UPDATE Adunarile Generale ale Actionarilor au decis: Hidroenergetica si Electra se vor infiinta

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Vineri, 19 noiembrie 2010, 14:53 Economie | Companii

Energia hidro cu probleme
Foto: AGERPRES
Adunarile Generale Extraordinare ale Actionarilor la societatile care vor face parte din companiile nationale Electra si Hidroenergetica au decis infiintarea acestor doi colosi energetici. Singura societate la care nu a avut loc AGA este Complexului Energetic Craiova din cauza unei contestatii depuse in justitie de Fondul Proprietatea. "Singurii care s-au opus infiintarii companiilor au fost reprezentantii Fondului Proprietatea", a declarat pentru HotNews.ro, Tudor Serban, consilier al ministrului economiei si presedinte al Consiliului de Administratie de la Hidroelectrica. In urma fuziunilor societatilor energetice, Fondul Proprietatea ar urma sa detina 15,09% din Electra si 15,9% din Hidroenergetica, statul urmand sa fie actionarul majoritar.

UPDATE 3 "Astazi, 19 noiembrie 2010, au avut loc Adunarile Generale Extraordinare ale Actionarilor la societatile ce urmeaza a face parte din companiile nationale Electra si Hidroenergetica. In urma acestor sedinte, a fost aprobat procesul de reorganizare si infiintare a celor doua companii de catre adunarile generale ale tuturor societatilor, cu exceptia Complexului Energetic Craiova, la care sedinta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor a fost amanata pana la solutionarea cauzei introduse de Fondul Proprietatea la Tribunalul Dolj", se arata intr-un comunicat al Ministerului Economiei.

UPDATE 2
Chiar in urma cu cateva minute (n.red. ora 15.45), s-au finalizat toate adunarile generale ale actionarilor, fiind decise atat infiintarea Hidroenergetica, cat si Electra

UPDATE 1
Au avut loc adunari generale ale actionarilor la toate societatile care vor forma companiile. "Cu o exceptie, aceea fiind AGA de la complexul energetic Craiova. Din cauza unei ordonante prezidentiale, AGA de la Craiova a fost amanata, in urma unei sesizari a Fondului Proprietatea", au declarat surse gurvenamentale.

"La Craiova, AGA va avea loc dupa ce se judeca recursul la decizia instantei la contestatia depusa de Fondul Proprietatea", au spus sursele citate.

Potrivit acestora, Fondul Proprietatea a contestat AGA si la Nuclearelectrica, insa a fost respinsa in justitie. "Explicatia este ca instantele sunt diferite de la o zona la alta", au mai spus sursele citate.

  • Tudor Serban a mai spus pentru HotNews.ro ca pentru infiintarea efectiva a companiei trebuie rezolvate, mai intai, litigiile care se deruleaza in acest moment cu Fondul Proprietatea. "Ar putea fi infiintata pana la sfarsitul anului daca aceste litigii vor fi rezolvate", a precizat Tudor Serban.

Astazi au avut loc adunarile generale ale actionarilor reunite pentru a decide formarea companiilor Electra si Hidroenergetica.

  • In urma fuziunilor societatilor energetice, Fondul Proprietatea ar urma sa detina 15,09% din Electra si 15,9% din Hidroenergetica, statul urmand sa fie actionarul majoritar.

Franklin Templeton Investment Management Limited, companie de management al investitiilor si administrator unic al Fondului Proprietatea a anuntat, in cursul zilei de astazi, ca va vota impotriva propunerii Guvernului Romaniei de restructurare a companiilor detinute de stat in sectorul energetic prin infiintarea Electra si Hidroenergetica. "Principalele motive de ingrijorare se datoreaza lipsei generale de planificare, atat de necesara pentru ca un proiect de asemenea anvergura sa fie incununat de succes, precum si de riscul ridicat de aparitie a unor probleme suplimentare in viitor in cazul in care procesul de implementare nu se deruleaza corespunzator", se arata intr-un comunicat al Franklin Templeton Investments.

  • Procesul de constituire a celor doi giganti energetici a fost blocat de cateva luni din cauza contestatiilor depuse de catre creditori, sindicate si persoane fizice care sunt actionari la Fondul Proprietatea.In acest moment, exista 18 contestatii depuse in justitie din partea creditorilor, sindicatelor si actionarilor de la Fondul Proprietatea, acestia opunandu-se reorganizarii sistemului energetic.Tudor Serban spune ca pentru inregistrarea la Registrul Comertului este nevoie doar de rezolvarea litigiilor cu Fondul Proprietatea, ca actionar.

In privinta altor litigii, Ministerul Economiei a gasit solutia: adoptarea unei ordonante de urgenta privind modificarea Legii 31/1990 astfel incat fuziunea unor companii sa poata avea loc chiar daca exista contestatii in justitie.

Infiintarea companiilor starneste ingrijorarea Bancii Mondiale

Infiintarea celor doua mari companii energetice, Electra si Hidroenergetica, va afecta in mod negativ capacitatea sectorului de energie de a atrage  finantari, precum si functionalitatea pietei de energie, se arata intr-un memorandum al Bancii Mondiale. Potrivit acestuia, Banca Mondiala nu sprijina  restructurarea propusa de Guvern pentru producerea de energie deoarece va supune Romania unui risc major de securitate a furnizarii si va slabi  Hidroelectrica din punct de vedere financiar.

Reorganizarea poate fi o modalitate de a salva termocentralele de la inchidere, insa ar putea fi in dezavantajul Hidroelectrica, societate rentabila in acest moment. Si Consiliul Concurentei s-a aratat destul de sceptic in privinta acestei reorganizari.

Si Consiliul Concurentei si-a exprimat, in mai multe randuri, o serie de ingrijorari cu privire la infiintarea companiilor. "Este ingrijoratoare posibilitatea si oportunitatea companiilor de a creste preturile in mod nejustificat, in conditiile in care cotele de piata sunt suficient de mari astfel incat aceste cresteri sa nu poata fi contracarate prin schimbarea furnizorului de catre consumatori". Cititi aici mai multe despre opiniile Consiliului Concurentei.

  • Din Electra vor face parte Complexurile energetice Turceni, Craiova si Rovinari, Nuclearelectrica, Societatea Nationala a Lignitului Oltenia, sucursalele Hidroelectrica de la Ramnicu Valcea, Sibiu, Targu Jiu si Hidroserv Ramnicu Valcea.
  • Hidroenergetica va cuprinde Electrocentrale Deva, Electrocentrale Bucuresti, sucursalele Termoelectrica Paroseni si Termoserv Paroseni, sucursalele Hidroelectrica de la Bistrita, Buzau, Cluj, Curtea de Arges, Hateg, Portile de Fier, Oradea, Sebes si Slatina, filialele Hidroelectrica Hidroserv Bistrita, Hidroserv Slatina, Hidroserv Portile de Fier, Hidroserv Curtea de Arges, Hidroserv Sebes.



Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

4214 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    foarte OK! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 14:57)

    prudent [anonim]

    acum putem intra in competitie cu CEZ si cu altii, ba chiar si pe terte piete.
    • -1 (1 vot)    
      Mark Mobius -lupul paznic la oile Proprietatii (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:10)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui prudent

      Mark Mobius — the most wanted man in the world -asa incepe articolul din 2008 din Financial Times!
      mai departe =trafic cu aur si monede antice de aur!
      Mobius — whose previous schemes included plotting to increase the value of his own gold stocks by detonating a dirty nuclear bond inside the US Bullion Depository at Fort Knox, and smuggling and selling ancient gold coins in order to finance SMERSH operations – has long had it in for Turkey.
      mai departe =On Monday, Turkey’s stock market regulator opened an investigation into the outspoken emerging market investor, Mark Mobius. It seems Mobius made some comments in a television interview last week (as he is wont to do) saying Turkish assets would face a market correction by the end of the year of some 15 to 20 per cent. Shares on the Istanbul stock exchange promptly fell by 3.1 per cent — their biggest one-day drop since May 25, according to the Wall Street Journal.
      Si acest escroc international notoriu se pronunta in contra intereselor statului roman din pozitia de sef al lui Templeton -firma care paraziteaza fiondul Proprietatea!
      ba fratilor la asa o tara proasta ce mai vreti ???
      • +1 (1 vot)    
        la fel si cu Romgaz (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 4:20)

        xy [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        http://www.bloombiz.ro/finante/pe-altarul-internationalismului-capitalist-_147215
    • 0 (0 voturi)    
      :-)) (Vineri, 19 noiembrie 2010, 23:47)

      looser72 [anonim] i-a raspuns lui prudent

      in ce domeniu lucrezi, daca nu e cu suparare ???
      • 0 (0 voturi)    
        NU SUNT in energie (Duminică, 21 noiembrie 2010, 13:17)

        prudent [anonim] i-a raspuns lui looser72

        si nu sunt sindicalist!!! Ma uit la cifra de afaceri, ma uit la patrimoniu. Ma uit la capacitatea investitionala. Ma mai uit la alternativa inchiderii totale a energiei termo (care include automat si disparitia mineritului carbunelui).
  • -2 (6 voturi)    
    BRAVO!! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:00)

    alin [anonim]

    Cred ca este un lucru bun. Sa avem si noi macar 2 concerne romanesti
  • -1 (5 voturi)    
    D.P.D.V. al concurentei (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:18)

    Andradda [utilizator]

    solutia nu este ideala.
    Insa, la ora actuala , aceasta solutie este binevenita pt Romania.
    Prea multe firme si firmulite sug miliarde de euro de la stat erijandu-se in mari furnizori de energie, cand de fapt energia vine doar din cateva puncte.
    Pt energia pe care o produce Romania, nu este nicidecum nevoie de zeci de firmulite care nu produc nimic altceva decat camata in sistemul energetic.

    Si nu in ultimul rand, un asemenea concern poate fi mult mai usor si mai eficient controlat decat o retea de firme (unele chiar de apartament) care invart afaceri de milioane si plimba hartii dintr-o parte in alata pana li se pierd urmele, definitiv.

    Mai pe scurt, la ora asta si la conditiile actuale, Romania nu are decat de castigat de pe urma acestei decizii.
    Ramane sa vedem daca se va pune si in practica ceea ce deocamdata e doar un proces de intentie!
    • +4 (6 voturi)    
      ??? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:33)

      cosmin2509 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Unde scrie ca nu vor mai fi firme si firmultele care intermediaza ? Crezi ca se vor anula contractele care deja le au cu diferiti producatori.
      Comasarea se face numai la nivel de producator. Nu zice nimic de distribuitor sau de la cine cumperi tu curentul .
      • +2 (2 voturi)    
        daca Hidroelectrica (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 9:01)

        bula [anonim] i-a raspuns lui cosmin2509

        NU MAI EXISTA, legal contractele dispar. Adu-ti aminte ca asta a fost tactica diferitelor guverne: schimband numele ministerelor, contractele de munca nu au mai fost valabile.
  • +2 (6 voturi)    
    Parerea mea (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:30)

    cosmin2509 [utilizator]

    O mare porcarie. Singurul motiv pentru care se realizeaza comasarea este ascunderea "gunoiului" sub pres. Sa nu mai vada aia din afara gen FMI ineficienta companiilor de stat (pentru ca nu mai au voie sa le ajute)
    Pe scurt se ia o companie buna gen HidroElectrica si i se pune in spate una nerentabila cum sunt termocentrale care sunt pline de datorii si produc energie foarte scumpa. Astfel vom avea o companie mamut care va fi la linia de plutire . Ce produc unii se duc in pierderile altor. Inca un minus va fi monopolul asupra pietei care dupa cum stim nu aduce niciodata lucruri bune.
    • -1 (3 voturi)    
      nu fii simplist (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:25)

      bula [anonim] i-a raspuns lui cosmin2509

      daca esti onest (daca esti postac rosu, problema nu se pune). Inchiderea Termoelectrica inseamna: A. desfiintarea sau conservarea termocentralelor (asta are ORICUM COSTURI -dupa tine cine le suporta) B. desfiintarea mineritului carbunelui (cine suprota costurile?) C. Pe timp de seceta ori repornesti termocentralele ori importi curent. Deci: cine suporta costurile de conservare ("gunoiul de sub pres"?): bugetul statului ? Deocamdata fara termo nu avem destula energie electrica, asta e un fapt. Iar probleme sociale ce le genereaza inchiderea mineritului se suporta tot de la bugetul statului (deci tot "gunoi sub pres"?). Zona Petrosani, Rovinari va MURI!!! Raul (mult) mai mic e ca sa fie si cu carne si cu os: hidro suporta si o parte din termo. Ceva termo -vreo 20%- nu va falimenta hidro. Iar monopol cand sunt doua firme...
      • +2 (2 voturi)    
        gunoiul mantzogaresc (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 9:50)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui bula

        Tinere, despre gunoiul care trebuie acoperit poti afla din Jurnalul National (afaceri dirijate de mantzog). In ceea ce priveste ineficientza, asa este: orice mamut de stat este cuib pentru tot felul de incompetenti care sint fie tovarasi de nadejde fie pila vreunui director.
        • 0 (0 voturi)    
          nu tot este in Jiu! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 13:24)

          bula [anonim] i-a raspuns lui Dan

          nu relua ineptiile lui Ponta. Carbunele nu este tot in Dolj-Gorj (cel mai costisitor este huila - unde NU este Mantog). Termocentrale nu avem numai in Gorj-Dolj. Sau este Mantog si la Constanta si la Galati si la Iasi si la Deva. Iar daca nu putem desfiinta energia termo ce alternative avem??? Diferentialul de cost intre energia termo si cea hidro trebuie acoperita de undeva. Daca n-o acopera Hidro (micsorandu-si profitul) va trebui sa o acopere bugetul (inteleg ca asta propui?). Iar costurile (hai sa le luam numai pe cele economice) ale desfiintarii energiei termo sunt ENORME si nu inteleg de unde propui sa fie acoperite.
  • -1 (5 voturi)    
    Bravo, domnule Boc (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:36)

    mariuca [anonim]

    in sfarsit are si energia roamaneasca
    un cuvant de spus
    cine spunea ca nu avem vointa?
    ca sa nu citez alti clasici?
    Va felicit domnule Boc.
  • +1 (5 voturi)    
    Monopolul ucide (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:39)

    Templeton [anonim]

    Nu cred ca vom avea beneficii dupa infiintarea unui mamut. Decizia va fi restransa intr-o singur stilou si , ghici, cati euro va reprezenta semnatura?
  • -1 (5 voturi)    
    bleah! (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:45)

    Codruta N [utilizator]

    Plin de lingai, pe aici, pe site - pun pariu ca astia nici macar nu au habar ce-i cu "energia" consumata de propriul comp, de pe care s-au repezit sa-l pupe pe Boc!
    Comasarea e o super-porcarie! Ar trebui contestata si la Consiliul Concurentei (ba chiar si la Curtea Constitutionala - pentru ca mie, d.ex., in calitate de "consumator" din RO imi restrange niste drepturi) si, in ORICE caz, contestata la UE!!!
    Le urez mafiotilor care au clocit comasarea ca toata viata lor, de acum incolo, sa nu mai poata avea case decat in coasta iazurilor de decantare de la termocentrale! Si ei, si copiii si mamele mamelor lor!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate. (Vineri, 19 noiembrie 2010, 16:10)

      energetica [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Dar de ce mergi prin prapastii pentru solutii?Consiliul Concurentei poate face ceva ,si a facut.Sa tina lucrurile in loc o perioada.Curtea Constitutionala nu are nici-o treaba.Cel mai autorizat sa faca ceva ar fi Parlamentul,daca parlamentarii PSD si PNL in loc sa bata turca s-ar duce la treaba si a reprezenta interesele romanilor si nu interesele personale si ale catorva mafioti(nu-i mai nominalizez,ca-i stie toata lumea).
      • -1 (1 vot)    
        ai cifre??? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:29)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui energetica

        din cate stiu eu, nu ne ajunge energia hidro si nucleara. Deci cum completam? iar daca vine si ceva seceta? Importam? de la cine? de la vreun baiat destept? Iar daca renuntam TOTAL la carbune ce ne facem cu Valea Jiului si cu Bazinul Olteniei? de unde suportam costurile sociale???? Bleah e frumos, dar logica nu strica!
  • 0 (2 voturi)    
    sunt Bogdan (Vineri, 19 noiembrie 2010, 15:59)

    Bogdan [anonim]

    Sunt Bogdan Biltizir si astept cu nerabdare vinzarea actiunilor la firme straine sau private. Nu mai trebuie sa va reamintesc ca sprijin proiectul Hotia Montana . Deja cu CRB-u am terminat-o cu succes.
  • 0 (2 voturi)    
    Hidro (Vineri, 19 noiembrie 2010, 16:20)

    Adrian [anonim]

    Liber la furt direct din bugetul Hidroelectrica. S-a dus si asta.
  • +3 (7 voturi)    
    Hotie pe fata. (Vineri, 19 noiembrie 2010, 16:59)

    gv [utilizator]

    E clara smecheria guvernului, ca sa ascunda mizeria si hotia sub pres, transforma 2 companii viabile (Hidroelectrica si Nuclearelectrica) si mult mai multe falimentare (termocentralele si minele) in doi mari muribunzi, in care pierderile si hotiile unora vor fi suportate din profitul celorlalti.
    Per total, ambii "colosi" cu picioare de lut vor fi pe pierdere si nici o banca nu le mai credita, dar guvernul Boc crede ca astfel va salva sapte muribunzi grasi, punand 2 slabi inca vii sa-i duca in spinare.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu avem alta solutie (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:23)

    energBM [anonim]

    Aceasta comasare e cu 2 taisuri:

    1) Se acopera pierderile si energia scumpa termo prin energie hidro ieftina si verde
    2) La ora actuala nu era alta solutie din cauza ca energia hidro nu acopera totalul necesar de cerere si e nevoie de energie termo

    Pe viitor o data cu dezvoltarea energiilor regenerabile situatia s-ar putea schimba. Din cauza ca energia electrica nu se poate stoca (cat se produce atat se consuma) controlul surselor regenerabile este destul de greu. Acum o sa se implementeze sistemul SMART care integreaza mai usor generatoarele de energie regenerabila.
    Energia termo cu toate ca e scumpa, poluanta si alte defecte, e o energie sigura care nu depinde de factori exteriori care se schimba de la un anotimp la altul precum: debitul raurilor, radiatia solara sau viteza vantului. Rezervele de carbuni extrase acopera necesarul pt cel putin 50 de ani .
    Cea mai sigura energie la ora actuala e cea nucleara cu toate ca e privita cu reticenta de majoritatea necunoscatorilor. Se produce pe acelasi principiu ca energia termo,doar ca se 'arde' mult mai putin combustibil. Cernobil-ul a fost o eroare umana iar la ora actuala exista sisteme informatice care nu te lasa sa gresesti. Bineinteles ca o centrala nucleara implica costuri imense.

    Doar prin descoperirea sau scoaterea la suprafata a altor surse de producere a energiei electrice pot aparea schimbari, dar interesele atat sociale cat si individuale sunt prea mari pt ca astfel de lucruri sa se intample prea curand. Exista si perpetuum mobile descoperite de acum 100 de ani ( Tesla) dar se asteapta, cred eu, epuizarea resurselor existente inainte de trecerea la alta era.
    • +1 (1 vot)    
      teorie ieftina (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 10:16)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui energBM

      Teoria asta e buna la nivel de clasa a 8-a sau de ziarist de can-can-uri. Realitatea este mult mai complexa pentru ca intervine factorul uman : interese economice & politice, erori, existenta multor factori perturbatori inclusiv lipsa de personal competent (inclusiv directori!) s.a.m.d. Termocentralele o duc prost pt ca au fost conduse prost (si tehnic si politic) de 20 de ani incoace. Tehnologia SMART GRID e faina dar mai este mult pina la realizare/integrare. Ce folos am eu, simplu cetatean, ca exista centrale eoliene daca nu am acces la energia "verde" pt. ca ANRE este dirijata de interese superioare de partid?
      • 0 (0 voturi)    
        politicareala ieftina (Duminică, 21 noiembrie 2010, 13:30)

        bulaq [anonim] i-a raspuns lui Dan

        ca sa nu raspunzi la probleme economice REALE. Mineritul carbunelui e ne-economicos din 1950. Renuntam sau nu la minerit? problema e si sociala si nu a directorilor (desi asta vrea Iliescu sa se creada). Investitiile in energie costa MULT si este imposibil sa faci si investitii si sa vinzi ieftin curent populatiei (ca sa ultrasimplificam). Sau sa ceri profit maxim de la Hidro si sa ceri si investitii si curent ieftin. De Termo nu mai vorbesc -de unde bani de investitii???
  • -1 (3 voturi)    
    ESTE (Vineri, 19 noiembrie 2010, 17:35)

    sabo [utilizator]

    foarte bine economic.nu sunt mari..abea devin competitive cu firmele germane si cehesti si italienesti.toate sunt cat un stat .nu mai vb de rusia....nu faceti interesele smecherilor.
    acum se refac contractele ieftine de la hidro si acestia misca lumea asta si pun frane...
  • +1 (1 vot)    
    Bai, cum naiba? (Vineri, 19 noiembrie 2010, 18:11)

    Anna [anonim]

    Azi Ariton declara ca nu stie daca sa faca companiile integrate. Ariton, in calitatea lui de ministru, e seful tuturor oamenilor din AGA si managementului companiilor. Cum iau astia decizia de infiintare fara sa fie ministrul de acord?

    In alta ordine de idei, da:
    http://www.contributors.ro/economie/despre-companiile-integrate-infiintati-le-odata-sa-dea-faliment/
    • +1 (3 voturi)    
      anna lui jean constantinescu,omul care a (Vineri, 19 noiembrie 2010, 18:57)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Anna

      sistemul energetic romanesc din pozitia de sef ANRE,mason,membru PNL, revolutionar de profesie ,fost securist la dispecer ,in anii comunismului!
      nu mai veniti cu articole de doi bani ,gaska de la SAR,ca nu va mai crede nimeni ,vandutilor!
      pana la urma tu esti otilia nutu pe contributors.ro ....
      chiar nu va e rusine ?vindem toata energia ieftina de la hidro la smecherii de voi si platim cel mai scump curent electric din Europa la nivelul de trai al Romaniei !!!chiar nu va mai ajunge, hotilor ???
      • -1 (1 vot)    
        anna lui jean constantinescu, omul care (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 18:47)

        Jean Constantinescu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Metodele mele, dezvoltate ca cercetator inainte de 1990, au servit dispecerului energetic sa conduca zeci de ani sistemul energetic national. Se poate verifica ca nu au fost putine. Am avut sansa dupa Revolutie sa conduc si sa infiintez institutii. Se poate verifica ca au fost printre putinele povesti de succes ale sectorului. Tot asa de usor se poate verifica ca m-am ferit de inregimentare politica si ca nu am facut niciodata caz de participarea mea la Revolutie. N-ar trebui verificate si murdariile acestui anonim, publicate in serial?
        • +1 (1 vot)    
          ai umblat cu un palton gaurit de *gloante* ? ai (Duminică, 21 noiembrie 2010, 0:48)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui Jean Constantinescu

          umblat ! ai distrus sistemul energetic national ? ai distrus! in nici o tara din lume nu au fost separate societatile de producere de energie electrica pe baza de resursa ,decat in proasta de Romania ! in urma studiului tau ? da ,in urma aberatiilor tale, Jean Constantinescu ! ai 75 de ani ? da ,ai 75 de ani ! stai draqu acasa ,nu mai nenoroci inca o data SEN!
          ai fost pe mana cu Securitatea la DEN? nu ne face sa iti livram documente ,nu vorbe ! e momentul ca cei care au nenorocit Romania sa se retraga....
          • 0 (0 voturi)    
            ai umblat cu un palton (Duminică, 21 noiembrie 2010, 15:48)

            Jean Constantinescu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

            Nu am umblat vreodata cu astfel de paltoane. Se poate verifica. Nu am facut studii cu astfel de societati. Se poate verifica. Am 64 de ani. Se poate verifica. Nu am cunoscut nici un securist de la DEN. Se poate verifica. Tot usor se poate verifica, ca ai o intelegere primitiva a problemelor energiei. Da-ti numele daca mai ai o farima de demnitate. Eventual, arata ce ai produs pina acum. In ce ma priveste, iti recomand,
            http://j-constantinescu.org
            http://romuluscristea.wordpress.com/2009/04/21/cautari-dupa-20-de-ani/
            • 0 (0 voturi)    
              imi cer mii de scuze, stimate domn! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 19:40)

              Eneas [anonim] i-a raspuns lui Jean Constantinescu

              sunt foarte vinovat fata de dumneata ,cu prostiile pe care le-am postat!sunt un tampit ,o recunosc public, nu imi dau numele de rusinea familiei care ma dezmosteneste
              dar daca dumneata esti sau nu esti adevaratul Jeran Constantinescu ,atunci te rog sa imi raspunzi la cateva intrebari :
              1.cum il chema pe domnul care a fost in fruntea Consiliului Reformei in perioada 1994-1996 la RENEL?
              2 cum il chema pe domnul care in prezidiu PNL alaturi de dl Valeriu Stoica presedinte PNL in 1995 prezenta programul de nenorocire a energeticii romanesti?
              3. Ati activat la ICEMENERG si RENEL cu certificat de revolutionar pentru care nu plateati impozit pe salariu ?
              4.daca puteti sa ne spuneti cine a decis distrugerea energeticii romanesti -care si acum lucreaza la aceleasi proiecte de investitii de pe vremea lui Ceausescu -fara spor- si care a distrus a 8-a companie energetica din Europa in anii 90 ?
              4.nu cu nume, doar daca erau romani ca Dvs. sau straini ?
              5.daca aveti idee ca platim cel mai scump curent electric din Europa raportat la puterea de cumparare datorita reformelor dlui Jean Constantinescu cel adevarat ?
              6. poate in ultimul ceas ne spuneti cine v-a mandatat sa faceti ceea ce ati facut si daca va recunoasti rolul antinational pe care l-ati jucat ?
  • -1 (1 vot)    
    huila (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 7:51)

    jon [anonim]

    Cum ramane cu CNH Petrosani ?
  • -1 (1 vot)    
    Curentul si seceta (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 8:50)

    Mihai [anonim]

    Este nevoie si de energie pe carbune de huila mai ales ca se anunta anii secetosi in care ernergia pe hidro nu va mai fi sau va fi putina si noua cetatenilor ne trebuie curent nu sa fie curentul rationalizat.Criza energetica va veni incurand cum spunea si Videanu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri