CFR va investi 44 mil. lei pentru modernizarea a 30 de vagoane si va cumpara rame electrice de 100 mil. lei

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 10 ianuarie 2016, 20:54 Economie | Companii

In Gara de Nord
Foto: Hotnews
CFR Calatori va investi in acest an peste 44 milioane lei, din surse proprii, in modernizarea a 30 de vagoane, si a bugetat, tot in acest an, 100 de milioane de lei pentru achizitia de rame electrice.

"Contractul pentru modernizarea celor 30 de vagoane este de peste 44 milioane lei si a fost incheiat in urma cu doi-trei ani. Un singur vagon a fost modernizat, dar nu a fost pus inca in circulatie", au declarat vineri, pentru Mediafax, reprezentantii companiei.

Primul vagon a fost furnizat la finalul anului 2015 si va intra in circulatie in perioada urmatoare.

"Vagoanele pot circula cu viteza maxima de 160 km/h, indeplinesc cerintele de operabilitate si dispun de sisteme de climatizare si informare", arata CFR Calatori intr-un comunicat.

Tot in 2016 este prevazuta de la bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor, suma de 100 de milioane de lei pentru achizitia de rame electrice. Acestea vor fi destinate transportului feroviar de pasageri pe distante medii, in special pe sectoarele reabilitate Bucuresti - Constanta, Bucuresti - Brasov, dar si pe Bucuresti - Craiova.

"Este important sa cumparam pentru CFR Calatori si pentru Romania materialul rulant de care avem nevoie, care sa corespunda si sa faca fata conditiilor din tara noastra. Incepand din acest an sunt sanse reale de a incepe reinnoirea parcului activ al CFR Calatori. ", a declarat directorul general al CFR Calatori, Iosif Szentes.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Lupul de pe Wall Street, varianta romaneasca. Falsii brokeri care au furat un mil. de euro, inspirati de filmul lui Scorsese 

Detalii incredibile ies la iveala in dosarul brokerilor falsi, care au reusit sa pacaleasca cel putin 19 persoane din Romania, cu un milion de euro.
2250 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    prioritatea UNU (Duminică, 10 ianuarie 2016, 21:45)

    nick24 [utilizator]

    viteza trenurilor!!!
    cum poti sa ai calatori pe tren cand faci pana la Suceava 7 ore?
    pana la Piatra Neamt 7 ore!!!
    Normal ca toti prefera microbuzele si autobuzele.

    Daca ar repara toate punctele de restrictii, CFR ar lua toti calatorii de pe rutier.
    • +1 (1 vot)    
      E nevoie de linii (Luni, 11 ianuarie 2016, 0:13)

      AdrianBorza [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Liniile proiectate pentru viteza mica au rampe si curbe care nu permit viteze mai mari, indiferent de incercarile de modernizare. Pentru liniile de mare viteza cam toate tarile au facut trasee complet noi, proiectate din start pentru astfel de viteze, iar pretul unei calatorii cu trenul rapid e comparabil cu avionul, nu cu autobuzul. Am mers cu TGV prin Europa, este extrem de scump, nu e accesibil ca trenurile de prin Romania, un drum echivalent Bucuresti-Suceava costa vreo 200 de euro dus-intors.
  • 0 (0 voturi)    
    cu parere de rau (Duminică, 10 ianuarie 2016, 22:02)

    nikita11 [utilizator]

    cfr nu e capabila sa iasa la suprafata. orice fac, orice investitie, societatea nu-i ajuta. s-a impamantenit obiceiul ca mersul cu trenul sa fie practicat in mare parte de prost-crescuti, nespalati si in general oameni cu rea vointa care distrug mai rau ca lacustele. vreau-nuvreau anual tre' sa mai fac 2-3 calatorii cu trenul si de fiecare data aceleasi constatari. chiar daca ar polei cu aur vagoanele si le-ar sidefa pe dinauntru, pasagerii tot de cea mai rea calitate sunt(mai putin vizibil la vagoanele salon unde nici nu prea apar gorobetii ca nu le place asa). o conducere impotenta + nesansa de a avea clienti golani = permanenta gaura neagra.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version