AB InBev e dispusa sa renunte la brandurile SAB Miller din Europa Centrala si de Est / In Romania, firma detine Ursus si Timisoreana

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 29 aprilie 2016, 14:27 Economie | Companii

Bere
Foto: MorgueFile.com
AB InBev s-a oferit sa vanda brandurile SAB Miller din Europa Centrala si de Est, inclusiv Pilsner Urquell, inainte de decizia Comisiei Europene de a aproba tranzactia evaluata la peste 100 miliarde de dolari.

Activele sunt evaluate la circa 5 miliarde de dolari, conform analistilor Exane BNP Paribas, care estimeaza ca acestea fac 2,3 miliarde de dolari din vanzari si 450 milioane de dolari ca venituri inainte de taxe si impozite pentru SAB Miller, scrie The Wall Street Journal, preluat de MEdiafax.

Potentiala vanzare include si brandurile poloneze Tyskie si Lech, berea Dreher din Ungaria sau brandul romanesc Ursus. Estul Europei nu a fost niciodata o tinta majora pentru AB InBev, iar posibila vanzare este menita sa aduca circumstante atenuante ingrijorarilor pe care le-ar putea avea Comisia Europeana privind tranzactia, care asteapta ultimele aprobari.

Anheuser-Busch (AB) InBev a lansat la finalul anului trecut o oferta oficiala de circa 107 miliarde de dolari pentru SABMiller, marcand astfel incheierea unui acord indelung anticipat ce combina cei mai mari producatori de bere ai lumii intr-o companie care controleaza aproximativ jumatate din profitul industriei.

Pentru a se asigura ca aceasta tranzactie va primi aprobarea autoritatilor, AB InBev a luat in ultimul timp o serie de masuri. Recent, AB InBev a acceptat oferta Asahi Group pentru brandurile premium Peroni si Grolsch, dar si pentru brandul britanic Meantime. Analistii companiei de investitii Exane spus ca Asahi ar putea fi un potential cumparator al unor active oferite spre vanzare astazi.

In Romania, SAB Miller este prezent prin Ursus Breweries, care are in portofoliu branduri precum Ursus, Peroni, Ciucas sau Timisoreana si trei fabrici, la Brasov, Timisoara si Buzau. Compania Ursus Breweries este detinuta de SAB Miller de circa doua decenii si a ajuns anul trecut la afaceri de 1,4 mld. lei (peste 310 mil. euro).












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
1261 vizualizari
  • -4 (4 voturi)    
    pai sa plece (Vineri, 29 aprilie 2016, 15:40)

    termopan [utilizator]

    Ar fi bine sa plece poate atunci or sa produca chiar bere, nu sifon cu alcool etilic...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri