Edouard Heinzmann, directorul general Tarom, ii invita pe pilotii companiei la discutii: Acestui CEO occidental nu i s-au dat niciodata "uneltele occidentale" pentru a redresa anii de greseli care au afectat compania. Totusi, Tarom nu este in faliment si situatia financiara s-a imbunatatit considerabil in ultimii doi ani

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 1 martie 2015, 20:02 Economie | Companii

Christian Heinzmann
Foto: AGERPRES
Edouard Heinzmann, directorul general Tarom, raspunde scrisorii deschise semnate de un grup de piloti ai companiei  si ii invita pe acestia la discutii pe subiectele care ii preocupa privind starea companiei Tarom. Heinzmann precizeaza ca, desi este intr-adevar primul "CEO occidental" al companiei, cum amintesc si pilotii, nu i s-au dat niciodata "<<uneltele occidentale>> pentru a redresa anii de greseli care au afectat compania". Intr-un raspuns transmis HotNews.ro de catre Tarom, directorul general al Tarom subliniaza faptul ca, in pofida problemelor adunate pe parcursul mai multor ani si a concurentei pe care i-o fac transportatorii low-cost, compania nu este in faliment si situatia financiara s-a imbunatatit considerabil in ultimii doi ani.

Un grup de piloti Tarom a transmis o scrisoare deschisa Directorului General al companiei, Christian Edouard Heinzmann, in care isi manifesta preocuparea fata de situatia actuala a companiei, aratand ca problemele care o afecteaza, de la intretinerea defectuoasa a aeronavelor, lipsa de pasageri, pierderile de personal bine pregatit pentru slujbe mai bine platite si conditii decente, la "directori si manageri bine platiti dar cu nimic altceva de facut decat sa complice o deja prea incarcata birocratie, preocupati doar de taieri de costuri dar incapabili sa produca venituri", sunt semne ale faptului ca "Tarom-ul e in vrie".

Pilotii cer directorului general explicatii si actiuni pentru salvarea Tarom, acuzand faptul ca "Ce se intampla acum sub conducerea dumneavoastra nu e nici macar o palida umbra a ceea ce a fost Tarom."

  • Redam, in cele ce urmeaza, raspunsul transmis de Edouard Heinzmann (in original in engleza si varianta tradusa in romana)
Domnilor,

Salut, ca intotdeauna, parerile dumneavoastra, atata timp cat sunt impartiale si bazate pe fapte.

In calitate de membri cu vechime ai personalului nostru, trebuie sa stiti ca problemele noastre au aparut de-a lungul mai multor ani. Sunteti, de asemenea, foarte constienti de obstacolele care ne impiedica sa le rezolvam, si ca acestui CEO occidental nu i s-au dat niciodata "uneltele occidentale" pentru a redresa anii de greseli care au afectat compania.

Totusi, compania nu este in faliment si situatia financiara s-a imbunatatit considerabil in ultimii doi ani, in pofida problemelor noastre nerezolvate si a concurentei in crestere din partea transportatorilor low cost. Cu toate acestea nu am scapat de probleme.

Da, avem o flota veche, si, da, o multime de oameni bine calificati parasesc compania pentru un viitor mai bun. Dar, asa cum bine stiti, oportunitatile de angajare in sectorul nostru continua sa creasca, iar deocamdata suntem in imposibilitatea de a egala salariile oferite in afara Romaniei.

Daca sunteti cu adevarat interesati de a discuta ingrijorarile dumneavoastra intr-o maniera profesionista si constructiva, sunt bucuros sa ascult opiniile dumneavoastra sincere. Daca sunteti de acord, voi organiza o intalnire cu dumneavoastra si cu colegii semnatari astfel incat sa putem aborda toate punctele expuse de dumneavostra.

Cu stima,

Christian Edouard HEINZMANN
Chief Executive Officer / Responsabil Management


-----------------

Gentlemen,

I always welcome your input as long as it’s unbiased and based on facts.

As some of our most senior staff members, you have to know that our problems have been years in the making.

You are also very aware of the obstacles which keep us from resolving them, and that this Western CEO, was never give the "Western Tools" to redress the company’s years of mishaps.

Still, the company is not going bankrupt and the financial situation has seriously improved the last two years in spite of our unresolved problems, and the growing competition from the low cost carriers. But we are not out of the woods yet.

Yes, we have an aging fleet, and yes, lots of skilled people are leaving the company for a better future. But as you well know, job opportunities in our sector keep growing, and for now, we are unable to match the salaries being offered outside of Romania.

If you are truly interested in discussing your concerns in a professional and constructive manner, I’ll be happy to have your sincere input. If you agree, I shall organize a meeting with you and your undersigned colleagues so we can address all your points.

Sincerely,

Christian Edouard HEINZMANN
Chief Executive Officer / Accountable Manager













Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

4534 vizualizari

  • -7 (11 voturi)    
    Ii invita (Duminică, 1 martie 2015, 20:29)

    CititorulComentator [utilizator]

    Cu demisiile in mana probabil.
  • -7 (15 voturi)    
    Este un CEO corupt si nepriceput (Duminică, 1 martie 2015, 20:31)

    ion [anonim]

    Dl. CEO "occidental" a falimentat toate companiile pe la care a trecut. Iar la TAROM, s-a obisnuit repede cu mecanismele coruptiei. Vezi piese de schimb noi de la ATR-uri vandute din depozitul TAROM la preturi de nimic, pe parandaraturi grase in timp ce avioanele TAROM primesc piese reconditionate, rute/sloturi "renuntate" brusc in timp ce pe piata au intrat companii arabesti pe acele rute, manageri peste manageri doar "sa incarce schema", in timp ce la piloti, insotitori si personalul de asistenta la sol este subdimensionat si supraincarcat... Si CEO si Consiliul de Admininstratie ar trebui anchetati de DNA...
    • +5 (7 voturi)    
      Un grup de oameni ai muncii (Duminică, 1 martie 2015, 22:13)

      mary [anonim] i-a raspuns lui ion

      Asta cu scrisoare deschisa e ca "soparlele" alea de pe vremea comunismului cu " un grup de oameni ai muncii isi exprima indignarea..etc"

      De fapt sunt niste acerbe lupte de putere acolo si probabil d-nul Pascariu sau altii in locul lui vor sa-l dea jos pe acest manager " incompetent" ca sa puna ei mana pe Tarom.
      A se citi si http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15954718-actionarii-tarom-reunit-sedinta-discuta-schimbarea-lui-dan-pascariu-sefia-consiliului-administratie.htm

      Managerii privati au fost pusi de gura si de ochii FMI la companiile de stat. Guvernul nu vrea ca Tarom sa fie performanta, de aceea nici nu i-au dat "uneltele occidentale" cu care sa poata face efectiv ceva acolo.

      Sunt multe lupte de putere si toti spera sa renunte odata Heinzmann asta si sa plece acasa.
    • -1 (5 voturi)    
      yup (Duminică, 1 martie 2015, 22:39)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui ion

      asta am zis si eu pe postul celalat si mi-am luat un minus ... tu ai luat mai multe :)
      Deci sau oamenii iubesc coruptii si indivizii cu salarii grase care nu fac nimic sau au intrat niste "tovarasi" sa dea dislike.
      hmmm i wonder which one :)
  • +2 (2 voturi)    
    management infect TAROM (Duminică, 1 martie 2015, 23:08)

    Ghitza [anonim]

    preturi "occidentale" pentru cursele interne, si super-reduceri si preturi pentru cele externe... se bucura de monopol si de faptul ca exista o categorie de privilegiati (parlamentari) care circula non-stop cu avionul (tot pe banii nostri desigur).

    Exemplu:
    6 rute non-stop Bucuresti - Cluj Napoca dar preturile mai scumpe decat rutele externe.


    Halal management.
  • +1 (1 vot)    
    tarom se saboteaza singura (Duminică, 1 martie 2015, 23:20)

    alexandru [anonim]

    am sa va dau un exemplu despre cum isi fura singura caciula. si va rog sa verificati, e f simplu. Pina anul trecut Tarom opera zilnic curse la Larnaca, la o ora rezonabila, cu aeronave pline (in Cipru lucreaza 45000 de romani si mai sunt si turistii. De anul trecut, aparent inexplicabil, Tarom schimba orarul cursei de Larnaca si in loc sa mai plece la ora 21 pleaca la 3.00 dimineata. Exact, o cursa de 2 ore. Acum, Cipru e o insula mica, poti intr-o ora sa fi la aeroport de oriunde aproape. Autobuzele merg pina pe la 19,30 numai. Cine ar sta in aeroport pina la 3 dimineata sa ajunga in Buccuresti la 5 cand pe aceeasi linie opereaza si Blueair, care insa avea mai putini pasageri fiindca pretul e apropiat (daca iei in calcul sib agajele.). Acum, vrea cineva, Ministerul Transporturilor, Corpul de control al primului ministru sau managerul sa verifice cum zbura Tatrom cu aeronave pline si cati fraieri gaseste acum pt cu8rsa d eora 3 daca poti pleca cu Blueair la 21? Verifica cineva cat au scazut incasarile Tarom pe crsa de Larnaca, inainte mereu plina? Si, pt ca raspunsul e usor de ghicit, verifica cineva in ce baza s-a luat o astfel de decizie si cine are de castigat din omorarea unei curse profitbile? Tarom e capusata ca toate companiile de stat iar corbii vor lua destinatiile si apoi si aeronavele.
  • +1 (1 vot)    
    Chercher la femme! (Luni, 2 martie 2015, 0:07)

    Utilizator [anonim]

    Ar trbui luat serios la intrebari Dan Pascariu, fostul presedinte(demis) al Consiliului de Administratie, demolatorul tuturor companiilor mari pe care le-a missmanaged so far, dintre care ultima, TAROM.(Anterior a mai trecut si pe la Bancorex si cu ce rezultate, se stie. Asta este misiunea lui! So better to miss him!)
  • 0 (0 voturi)    
    Pascariu! (Luni, 2 martie 2015, 1:34)

    razvan [anonim]

    Pascariu nu mai este de peste un an la Tarom asa ca bat unii campii cu gratie demna de spitalul 9!
    El a vrut sa il dea afara pe Heinzman si s-au opus PDL-istii in par!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică