Compania aeriana poloneza low-cost Eurolot a cumparat 500 de iPad-uri care vor fi puse la dispozitia calatorilor in locul traditionalelor ziare tiparite distribuite in timpul zborurilor, anunta Warsaw Business Journal.

Initial, aparatele vor avea disponibile editiile electronice ale diverselor ziare, reviste si alte surse media.

Este un pas rational, a afirmat Tomasz Dziedzic, expert in calatorii la Institutul pentru Turism, pentru Dziennik Gazeta Prawna.

El crede ca investitia se va amortiza intr-un an sau doi. De asemenea, se transmite si un puternic mesaj de marketing - compania demonstreaza ca este adepta industriilor high-tech si se gandeste cum sa satisfaca interesele in continua schimbare ale calatorilor.

Al doilea pas al companiei poloneze dupa achizita de iPad-uri va fi introducerea de conexiuni la internet pe toate cursele, indiferent de clasa. Ceea mai mare provocare va fi implementarea acelei tehnologii care sa nu interfereze cu echipamentul de navigare al aeronavelor.

Eurolot este o filiala a companiei de stat LOT Polish Airlines.