CNADNR va anunta la mijlocul lunii aprilie castigatorii licitatiilor pentru patru tronsoane de autostrada

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 5 aprilie 2011, 17:02 Economie | Companii

Coridorul Pan-european IV
Foto: infrastructura.info
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) va anunta la mijlocul lunii aprilie castigatorii licitatiilor pentru tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu, au declarat pentru HotNews.ro reprezentanti ai companiei nationale. Potrivit acestora, procesul de desemnare a castigatorilor este dificil in conditiile in care sunt 64 de oferte si trebuie analizate cu mare atentie propunerile tehnice. In ceea ce priveste criteriile de atribuire, pretul are o pondere de doar 30%, cea mai importanta fiind propunerea tehnica (70%).

CNADNR a deschis in primele zile din martie toate cele 64 de oferte depuse in cadrul licitatiilor pentru mai multe loturi din tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu. Cel mai mare interes pentru constructia autostrazilor a fost dovedit de companiile Impresa Pizzarotti, Tirrena Scavi, Astaldi si Strabag care s-au inscris in cursa pentru toate cele patru tronsoane. Dar si alte companii, precum Spedition UMB (controlata de Dorinel Umbrarescu) si firma spaniola FCC Construction, au incercat sa-si asigure cat mai multe sanse de castig, participand la licitatiile pentru trei tronsoane. Majoritatea ofertantilor s-au asociat in consortii de cate doua-trei companii.

Cele mai multe firme participante la licitatii sunt straine. Printre cele din Romania, se afla companii precum UMB, Romstrade, Tehnostrade, SCCF Iasi si Hidroconstructia.

  • Tronsoanele de autostrada au ca durata de proiectare si executie 30 de luni, din care 6 luni proiectare si 24 executie, la care se adauga 24 de luni garantie. Portiunea din tronsonul Lugoj-Deva scoasa la licitatie are o lungime de 27,4 kilometri, iar valoarea lucrarilor este estimata la 1,1 miliarde lei fara TVA. Nadlac-Arad are o lungime de 38,8 kilometri, valoarea acestui tronson fiind estimata la 993,6 milioane lei, fara TVA.
  • Cele doua loturi din Timisoara-Lugoj au o lungime de 35,1 kilometri, valoarea lucrarilor fiind estimata la 878,4 milioane lei, fara TVA (peste 1 miliard lei cu TVA). Pentru Orastie-Sibiu, in lungime de 82 de kilometri, valoarea estimativa este de 2,9 miliarde de lei, fara TVA (3,5 miliarde lei cu TVA). Lucrarile sunt finantate prin fonduri europene.


Citeste mai multe despre   












[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

8296 vizualizari

  • -8 (18 voturi)    
    CNADNR va anunta la mijlocul lunii aprilie .... (Marţi, 5 aprilie 2011, 17:41)

    Mihai Brasov [anonim]

    cine vor fi norocosii care vor face afaceri cu statul si vor castiga o carca de bani degeaba!!! licitezi si castigi - noul joc de mare audienta de la guvernul Poc...pardon, boc!

    Doresti sa ai super masina, super vile si super situatia financiara? Nimic mai simplu: liciteaza la una din afacerile statului si profitul este garantat. Vedezi cazul autostrazilor, marile privatizari, cfr, hidroelectrica, si exemplele pot continua.

    Multumim guvernului Bou...pardon, Boc, pentru sansa unica pe care o ofera catorva romani norocosi.....norocosi ca sunt in partidul care trebuie, la momentul care trebuie.

    O zi buna!

    P.S. janta indoita azi noapte intr-o gaura sapata de cei de la asfaltare si ...neasfaltata:85 de lei reparatia din banii mei. Rovinieta platita la zi...ma cac in gura celor de la CNADNR!
    • +5 (13 voturi)    
      Te vad plin de frustrari (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:31)

      je [anonim] i-a raspuns lui Mihai Brasov

      Propuneri ai? Sau totul se reduce la mac-mac ca asa e la moda?
    • +3 (15 voturi)    
      _ (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:37)

      v [anonim] i-a raspuns lui Mihai Brasov

      "Lucrarile sunt finantate prin fonduri europene."
      Daca reusesti tu sa furi din fondurile europene esti zeul meu.
      Pana atunci sezi jos, nota 1, repekinke.
      • -3 (3 voturi)    
        HA (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:21)

        Ovidiutzu [anonim] i-a raspuns lui v

        Draga Domnule,
        Domnul UMB Spedition a furat vreo 50 milioane euro din fonduri europene iar statul romin adica noi cei fraieri a dat banii inapoi la UE!.
  • +7 (11 voturi)    
    astept mai multe tronsoane (Marţi, 5 aprilie 2011, 17:52)

    un om [anonim]

    Foarte bine ca se deblocheaza in sfirsit un coridor european.

    Astept acum sa vad si autostrade pe directia nord-sud sau est-vest care sa lege Oltenia, Moldova si Dobrogea intre ele.

    Si aeroporturi in orasele mari ar mai fi o dorinta...
    • -6 (10 voturi)    
      asteapta (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:38)

      ruddy [utilizator] i-a raspuns lui un om

      asteapta cand o sa zboare porcul atunci o sa avem si noi ce zici matale....
  • +5 (5 voturi)    
    Erata (Marţi, 5 aprilie 2011, 17:53)

    HP [utilizator]

    Tronsonul Lugoj-Deva are 99,5 km, nu 27,4.
    • +1 (1 vot)    
      Are 3 loturi (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:30)

      je [anonim] i-a raspuns lui HP

      Probabil e vorba de lotul I, Lugoj - Dumbrava.
      Lotul II si III vor face parte din exercitiul financiar 2013-2020 al UE.
    • +1 (1 vot)    
      Portiunea (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:51)

      mawus [utilizator] i-a raspuns lui HP

      are 27.4, lungimea totala o fi 99.5
    • +2 (2 voturi)    
      Stiu (Marţi, 5 aprilie 2011, 18:57)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Au corectat ulterior. Initial scria "tronsonul are..." acum e corect, adica "portiunea din..."
  • +1 (5 voturi)    
    nu pot sa nu remarc (Marţi, 5 aprilie 2011, 19:29)

    cuchi [anonim]

    un lucru in imaginea articolului. In stanga jos scrie IUGOSLAVIA , sa inteleg ca acest traseu al autostrazii este creionat de pe vremea de dinainte de 1989 ? Daca da, de ce atata timp pana sa se construiasca faimoasa autostrada?
    • +2 (2 voturi)    
      Coridorul IV European (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:57)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui cuchi

      Toate bucatile mentionate fac parte din el. Proiectul nu-i de ieri :). Wiki zice ca primele au fost totusi stabilite in 1994, si ultimele in 1997.
  • -2 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 5 aprilie 2011, 21:14)

    c# [anonim]

    castigatorii ca castigatorii (scuzati cacofonia), dar se stie de pe acum cine o sa piarda: cetateanul de rand al Romaniei, daca nu bani atunci timp, daca nu timp atunci altceva si cu siguranta ca nu o sa castige nimic. In loc sa incepem drumuri noi mai bine le terminam pe alea deja incepute, ca face bine la "self - istim" sa avem un lucru bine facut de la cap la coada si nici nu o sa mai fin de rasul curcilor, cu 2 autostrazi/tara europeana din care una mostenire de la ceausescu.
  • +3 (3 voturi)    
    2 ani garantie (Marţi, 5 aprilie 2011, 22:20)

    mihai [anonim]

    2 ani garantie:)
    La nemti este 20 prin lege.
    Adica 2X10 :D
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:23)

      saitok [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Nemtii au pierdut ultimele 2 razboaie mondiale ... nu ne putem compara cu ei ...
  • +2 (2 voturi)    
    Coridorul IV Pan European (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:36)

    DerYogen [anonim]

    Este pana la Constanta, nu pana la Bucuresti
  • +2 (2 voturi)    
    2 ani garantie? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:43)

    alex [anonim]

    cum adica garantie 24 de luni ..... pt o autostrada?

    cam miroase rau de tot daca e adevarat asta
    • 0 (0 voturi)    
      DA (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:27)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui alex

      Adica se strica inainte de a fi terminat celalalt capat. A se vedea celelate "reabilitari" (ale bugetului castigatorilor licitatiilor).
  • 0 (0 voturi)    
    de 20 de ani numa frectii (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:10)

    dhl [anonim]

    e rusinos ca in 20 de ani nu putem dacat sa ne rupem masiniile pe drumurile romaniei, sa facem 10 ore ca sa iesim din tara, sa inatanlim mii de camioane si tiruri..etc..etc...si cate accidente s-au produs in tot acest timp...
  • 0 (0 voturi)    
    date eronate rau de tot (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:49)

    Joe [anonim]

    Lugoj - Deva par avion 81 km
    Timisoara - Lugoj par avion 45 km

    Orastie Sibiu s-ar putea sa fie corect.
    • 0 (0 voturi)    
      RE: date eronate rau de tot (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:53)

      Anonymus [anonim] i-a raspuns lui Joe

      Nu e chiar asa. De fapt tronsonul ala Timisoara Lugoj nu e chiar in linie dreapta din centrul Timisoarei pana in centrul Lugojului, ci de unde se termina tronsonul Arad-Timisoara si pana unde incepe Lugog-Deva deci s-ar putea sa fie doar 35 de km. La fel si cu tronsonul Lugoj-Deva din care s-a scos la licitatie doar prima parte pana aproape de Faget.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri