Exista birocratie mai mare ca la stat? Da. La RDS

de Alex Mihaileanu     Subiectiv
Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:48 Economie | Companii

De vreo luna, sint abonat RDS. Cablu, telefon, internet. N-am vrut alte gauri in pereti, asa ca am ramas la ei. Ca sa aflu ID-ul si parola de logare la abonamentul de internet mostenit, trecut de pe numele fostului titular pe numele meu, am sunat la Relatii Clienti. Pe banii mei, nu de pe telefonul RDS (din cauza ca priza e busita, trebuie schimbata, prin urmare nu functioneaza). Desigur, mi s-a transmis ca nu se poate, iar daca vreau net, ei bine, trebuie sa astept vreo trei-patru zile, pina mi se genereaza un nou cont. Daca vreau net, n-am decit sa vorbesc cu fostul titular, sa-mi dea datele lui.

Ideea, pe scurt, e asa: dupa depunerea cererii de schimbare a titularului, teoretic, dureaza vreo doua-trei zile pina se proceseaza cererea. Chiar daca toate platile sint la zi, chiar daca toate hirtiile sint semnate. Nu ca ar fi al dracului de greu ca doamna de la ghiseu sa introduca niste date intr-un sistem centralizat deja existent. Dar… avem proceduri, nu-i asa? Lasa, doar exista alti fraieri, angajati de pomana, care sa faca munca asta.

Am folosit vreo trei zile netul pe contul vechi. Sun din nou la RDS, sa intreb ce se mai aude de contul meu. In fond, am un router de doi lei, care cam face figuri si sigur o sa necesite o reinstalare. Adica timp pierdut. Buuun. De data asta, mi se spune ca nu am nevoie de cont de logare nou, ca ramine cel al fostului titular. Desigur, continui sa il folosesc cu incredere.

Citeste restul materialului si comenteaza pe Subiectiv.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4633 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    RDS-lasa de dorit (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:11)

    Ionut [anonim]

    da astia de la RDS la suport client sunt cei mai neseriosi din toate firmele de comunicatii cu care am avut legaturi,
    • 0 (0 voturi)    
      rds-rcs (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:25)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      eu am cablu tv de la ei de jumatate de an si pana acum nu mi-a venit nici o factura, nu am platit nici un leu. sunt curios cand vor sesiza ca nu platesc nimic pentru serviciile lor.
      • 0 (0 voturi)    
        cum platesti la RDS (Joi, 5 noiembrie 2009, 9:07)

        Aura [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Ei stiu ff bine ca nu ai platit si se pare prin contract ca nu sunt obligati sa emita factura(crede-ma sunt patita). Asa ca o sa te trezesti intr-o zi ca nu mai ai semnal :( De ce? pt ca nu ai platit . Ai o perioada de gratie 3 luni si daca in timpul asta nu ai platit..pac ..ti-au taiat semnalul.
        Nici acum nu inteleg, dupa 3 ani de cand am abonament la ei de ce nu vor sa emita facturi?
    • -3 (3 voturi)    
      Libertatea cuvantului (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:25)

      Dorel [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Inteleg ca e democratie, dar nataraii care scriu toate problemele minore ce ii deranjeaza ar trebui totusi treziti la realitate. Poate mai filtreaza criza din voi sau dau peste voi probleme mai dure, ca sa va calmati din a scrie tampenii.
    • +1 (1 vot)    
      RDS-ul are servicii execrabile! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:23)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Eu personal am avut patru incidente cu ei. Cei de la relatii cu clientii te trateaza cu un sictir total si orice miscare trebuie sa respecte strict birocratia. Au ajuns sa trateze clientii mai rau decat angajatii de la stat. Te dau afara din magazin inainte sa se termine programul si nu-ti dau informatii nici picati cu ceara.
      Ajung sa vreau sa trec la Romtelecom pentru telefonie si Dolce pentru TV satelit.
  • +5 (7 voturi)    
    Intr-adevar dezastru la RDS (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:13)

    Florin [anonim]

    Eu. ca multi alti aradeni am probleme cu conexiunea la internet de 8-9 zile...Raspunsul standard este: "in cel mai scurt timp posibil". Dupa prima plangere trimisa la OPC au aparut doi "specialisti" care mi-au spus ceva de genul...stiti e problema generala pe Arad, nu putem face nimic... Pardon ??? Daca nu-ti platesti abonamentul la timp esti deconectat automat, iar cand ei incalca prevederile contractuale(remedierea in 48 ore) se asteapta sa ii intelegem ??? OPC-ul pana acum nu mi-a dat nici un raspuns :( sa fie RCS-RDS un "jucator" prea mare chiar si pt ei?
  • +3 (5 voturi)    
    RDS (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:15)

    Halford [anonim]

    sunt abonat de 2 luni dar de 5 saptamanai nu mai merge decodorul digi. Am sunat,am asteptat,astept... pana o sa renunt si la astia. Niste mincinosi care vor NUMAI BANI.

    Rusinica,ba!
    • +1 (1 vot)    
      Decodor (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:00)

      Ramona [anonim] i-a raspuns lui Halford

      Asa am patit si eu si m-a invatat o tanti sa folosesc resetarea decodorului la configuratia originala. Ca prin minune, s-a repornit
  • +5 (7 voturi)    
    De 2 ani trebuie sa imi dea banii inapoi... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:30)

    Oxigen [anonim]

    Povestea mea a inceput in octombrie 2007 – aveam la bloc RDS pe cablu tv, platit pe 2 luni in avans cand brusc n-a mai mers. Sunat zilnic 2-3 saptamani, asteptat pe fir pe banii mei cu orele, pana o scapa pe una gura si zice – pai nu mai e in tot cartierul (Vatra Luminoasa) ca au deconectat capatul de linie. Am pus internet de la alta firma, si le-am facut prima reclamatie ANPC, ca deja platism. ANPC decide si cere RDS sa repare linia si sa presteze serviciile platite si neefectuate. Prin Ianuarie 2008 ma suna de la RDS sa ma treaca la fibra optica (aiurea, e UTP) cu dat gauri, alte fire – le raspund ca ma mut pe strada de alaturi in o luna, nu mai vreau noi fire, sa imi traga acolo legatura, ca le platesc si instalare, si mutare. Strada de alaturi la 50 de metri, dar case, nu bloc, RDS nu vrea sa-mi traga internet. Ma tot suna pana in martie cu “oferte promotionale” de chiar 3 luni net gratis, numai sa imi instaleze la bloc – refuz, ma mutasem deja, ei refuza sa imi dea banii inapoi. A doua reclamatie ANPC, care ii obliga sa imi dea banii inapoi si eu pot sa reziliez contractul. Reziliez contractul cu 1 mai 2008 si fac cerere sa imi dea banii inapoi. Ma suna sa ma duc la “orice casierie” sa iau inapoi banii, am fost de 5 ori scenariu identic (intai coada, apoi nu raspunde sefa de la financiar la telefon). Prin toamna ma mai duc o data si imi spun – ati luat banii – eu??? cu ce chitanta, la ce casierie? Nu stim, faceti cerere. Abandonez pana in aprilie 2009 cand nu mai pot sa imi platesc CATV la RCS – figurez cu datorie catre RDS pentru internet in iunie si iulie 2008 cand eu reziliasem cu RDS la 1 mai… Vin cu copia de reziliere si se conving ca au facturat eronat. In marinimia lor ma lasa sa platesc CATV (ca dupa aia mi-l taiau si cereau reconectare)… Le raspund la fel si fac a 3-a reclamatie la ANPC – inca astept raspunsul…
    Morala: bine ca nu am pistol!
    • 0 (0 voturi)    
      LOL (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:08)

      cezar [anonim] i-a raspuns lui Oxigen

      E remarcabil de buna memoria!
      Oricum ma impuscam sau emigram pe la jumatatea povestii.
    • 0 (0 voturi)    
      poveste asemanatoare (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:53)

      manolo [utilizator] i-a raspuns lui Oxigen

      si eu am o istorie la fel de lunga si de stufoasa. Diferenta este ca pe mine de doua ori M-A AJUTAT OJPC-ul (Timis). Acum inca mai am credit la RDS-Tel pe vreo 12 luni (bani platiti pentru internet DUPA rezilierea contractului).
    • 0 (0 voturi)    
      oh, la, la! (Joi, 5 noiembrie 2009, 10:01)

      mirunamara [utilizator] i-a raspuns lui Oxigen

      mamaaaaaaaaa! bine ca nu ai pistol! incredibil!
      si cand te gandesti ca unii arunca cu noroi in serviciile de stat, platite de la buget, ca bugetarii fac asemenea "figuri"... si uite ce face o societate privata...
      oamenii sunt tot oameni peste tot, egoismul si indiferenta nu sunt platite de privat sau de buget, pur si simplu se autointretin.
  • +4 (6 voturi)    
    RDS (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:40)

    JALEEEEEEE [anonim]

    Sa vedeti cum e daca iti faci abonament la ei si vrei sa-ti instalezi netul .... Iti fac programare la o ora la care vor ei intr-o zi in care vor ei......nu poti atunci asta e.........iti mai fac o programare....la o ora la care vor ei intr-o zi in care pot ei .... daca nici atunci nu poti....ghinion. Daca suni la ei nu poti vorbi cu cei de la tehnic....vorbesti doar cu cei de la suport care-ti spun foarte amabil ca ei nu stiu....ei nu pot face nimic.....ei doar au o situatie in fata ....ei nu pot face programarea.......Daca vrei sa vorbesti cu cineva de la tehnic nu-ti dau un nr de telefon de acolo pentru ca nu il au !!!!!!!!!! ........ Daca vrei sa faci reclamatie nu poti pentru ca n-ai unde......ti se sugereaza sa vii la ei in audinta....adica sa pierzi eventual o zi......In fine, pana la urma m-au sunat de la tehnic intr-o dimineata si am fugit de la serviciu sa nu-i pierd ....................PENIBIL!!!! .........m-au umplut de nervi
  • 0 (2 voturi)    
    relatie dezastruasa cu RDS (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:41)

    crs [anonim]

    Am avut un contract pentru internet la RDS. Dupa numeroase probleme de conectare si a unei viteze foarte mici am sunat a n-spea oara la RDS.
    Atunci cand am ridicat problema faptului ca am un abonament 10 Mb si viteza nu trece niciodata de 6-7Mb mi s-a raspuns transant: 10Mb este viteza maxima. Am intrebat firesc care este viteza minima. La acesta intrebare am primit un raspuns naucitor: NU EXISTA VITEZA MINIMA !!! deci daca RDS va transmite net-ul cu 5KB in loc de 10Mb este OK pentru ei …
    Dupa ce am vazut modul in care inteleg ei sa ofere servicii am trecut la alt ISP.
    • 0 (2 voturi)    
      mai copile! (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:14)

      alt ISP [anonim] i-a raspuns lui crs

      Ce vrei tu se cheama banda garantata si se plateste corespunzator. Acum beneficiezi de un abonament best-effort, pe care platesti cativa firfirei... Lucrez la un alt ISP-ist, nu am nimic de impartit cu RDS-ul, insa zilnic dau peste oameni care vor extraordinarul la pret de banal... Oameni buni, treziti-va la realitate!
      • +1 (3 voturi)    
        ... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 21:08)

        io [anonim] i-a raspuns lui alt ISP

        ce vrem cu totii este un serviciu de calitate si conditii decente nu vrajeala pe bani multi sau putini si multa bataie de joc pe banii nostrii, asa ca lasa tu vrajela cu ab best effort si etc
        • -1 (1 vot)    
          esti varza (Joi, 5 noiembrie 2009, 0:02)

          marius [anonim] i-a raspuns lui io

          ia-ti frate abonament business si lasa tu vrajeala. ai garantat acolo. pe bani multi nu e vrajeala, asa cum le-ai aruncat tu pe toate acolo in aceeasi oala. nici nu-mi imaginez cum poti tu expedia notiunea de "best effort" doar din atitudine asa. servicii de calitate si decente sunt pe bani multi, asa e peste tot. pe bani putini e intotdeauna "cat se poate".
      • +1 (1 vot)    
        best effort (Joi, 5 noiembrie 2009, 2:36)

        Adi [anonim] i-a raspuns lui alt ISP

        atunci promoveaza serviciul ca "best effort", nu ca 2 MB. aici este problema, in reclama mincinoasa care nu este sanctionata.
        mai tati..
    • 0 (0 voturi)    
      daca tot copiem comment-uri de pe blog... (Joi, 5 noiembrie 2009, 1:42)

      marius [anonim] i-a raspuns lui crs

      Dan:
      sa ne spui si noua ce scria la viteza minima pe vechiul contract la rds si ce scrie la viteza minima in contractul tau net, la ce firma e si un pret sa stim si noi
  • +1 (1 vot)    
    OPC (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:46)

    xyz [anonim]

    Va dati seama cate reclamatii la OPC se primesc pentru RDS? Va mai dati seama ce relatie de prietenie este intre OPC si RDS? Draga DNA, ia vezi matale cate reclamatii impotriva RDS s-au solutionat cu amenzi conform legii si cate cu avertismente "prietenoase". S-ar putea sa iasa um mic scandal, daca va dati putin silinta.

    Eu am facut odata o reclamatie ca ma amanau cu reparatiile de vreo saptamana. 'Venim maine, venim poimaine" si nu mai veneau. Si ghici ce mi-a raspuns OPCul la reclamatie. Zice "ne pare rau, dar RDS nu si-a asumat obligatia sa vina la dumneavoastra, ci doar s-au interesat ca sunteti acasa in caz ca pot sa vina", sau ceva similar. Te doare mintea....
  • +2 (2 voturi)    
    Cea mai neserioasa firma pe partea de servicii cli (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:48)

    alex [anonim]

    Si eu am un abonament la digi tv la ei si cu toate ca am platit la zi de 5 saptamani nu mai merge. Nu pot sa iau legatura cu ei pentru ca serviciul de relatii cu clientii nu este functional pe partea de deconectari comercial.
    Pana la urma voi rezilia contractul cu ei si voi cauta o alta firma mai serioasa.
    Sper ca si altii, care au probleme,sa faca la fel, poate asa se vor trezi si domnii de la RDS.
  • +4 (4 voturi)    
    RDS - suks.... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:54)

    Eu [anonim]

    Advarul e ca sunt mai mult decat incompetenti. de multe ori am avut probleme cu ei si departamentul de relatii cu clientii e la pamant. adevarul e ca sunt ieftini... dar in general ce e foarte ieftin e si foarte prost. Mi-as dori sa citeasca si echipa lor de conducere aceste comentarii lasate de noi.... poate ca si-ar da seama ce treaba buna fac.... problema e ca nu te poti conecta la altii. si-au impartit zonele de acoperire si acum au monopol :(
  • +2 (2 voturi)    
    RDS...RCS... (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:55)

    Iar Io [anonim]

    Dispretul fata de client singura politica a companiei.

    Ce credeti ca imi spune angajatul lor cand vine sa imi instaleze CATV... ca am avut noroc ca a venit controlul de la RATB si a trebuit sa coboare ca nu avea bilet.. si asa a ajuns si la mine... si intr-adevar am fost norocos ... asta poate pentru ca era aniversarea a 5 luni de cand am semnat un contract cu ei, pe care l-au pierdut, m-am dus cu el in caserie.. si l-au pierdut iar.. si tot asa... a trebuit sa apelez la pile pentru a-l trimite undeva unde sa nu se piarda...

    Sloganul lor.. RCS&RDS excelenta incompetentei.
  • 0 (0 voturi)    
    jdks (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:59)

    tuto [anonim]

    pana la urma care e problema ta, ca folosesti userul vechiului proprietar?
  • +1 (1 vot)    
    Serviciu neinstalat dar trebuie sa platesc (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:59)

    Cosmin p [anonim]

    Sunt incredibili cei de la RDS!!!

    Au servicii bune... atunci cand merg si cand nu ai ghinionul sa ai nevoie de suport tehnic sau comercial.
    Am doua apartamente care sunt in zona cablata de RDS, ca asa e in Romania, nu poti sa alegi alt operator de cablu ca ori le-a cumparat RDS cu valiza de bani ori s-a inteles cu concurenta UPC sa nu intre pe teritoriul celeilalte decat in zonele marginale, de forma.
    La al doilea apartament cumparat de vreun an am vrut sa pun ca tot romanul internet, cablu, telefon. Problema era ca vechiul proprietar avea toate acestea instalate si prin contract am specificat ca le preiau, asa cum fac toate celelalte companii civilizate Romtelecom, Vodafone, Orange, etc. Supriza insa - RDS nu are aceasta politica, iar vechiul proprietar trebuie sa plateasca abonamentul inva vreo 2 ani pentru ca a acceptat telefon mobil gratis. Am incercat sa discut cu cei de la punctele de incasare, insa nimic... ma trimit in audienta in vreo 2 locatii din bucuresti, cu programarea peste 2 luni. L-am informat pe proprietar ca nu am ce-i face si trebuie sa plateasca cei 45 de euro de reziliere... ca asa-i la RDS. Singurul abonament care m-am gandit ca trebuie sa il fac a fost cel de cablu TV. L-am facut si i-am asteptat pe cei de la RDS sa vina sa instaleze, pentru ca le-am spus ca la reamenajarea usii de intrare s-a stricat cablul... insa singurul lucru care au stiut sa il faca a fost sa imi emita facturi. Eu am incercat cu binisorul... ei nimic.

    Atunci cand am ajuns sa vreau sa platesc pentru celalalt abonament, supriza, nu vor sa imi primeasca bani desi sunt contracte diferite decat daca platesc abonamentul TV neinstalat. Le-am explicat ca nu s-a instalat... ei nimic.

    Am platit in cele din urma, fara sa ma folosesc si am reziliat tot ce se putea.

    La 3 luni inca imi mai vin facturi pentru cablul neinstalat.

    Morala: Iei aproape gratis nishte servicii bune... insa daca vrei sa scapi te costa o avere.
  • +2 (2 voturi)    
    nici UPC nu sunt peste ei (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:00)

    blec-bierd [utilizator]

    eu am tv digital prin cablu , adica un DVR sau VCR (nu stiu exact) conectat la cablu. merge ca fanu ca e semnalul slab (cica). i am chemat , au venit de 2 ori cate un baiat ... zicea ca in 2 zile se rezolva. au trecut vreo 3 luni si intradevar se vede ceva imbunatatit dar sunt zile cand nu poti sa te uiti la tv din cauza interferentelor ce apar. am de gand sa ii sun iar si daca nu se rezolva ma duc la OPC si ii reclam, asta e
  • +1 (1 vot)    
    se poate si mai bine (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:02)

    merge si de bine [anonim]

    La Ploiesti am avut nevoie de 4-5 ori de Serviciul Reparatii sau Informatii de la ei si sincer s-a rezolvat destul de repede solicitarea mea , indiferent ca a fost vorba despre cablu , telefon sau internet.
    Deci se poate si mai bine , propabil ca nu firma este de vina in totalitate ci atitudinea unor oamnei care lucreaza acolo.
  • +2 (4 voturi)    
    rdsucks (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:17)

    cristina [anonim]

    hello
    primul meu coment pe hotnews sa va zic si povestea mea.
    am stat aproape 2 saptamani fara net din cauza lor. in fiecare zi cand sunam la call center imi ziceau altceva. ba incidente pe retea, ba "nu stim", ba "o sa trimitem echipa tehnica", ba "aveti modem de moda veche si tre sa vi-l inlocuim", ba "nu va putem promite CAND apare echipa de instalare".

    ajunsesem sa sun o data pe zi sa intreb cand vin baietii cu fibra lor optica cu tot. cel mai tare a fost cand am intrebat de un deadline si ei imi ziceau "in cel mai scurt timp"

    poate ar trebui cineva de la rds sa realizeze ca in cel mai scurt timp nu e un deadline. cand nu le platesti serviciile la timp, ei au deadline de deconectare. cand vrei altceva de la ei, nu spun decat in curand.

    varza si penibili la call center si la viteza de reactie la cererile clientilor.
  • +1 (1 vot)    
    Romania (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:11)

    ion [anonim]

    Eu zic ca aceasta problema este o problema generala in Romania. Serviciile sunt proaste in general. Sunt convins ca s-ar aduna o groaza de comentarii si legata de UPC, Orange, Vodafone, Cosmote, Electrica, E-on gaz sau alte firme mare care ofera varii servicii. In Romania nu este o concurenta reala. Inca cererea este prea mare fata de oferta servicii pe piata. Nu cred ca daca te muti de la RDS la UPC sau invers nu o sa fie cineva care zice, vai ce rau faci ca de fapt serviciile lor sunt bune. Asta este Romania oameni buni, locul unde esti tratat cu sictir pe banii tai.
  • 0 (0 voturi)    
    completare (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:22)

    eugen [anonim]

    autorul n-a mentionat ca cererea de schimbare a titularului se depune doar intre 1 si 15 ale lunii. de ce? dracu' stie!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-i dracu chiar asa de negru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:22)

    Catalin [anonim]

    Eu am incercat in Muenchen in Germania sa imi instalez internet DSL de la Vodafone si mi s-a zis clar ca dureaza 3 saptamaini pana vin sa il instaleze...dupa 3 saptamini nimic suna la ei si imi zic ca s-a ratacit un plic care trebuia sa il primesc prin posta cu user si password si ca mai dureaza 2 saptamini pana trimit plicul din nou...dupa 2 saptamini iarasi nimic niciun plic sun din nou si mi se zice ca trebuie sa vina sa mai am putina rabdare...dupa alte 3 saptamini adica 8 saptamini de cand am incheiat contractul ma duc sa le zic ca vreau sa reziliez contractu ca ma duc la alta firma care poate monta internet si mi-au zis ca nu se poate rezilia decat daca platesc vreo 200 de euro rezilierea si atunci plin de nervi am intrebat unde este protectia consumatorilor si mi-au raspuns la misto ca in Germania nu exista asa ceva...plicul bineinteles ca a venit cam dupa 2 luni jumate fix cand eram plecat in concediu si in plic ma anunta ca la data x o sa vina cu instalarea data care a picat bineinteles in timp ce eram plecat...ajung acasa gasesc plicul vad ca data de instalare a trecut sun la ei si surpriza pentru a fi reprogramat trebuie platit 80 de euro deranjul echipei tehnice ca doar la prima venire e gratuit...acum sunt 4 luni si nu am interent instalat inca...am gasit ceva oferta de internet prin 3G si o folosesc pe aia...Si mai am prieteni care au patit la fel in Germania...Deci nu va mai plangeti atat ca e nasol RDS,am instalat acasa in Romania si de 5 ani nu am avut nicio problema cu ei...singura parte nasoala e ca nu poti plati facuta cu cardul pe net dar am inteles ca lucreaza sa ofere serviciul asta...
  • +1 (1 vot)    
    configurare router pt pppoe (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:28)

    ender [anonim]

    Voiam si eu sa folosesc si laptopul de la munca si pc-ul asa ca mi-am luat un amarat de router. Din pacate eu ajung doar in weekend acasa la Buzau asa ca e cam greu sa vorbesc cu ei. Am incercat intr-un weekend sa-l configurez singur, n-am reusit asa ca am hotarat sa vorbesc cu ei.
    Am sunat vineri seara la ei, si mi-au spus ca ei nu au limitare cat sa nu am voie sa folosesc rooter, apoi mi-a zis prin telefon ce ar trebui sa fac. Dupa ce i-am spus ca facusem ceea ce mi-a spus si ca nu merge mi-a spus ca mi-l pot ei configura si ca exista un sediu care este deschis si sambata. Am intarziat sambata asa ca am mai sunat la ei sa vad ce mai pot face, iar acum o alta domnisoara mi-a spus ca de fapt serviciul de configurare este contra cost si este doar pentru persoanele juridice. I-am lasat rooterul unui coleg care s-a dus luni la sediul indicat. Acolo i s-a spus ca de fapt nu e nimeni care sa-i configureze routerul si l-au trimis in alta parte. Cand a ajuns acolo i s-a spus ca ei configurau rootere, dar ca li s-a interzis.
    Asa ca pana la urma am vorbit prin amici, am gasit pe cineva care lucra pe la ei, a aflat ca era din cauza laptopului si mi l-a reparat.

    Asa ca nimic nu merge la ei daca nu ai relatii
    • 0 (0 voturi)    
      ia-ti upc wireless (Joi, 5 noiembrie 2009, 1:32)

      marius [anonim] i-a raspuns lui ender

      care de fapt inseamna inchirierea unu router pt 8 lei pe luna. "Asa ca nimic nu merge la ei daca nu ai relatii ", mai sus sustii ca era de la laptop. Chiar un rand mai sus. Sa inteleg ca era laptop-ul de la ei si e vina lor? Ai scris mult si degeaba. Si logic ca le-a interzis, ca romanu-i nehalit, pun toti de pe scara bani de-un wireless si stau cu totii pe 39 de lei. Acuma nu zic nu, e netu tau faci ce vrei cu el, da` nu se simt si ei oleaca? Mai ales ca firma asta are nevoie de finantarea noastra, pentru ca politica ei nu se bazeaza pe jupuirea de vii a clientilor. Are nevoie de clienti care sa plateasca exact serviciile astea de care se tot plange lumea aici, relatiii cu clientii, asistenta tehnica.
  • -1 (1 vot)    
    Esti putin cam penibil (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:50)

    dani [anonim]

    Pai si care e problema ta pana la urma ? Nu poti sa folosesti credentialele vechi?Eu zic ca nu prea ai ce face in timpul liber.Ar fii bine sa stai sa-i bati la cap toate ziua ca sa=ti dea user si parola noua si cand o sa se intample asta sper sa ai un orgasm de satisfacere si de triumf toatal.
    Esti penibil
  • 0 (0 voturi)    
    RDS= Nesimtire (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 20:46)

    anonim [anonim]

    Am semnat de un an si jumatate contractul cu cei de la RDS pentru furnizarea intregului pachet: internet, telefonie si televiziune. Pana acum am doar internet (si asta pe reteaua unei firme achzitionate de ei) si un telefon mobil. Am fost de vreo 4 ori la ei, am si numar de inregistrare la o sesiyare si la ultima discutie mi-au zis ca poate la anul. Am spus ca pot face reclama la OPC si mi-ai raspuns ca pot face, pentru ca oricum nu rezolv nimic. Am uitat sa specific ca asta se intampla in Focsani. NESIMTIRE CRASA.
    • 0 (0 voturi)    
      in ce zona? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 23:55)

      marius [anonim] i-a raspuns lui anonim

      eu m-am saturat sa intreb cand se mai extind :).
      nu inteleg, pot ei cumva sa-ti bage si nu vor? asteptam cu totii sa vina, credeai ca esti singur? :)
      altii pot sa-ti bage si vor. sa te jupoaie. 800.000 in 2005 la romtelecom pentu o saptamana de net (dial-up!). (nu se trecuse la RON :D).
  • -1 (1 vot)    
    rds suks big time (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 21:00)

    rdssuks [anonim]

    -iti cer contract de pe apartament in original ( ilegal - act privat)
    -iti trag un contract atat de controversat incat il semnezi dar nu intelegi cu adevarat in ce consta
    -sa nu mai zic ca in spatele RDS stau americanii....
    -NWO-no coment
  • 0 (0 voturi)    
    Probleme RDS (Joi, 5 noiembrie 2009, 0:25)

    Ovidiu [anonim]

    ca echipa ma mai poate astepta 10 minute. Ora
    la care am incheiat conversatia cu domnisoara 17.28 ora la care am ajuns acasa – 17.38. NU AM GASIT PE NIMENI.
    Am sunat din nou la Dep Asistenta Clienti am depus o noua sesizare
    (960.679.124) si am stabilit iarasi un nou interval orar pentru 21
    oct. orele 17-19. NU A VENIT NIMENI. Sun din nou la Dep Asistenta
    Clienti unde vorbesc cu un domn care nu imi poate da
    nicio explicatie privind faptul ca nu a venit nimeni si imi comunica
    déjà acelasi text binecunoscut privind o noua sesizare, interval orar
    etc… Mai mult, la intrebarea mea privind posibilitatea contactarii de
    la Dep Asistenta Clienti a echipei Service de pe teren mi se comunica
    ca este imposibil. Relatandu-i despre convorbirea avuta cu colega
    dansului cu o zi in urma (in care aceasta sustinea ca vorbea cu echipa
    de Service) mi se comunica ca aceasta nu avea cum sa faca acest lucru.
    Intrebari:
    1. Care dintre cei doi operatori spune adevarul si care nu
    (operatoarea care mi-a spus ca a stabilit cu echipa de service sa ma
    astepte 10 minute sau cel care spune ca aceasta nu avea cum sa faca
    acest lucru)?
    Intre timp au mai venit 2 echipe de la service si una de la trunchi si
    >> NU S-A REZOLVAT NIMIC. Joi a venit prima echipa de la Service care
    >> mi-a comunicat ca problema este de la trunchi. Cel care a venit l-a
    >> contactat in prezenta mea pe seful sau pentru a-i comunica acest lucru
    >> si mi-a dat asigurari ca a doua zi va veni cineva de la trunchi sa
    >> rezolve problema. Tinand cont de experienta avuta am contactat si eu
    >> Dep de Relatii Clienti pentru a stabili un interval orar si a ma
    >> asigura ca a doua zi vor veni cei de la trnchi.
    >>
    >> A doua zi SURPRIZA se prezinta cineva tot de la Service care nu face
    >> decat sa constate acelasi lucru.
    >>
    >> Sambata (a treia zi) in sfarsit vin cei la de la trunchi lucreaza ceva
    >> timp ....NU SE REZOLVA NIMIC ...
  • 0 (0 voturi)    
    Probleme RDS (Joi, 5 noiembrie 2009, 0:26)

    Ovidiu [anonim]

    Pe scurt: problema pe care am semnalat-o imediat dupa instalarea
    cablului a fost calitatea foarte proasta a receptionarii programelor
    incluse in pachetul extra (HBO, Viasat, Discovery, etc.).
    In acest sens m-am adresat Departamentului de Asistenta Clienti. A
    venit in cele din urma un specialist de la Departamentul Service care,
    in urma masuratorilor efectuate, atat in casa cat si la intrarea in
    casa, a concluzionat ca problema este de pe “coloana”. A plecat dupa
    cateva minute fara a solutiona problema, spunand ca este o alta echipa
    care se ocupa de astfel de probleme si ca va sesiza chiar el acest
    lucru colegilor sai. Contactand personal Deparatamentul de Asistenta
    Clienti am aflat ca ulterior s-a mai deplasat o alta echipa care a
    inchis solicitarea, sustinand ca nu este nicio problema cu semnalul de
    pe coloana si ca problema este la mine.
    In data de 19 oct in urma sesizarii telefonice pe care am facut-o mi
    s-a comunicat ca se va deplasa o echipa in intervalul 18-20 in aceeasi
    zi. Nu a venit nimeni, nu m-a contactat nimeni sa imi spuna macar ca
    nu mai vin. Am revenit cu un telefon la Dep Asistenta Clienti nu mi
    s-a dat nicio explicatie de ce nu a venit nimeni si mi s-a comunicat
    déjà binecunoscutul mesaj: “mai facem o sesizare pentru urgentare.
    Care este noul interval in care veti fi acasa?”
    In data de 20 oct stabilisem ca interval 16-18, lasand de asemenea
    numarul de telefon pentru a fi contactat. In jurul orei 17.15/17.20
    m-a sunat o domnisoara de la Dep Asistenta Clienti pentru a-mi atrage
    atentia ca echipa de service care s-a deplasat in locatie nu m-a
    gasit. I-am comunicat ca mi se parea normal sa fi fost sunat inainte
    cu cateva minute deoarece tinand cont de precedentele incercari (am
    stat acasa si nu a venit nimeni) in acel moment nu eram acasa din
    varii motive, dar puteam ajunge in 10-15 minute. Dupa o discutie in
    care domnisoara a pretins ca i-a contactat pe cei din echipa de
    service mi-a comunica
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Joi, 5 noiembrie 2009, 2:31)

    Adi [anonim]

    uelcam tu za clab. eu am si acum discutii cu ei, dupa 4 ani, pentru ca nu si-au respectat clauzele.. problema e ca nu voiau sa reziliem contractul decat daca ma duceam la ei la sediu (adica tot eu, pe timpul meu, dupa ce si-au batut joc). le-am zis sa vina ei, am trimis fax (numarul nu era public pe site, l-am aflat greu), am trimis scrisoare recomandata.. etc..samd..
    e bine ca s-a semnalat in sfarsit..

    atentie mare ce semnati si cu cine!
    • 0 (0 voturi)    
      Poate ar trebui sa sharuim inf (Joi, 5 noiembrie 2009, 10:34)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Adi

      Si eu m-am lovit de aceeasi problema. In final am zis sa imi faca o programare sa ma duc in audienta. Au zis ca nu se fac audiente si ca tre sa ma duc acolo sa astept sa ma primeasca cineva...Banuiesc ca te lasaaaa sa aaaaaastepti pana cedezi si pleci. Mai ai numarul ala de telefon? Le-am scris si mailuri dar nu catadicsesc sa raspunda. Halal departament de Reclamatii!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    RDS vs OPC = Alianta (Joi, 5 noiembrie 2009, 10:44)

    dyanna4women [anonim]

    eu am avut nenumarate probleme cu ei, pe o cucoana de la relatii cu clientii am si inregistrat-o cand m-a dat afara inainte de program si desi am facut reclamatie la OPC - cu dovezi - nimeni nu a zis nimik. poate am fost eu exagerata sa merg in timpul programului lor si al meu sa imi rezolv problemele (cum ar fi schimbarea de titular de contract- care btw: nu se poate) ...
  • 0 (0 voturi)    
    refuz contract (Joi, 5 noiembrie 2009, 13:58)

    mihai [anonim]

    am cumparat recent un apartament in buc. am cerut la rds un contract pt cablu, internet si telefon fix. stupoare! mi se refuza telefonul fix (care ar trebui sa fie gratis) pt ca un fost chirias al vechiului proprietar (cu flotant pina acum 2 ani) are o restanta pe care imi cer sa o achit eu daca vreau telefon. ei nu catadicsesc sa-si caute debitorii. care ar fi raspunderea mea pt ca ei au incheiat un contract cu un rau platnic?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă