Dacia analizeaza posibilitatea de a scoate in viitor modele de dimensiuni mai mari, spre exemplu un monovolum sau o berlina medie superioara, dar inca nu s-a decis nimic, a declarat Jacques Chauvet, directorul consiliului de administratie Dacia, la aniversarea a zece ani de cand Dacia e parte a groupe Renault. Intrebat daca Dacia are de gand sa lanseze Loganul sportiv de 133 CP de care s-a vorbit, francezul a replicat ca acest lucru se va intampla "pana la urmatoarea aniversare a altor zece ani".

"Am declarat ca am putea sa ne imaginam ca vom crea modele mai spatioase, de dimensiuni mai mari, cum ar fi un monovolum sau o berlina mai mare, dar nu s-a stabilit nimic, e o doar posibilitate", a spus Chauvet.

Intrebat daca Dacia are de gand sa lanseze un Logan de 133 CP cu motor de Twingo RS, model despre care a vorbit acum un an Sophie Albertus, brand manager pentru Sandero pe plan mondial, Chauvet a spus ca o "versiune sportiva" va fi lansata, "pana la viitoarea aniversare a altor zece ani de Dacia - Reanult".

Chauvet nu a dorit sa confirme daca fotografiile spion aparute joi cu SUV-ul Dacia sunt reale si nici nu a dorit sa comenteze informatiile aparute in presa cum ca masina de teren a Dacia se va numi Steppe.

In Plus, intrebat daca Dacia se gandeste la scoaterea pe piata a unui model de clasa mini stil Twingo, in contextul in care tot mai multi se orienteaza spre acest tip de modele, Chauvet a spus ca nu exista planuri in acest sens.

Pe de alta parte, Francois Fourmont, director general Dacia, a spus ca la Mioveni productia se va apropia de 300.000 de unitati in 2009, ceea ce inseamna o crestere de 20% fata de cele 242.000 de masini produse anul trecut. Germania e cea mai importanta piata pentru Dacia anul acesta, cu vanzari duble fata de Romania.

Intrebat daca exista planuri pentru o versiune in trei usi a Sandero, Fourmont a infirmat, acelasi raspuns negativ fiind oferit si la intrebarea daca Dacia are de gand sa produca in Romania masini cu volan pe drapta pentru piata britanica.