Sports Direct vinde brandul Dunlop catre japonezii de la Sumitomo

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 27 decembrie 2016, 14:49 Economie | Companii

Retailerul online gigant Sports Direct vinde brandul Dunlop Sport catre japonezii de la Sumitomo Rubber Industries pentru 137,5 milioane de dolari, informeaza The Telegraph.  

Compania spune ca decizia de vanzare este parte a strategiei de a se concentra pe afacerea de baza din Marea Britanie si de a dezvolta legaturi cu alte branduri, nu de a le detine.  

Potrivit acesteia, echipa de management nu are “latimea de banda” necesara de a dezvolta si conduce in acelasi timp branduri internationale precum Dunlop, care produce echipament pentru tenis, golf, squash si badminton.  

Mike Ashley, proprietarul Sports Direct, a cumparat brandul Dunlop (pe atunci Dunlop Slazenger) in 2004 intr-o intelegere estimata la peste 50 mil. dolari, cu scopul de a-si extinde imperiul comercial si de branduri. 

Lira slaba a facut ca firmele britanice sa fie tinte de achizitii atractive pentru companii din strainatate.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

1739 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri