sunt la toti (Vineri, 25 februarie 2011, 17:40)

    Marius [anonim]

    Aveti probleme cu orange? Sigur? Pai cititi si parerile celor de la Vodafone sau Cosmote si veti vedea ca si acolo sunt probleme. Eu cand m-am abonat acum 10 ani aveam abonament de 4 dolari si nu mi se dadea nimic. Acum, toti cer de toate si vor foarte multe. Dar nimeni nu-ti va da totul .Orange sunt o comanie serioasa, care isi respecrta intelegerile, dar fiecare dintre noi putem profita cand ni se termina contractul. daca n-am facut-o atunci, teapa. Si eu mi-am luat-o de multe ori ca am prelungit contractul dupa un an, dar mi-am asumat acest lucru. Fiti mai calmi si intelegeti ca numeni nu iti modifica substantila costurile in timpul contractului in foavoarea ta pentru ca nu sunt nici prosti, nici tampiti. Asa sunt afacerile lor si toate afacerile in general. Sa nu credeti ca lucrez la ei, dar asa vad eu lucrurile. Calm si cu rabdare.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version