Presedintele Toyota si-a cerut scuze clientilor dupa rechemarea a milioane de masini: Imi pare sincer rau

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 19:16 Economie | Auto

Probleme cu acceleratia
Foto: Agerpres
Presedintele si directorul executiv al producatorului auto Toyota si-a cerut scuze clientilor dupa ce compania japoneza a anuntat ca va rechema milioane de masini pentru verificari in urma unor probleme cu acceleratia, transmite ABCNews. "Imi pare sincer rau", a declarat Akio Toyoda, in prima sa interventie facuta dupa ce compania a rechemat circa noua milioane de masini pe plan mondial, intre care 1.8 milioane in Europa.

Toyoda a afirmat ca ii pare rau pentru problemele create clientilor, adaugand ca nu poate raspunde intrebarilor deoarece compania sa ancheteaza inca problemele. El a spus ca spera sa ofere foarte curand o explicatie clientilor Toyota.

"Noi ne gandim sincer la clientii nostri ca la o prioritate si le garantam siguranta", a declarat presedintele Toyota, aflat in Elvetia la lucrarile Forumului Economic Mondial de la Davos. "Vreau ca oamenii sa aiba incredere in noi", a completat Toyoda, referindu-se la riscul ca firma sa sa-si paida reputatia legata de siguranta si calitate.

ABC precizeaza ca Toyoda este nepotul fondatorului companiei si a criticat public eforturile din ultimele decenii ale firmei indreptate spre profit.

De asemenea, Wall Street Journal a relatat ca Toyota a cumparat anuturi publicitare in ziarele de duminica si luni din 25 de orase, pentru a explica cum va incerca sa rezolve problemele de acceleratie aparute la opt dintre modelele sale.

Compania a ordonat oprirea vanzarilor si a productiei la cele opt modele, dupa ce a solicitat rechemarea a milioane de masini si camioane in SUA, Europa si China.


Citeste mai multe despre   






















4595 vizualizari

  • -7 (13 voturi)    
    toyota (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 19:32)

    himalaya [anonim]

    Ford no 1
    • +2 (8 voturi)    
      Ford TAURUS 2010? Sigur ca da...:) (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:08)

      dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui himalaya

      Ia uite aici

      http://www.fordvehicles.com/2010taurus/

      E clar, nu?

      Cat despre mitul Toyota...

      http://www.thestar.com/wheels/article/757430--olive-toyota-s-reputation-for-quality-went-long-ago

      NO COMMENT!
      • +5 (5 voturi)    
        Atat Ford cat si Toyota sunt marci bune (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:28)

        Surfer [utilizator] i-a raspuns lui dorubarbu

        ...e reusit modelul TAURUS 2010
      • 0 (4 voturi)    
        inteleg, dar... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:59)

        ts [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

        nu stiu daca sunteti din europa sau din sua, dar in sua ford are un nume extrem de prost. i se mai spune F*ix O*r R*epair D*aily. iar tu imi dai doua linkuri: unul de websiteul ford, unde e normal ca totul sa fie prezentat intr o lumina cat mai favorabila si un articol al cuiva care ne spune ca toyota nu mai e ce era. alaturarea articolelor nu e corecta. nu ma intelege gresit, nu sunt fan toyota. conduc un passat facut pt america si s tare multumit de el, desi am avut ceva probleme la partea electrica (asamblata in mexic !!!guess why?). daca te uiti la consumerreport ai sa vezi ca fordul e pe nicaieri. toyota e cea mai "reliable". am un amic bun aici care are o afacere de inchiriat masini si mi zis ca primele care cedeaza a 15.000-20.000 sunt jeepurile urmate imediat de ford. nu stiu cum se comporta taurusul 2010, insa mie, personal, mi e greu sa trec peste sentimentul de "ieftin" pe care l degaja masina. plasticul din interior arata mai bine decat cel folosit la modelele anterioare, dar oricum e departe de ce fac nemtii (vw, audi...) sau japonezii...
        • 0 (4 voturi)    
          :))) (Duminică, 31 ianuarie 2010, 19:32)

          dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui ts

          Traiesc in CANADA (Montreal) de aproape 6 ani. Am un Chrysler INTREPID din 2000. Cand l-am cumparat (cu fabuloasa suma de 2000 CAD), in august 2006 masina avea aproape 274.000 km!!! Acum se apropie de 305.000 km!!! Probleme mecanice clasice, pe care le au toate masinile (placute de frane, discuri, capeti de bara, rulmenti, bateria schimbata...). Cea mai "grava" problema...intr-adevar...s-a spart furtunul de la servo si trebuia inlocuit...asta...anul trecut! In rest....motorul si transmisia...IMPECABILE!!! Masina nu a fost intretinuta mai deloc de proprietarul/proprietarii de dinainte....Nu uita ca inainte de a o cumpara eu masina a facut, in medie, aproape 45000 km/an!!! Asta e a 4-a iarna....crede-ma ca la Montreal e un frig de crapa pietrele...NICIODATA NU M-A LASAT, A PORNIT "LA CHEIE" DIN PRIMA!!! Ce sa mai spun...Sa-ti spun ce probleme a avut Silviu, un prieten care are o Honda Civic din 2001? Numai eu stiu de 3 probleme mari pe care le-a avut anul trecut:
          1) i-a "cazut" motorul astfel incat masina a incetinit si nu putea sa accelereze decat pana la 30km/h. Norocul lui ca nu era pe autostrada..
          2) i-a "cazut" computerul de bord...toate indicatoarele erau la 0, o buna perioada a circulat cu GPS-ul ca sa stie cu ce viteza merge...si punea benzina tot la 3 zile....ca nu stia cata mai are in rezervor...
          3) butucul de la "evacuare" spart....

          Toate cele 3 probleme le-a rezolvat cu ajutorul unui prieten care e mecanic auto...au inchiriat un lift intr-un garaj auto si au rezolvat problemele una cate una. Daca mergea la reprezentanta...cum are el obiceiul....il tundeau de bani (practic de aia a apelat la prietenul asta) si, mai mult, INREGISTRAU DEFECTIUNILE!!! Asa....cine stie ca Honda Civic a lui Silviu e varza???
          Dar nu spune la nimeni ce probleme are cu masina, sa nu spuna lumea ca e fraier si ca a platit pe ea 10.000 CAD in 2004, cu 55.000 km la bord. Acum are 150.000 si e....PRAF!!! Intrepidul meu e din 2000 si are aproape 305.000 km!!!
          NO COMMENT!
      • -4 (4 voturi)    
        aproape orice masina noua e buna (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:27)

        nae ionescu [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

        vorbim despre ford taurus 2010 peste un an, doi. Atunci vom vedea cat de fiabila este.
    • 0 (6 voturi)    
      ce nu se spune inca... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:34)

      john b. [anonim] i-a raspuns lui himalaya

      ...e ca masinile toyota fabricate in japonia nu au aceste probleme. Doar cele fabricate in sua, echipate cu piese pentru acceleratie facute de firma cts din indiana. Si mai interesant e ca masinile ford si g.m. sint echipate tot cu piese de la cts, dar acestia tac malc, tin problema ascunsa, desi au exact aceleasi probleme.
      • -1 (1 vot)    
        Sabotaj industrial? (Duminică, 31 ianuarie 2010, 20:32)

        John [anonim] i-a raspuns lui john b.

        Ioi...
    • +3 (3 voturi)    
      Toyota si Ford (Duminică, 31 ianuarie 2010, 9:12)

      Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui himalaya

      Imi sunt simpatice modelele de la Toyota, dar din prisma unui utilizator de Ford cu prieteni ce conduc Toyota ii dau dreptate lui himalaya. Concret: 4 ani, 80.000 km, nu am schimbat nimic la el si inca are placutele de frana originale - setul de schimp e cumparat de la 60.000km, dar cei din serviceimi spun, cu mirare ce-i drept, ca inca sunt bune cele vechi. Lucru cu care amicii cu T nu se pot "lauda" ;)
  • +2 (4 voturi)    
    la logan e normal (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 19:38)

    daciot [anonim]

    la loganul meu mereu se blocheaza pedala de accceleratie in covoras
    • +1 (1 vot)    
      asta pentru ca nu ai covorase originale (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:29)

      bbk [anonim] i-a raspuns lui daciot

      alea originale au niste prinderi in podea, pentru a evita alunecarea inainte a covorasului, care astfel ajunge sa agate acceleratia.
    • +1 (1 vot)    
      si l al meu.. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 22:00)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui daciot

      La al meu abreiajul :)))
    • 0 (0 voturi)    
      cum ziceai ... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 23:00)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui daciot

      ... Si la al meu! Si la al multor altor amici pe care le-am condus!
  • +3 (7 voturi)    
    Dubito, ergo sum (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:16)

    Lolek [anonim]

    Dupa tot tam-tam-ul asta, imaginea mea despre firma Toyota este destul de buna. Imaginea este aceea a unei firme care, desi nu a facut erori majore, este suficient de preocupata de siguranta clientilor pentru a cheltui o palarie de bani ca sa le repare jucariile.

    Asta ma face sa ma intreb cat este marketing in toata tevatura...

    Pe de alta parte poate sunt doar eu ...paranoic.
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Duminică, 31 ianuarie 2010, 1:56)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Lolek

      Nu este marketing, ci ceea ce rezulta in urma goanei dupa reducerea costurilor. Externalizezi masiv si incet-incet ajungi sa pierzi controlul; te trezesti ca presurile facute in China aluneca pe podeaua din Turcia si provoaca agatarea pedalei din Malaezia, iar mexicanilor care se ocupa de controlul calitatii le lipsea din procedura acest test...
  • +2 (6 voturi)    
    Toyota ramane cea mai buna masina (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:45)

    Costica din San Francisco [anonim]

    Fratilor traiesc in America de 20 de ani am Toyota highlander hybrid 2006.Sunt foarte bucuros de performantele masinii.Constructia de masini americane e la pamant ,zeci de mii de dealeri sunt inchisi iar acum cineva a facut intentionat pentru a opri masinile japoneze sa fie vandute.Nu uitati ca toate modelele mentionate cu probleme sunt fabricate in America cu muncitori americani.Masina mea e fabricata in Japonia si nu are nimic.
    • +1 (3 voturi)    
      Really? (Duminică, 31 ianuarie 2010, 11:31)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Costica din San Francisco

      E cea mai buna masina pentru cei fara bani. Cei cu bani nici nu se uita la Toyota. Ai vazut vreun doctor sau avocat cu Toyota?
    • -2 (2 voturi)    
      yaris (Duminică, 31 ianuarie 2010, 13:42)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Costica din San Francisco

      am un Yaris din 2007, din punctul meu de vedere masina este foarte buna. Trebuie sa recunosc ca a rezistat si inca rezista la drumurile din Romania, deci nu m-a dezamagit. Am incredere in Yarisul meu mai mult decit in alte autoturisme......pe care le am in proprietate. In ciuda problemelor mediatizate referitoare la Toyota, nu voi ezita sa-mi achizitionez o alta masina Toyota. Un alt motiv pentru care am ales Toyota il reprezinta service-ul de care beneficiez in orasul meu-Iasi......din punctul meu de vedere, service-ul oferit de dealerul Toyota din Iasi este de apreciat......daca e sa compar cu service-ul oferit de dealerii altor marci de autoturisme.....
  • 0 (0 voturi)    
    bonusuri (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 20:49)

    gheo [anonim]

    totul se reduce la bonusurile directorilor
    probabil ca economia facuta la sistemul de acceleratie a fost de 20-25 de dolari. nu e vorba doar de pedala, e vorba de mai multe piese.
    inmultit cu 6.8 milioane de masini cat vor repara in final, discutam de o economie de 170 de milioane de dolari;
    o economie excelenta la momentul respectiv, motiv de bonusuri pentru 'geniile' conducatoare.
    si iaca a iesit prost, reparatia o sa coste probabil peste 500 milioane dolari.
    iar comentariul cu 'marketing' e total neavizata. nici un profesionist nu ar aproba asa ceva,e sinucidere curata.
    toyota va pierde anul asta pozitia de cel mai mare producator auto tocmai din cauza problemelor tehnice. pe 'afara' siguranta e a doua pe lista de prioritati cand se achizitioneaza o masina. are un procent de 86% in top of mind.
    probabil vor avea scaderi de 7-8%...
    si tinand cont ca anual vand cam 10 milioane de masini, numarul e imens.
    presedintele toyota o sa-si piarda jobul in urmatoarele 12 luni, la fel si directorii de la quality control si cei de la achizitii si cei de la proiectare...
  • 0 (2 voturi)    
    de ce in conducerea firmlor japoneze..... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:10)

    gigi [anonim]

    .......din alte tzari decat japonia sunt exclusiv numai japonezi ?

    e corect ?

    e frumos ?

    e political correct ?

    ?
    • 0 (0 voturi)    
      defect profesional (Duminică, 31 ianuarie 2010, 10:18)

      iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      ...pentru ca altfel nu ar mai fi un produs japonez, ci autohton dar cu sigla japoneza. Si renumele lor s-ar duce pe pustii, precum Ford, Renault si multe alte firme cumparate acum de chinezi sau altii, dar care nu are macar "CTC'-istul de la capatul liniei sub control direct.
  • +2 (6 voturi)    
    Always Toyota (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:38)

    Gio [anonim]

    Este o marca puternica cu standarde de siguranta cu alti nici nu viseaza.
    Recall = respect fata de clienti
  • 0 (8 voturi)    
    Toyota-marca supraevaluata (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 22:28)

    anonim [anonim]

    Cu un marketing agresiv, a ajuns sa fie dorita de clienti. Eu nu inteleg ce e misto la Toyota? Cand ma gandesc la Toyota ma gandeasc la poate cea mai anosta marca de masini din lume.
    • 0 (2 voturi)    
      toti patim la fel.. (Duminică, 31 ianuarie 2010, 2:57)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      pana intram in posesia primei masini Toyota. Este altceva !
      Culmea, nu clientii care poseda Toyota se plang de marca, ci tocmai ceilalti. Mda...
      • +1 (1 vot)    
        Altii ne dorim si altceva. (Duminică, 31 ianuarie 2010, 18:43)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui rov

        Nu marketing.
    • 0 (2 voturi)    
      serios? (Duminică, 31 ianuarie 2010, 11:16)

      cv [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Un simplu exemplu: Prius ti se pare anosta?!
      A fost prima hibrida pe curent ce-am vazut-o pe strazi; de la prima versiune au imbunatatit-o mult (de exemplu, recuperarea energiei din frinare).
      Ma rog, fiecare cu ochelarii sai...
      • +2 (2 voturi)    
        O da! (Duminică, 31 ianuarie 2010, 18:42)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui cv

        Prius e una dintre cel mai gretoase masini care au vazut soselele pamantului.
  • +2 (2 voturi)    
    Daca avea o urma de demnitate stramoseasca ... (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 23:22)

    hjhkjj [anonim]

    "Presedintele Toyota si-a cerut scuze clientilor dupa rechemarea a milioane de masini: Imi pare sincer rau."

    ... isi facea HK. Nu mai e nici japonezii ce era.
  • -2 (2 voturi)    
    cum adica? (Duminică, 31 ianuarie 2010, 12:08)

    Amoredivino [utilizator]

    imi pare sincer rau?
    adica daca spunea doar - imi pare rau -, era nesincer?
    toate masinile sunt de merda, de la un cap la altu' fie ca sunt toyota fie ca sunt mercedes. aleluia!
    • 0 (0 voturi)    
      da? (Duminică, 31 ianuarie 2010, 12:58)

      sandoval [anonim] i-a raspuns lui Amoredivino

      am citit undeva ca,nemultumit de calitatea tuturor masinilor din lume,Amoredivino s-a decis sa construiasca automobilul perfect.Lumea asteapta cu sufletul la gura.
  • +1 (1 vot)    
    loganski si romanii (Duminică, 31 ianuarie 2010, 13:54)

    ispy [anonim]

    Nu e buna Toyota, nu. Dacia Logan e cea mai buna. Dacia nu recheama nicioadata masini, vin ele singure. Haleluiah!
  • 0 (0 voturi)    
    ToYota (Duminică, 31 ianuarie 2010, 18:52)

    Anonim [anonim]

    Este o manevra americana.Nu uitati japonezii erau pe locul 1.Au gresit ca au fortat prea mult.Acum americanii le-o trag.Nu vor mai cumpara nimic din cele opt modele si posibil ca fabricile japonezilor din America vor fi inchise.Te pui cu unchiul SAM....
  • -1 (1 vot)    
    toyota avensis (Luni, 1 februarie 2010, 10:10)

    ionel c [anonim]

    am toyota avensis luata noua in mai 2005, acum are 106.000 km si inca merge ca noua.
    in afara de reviziile clasice nu a trebuit schimbat nimic, nu am fost niciodata la service pt alte chestii.

    am schimbat placutele la 85000 km si bateria si stergatoarele acum la 105000 km. in plus are si distributie pe lant deci economie la kitul de distributie care nu e chiar ieftin.

    recomand un avensis tuturor !

    ionel, cj.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version