EXCLUSIV CNADNR il contrazice pe Victor Ponta care spune ca nu a fost taiat niciun ban de la drumuri. Vezi lista cu lucrarile sistate din cauza reducerii fondurilor

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 16 octombrie 2012, 21:08 Economie | Companii

Autostrada in constructie - din avion
Foto: captura foto
 documente
1,25 miliarde lei. Aceasta este suma taiata de la Ministerul Transporturilor in urma rectificarii bugetare din vara. Mai mult, Ministerul Transporturilor  a dispus conducerii Companiei Nationale pentru Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) sa sisteze mai multe lucrari in curs. La acestea se  adauga si injumatatirea bugetului Metrorex pentru proiectul "Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate". Intrebat, marti, de ce au fost taiate  fondurile destinate investitiilor, Victor Ponta a raspuns: "Nu este adevarat! N-am taiat niciun leu de la drumuri si de la fonduri europene". CNADNR a transmis, insa, la solicitarea HotNews, o lista cu proiectele de infrastructura oprite printr-un ordin al Ministerului Transporturilor emis in urma rectificarii bugetare. Vezi in text lista CNADNR cu proiectele de infrastructura suspendate.

"De la ce investiţie am tăiat? Ia stai, că încep să mă supăr acuma. Ia zi, de la ce investiţie am tăiat?", s-a adresat Victor Ponta jurnalistului care i-a pus intrebarea legata de taierea fondurilor pentru investitii.
  • Pe data de 5 septembrie, Guvernul a aprobat un memorandum prezentat de Ministerul Finantelor care propune sistarea unor lucrari in transporturi.  Potrivit acestui memorandum, Ministerul Transporturilor trebuia "sa dispuna imediat conducerii CNADNR masurile necesare pentru sistarea  lucrarilor si incheierea de acte aditionale la contracte, astfel incat, pentru anul 2012, sa fie angajate lucrari doar in limita creditelor bugetare aprobate".

Lucru pe care l-a si facut in scurt timp. Potrivit unei liste transmise de CNADNR la solicitarea HotNews, au fost sistate proiecte importante, precum centura Capitalei, DN1, autostrada Bucuresti-Ploiesti, dar si de consolidare si reabilitare drumuri nationale. 

Lista CNADNR

In luna septembrie a anului curent a fost emis ordinul de suspendare pentru urmatoarele proiecte cu finantare de la Bugetul de Stat, arata CNADNR
  • Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-sector 1, km 23+000-33+000
  • Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 2, km 33+000-43+000
  • Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 3, km 43+000-55+520
  • Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti-Obiect 7: completarea centurii  rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN7 si DN1A
  • Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste C.F.Arad-Bucuresti
  • Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile C.F.Brad-C.F. Curtici-Dj 709 B, stadiu fizic 64%
  • Deviere traseu DN 29 D, Km 18+500-km 20+816-Consolidarea terasamentului si refacerea corpului drumului
  • Reparatii sistem rutier DN 21, km 70+900-km 87+850
  • Refacere sistem rutier DN 22, km 227+000-km 287+400
  • Tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Sectiunea 1A Bucuresti-Moara Vlasiei intre km 6+500-km 19+500

La acestea se adauga si proiectul "Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate", la care au fost reduse fondurile cu mai mult de jumatate in urma  rectificarii bugetului pe 2012


CNADNR sustine ca lucrarile obiectivelor de investitii vor fi reluate in functie de alocarile bugetare viitoare.


UPDATE CNADNR a revenit cu o precizare: CNADNR a transmis către redacţia HotNews lista proiectelor de infrastructură pentru care a fost emis ordin de suspendare, în condiţiile în care alocarea bugetară pentru anul 2012 aferentă acestor obiective a fost consumată integral. În răspunsul CNADNR SA nu a fost vorba în niciun moment despre „tăierea fondurilor destinate investiţiilor în infrastructura rutieră. Subliniem că la nivelul CNADNR nu a fost primit vreun ordin ministerial, emis în urma rectificării bugetare, ci doar au fost respectate prevederile Legii nr. 500/2002 a Finanţelor Publice, conform căreia „angajarea cheltuielilor se face numai în limita creditelor bugetare aprobate”.

Raspunsul CNADNR transmis HotNews
Foto: CNADNR


Ce spunea Ponta in urma cu doua luni despre taierea banilor de la investitii

Premierul sustinea pe 5 septembrie ca Executivul nu a taiat finantarile din domeniul transporturilor pentru "nicio investitie buna". Intrebat de ce a redus fondurile alocate pentru reabilitarea centurii Capitalei de la 5 milioane de euro la 3 milioane de euro, Ponta a explicat ca oricum "cele 5 milioane de euro nu ajungeau nici pentru un kilometru". Despre injumatatirea bugetului alocat Metrorex pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate, Ponta a oferit o alta explicatie interesanta: Cei de la Metrorex daca sapa in 7 directii, nu o sa termine niciodata! Altfel spus, se merge pe principiul: Decat sa se construiasca putin cate putin, mai bine deloc!

Tot pe 5 septembrie, Ponta spunea ca membrii fostului Guvern "ne-au lasat cu o gaura de 1,3 miliarde la CNADNR (n.red.Compania  Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale)". Insa, exact aceasta este suma care a fost taiata de la transporturi in urma rectificarii bugetare din luna  august. Bugetul Ministerului Transporturilor a fost redus, in urma rectificarii, cu 1,25 miliarde lei, la 13,42 miliarde lei.



Citeste mai multe despre   











​Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Cea mai ieftina cazare de pe litoral atrage mai multi turisti straini decat romani. De ce nu le plac hotelurile de lux

O noua forma de cazare incepe sa "prinda" si la malul marii. Hostelurile, un concept popular printre straini, dar inca la inceput aici, incearca sa ii atraga pe tineri cu preturi mici si posibilitatea de a-si face noi prieteni.
13139 vizualizari
  • +43 (47 voturi)    
    Fie-va mila! (Marţi, 16 octombrie 2012, 21:20)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Lasati-l sa copie si el lista asta........ (e cu drepturi de autor?)
    • +14 (16 voturi)    
      din pacate situatia este mult mai grava (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:24)

      neaos [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Multe din firmele care lucreaza la infrastructura au facut lucrari de sute de milioane de euro si nu au primit nimic. Toate platile au fost sistate inca din luna mai. Pana in august, acele firme au lucrat pe datorie si cu bani din imprumuturi.
      Astazi vor sa declare insolventa si sa concedieze mii de salariati.
      Problema este asemanatoare si in sistemul hidrotehnic (constuctii baraje si amenajari rauri), unde investitii s-au redus la 10% iar zeci de mii de oameni stau in somaj tehnic.
      Asta e adevarul.
      Bani mai multi la pensionari, bani mai putini la salariati
      • -7 (13 voturi)    
        pensionarii impiedica lucrarile:))) (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:11)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui neaos

        rad cu lacrimi cand vad astfel de comentarii. situatia este mult mai grava pentru ca lucrarile se fac la suprapret. tu chiar crezi ca pensionarii si invalizii nu te lasa sa ai autostrazi? stim cine a bagat astfel de idei care au prins radacini puternice in mintea unora ca tine. tu nu cred ca poti sa faci legaturi mai complexe intre societate-capital-politica. stii doar ce spune basescu, antonescu si ponta. incearca sa observi si sa-ti tragi singur concluziile si lasa b1tv si antenele
        • -8 (10 voturi)    
          clar (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:18)

          Colonel [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Si atunci acele lucrari care se faceau la suprapret, pentru ca banii sa se portocalieze au fost sistate. Cele serioase nu au fost suspendate.
          • +1 (1 vot)    
            Tut (Miercuri, 17 octombrie 2012, 18:55)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

            Au taiat bani, ca si pe cei de la pensii pe ultimile 45 zile, ca sa aibe pentru lansarea candidatilor lor.
        • +11 (13 voturi)    
          uita-te la cifre (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:31)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          compara cati bani se duc la fondul de pensii / somaj si cati bani se duc la infrastructura. cand ai sa intelegi ca pesedistii au produs mai multi pensionari decat poate tara asta duce. sunt 3.6 milioane de oameni care efectiv produc ceva, restul sunt fie pensionari fie bugetari sau elevi. explica-mi cum pot 3.6 oameni sa duca in spate altii 15-18 milioane.
          • -5 (7 voturi)    
            fond de pensii somaj (Miercuri, 17 octombrie 2012, 12:34)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            alea sunt drepturi omule! ai vrea sa nu se mai dea pensii sau ce sugerezi??? poate ai vrea sa nu se mai plateasca somajul. si asa nu se poate plati o intratinere cu ce se da, dar sa nu se mai dea deloc...ai parinti/bunici?
            • +5 (9 voturi)    
              drepturi??? (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:34)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

              nu ai inteles nimic despre cum functioneaza fondul de pensii. sugerez doar ca pensiile sa fie proportionale cu fondul de pensii. cata vreme NU SUNT BANI nu e normal sa dai pensii din alte surse de la buget, altele decat cele ale fondului de pensii. daca eu platesc impozite pai platesc pt ca vreau sa vad infrastructura, vreau sa vad spitale, vreau sa vad scoli,nu sa platesc pensia unuia. pentru pensia aia platesc separat si trebuie sa nu se intinda pensiile dincolo de fondurile lor.
              • -3 (5 voturi)    
                daca tu platesti impozite.... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 16:37)

                jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                de parca numai tu ai platit impozite. si batranii au platit impozite. cand ai sa fi la pensie, ai sa zici ca ai platit pentru pensie si nu-ti va conveni ca primesti bani de platit doar apa rece, ca cea calda este o suma peste pensie.
                afla ca traiesti printre oameni si pana sa certi pensionarii, ar trebui sa-i certi pe politicieni (chiar si din partidul tau preferat), pentru ca isi baga in buzunar prin comisioane banii de care vorbesti.
                vrei sa-mi spui tu ca umbrarescu, bechtel si alti regi ai asfaltului sunt niste eroi, care indirect (asteptand plata) platesc pensiile oamenilor??!! tu te auzi ce spui?
                pensiile si asa sunt fff mici. te-ai intrebat de ce nu ajung banii de pensie? pentru ca sunt foarte prost administrati (a se citi furati), deci tot la politicieni ajungi. crezi ca bani de facut strazi sunt? ar trebui sa fie, ar trebui sa se atraga fonduri europene, etc. nu sunt bani nici pentru strazi (tragic), pentru ca fondurile sunt din nou prost administrate (a se citi jaf la drumul mare).
                In conclusie, asa cum contributiile la pensii sunt jefuite, tot asa este jefuit si impozitul platit de tine (te indoiesti de asta?). sa te iei numai de o parte (pensionari si invalizi), pentru ca in cealalta esti tu, este un fel de ""ba pe a ma tii"", care nu functioneaza, dar circula mult prea mult in tara noastra prin oameni ca tine.
                ai ceva impotriva guvernului actual? foarte bine, dar incearca sa vezi unde este problema, nu arunca pasarea moarta in curtea altora. mai important, nu inchide ochii la tepele partidului preferat, pentru ca atunci cand va veni alt partid vrea si el sa fure la fel si n-ai sa-l poti opri, pentru ca si acel partid va avea sustinatorii lui in oameni ca tine si iese balci.
                • +2 (4 voturi)    
                  totusi (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:09)

                  andrei1245 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                  prea multi pensionari tineri

                  acestia ar mai putea munci destui ani si sa cotizeze nu sa traga din fonduri

                  multi dintre ei ajuta pe tineri din pensiile lor.

                  tinerii de acum nu vor mai avea pensii.

                  desigur cauzele sunt mai multe si nu este guvernul actual de vina.

                  ce preferam: un km de autostrada la 10 milioane euro in loc de trei sau trei pensionari in loc de unu?

                  sau nici una nici alta
                • 0 (2 voturi)    
                  dupa cum spuneam (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:21)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                  nu intelegi nimic din cum functioneaza sistemul de pensii. faptul ca batranii au platit impozite nu are nicio legatura cu pensia lor,absolut niciuna. ce puteai zice este ca au platit si ei pt fondul de pensii insa, iarasi , nu are vreo legatura. pensia inseamna ca cei care muncesc astazi platesc la un fond de pensii pt cei care sunt pensionari. sistemul asta este gandit cand ai 1 pensionar la 4-5 muncitori,altfel nu functioneaza, nu poate un om sa tina 4-5 pensionari si bugetari. nu este efectiv posibil. pesedeul tau a scos prea multi pensionari mai devreme decat e cazul iar pensiile sunt prea mari,nu sunt mici. sunt oameni care MUNCESC pt 10 milioane pe luna in timp ce sunt pensionari care iau si 30-40 milioane.
                  • +2 (2 voturi)    
                    daca tu intelegi asa de bine (Miercuri, 17 octombrie 2012, 21:57)

                    jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                    ..de ce nu renunti la pensia de stat si sa te axezi numai pe pensie privata??? sfatuieste-ti si rudele sa faca la fel, dupa aceea comenteaza
                    • 0 (2 voturi)    
                      persisti (Joi, 18 octombrie 2012, 0:47)

                      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

                      nu ai cum renunta la pensia de stat. zi-mi cum ca as face-o. am pensie privata, platesc separat pt asta. nu imi pun baza in pensia de la stat pt ca stiu ca vor fi greu de gasit bani pt pensionari. e cazul sa intelegi ca pensia de la stat nu este un drept, nu ai vreo garantie ca vei primi x lei. cata vreme nu sunt bani la fondu de pensii sa ai pretentia la o pensie mare devine deja o nesimtire. cand avem 7 milioane de pensionari si doar 3.6 milioane de muncitori deja pensionarii sunt nesimtiti.
                      • +1 (1 vot)    
                        nu-mi explica abc-ul (Joi, 18 octombrie 2012, 18:25)

                        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                        discutiile tehnice pe care le expui te indeparteaza de la subiect. repet, nu pensiile te-au lasat fara autostrazi si ti-au furat impozitele, ca de aici am plecat. imbuibarea politicienilor si prostia oamenilor care tac si se framanta fara sa iasa in strada (asa cum facem noi acum :D ).
                        se pare ca tu chiar crezi ca banii de la strazi se duc sa completeze pensiile..:)). ti-am scris mai sus ca adimistrarea defectuasa ne lasa fara fonduri, dar cand este vorba de adimistrare nu mai citesti si insisti sa-mi explici cum functioneaza o pensie.
                        am inteles ideea: politicienii nu fura, strazile nu se fac pentru ca au loc transferuri de fonduri de la investitii la pensii. este o mare prostie ideea asta.
              • 0 (4 voturi)    
                ce nu intelegi tu... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:15)

                jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                stiu ca la noi fondul de pensii nu functioneaza asa cum trebuie (stiu ce-i ala, am asigurare).
                fondurile alocate pentru investii sunt vandalizate. eforturi reale (fara sa ""iasa ceva"") pentru marirea acestor fonduri (proiecte depuse samd) NU se fac. tu nu reusti sa intelegi ca vandalizarea fondurilor pentru investitii nu se datoreaza fondurilor pentru pensii. ambele fonduri sunt jefuite simultan, in mod concertat de catre oamenii care ne conduc. reactie civica nu exista, pentru ca....pensionarii si invalizii sunt de vina (nu ti se pare ca undeva scartaie rationamentul?)
      • +1 (1 vot)    
        ...te inseli... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 17:53)

        ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui neaos

        ...nu la pensionari s-au dus banii...banii s-au dus pe sejururile lui Ponta cu sotia,pe aventurile lui Zgonea,pe distractiile lui Dan Nica si pe salariile prospetilor functionari de stat in numar de aproape 500,de la institutiile nou infiintate sau la marirea nr de functionari pe la ministere si inca in multe ,multe asemenea ''investitii'' extrem de profitabile pt clientela USL...adica s-au 'taiat' bani din zonele productive si au investit in clientela politica...
    • +9 (9 voturi)    
      Pinochio Ponta (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:25)

      Gica123 [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      Sunt 2 variante:
      1. Ori nu stie de capul lui si altii au luat decizii peste el;
      2. Ori Ponta spune o minciuna de fiecare data cand iese in public.
      Eu zic ca ambele sunt adevarate!
    • +5 (5 voturi)    
      sa copieze (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:52)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      ...sa copieze dottore, sa copieze, dar am impresia ca pana si copiatul l-a facut altcineva in locul lui!
    • -6 (6 voturi)    
      credite aprobate (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:18)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

      "sa fie angajate lucrari doar in limita creditelor bugetare aprobate". Pentru cine nu stie este o zicala: "De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere."
      Asta inseamna ca cineva a trecut in buget niste cheltuieli fara sa prevada si sursele de unde se fac cheltuielile.. Asta este tipic pentru guvernele Boc conduse de Traian Basescu.
      “Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj”-Ion Creanga
  • +34 (36 voturi)    
    chiar era nevoie de precizarea asta?? (Marţi, 16 octombrie 2012, 21:51)

    cosminbut [utilizator]

    doar stie toata lumea ca Ponta e un mitoman.
  • +37 (37 voturi)    
    Mincinosul!!! (Marţi, 16 octombrie 2012, 21:56)

    Gigi-Contra [utilizator]

    Am gasit....Copy-Paste asta este de fapt urmasul celebrului baron Münchhausen (pe numele sau intreg Hieronymus Carl Friedrich von Münchhausen) recunoscut pentru povestile sale foarte exagerate...de fapt minciuni frumos spuse...
    Orice scoate pe gura Ponta este o minciuna...auzi la el, "cel mai cinstit guvern" ha ha ha....
    • +8 (8 voturi)    
      faptu ca.... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 7:58)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-Contra

      ....bietul plagiator mincinos are mari probleme de conduita si moralitate, nu ar fi asa de grav, sunt fel si fel de boli mentale pe lumea asta. Grav este ca un astfel de om poate ajunge intr-o astfel de functie in Stat iar actiunile lui iresponsabile afecteaza viata tuturor cetatenilor, fara ca statul sa aibe cel mai mic mijloc de autoaparare.
      Acesta este sistemul politic parlamentar, aservit intereselor obscure si indreptat impotriva cetatenilor corecti, in care se dezvolta o clasa politica infestata de escroci, hoti si mincinosi.
      Cat timp acest sistem politic pagubos va exista, nu vom avea nicio sansa la o viata normala.
  • +28 (30 voturi)    
    Of, of (Marţi, 16 octombrie 2012, 22:01)

    aiureantramvai [utilizator]

    Minciunel Pontanel, nu se poate abtine. Ce nu face pentru campania erectorala, ar plagia chiar si adevarul despre fondurile pentru drumuri dar cum nu pica bine pentru dezmatul alegerilor, mai bine minte.
    Hai sictir!
  • +31 (33 voturi)    
    Oare nu (Marţi, 16 octombrie 2012, 22:06)

    mihai_42 [utilizator]

    s-a saturat mascariciul asta de Ponta sa fie prins cu minciuna?
  • +28 (30 voturi)    
    impresie (Marţi, 16 octombrie 2012, 22:18)

    ccvica [utilizator]

    am eu impresia sau maine, poimaine se va schimba seful la cnadr??? cum indrazneste sa spuna adevarul? a cata oara e dovedit acest mascarici pe nume ponta?
    • +24 (26 voturi)    
      maine? (Marţi, 16 octombrie 2012, 22:33)

      miluch [utilizator] i-a raspuns lui ccvica

      Are deja decizia de demitere semnata de azi, sa fii convins de asta. Din pacate!
  • +17 (19 voturi)    
    hai sa facem o chestie (Miercuri, 17 octombrie 2012, 0:00)

    un.Dac [utilizator]

    sa nu il validam pe Poanta in Parlament in decembrie.

    hai sa facem cumva sa impiedicam lucru asta. ce sa facem?
  • -17 (23 voturi)    
    tot e bine (Miercuri, 17 octombrie 2012, 0:04)

    ics_11 [utilizator]

    macar este bine ca :
    - nu a mintit ca mareste salariile profesorilor cu 50 % de la 1 ianuarie
    - nu a taiat salariile cu 25%
    - nu a introdus cas la pensii
    - nu a marit tva-ul
    - nu a taiat indemnizatia pentru mame
    - nu a marit impoztiul pe dobanzi
    - nu a introdus impozit pe bonurile de masa.
    • +7 (9 voturi)    
      ics_11 (Miercuri, 17 octombrie 2012, 7:21)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      in schimb:
      - a devalorizat leul
      - a anuntat (din gresala) ca in decembrie pu.a bani de salarii/pensii/indemnizatii/bonuri de masa/etc
    • +7 (9 voturi)    
      Pai concluzia e: (Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:13)

      doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Orice prost e capabil sa cheltuie niste bani economisti cu eforturi de catre altii. E prea greu sa gasesti niste solutii pentru a reduce cheltuielile de consum si a aloca mai multe fonduri catre investitii...
    • +6 (8 voturi)    
      Pentru pomenile astea (Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:27)

      Daniel Manaila [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Sa platesti tu stimabile! Eu unul m-am saturat sa tot platesc pentru pomenile la toti! Dar psd-ul a lansat moda asta si se pare ca o continua cand toate tarile din UE au bugete de austeritate noi dam cu banii in toate partile. Pomana care o sa ne dea batai de cap peste cateva luni. In special marirea salariilor la profesori. Trebuie marite dar nu acum si nu asa.
    • +5 (7 voturi)    
      haha (Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:57)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Pai de mintit a mintit cat toti PM la un loc in ultimii 20 de ani!
      Cat despre restul....mai e timp! Stai sa vezi dupa ce castiga alegerile, cum o da la intoarsa cu promisiunile pentru dezmatul electoral
    • +8 (10 voturi)    
      alooo!!! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:58)

      vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Pe ce luma traiesti, stimabile X ? Masurile luate sunt cele datorita carora mai exista ceva din Romania, la momentul de fata ( dar au grija uslasii sa se rada tot, stai linistit...). Te uiti doar la dosarele x de la antene si traiesti cu gandul la comunism si la securitate, nostalgicule !
    • +5 (7 voturi)    
      MDa (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:11)

      electron [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Corect era daca puneai un inca in fata la nu
      -inca nu a mintit ca mareste salariile profesorilor cu 50 % de la 1 ianuarie
      - inca nu a taiat salariile cu 25%
      - inca nu a introdus cas la pensii
      - inca nu a marit tva-ul
      - inca nu a taiat indemnizatia pentru mame
      - inca nu a marit impoztiul pe dobanzi
      - inca nu a introdus impozit pe bonurile de masa.

      De ce inca nu? Pentru ca Ponta nu misca nici un deget pana dupa alegeri. Deja se vede eroziunea dupa numai 5 luni, si le e teama ca victoria sigura se transforma in infrangere rusinoasa.

      Si imi place lofica ta, hai sa fie pensii salarii, etc ca doar la cine le trebuie drumuri, bogatanii aia de la privat sa isi ia SUV si elicoptere de vor sa mearga undeva, daca sunt bolnavi sa plece in Austria , daca vor sa isi dea copii la scoala este loc in Anglia de ei.

      Gandire ingusta, gandire cu burta
    • +4 (6 voturi)    
      in schimb minte de sparge fara sa clipeasca (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:12)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Eu zic ca e tragic.
    • +4 (6 voturi)    
      nu a marit (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:48)

      instabil [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Nu a marit! Dar mentine maririle, taie din diverse locuri si minte cu nerusinare. Macar la ceilalti totul era e fata...
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:51)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Deaia nu are bani, si de aici o sa mearga tot mai prost, nu imi spune ca nu poti sa faci legatura.
    • +4 (8 voturi)    
      Bine gandesti !! (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:01)

      anonimanonimanonim [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      Deci, dupa tine tot ce producem trebuie sa dam la lenesi, nu ? Daca ti-a taiat salariul cu 25% de ce nu incerci mataluta la un privat ? Sau acolo trebuie sa nuncesti si nu iti sta in fire sa faci asta ? Ideea e ca o sa scapam de comunisti in Decembrie, ma bazez tare pe Base, si o sa scapam DEFINITIV. Sa va vad eu pe voi, lenesii de la stat cum o sa va rugati de o felie de paine ... pe strada, sau o sa iesiti cu totii la camp ca e cam plin de balarii. Esti capabil, mai ai o optiune, la privat, dar atentie, vi la 9 pleci cand se terrmina treaba, nu mai pleci la 4 sa iti rezolvi o problema, si ce e cel mai important, nu mai e de furat !!
    • +5 (9 voturi)    
      eram sigur (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:34)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

      ca sunt si oameni ca tine, fara capacitate de intelegere dincolo de lungul nasului. numai prin devalorizarea leului bugetul statului a pierdut peste 10 miliarde de dolari. Nu mai spun ca aceasta devalorizare ii afecteaza pe toti oamenii,nu numai pe profesori sau pensionari dincolo de aia 10 miliarde, orice cumperi acum e cu 10-30% mai scump ca in primavara. Si acum pupa-te ca ai votat USL.
      • 0 (6 voturi)    
        fundamental, gresesti (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:06)

        ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        sa stii si tu ca prin devalorizarea leului toata lumea castiga pe termen mediu si lung. pe termen scurt pierd doar salariatii, dar si ei vor castiga pe termen mediu si lung.
        iti dau un argument ca este asa : americanii tiparesc bani in prostie pentru a ajunge la o inflatie de 2% pe an, si nu mai mica
        un alt argument este ca prin devalorizare incurajezi exporturile si descurajezi importurile, deci ajuti productia autohtona.
        dar sunt multe argumente in acest sens.
        ceea ce trebuie urmarit : sa fie inflatie (implicit devalorizare) dar sa fie sub control. ca la americani si japonezi.
        • +3 (7 voturi)    
          habar nu ai (Miercuri, 17 octombrie 2012, 13:36)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

          americanii pot tipari bani pentru ca exista cerere pt banii lor, de lei insa nimeni nu are nevoie. noi suntem o tara care importa mai mult decat exporta asa ca orice inflatie ARDE la buzunar. tu sustine in continuare usl, se vede ce oameni sustin usl, cei fara educatie, fara intelegere a economiei.
          • -1 (5 voturi)    
            tot nu intelegi (Miercuri, 17 octombrie 2012, 14:28)

            ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            la greci exista euro, nu lei. au luat masuri de austeritate si au rezolvat criza din parti.
            oricum, cu educatia ta, poti sa donezi 25% din salariu statului si statul va avea grija de tine.
            • 0 (0 voturi)    
              relax (Joi, 18 octombrie 2012, 0:49)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui ics_11

              ca statul a primit multi bani de la mine, cam vreo 10 pensionari si 10 bugetari ca tine sunt platiti din banii pe care i-a luat statul de pe urma mea.
              • 0 (0 voturi)    
                iar n-ai inteles (Joi, 18 octombrie 2012, 2:28)

                ics_11 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                cu pdl la putere, banii pe care zici ca i-ai dat la stat nu cred ca au ajuns la bugetari asa cum te lauzi tu.
                eu cred ca au ajuns pentru o bucatica mica din mobilierul vilei dante, cea in care, timp de 3 ani de la inceperea renovarii care a costat aproape 1mil eur, nu a stat nimeni.
  • +13 (17 voturi)    
    'Generatia noastra este la putere ' (Miercuri, 17 octombrie 2012, 1:14)

    emigrant [utilizator]

    Oligofrenii generatiei noastre...
  • +3 (5 voturi)    
    obicei (Miercuri, 17 octombrie 2012, 5:08)

    cotora [utilizator]

    ca de obicei, ponta minte, dintr-o fraza, automat, este si o minciuna
  • +1 (3 voturi)    
    PP-LC sigur nu va tăia. (Miercuri, 17 octombrie 2012, 8:19)

    donjoe [utilizator]

    Şi apropo: cine vrea impozitarea agresivă a baronilor pentru formarea unui fond naţional de investiţii în infrastructură trebuie să susţină Legea Cojocaru votând PP-LC (sigla cu 3 spice), adică PP-ul original, faţă de care PP-DD e doar o clonă populistă creată de un baron mincinos ca toţi ceilalţi.

    Singurul motiv pentru care PP-DD e mai cunoscut e că preşedintele partidului are propria televiziune prin care să mintă cu nesimţire. Adevăratul PP a fost întodeauna PP-LC (sigla cu 3 spice).
  • +4 (6 voturi)    
    Adica, nu a fost criza bag seama pana (Miercuri, 17 octombrie 2012, 9:34)

    anonimanonimanonim [utilizator]

    cand nu a venit copy-paste, nu ? cam asa suna. Acum nu mai e nimic de furat, nimic de ascuns, sau poate tot ce a fost s-a evaporat ?
    Vai ne tara asta, niste incompetenti, hoti si banditi. Am mai zis eu o vorba, daca romanii erau singuri pe planeta nu treceam de epoca de piatra, si acum ne furam piatra unii la altii.
  • +5 (7 voturi)    
    pasaj ARAD (Miercuri, 17 octombrie 2012, 10:06)

    AMM67 [utilizator]

    Pai da. Toata lumea care vrea sa intre si sa iasa din tara spre Deva sau Nadlac trebuie sa stea cate 1 /2 ora cand trece trenul(si nu trec putine), la calea ferata de pe centura Aradului in zona CET Arad ca asa vrea Ponta. Pasajul e realizat cam 70% nu inteleg de ce nu-l termina odata!
  • +4 (4 voturi)    
    Adauga la lista (Miercuri, 17 octombrie 2012, 14:28)

    geodor [utilizator]

    Pasajul de pe Vacaresti - Mihai Bravu care treneaza de mai bine de 3 ani... :(
  • +2 (4 voturi)    
    CNADR îl conrazice pe Ponta (Miercuri, 17 octombrie 2012, 16:57)

    marga 2 [utilizator]

    Ministrul Silaghi poate linistit sa navigheze pe Facebook,pîna vine din nou doamna Boagiu,sa termine proiectele începute pe vremea guvernarii Boc+MRU


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă