Peugeot va lansa trei noi modele pe care le va pozitiona aproape de zona premium a pietei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 17 martie 2010, 11:18 Economie | Auto

Coupe-ul Peugeot 308 RCZ
Foto: HotNews.ro
Urmand modelul "colegei" de alianta Citroen, Peugeot vrea sa lanseze o serie de modele distincte ce vor fi pozitionate mai sus pe piata, ca modele mai scumpe, dar mai sofisticate, scrie Automotive News, citand oficiali ai companiei franceze. Primul model din categoria denumita "hors serie" va fi masina sport RCZ care se lanseaza in iunie, urmand ca la anul sa apara al doilea, versiunea break a modelului ce va inlocui atat 407, cat si 607.

Jean-Marc Gales, seful PSA Peugeot - Citroen spune ca seria premium a Peugeot va purta numele hors-serie ce desemneaza masini diferite (hors) de cele de serie, de volum. El a spus ca exista trei categorii de pret cand vine vorba de masinile noi in Europa: low cost, de volum (mainstream) si masini mai scumpe. Gales a precizat ca PSA nu are masini low-cost ci doar de volum, astfel ca extinderea in sectiunea superioara de pret, in zona "distinsa" este necesara.

Citroen a lansat gama DS, al carui prim model, DS3, concurent pentru Mini si Audi A1 a iesit pe piata. Al doilea model, DS4 ajunge pe piata in 2011 si a fost anticipat de un concept la salonul de la Geneva, DS High Line.

La Peugeot, primul model din seria premium este coupe-ul RCZ derivat din 308 care va iesi pe piata in iunie. Al doilea model va fi versiunea station-wagon a masinii ce va inlocuit atat 407, cat si 607.

Producatorii francezei incearca, lansand aceste serii speciale, sa intre in segmente in care marja de profit este mai mare decat in zona de volum unde se face majoritatea covarsitoare a vanzarilor.

Grupul PSA - Peugeot - Citroen are o cota de 12,9% pe piata auto europeana.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

3567 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Hors serie (Miercuri, 17 martie 2010, 11:45)

    Peugeot [anonim]

    Ati rezolvat problemele cu discurile de frana si cureaua de distributie la 308?
    Mi se pare penibil sa vrei sa treci in segmentul premium avand problemele de mai sus pana in 30k km. Nu credeti?
    • -1 (1 vot)    
      Oau, mestere! (Miercuri, 17 martie 2010, 14:16)

      renault [anonim] i-a raspuns lui Peugeot

      Sa inteleg ca le-ai condus pe toata si ai depisatt mereu aceeasi problema! Bravo, esti tare!

      Din pacate, prostii aia de ingineri de la Peugeot nu citesc sfaturile unor meseriasi care se pricep la masini muuult mai mult ca aia care chiar le fac.
      DEh, francezi, nu se pun ei cu romanii pe Net!
      Au revoir! Baga gaz in TDI ca ala e super!
      • +1 (1 vot)    
        Maestre (Miercuri, 17 martie 2010, 16:43)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui renault

        Am 308 si problemele de mai sus au existat. Cureaua de distributie a fost schimbata in garantie la unele motorizari. Poti sa te documentezi pe forumul marcii.
    • 0 (0 voturi)    
      30K km (Miercuri, 17 martie 2010, 19:10)

      Peugeot 308 [anonim] i-a raspuns lui Peugeot

      La fel, discuri schimbate la 30k km. Pana acum nu am avut probleme cu cureaua de distributie desi sunt aproape de 40K km. Becurile H7 la faza scurta se ard la o cadenta de cel putin unul pe luna. Ultimele 2 inca nu s-au ars de 3 luni, cred ca au uitat ca se afla intr-un Peugeot 308. :) La 60K km trec la discuri de frana Brembo ca am auzit ca alea nu tin cont de masina in care sunt instalate. Traiasca Leul! :)
  • -1 (1 vot)    
    nu au invatat nimic cu 607 (Miercuri, 17 martie 2010, 12:11)

    anonim [anonim]

    vor urma inca 3 esecuri.
  • -1 (1 vot)    
    vrabia malai viseaza (Miercuri, 17 martie 2010, 14:52)

    hazard [anonim]

    masinile produse de Peugeot au probleme de fiabilitate... iar calitatea este perfectibila...performatele lasa de dorit. La fel si Citroen. Si apropo de modelul DS3, cu motorizarea de top ( aprox 154cp, benzina)...costa 20K euro. PENIBIL :)))... NU vreau sa dau exemple de masini care, la aceasta valoare si de clasa comparabila, sunt mult in fata... Un sfat pentru cei care isi doresc un Peugeot, Citroen sau Renalut (sic): ori va cumparati modelele mici, slab dotate (ex modelul 107) ori indreptati-va atentia la alti producatori. Da, sunt frumoase...dar sunt proaste :)). Iar de zona "distinsa", domnule Jean-Marc Gales, inca nu aveti fata:))
    • 0 (0 voturi)    
      Punct de vedere (Miercuri, 17 martie 2010, 16:51)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui hazard

      Ai avut vreun Peugeot in viata ta de-ti dai cu parerea?

      Ai condus in viata ta vreo masina de 150 CP sau iti dai cu parerea citind din reviste?
      Cand compari 2 modele e sanatos sa te uiti si la dotari, ca altfel compari pere cu mere ca tot fructe sunt.
      Deci spune-mi te rog care masini sunt mult in fata la 20.000 Eur cu motor de 150 Cp si dotari similare? Stii ca motorizarea despre care vorbesti e motorizarea de pe Mini Cooper nu? Stii ca la motorizarea asta ai cuplu maxim, 240 nm la 1400 rpm? Ar mai fi multe de zis dar eu zic ca habar nu ai dar iti dai si tu cu parerea. Tipic romanesc.

      Apropo de fiabilitate, in 150.000 km sa bagi 3000 de lei in masina in afara de benzina e ok sau nu? eu pun pariu ca in TDI-ul (d si i rosu) pe care probabil il ai bagi banii astia in 6 luni.
      • 0 (0 voturi)    
        draga Alexandru (Miercuri, 17 martie 2010, 20:43)

        hazard [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        se vede ca esti mandru de tine:)).... sa-ti traiasca masina frantuzeasca... eu prefer masina nemteasca;)... si imi dau cu parerea cum doresc, Romania cica e o tara libera :P
    • 0 (0 voturi)    
      pejo (Miercuri, 17 martie 2010, 18:07)

      dman [anonim] i-a raspuns lui hazard

      in caz ca nu stiai, pejo produce motoare diesel ptr citroen, ford, jaguar, mazda, volvo, mini, iar bmw va renunta sa produca motoare in 4 cilndri diesel urmand sa le ia de la PSA.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă