Renault lanseaza in toamna Sandero Stepway, un SUV mic de oras, pe piete din America de Sud

de Vlad Barza     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 august 2008, 14:55 Economie | Auto

Stepway - Sandero cu elemente estetice de SUV
Foto: Renault
Renault a prezentat primele fotografii si detalii despre primul automobil derivat din Sandero. Stepway este un crossover - SUV de oras cu garda la sol mai ridicata si pozitie de condus inaltata. Va fi lansat in octombrie in Brazilia si apoi in Argentina. Ramane de vazut daca SUV-ul Dacia, care va fi lansat peste un an si ceva, va fi identic cu masina braziliana.

Dezvoltat in special pentru nevoile pietei braziliene, Sandero Stepway se adreseaza, spun francezii, clientilor sofisticati care vor o masina de oras ce-i poate scoate in evidenta.

Stepway are garda la sol mai inalta decat Sandero hatchback, dispune de bare cu spoiler integrat pe plafon, calandrul este diferit iar pozitia de condus e mai inalta, stil 4X4 sau monovolum. Nu s-a pomenit nimic despre tractiunea integrala.

Renault spune ca masina e foarte buna in "jungla urbana", in Brazilia va fi lansat cu un motor de 1,6 litri 112 CP pe biocombustibil, in timp ce in Argentina va beneficia de un diesel. In Brazilia e oferita garantie de trei ani/100.000 km.

Masina e construita la uzina din Curitiba, unde se fabrica atat berlina Logan, cat si Sandero. Renault a lansat Sandero pe piata braziliana cu sase luni inaintea Romaniei si a vandut 18.500 de unitati din acest model in primul semestru in tara sud-maericana.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

6036 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    Masina e construita la uzina din Curitiba (Sâmbătă, 23 august 2008, 15:58)

    curiosul [anonim]

    Pe cine intereseaza asa ceva?
    • 0 (0 voturi)    
      pai ar fi 2 chestii aici! (Duminică, 24 august 2008, 2:16)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui curiosul

      in primul rand putem renunta sa-i mai spunem Dacia. Nu are nimic de aface cu Dacia decat deschizatorul de bere, logo-ul si locul asamblarii.
      In al doilea rand ideea nu este noua si nu este rea. Suzuki a facut deja de multisor miscarea asta: Ignis si mai noi SX4.
      Pt drumurile noastre cred ca se va preta bine ).
      Daca este mai scumpa de 12000 atunci nu cred ca va penetra prea mult.
    • 0 (0 voturi)    
      ...adica nu in Europa (Duminică, 24 august 2008, 2:20)

      dan [anonim] i-a raspuns lui curiosul

      Ii intereseaza pe cei care ar dori sa o cumpere si pentru care conteaza producerea in afara UE, fiindca asta inseamna taxe vamale in plus...
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Duminică, 24 august 2008, 6:55)

      eu [anonim] i-a raspuns lui curiosul

      pe cine intereseaza ce te intereseaza pe tine?
  • 0 (0 voturi)    
    Suv (Sâmbătă, 23 august 2008, 16:55)

    Arfire Sergiu [anonim]

    Pare o masina buna dar ce pret va avea ?
  • 0 (0 voturi)    
    De ce e Dacia? (Luni, 25 august 2008, 8:13)

    ics [anonim]

    Este Dacia pentru ca este construita pe o platforma care deriva din Logan - si anume platforma Sandero.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă