Specula in India - Primii oameni care au primit cea mai ieftina masina din lume o revand cu profit mediu de 30%

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 24 septembrie 2009, 12:58 Economie | Auto

Bordul Tata Nano
Foto: Tata Motors
Abia s-au livrat primele 2.500 de masini Tata Nano in India si o parte dintre ele sunt revandute cu profit mediu de 30%, scriu australienii de la publicatia Drive. Circa 100.000 de oameni au fost selectati printr-o loterie pentru a primi masina care costa intre 2.700 si 4.100 dolari, insa productia este de numai cateva mii de unitati lunar, astfel ca multi profita pentru a face bani.

Masina are trei versiuni de echipare, iar cea mai ieftina costa 2.700 dolari, in timp ce versiunea "de top" trece de 4.100 dolari si a fost aleasa de cei mai multi dintre oamenii care au comandat. Se pare insa ca cei care acum isi vand masinile nu sunt oameni mai saraci, ci unii din clasa medie, dornici sa faca un ban profitand de faptul ca masina e inca rara.

Noua fabrica ce ar trebui sa produca 350.000 de masini Nano anual va porni productia abia peste un an si numai atunci cererile vor putea fi onorate. Tot atunci e de asteptat ca piata second-hand sa se mai linisteasca, dar fiind ca va exista o masina noua cu pret foarte bun.

Nano e disponibila in trei variante de echipare. Prima este cu adevarat "cheala", dar ieftina, a doua are incalzire, aer conditionat, iar clientii pot alege intre cinci variante de culori. La varianta cu dotari maxime exista geamuri fata actionate electric, inchidere centralizata, faruri de ceata, suport de pahare, punct pentru incarcarea telefonului mobil si spoiler spate.

Indienii vor ca in 2011 Nano sa ajunga si in Europa, insa cu o versiune modificata fata de India, cu 20 de cm mai lunga si posibilitatea de a face fata testelor de impact.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

2476 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Nimic nou sub soare... (Joi, 24 septembrie 2009, 13:13)

    Justy [anonim]

    Romanii trecuti de 45 de ani isi amintesc foarte bine lucrul asta. Daciile de 70 de mii de lei costau "la liber" 100-120 de mii de lei, Trabanturile de 36 de mii ajungeau 55-70 de mii de lei pe vremea Impuscatului...
    • +1 (1 vot)    
      nu-i frumos! (Joi, 24 septembrie 2009, 13:27)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Justy

      exact asta vroiam sa spun si eu!

      Asa s eintampla totdeauna cind cererea depaseste cu mult oferta. Ori in India, indiferent cite mii de masini ar scoate pe zi, cerere este de muuulte milioane ...
      La noi nu mai imi aminteam preturile exacte, dar stiam sigur ca cifra de 70.000 devenise pur teoretica, nici daca depunai banii la CEC cu 7 aniinainte nu erai sigur ca iei ... De aia multa lume isi cumpara Oltcit!

      referitor la varianta Nano "pentru Europa", este perfectfiresc sa fie una mai rezistenta simai costisitoare, se adreseaza altei piete!
  • +1 (1 vot)    
    Ce vremuri... (Joi, 24 septembrie 2009, 13:24)

    Catalin [anonim]

    Imi amintesc cum tatal meu a cumparat Dacia cu 120.000 de mii de lei cand ea costa oficial 70.000. Era ceva obisnuit la vremea aceea, daca nu voiai sa astepti cativa ani buni pana sa "iti vina" masina.
    PS: Masina functioneaza si astazi...dupa exact 25 de ani :)
  • +1 (1 vot)    
    Are ceva din austeritatea Loganului... (Joi, 24 septembrie 2009, 13:28)

    traian [anonim]

    Imi pare familiara aceasta masina.Interiorul este unul tipic de Logan...
    • 0 (0 voturi)    
      nici pe departe (Vineri, 25 septembrie 2009, 12:17)

      lol [anonim] i-a raspuns lui traian

      Nici macar la cel din prima generatie...

      Loganul sau Sandero de ultima generatie le-ai vazut? Eu am fost uimit ce finisaje au, peste,sau comparabile cu alte marci muult mai scumpe.
  • +1 (1 vot)    
    lastun (Joi, 24 septembrie 2009, 13:53)

    MARIUS [anonim]

    da lastunul ,cat mai e lastunul ?
    • 0 (0 voturi)    
      ieftin (Luni, 5 octombrie 2009, 13:10)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui MARIUS

      50 de euro la cei care vand.
      Sau nu este de vanzare daca este la "maniaci".
  • -1 (1 vot)    
    kk (Joi, 24 septembrie 2009, 13:58)

    calin [anonim]

    ///
    vai de ea si vai de cei ce o cumpara o astfel de masina...
    n-am bani de super masina insa mai bine umblu pe jos decat sa cumpar asa masina.
    da intr-adevar seamana putin cu loganul mai ales capacele dela fantele de ventilare,cald/rece.
  • 0 (0 voturi)    
    Tico, masina buna... (Joi, 24 septembrie 2009, 14:40)

    jeanvaljean [anonim]

    nu e mai mare decat un Tico - micul gigant - care tot 4000 dolari costa. Stiu ca la vremea lor au fost foarte apreciate de cumparatori.
  • 0 (0 voturi)    
    concluzie (Joi, 24 septembrie 2009, 19:35)

    mark_atmail [utilizator]

    primii oamnei care au primit masini tata si le revand cu 30% mai mult sunt cred din comunitatea de romani de acolo :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă