Subiectiv.ro

UPC, providerul care iti rezolva problemele doar daca suni directorii

de Alex Mihaileanu     HotNews.ro
Marţi, 8 ianuarie 2008, 13:42 Economie | Consumator

Se da o tara: Romania. Se da o capitala “europeana”: Bucuresti. Se da o multinationala: UPC. Multinationala ofera servicii telecom in Bucuresti, capitala Romaniei. Servicii atit de profesionale, incit clientul asteapta cite o saptamina pina i se rezolva problemele, daca i se vor rezolva vreodata, scrie Subiectiv.ro

Povestea incepe la data de 3 ianuarie 2008, la un an dupa ce Romania este declarat stat “european” cu acte-n regula, desi nu se cunoaste ca face parte din UE nici cu buletinu-n mina. Cel putin la capitolul servicii, unde nici daca ai da cu parul nu s-ar imbunatati. Desi avem pretentii de civilizatie europeana, ne limitam doar la a ne lauda cu ele. Realitatea, insa, e cit se poate de romaneasca.

Se da UPC, un provider de servicii triple-pay altfel serios, mai putin pe meleagurile carpato-danubiano-pontice, unde doar pretentiile il fac sa semene cu o multinationala. De la servicii pentru care platesti mai mult decit face, chestie explicabila prin lipsa competitiei in unele zone ale Bucurestiului, si pina la client-service unde nu esti bagat in seama cite o saptamina, ajungi sa te intrebi daca merita sa-ti mai faci nervi.

Telefoane

La prima zapada mai serioasa peste Bucuresti, intr-un oarecare bloc din buricul tirgului, niciunul dintre cele trei servicii asigurate de UPC nu a mai fost functional: intii a picat internetul si telefonia, dupa care, la scurt timp, s-a dus si cablul. Locatarii suna la serviciul clienti, fac sesizari. Trec aproape trei zile si nu se intimpla nimic: “Se fac lucrari in zona, se rezolva in cursul zilei de astazi“, se promite citeva zile la rind. Ramin doar promisiunile.

Vineri seara se promite marea si sarea. Se alege praful de promisiuni. Simbata dimineata nu merge nimic. Se suna la relatii cu clientii, se explica situatia, se transmite clientului ca a fost notata sesizarea, se va rezolva in cursul dupa-amiezii. Simbata seara, in jurul orei 18, nu merge nimic. La doua noaptea, serviciile UPC sint in continuare moarte.

Duminica dimineata se suna din nou. Raspunsul angajatului de la client-service este: “Ati facut deja o sesizare? La noi nu apare nimic. De cit timp nu va merge? Citeva zile? Pai la noi scrie ca problema de la dumneavoastra din zona a fost rezolvata aseara“. si totusi, daca s-a rezolvat, de ce nu merge? Ba mai mult, nu merge la nimeni din scara, iar oamenii continua sa sune si sa faca sesizari. “O sa trimitem o echipa luni seara, intre orele 18 si 20“. Adica inca o zi jumate de asteptare.

Se pune mina pe telefon si se suna directorul UPC Business, Dinu Malacopol, singurul contact din UPC la indemina. Se intreaba daca acestea sint serviciile unei multinationale in Romania. “Da, stim ca exista probleme. Ne pare rau“. in jurul orei 15.30, se suna Andreea Nastase, Corporate Communications Director UPC Romania. Convorbire pe jumatate nervoasa, pe jumatate plicticoasa din pricina de raspunsuri piaristice.

“incercam constant sa ne imbunatatim serviciile“, spune Andreea Nastase. inainte de a le imbunatati ar trebui sa fie decente. Calitati de care serviciile UPC nu se bucura, pentru ca decenta este taman ceea ce lipseste. Se fac promisiuni de echipe trimise sa rezolve problemele.

in jurul orei 18.00, se suna la 9399, numarul la care poti sa-ti versi nervii pentru ca astepti de patru zile sa iti rezolve problema si nu mai vine nimeni. “Se efectueaza lucrari, echipa estimeaza ca le termina in jur de ora 20“. Pina luni, in jurul orei 17, nu aparuse nici o echipa. Ori se mint intre ei, ori clientii sint mintiti cu nerusinare.

Luni, in jurul orei 17, se pune mina pe telefon si se suna la Andreea Nastase. Din nou. “Pai era duminica si nu era nici o echipa disponibila. O sa vina astazi, intre orele 18 si 20“. Altfel spus, daca vrei sa linistesti clientul, ii spui ca lucreaza o echipa. Echipa, bineinteles, inexistenta.

Reparatii

Luni seara, ora 18, se primeste telefon de la UPC: “Ce numar aveti la interfon? A venit echipa“. Parasesc redactia HotNews.ro (cel mai apropiat loc unde pot sa ma conectez la net), ajung in fata blocului si ii conduc pe cei doi. Concluzia este ca trebuie verificata cutia din scara alaturata, de unde pleaca toate cablurile. Cablurile nu au nici o problema, serviciile sint moarte in continuare.

Unul dintre ei se urca pe bloc. Tabla este acoperita de vreo 15 centimetri de zapada. Celalalt imi spune ca acum doua saptamini era sa-si rupa gitul dupa ce a alunecat pe un acoperis. E o meserie timpita si, pe deasupra, si prost platita pentru cit isi risca oasele. “Daca va spun cit iau, nu ma credeti. Nu pot sa va spun“. intr-un final, il conving sa-mi zica salariul: “Unspe milioane pe luna“. Acasa il asteapta nevasta si copiii. “si daca mi-ar mai da zece milioane si tot n-ar face. Viata unui om nu se calculeaza in salariu si sporuri de risc“, imi zice.

De pe bloc vine explicatia: se uitau unde nu trebuia, pentru scara asta e alt cablu, care vine de peste cealalta strada. Cine dracu’ o fi facut timpeniile astea?, se intreaba omul. Cablul e intins la maximum pina la un punct, iar de acolo zace aruncat in voie. Din cauza ca cine a umblat ultima oara pe bloc l-a aruncat la intimplare, a fost pe jumatate taiat de gheata. Acum ia si-l cirpeste!

“A fost la sfirsitul saptaminii o echipa, dar cred ca n-au ajuns si in scara dumneavoastra. Probabil ca au vazut ca acolo merge si nu si-au mai batut capul si cu restul“. Pe romaneste, desi gemea de sesizari pentru o anume scara, oamenii s-au dus la celelalte. Ba mai mult, au rezolvat in alta parte. Altfel spus, echipa a venit simbata, dar nu unde trebuia. A rezolvat problema, dar in alta parte.

Dupa o ora si trei sferturi de stat pe bloc, merge. S-a rezolvat. Dupa alt calcul, cel al asteptarii oamenilor din bloc, merge abia dupa cinci zile.

Concluzii

“Compania” UPC, cu pretentii de multinationala serioasa, raspunde sesizarilor doar dupa ce ajungi sa ii suni pe directori. Daca suni la relatii cu clientii, fie prinzi linie din prima, fie nu iti raspunde nimeni si astepti ca prostul cite jumatate de ora sau mai bine pina se inchide automat. Daca le explici ca serviciile lor sint proaste, ti se spune ca ei vor tot timpul sa le imbunatateasca. Daca faci o sesizare, probabil ca o noteaza pe stick-it-uri, pentru ca altfel nu se explica lipsa reclamatiilor din baza de date.

Cit despre genul de probleme precum “eu depind de net, ca asta imi aduce banii, bani pe care ii pierd, pentru ca nu mi-i da UPC-ul“, singurul sfat este “sa depuneti o reclamatie la casierie, iar zilele in care nu v-a mers vor fi scazute din factura“. Adica minus 5 lei, chiar daca eu pot pierde citeva sute de euro.

Despre modul in care sint rezolvate urgentele, nici nu mai are sens sa discutam. E ca si cum ai latra la luna. Cu toate astea, UPC Romania are pretentie de companie cu acoperire nationala, in care se investeste serios, desi infrastructura este dintre cele mai proaste, iar comunicarea cu clientii este cit se poate de defectuoasa. Desi e aberant sa ajungi sa suni directori ca sa ti se rezolve problemele, se pare ca aceasta este singura optiune. Probabil ca data viitoare va trebui sa ajung la Richard Andreson, directorul general al UPC Romania, pentru a se rezolva ceva.

Europo, pregateste-te, venim! Cu UPC pe post de companie-fanion!

 Citeste mai multe postari de pe blogul Subiectiv.ro
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

13847 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    cerere (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:08)

    gigi [anonim]

    puteti sa faceti o cerere sa va scuteasca de plata pe perioada cat nu a functionat serviciul. desi nu asta era problema...
  • 0 (2 voturi)    
    RCS (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:09)

    carcotasu [anonim]

    Zi merci ca ai posibilitartea sa vorbesti cu directorii UPC......
    La RCS - RDS aceleasi discutii la telefonul de sesizari numai ca nu ai nici o sansa sa vorbesti cu vreun manager indiferent de gravitatea problemei. numerele de telefon ale directorilor sunt confidentiale iar amaratii aia din call centers iti zic ca nu ai nici o sansa nici macar sa intri in cladirea lor de birouri...
    • 0 (2 voturi)    
      comparativ cu UPC... (Marţi, 8 ianuarie 2008, 16:11)

      piktor [anonim] i-a raspuns lui carcotasu

      RCS-RDS se rezolva problemele in maxim cateva ore...
      cei de la call center nu au voie sa dea numerele directorilor (evident!), dar de fiecare data cand am facut o sesizare, au fost prompti
      singura experienta trista pe care am avut-o cu ei a fost acum vreo 2 ani cand mi-am pus netul si nu mai veneau sa-l instaleze; cele 45 de zile din contract s-au transformat in 88, moment in care am facut sesizare la protectia consumatorului
      a doua zi m-au sunat, a 4-a zi aveam internet...
      • 0 (2 voturi)    
        Mie nu-mi merge internetul din Octombrie 2007 (Marţi, 8 ianuarie 2008, 17:06)

        Oxigen [anonim] i-a raspuns lui piktor

        platit in avans - cic sa trec la FiberLink ca asa vrea ei! Contractul nu conteaza, ca in el scrie servicii CableLink. Au taiat serviciile in Octombrie si in Decembrie ma suna sa imi propuna FiberLink!!!
        • 0 (0 voturi)    
          Fiberlink (Joi, 10 ianuarie 2008, 9:53)

          DejaVu [utilizator] i-a raspuns lui Oxigen

          trecerea de la cablelink se face automat la toti abonatii unde le permite infrastructura...fara a va forta "ca asa vrea ei"
          vi se pune doar o simpla intrebare ..si nume: cand sunteti disponibil pentru inlocuirea vechii linii de internet (alias modem) cu noua line de fibra.
          practic un upgrade - internet de calitate la acelasi pret, asa ca accepta cu placere noul serviciu pentru ca merita toti banii...
          in concluzie nu am auzit niciodata de asa ceva de la RDS..te sfatuiesc sa iti verifici facturile...poate esti restant...
    • 0 (0 voturi)    
      zici tu? (Joi, 10 ianuarie 2008, 9:38)

      RDS again [anonim] i-a raspuns lui carcotasu

      esti prost informat sau locuiesti oriunde alt undeva decat romania...nu fac reclama gratuita pt. ca nu am de ce, ...si sincer iti spun de asemena ca o parte din veniturile mele vin de pe internet. sunt abonat de 5-6 ani la RDS, am cablu, internet...telefonie fixa...si mai nou mobila la un pret mai mult decat decent. calitatea servicilor de la rds sa imbunatatit substantial, mai ales in ultimi 2 ani din toate punctele de vedere, nu a trebuit niciodata sa stau mai mult de 5-10 minute pe hold in callcenter la ei si mai mult de atat problemele ca au fost destul de rare au fost remediate intr-un interval de timp destul de scurt, o zi in cel mai rau caz. De asemena pot sa iti spun ca UPC-ul este execrabil din toate punctele de vedere...ultimul lucru ca care am renuntat recent fiind celebra linie RomTelecom.
      • 0 (0 voturi)    
        RDS servicii proaste (Joi, 10 ianuarie 2008, 13:02)

        carcotasu [anonim] i-a raspuns lui RDS again

        Nu pot sa fiu prost informat pentru ca sunt abonat DIGITV si am avut de furca cu nerecunoasterea platilor. Stiu care e modul de avordare in call center pentru ca am sunat acolo de zeci de ori fara nici un rezultat concret. Nici macar un scuze ne pare rau nu am auzit ...iar problemele mele nu s-au rezolvat nici dupa 5 luni, cu sesizari scrise atat la ei cat si la OPC> Asa ca nu te grabi sa faci acuzatii .... in plus zici ca s-au imbunatatit serviciile in ultimii 2 ani....tocmai de 2 ani sunt abonat.....nu vreau sa imi inchipui in ce hal erau inainte
        • 0 (0 voturi)    
          ai probleme! (Luni, 14 ianuarie 2008, 23:17)

          valvoi [anonim] i-a raspuns lui carcotasu

          cauta si tu si plateste in alta parte decat posta ! iar daca platesti la posta vezi ce scrie operatoarea de la posta ca de e tot femeie si stii ce nu poti scoate femeii din cap!
          si eu am un digi pe langa cablu si serviciul este super nu am ce sa acuz!
          ai antena reglata bine si plata facuta corect si chiar cu intarziere de o luna serviciul functioneaza corect!
          asa ca na iar ai pus-o....!
  • 0 (0 voturi)    
    UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:12)

    cristi [anonim]

    Interesant... O situatie asemanatoare. Am cablu
    cu optiune de TV Digital. Am sunat sa reclam faptul ca nu receptionez semnalele video pe anumite canale..cu tot tacamul..asteptare ..nr de inregistrare...Dupa o saptamana sun exact la 10 minute dupa expirarea orei de sosire a miraculoasei echi[pe de interventie. Raspuns "au fost si remediat pb." Explicatia mea "nu merge in continuare" Alt numar de inregistrare si alta asteptare....evident in numar de zile....
    Pacat ca se intampla in noimebrie si suntem in ianuarie si de venit ....Poate la asta scara precum in cazul Dvs.
    Iar cu facturile povesti mai intereasante : vin cumulate pe 2 luni, desi tu ai facut viramentul necesar si mai si suna sa te avertizeze ca inchid...constincios ii anunti ca ai factura de la banca de achitare, isi cer scuze, verifica si opereaza greseala...ghici ce se intampla peste fix 30 zile...apari iar cu sold neplatit si iar explicatiile de capat...
    Iar centrele cu clientii sunt frumoase si gaunoase. Daca vb cu cineva mic de colo ajungi sa le comunici intreruperea contractului...cum apare un Sef..citeste hartia si brusc se rezolva... Americanii din pacate nu au schimbat mentalitatile functionarilor de la ASTRAL parca... Mergem inainte....
  • 0 (0 voturi)    
    Subscriu (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:17)

    OS [anonim]

    Aceleasi experiente la Timisoara. Ca sa mai adaug un serviciu, cel de telefonie, a trebuit sa ma prezint personal de 5 ori la ghiseu, ba ca le trebuie contractul cu care am cumparat apartamentul (ce treaba au eu de la cine l-am luat, cand si cu cat?), ba ultima chitanta a platii facute (de parca nu tot ei au eliberat chitanta deci ei ar trebui sa aibe o copie) si alte astfel de tampenii. Cica au o singura caserie in oras, de fapt sunt mai multe. La alta caserie s-a putut obtine noul serviciu fara atatea acte.

    Telefonul insa nu a mers. Mergea sa sunam noi dar din strainatate nu ne putea suna nimeni. Am renuntat la acest serviciu.

    Din pacate UPC-ul este un monopol privat si astia sunt si mai rai decat monopolurile de stat ca macar aia au o legislatie ceva mai dura care confera si clientului anumite drepturi. Insa monopoluri private sunt rele si grave.
  • 0 (0 voturi)    
    Subscriu la cele spuse de domnul Alex Mihaileanu (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:17)

    Liviu [anonim]

    Cred ca este inutil sa descriu propria experienta pe care o am cu acest furnizor de servicii - UPC, al carui nefericit client sunt. Pe scurt, am fost tratat de catre serviciul de clienti cu indiferenta (sau incapacitate?) la fiecare tentativa de a solicita rezolvarea unei probleme tehnice sau a unei nemultumiri legate de modul de facturare.
    Mai nou, in ultimele 2 luni zile nu reusesc sub nici o forma sa prind o linie libera la numarul de contact telefonic pus la dispozitia clientilor de catre aceasta firma respectabila. Din lipsa de timp nu pot ajunge la sediul companiei respective, si drept urmare astept momentul in care voi avea cateva ore libere sa merg pana la sediul UPC, sa reziliez contractul si sa-mi aleg un alt furnizor de servicii (internet, tv, telefonie).
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:10)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      am renuntat in 11.2007 la absolut toate serviciile lor. Aveam telefon, net si cablu. M-am saturat de bataie de joc si de cozile nesimtite de la casierii. Am revenit cu toate la romtelecom - cablu - dolce, net - clicknet si telefon. E mult mai bine.
      • -1 (1 vot)    
        huuuu astral!!!! (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 8:11)

        Manu [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Foarte corect ai procedat Andrei! si eu am facut la fel, eu am renuntat in mai 2006 la ei !! sunt niste comunisti in mentalitate, in nici un caz americani!!

        Ce mai asteptati fratilor? taiati-i jos pe astia de la astral, de ce sa va mancati nervii cu ei?!?!

        Ca parere personala, va recomand SINCER romtelecom, este o surpriza foarte placuta, fatza de ce era mai demult : netul merge BETON, nu pica, iar dolce are semnal super, indiferent de vreme. si sunt si mult mai ieftini ca upc, mai politicosi la relatii clienti (daca ai intrebari/probleme) si chiar iti rezolva problemele.
  • 0 (0 voturi)    
    de acord (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:17)

    Cristian [anonim]

    ca sa nu mai spunem ca pentru a intra in contact cu un operator de la UPC astepti intre 5 si 10 minute, daca nu mai mult, pe banii tai - nu exista un tel-verde, iar la sesizarile pe e-mail primesti dupa "n" zile un auto-reply ca persoana care le primeste este in ... concediu!
  • 0 (0 voturi)    
    Astral-UPC Iancului (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:17)

    Razvan_M [utilizator]

    Am locuiesc pe strada Elev Stefanescu in Bucuresti si am fost abonat UPC pana acum doua luni.

    Am fost client al lor din 2005 si, desi au fost probleme, rezolvate cu greutate, in ultimul an de zile am decis sa reziliez contractul cu ei. Anul 2007 va ramane ca anul cel mai stresant pentru mine in relatia cu un furnizor de servicii, iar Astral-UPC a detronat, din punctul meu de vedere, Romtelecomul din topul nesimtirii si lipsei de responsabilitate.
    Din pacate, in zona nu exista concurenta, pentru ca RDS-RCS inca mai au intelegerea de neconcurenta cu Astral-UPC, desi au fost dati in judecata pe tema asta...
    • 0 (0 voturi)    
      ..... (Marţi, 15 ianuarie 2008, 9:58)

      Fluturash [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

      Nu exista intelegere de neconcurenta intre UPC si RCS-RDS.Chiar la sfarsitul acestui an s-au facut lucrari de catre RDS in numeroase zone UPC si o parte dintre clienti s-au mutat la RDS.
  • -1 (1 vot)    
    h3 h3 h3 (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:20)

    'Anonim' [anonim]

    Frumoasa poveste. Sincer nu inteleg de ce isi ia lumea net de la upc... in fine. daca vreti va mai las niste telefoane de la directori UPC .. poate asa daca sunati la mai multi o sa aveti maimult succes.

    Domnul care zice ca pierde bani ca nu ii merge net-ul, am totusi o intrebare: daca tot faceti sute de euroi folosind net-ul dela upc va recomand o legatura la net GARANTATA ... sau cel putin o linie la de de BACKUP, ca mi se pare penibil ce spuneti.
    • 0 (0 voturi)    
      back-up (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:57)

      Alex Mihaileanu [anonim] i-a raspuns lui 'Anonim'

      M-am mutat in blocul ala de o luna, au fost sarbatorile, baietii de la reteaua din zona nu prea au fost pe la munca, plus ca mai nou a dat si zapada. se rezolva si asta cu back-up-ul dupa ce se duce zapada.
  • 0 (0 voturi)    
    sa imi mai bat capu sa scriu... (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:26)

    Catalin [anonim]

    mda, o sa imi bat capu, pentru ca si eu am avut probleme, probabil ca multe alte mii, care acum nu mai fac basici la degete apasand pe taste. Am pierdut zile din timpul meu prea scurt pentru a astepta echipe care ajung "in cateva ore". In final, pentru una din probleme m-am urcat pe bloc si am gasit un cablu smuls din spliter. Am inlocuit mufa rupta de la aceeasi tensiune mecanica din fir ca si in articolul dv si totul a fost ok. da, dar asta pentru lucrez in domeniu, dar daca ar fi fost altcineva???
    si in plus, vorba neamtului "Nu e traba mea frate". Ma opresc aici, ca deja ma ustura degetele.

    Apropos bai UPC, nici sa va injur nu meritati.
    • 0 (0 voturi)    
      Sunteti niste cretini (Vineri, 11 ianuarie 2008, 17:19)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      VOI BUCURESTENII CREDETI CA TOTUL VI SE CUVINE! Voi sunteti cei mai smecheri si vreti ca totul sa se rezolve in 10 minute! Daca nu va merge CATV-ul sau net-ul sau DTV-ul pt 10 minute sunati ca niste boi imediat sa anuntati asta daia nu puteti sa luati legatura cu call centerul (cretinilor)! Asta e mentalitatea voastra! Vorba aia traim intr-o tara de sefi !!!
      • 0 (0 voturi)    
        esti varza! (Joi, 24 ianuarie 2008, 6:34)

        Toni [anonim] i-a raspuns lui anonim

        mentalitatea ta care e? sa stam si asteptam poate o sa vina zile mai bune? poate cade ceausescu? bai boule! pe banii mei vreau sa se rezolve imediat. mentalitate de cretin ai tu care stai ca prostu si astepti sa se elibereze call centerul. sa nu le deranjam pe vacile alea care au si draci pe ele sau dece? esti un bou infinit
  • 0 (0 voturi)    
    bataie de joc (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:28)

    cris [anonim]

    eu am renuntat demult la firma asta, au o asa de buna administrare, incit dupa ce un an de zile, aveam numai defectiuni si nu te baga nimeni in seama, renuntatsem la abonament de o luna, si m-am trezist cu tehnicianul lor ca a venit acasa sa rezolve problemele. Sper sa dispara aceasta firma de pe piata romaneasca, am trait cu ei, timp de un an de zile, cele mai mari batai de joc.
  • 0 (0 voturi)    
    upc (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:48)

    upc [anonim]

    daca aveam timp schimbam de mult providerul de astfel de sevici....
  • 0 (0 voturi)    
    Eu am renuntat la UPC! Acum e mult mai bine (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:50)

    Radu [anonim]

    Anul trecut am avut cablul defect timp de 1 saptamana.
    La telefon a fost imposibil sa vorbesc cu cineva, "hold-ul" pe liniile UPC durand peste 30' fara sa fiu bagat vreodata in seama de vreun operator.
    Am cerut prin email sa mi se scada saptamana respectiva de la plata abonamentului, dar, stupoare, factura a venit fara nici o reducere.
    Dupa vreo 2 luni de incercari de rezolvare, am renuntat. Nu la cerere ci la serviciile UPC (la Internet renuntasem de mai de mult, tot pentru servicii proaste). Am facut abonament la o platfiorma DTH si am refuzat sa mai platesc facturile UPC.
    Am primit cateva telefoane si le-am spus ca refuz sa mai platesc si ca n-au decat sa ma dea in judecata ca sa am si eu motiv sa-i reclam la OPC.
    De atunci am scapat de "problema" UPC si a serviciilor execrabile pe care le ofera clientilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Reziliere (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:50)

    Silviu [anonim]

    Cea mai dura sanctiune pe care o pot primi din partea pietei este rezilierea.... Eu am renuntat la internet si cablu din partea lor dupa vreo 4 ani de contract. Conform contractului ar fi trebuit sa am si telefon, dar bineinteles ca nu i-am vazut la fata....
    Mi-am pus net de cartier si o televiziune digitala. Sunt foarte multumit de amandoua pana in prezent. Netu a picat destul de rar, si am si un card ca si conexiune de backup....
    Deci... sanctionati-i, ca pana nu renunta lumea in masa la ei, nu vor pricepe cum trebuie tratat cel care le baga banul in buzunar.
  • 0 (0 voturi)    
    Upc in provincie (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:53)

    gica [anonim]

    surpriza ce mare cu upc am avut cind am sunat la bucuresti la relatii cu clientii si domni de acolo habar nu aveau ca in Targoviste exista filiala upc pentru internet si televiziune prin cablu.
    in afara de asta aici e singurul furnizor de televiziune prin cablu dupa ce a cumparat cele 2 firma care erau inainte !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Si?! (Marţi, 15 ianuarie 2008, 9:54)

      Fluturash [anonim] i-a raspuns lui gica

      Si?!Daca nu stiau care este problema?!Daca lucrezi in Bucuresti la UPC la relatii cu clientii nu inseamna ca trebuie sa stii totul pe de rost...in special unde sunt filiale.Sunt si ei oameni!
  • +1 (1 vot)    
    UPC Austria (Marţi, 8 ianuarie 2008, 14:54)

    dude [anonim]

    IN Ausdtria este UPC si este la fel foarte prost. Acuma nu se intampla lucruri de care ziceti prin ro dar sunt totusi foarte magari. Cand semnezi contract cu ei esti obligat sa semnezi niste AGB(conditii contractuale) care sunt draconice si mai ca nu scrie ca ei nu au nici o treaba daca iti pica ceva. adica ei nu sunt obligati sa iti repare intrun anumit timp sau asa. Atata ca ii Austria si nu romania si de rushina sau frica protectiei consumatorilor semishca un pic altfel.. in rest acelashi gunoi de firma.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar ca bataie de joc... (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:15)

    dan [anonim]

    Am avut si eu ceva probleme cu UPC...Ma trezesc cind vin din concediu ca mi-au scos unele canale, desi eu pt alea ma abonaseram, si ma sfatuiau sa ma abonez la UPC digital daca vreau sa le mai vad. A doua zi am reziliat contractul cu ei si am bagat Dolce. Merge brici si cinstit sa fiu am si netul de la Romtelecom si vad ca nu mi-au facut probleme. Ba chiar ma suna sa vada daca sint multumit de serviciile lor!!! Credea cineva asta acum citiva ani?? Problema este ca si firmele private sint la fel de gaunoase ca si cele de stat. Banu' sa le iasa ca restul nu conteaza!!
  • 0 (0 voturi)    
    UPC mosteneste imbecilitatea Astral (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:17)

    Costachel [anonim]

    Cheltuiesc o avere pe imaginesi ei nici macar nu stiu sa-si lege sireturile. De cinci ani de zile si-au batut joc de mine cu serviciile lor de relatii cu clientii si preturile lor de tunari insa acum, la revedere, a venit RDS-ul la mine pe scara! Nu zic ca ei sunt cu mult mai breji insa nu cred ca un serviciu poate fi mai de doi lei ai mai abuziv la preturi decat cel astral-upc. Cand au trecut la televiziunea digitala s-au pus pe jupuit mai abitir clientii iar acum ca RDS (zona Ramnicu Sarat) vine cu pachete bune (totul sub 45 ron) au inceput si cei de la upc sa taie preturile la aproape jumatate! Cat de generosi sunt, nu este competitia grozava?!
    Lasati comfortul fratilor si schimbati-va serviciile de cate ori nu sunteti multumiti, chiar daca alternativa este o oferta numai marginal mai buna. Sa-i tinem sub tensiune caci ei de cate ori au avut ocazia ne-au cerut sa ne aplecam si... they serviced the account!
  • 0 (0 voturi)    
    preturi UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:21)

    n [anonim]

    Au fortat clientii sa treaca la asazisul lor serviciu imbunatatit digital. Au reusit sa le ia de trei ori taxa, daca au trei televizoare, dar ca si clienti au obtinut un serviciu care poate merge daca au noroc si uneori, cand merge, chiar se sincronizeaza sunetul cu imaginea.
    Am avut de la ei cel mai scump abonament de internet pentru persoana fizica si am considerat, in cele din urma, ca cel mai destept cedaza. Am reziliat contractul dupa un an. Cunosc personal mai multi directori de la ei dar aceasta nu ma impiedica sa parasesc serviciile care devin din ce in ce mai proaste.
    Niciodata UPC nu trimite facturi ca sa le poti plati cu mijloace moderne. Trebuie sa tii minte si sa ii cauti caseriile ascunse pe te miri unde.
    In final m-am orientat catre un vechi operator care, atat timp cat a fost singur, ne-a sfidat dar dupa dusul rece administrat de piata libera si-a reconsderat major atitudinea fata de clienti. Norocul este ca a aparut si DTH-ul. Sper ca firma mai sus amintita sa o tina asa cat mai mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Synco Telecom... la fel de praf (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:28)

    dreq [anonim]

    Fix aceeasi problema cu acest provider care a pornit ca o firmulita de cartier, iar acum are pretentii de mare provider cu iptv si telefonie. De vineri a picat un cablu, switch etc.. si de atunci oamenii lor de la tehnic se tot chinuie sa ajunga sa repare problema cu toate ca blocul meu este la cateva strazi de sediul lor. Ba intr-o zi a venit echipa dar nu a putut sa intre in bloc, in alta zi nu au putut sa dea zapada de pe bloc ca sa ajunga la switch.... cert e ca in fiecare zi au trimis cate o echipa dar nu au reusit sa AJUNGA la problema. Oamenii de la call-center sunt foarte linistiti (cred ca stau pe iarba ca altfel nu imi explic) si imi spun ca le pare rau dar astea sunt conditiile. Si dupa 5 zile eu inca nu am internet. In concluzie va sfatuiesc sa luati frumusel contractul si ultima chitanta platita si impreuna cu una bucata reclamatie sa le trimiteti prin fax la OPC la 310.63.80. Poate totusi se intampla ceva...
  • +1 (1 vot)    
    repetitio repetirum (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:40)

    clientu nostru - prostu nostru [anonim]

    supeeeeeeeeeeeerrrr!

    uitati-va la toate mesajele postate pana acum, sunt in acelasi ton, de dezamagire, dezolare, frustrare, suparare...este incredibil, daca nici acum nu se sesizeaza cineva de la UPC, atunci sunt chiar dusi cu pluta!

    poate parea plictisitor, insa si eu am fost clientul lor si am renuntat...si ce bine am facut! net de cartier + televiziune digitala de la un operator mai nou pe piata, mentionat de altfel si prin post-urile de mai sus! fara fix, ca Romtelecom=UPC

    Traiasca Forumurile si blogurile, ca cu ele ramanem deocamdata, cu refulari fara solutii practice!
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - companie ingrozitoare (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:43)

    alina [anonim]

    am avut probleme intotdeauna cu UPC dar din cauza ca acolo unde locuiesc eu exista "pactul de neagresiune" cu RCS nu am putut sa renunt la serviciile lor. pana anul acesta. cand m-am abonat la TV digital. mult mai ieftin, nu a picat niciodata; internet de la reteaua de cartier; nu a picat niciodata, merge extraordinar, nu se majoreaza tarifele cand ti-e lumea mai draga fara nici o imbunatatire a serviciilor, reactioneaza prompt la orice solicitare.
  • 0 (0 voturi)    
    plus cozile de la casierii (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:47)

    Zoii [anonim]

    UPC iese periodic pe piata cu comunicate de presa in care se lauda ca numarul clientilor a crescut cu nu stiu cit etc., DAR uita ca ar trebui sa creasca si numarul casieriilor. Clientii nu sunt datori sa stea cu zecile de minute la coada ca sa isi plateasca facturile.
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtire si magarie (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:47)

    Rapiduletul [anonim]

    Ca multi altii, si eu le-am trimis "dragutilor si stimabililor" de la UPC Romania foooaaarte multa carne. Sunt sigur ca nu vor duce lipsa in urmatorii 50 de ani de carne. Eu sunt inca (pt ca nu rezolva cererile de reziliere) un nefericit abonat UPC. Si sunt abonat din Bucuresti, in zona unde a fost Kappa si ulterior Astral, deci am ceva vechime. Numai ca pana la UPC n-am intalnit atata nesimtire, magarie si bataie de joc. Am fost aproape de a ma judeca cu ei pt ca timp de 6 luni de zile, dupa ce facusem cerere de reziliere a serviciului internet, ei mi-au tot facturat acest serviciu !!! Culmea este ca pe acelasi formular am cerut si rezilierea serviciului DigiTV. Aceea a fost aprobata imediat. Raspunsul pt neprocesarea cererii pt internet era invariabil : "Dl.director de la internet nu a avut timp sa analizeze cererea dvs" !!! Pana cand m-am saturat si eu si le-am spus ca nici eu nu am timp sa mai platesc. Pana la urma am rezolvat problema, dupa ce am facut reclamatie la OPC (cu convorbiri inregistrate, cu sesizari si reclamatii cu nr de inregistrare, tot tacamul). Acum am alta problema. La momentul in care am incheiat contractul pt telefon am beneficiat de o oferta de reducere aplicata valorii abonamentului. Astfel, eu nu plateam abonament, pt ca acea reducere acoperea intergal valoarea abonamentului pt care optasem. Toate bune, pana pe la mijlocul anului trecut cand probabil vreun directoras plin de zel -sa gandit ca nu mai am dreptul la acea reducere, desi in contract scria "termen nelimitat". Din nou reclamatii, certuri, amenintari si cerere de reziliere. Nu mi-au reziliat contractul, dar acum am reducere la abonament. Din experienta va spun ca partenerul extern al conducerii nu are habar de ce se intampla aici. Intotdeauna lucrurile sunt stricate de un directoras roman care vrea cu orice pret sa se afirme. Indiferent daca e magar si nesimtit ca sa-si atinga "targetul". Cunosc cativa din astia, din cauza carora imaginea unor firme a avut de suferit.
  • +2 (2 voturi)    
    UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 15:58)

    Catalin [anonim]

    eu am renuntat de 4 luni
    am trecut la RCS-RDS si e ok
    plateam 320.000
    acum platesc 220.000 pt aceleasi servicii
  • 0 (0 voturi)    
    alte companii (Marţi, 8 ianuarie 2008, 16:10)

    Neagu Mircea [anonim]

    Eu nu stiu in schimb ce se intampla cu Romtelecom-ul.
    Click-net-ul merge super (nu a picat niciodata)si de fiecare data cand am avut probleme cu telefonul sau am avut nevoie de ceva cei de la Relatii cu Clientii au fost prompti, amabili si s-a rezolvat imediat problema.
    Sper sa mai tina chestia asta...
  • 0 (0 voturi)    
    exista alternative! (Marţi, 8 ianuarie 2008, 16:15)

    ion [anonim]

    Domnilor, de ce platiti 35 RON ptr abonamentul de cablu de la UPC? La Dolce tariful este de 8 RON ptr clientii Romtelecom si 16 ptr restul! Deci la jumate de pret!
  • 0 (0 voturi)    
    UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 16:21)

    ciprian [anonim]

    UPC si in Olanda unde e sediul central (si unde e cotata la bursa) are probleme de imagine. Serviciile furnizate sunt Ok dar serviciile clienti tot asa proaste in sensul ca trebuie sa stai mult la telefon pe banii tai si asteapta...pana in vine randul.
  • -2 (2 voturi)    
    xxx (Marţi, 8 ianuarie 2008, 16:42)

    xa [anonim]

    Dar de RDS/RCS (vezi Digi TV) nu zice nime nimic, ce servicii de rahat au si de cate plangeri sant la OPC ...
    Nu zic ca UPC nu are probleme ...
  • -1 (1 vot)    
    UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 17:11)

    clientul lor-prostul lor [anonim]

    UPC nu face altceva decat sa ne abureasca: de cate ori cade cablul/internetul/telefonul, daca ai norocul sa raspunda la telefon, iti vand atatea gogosi( nu toata lumea este afon in domeniu) incat te scarbesti.
    Eu cred ca de fapt NU sunt in stare sa asigure servivii pentru toti abonatii si atunci decupleaza periodic cate o zona.
    Asta este secretul
  • 0 (0 voturi)    
    se poate si mai bine (Marţi, 8 ianuarie 2008, 17:12)

    Mihai D [anonim]

    A fost o vreme cand firma imi platea un abonament de business la UPC. Fiindca pica cate o saptamana mi-am luat backup. De noua luni m-am mutat de la firma cu pricina, dar UPC tot nu a dezinstalat serviciul - se cheama ca am Internet moka, cu backup cu tot. Ca sa nu fiu atat de rau, sa stiti ca are o latenta mai buna decat reteaua de cartier, dar cam atat. Cand am de tras ceva zdravan ma mut pe netul de cartier, care altfel merge cam prost in week-end.
  • 0 (0 voturi)    
    RDS (Marţi, 8 ianuarie 2008, 17:16)

    netu [anonim]

    si la rds e la fel.doamne feri sa pice netu ca la fel te amagesc la telefon cu plangere notata cu nr. de inregistrare,chiar mi-au zis ca nu e garantata viteza de net in contract(pai atunci de ce sa iti iei abonament mai scump daca tot prost merge).de ce nu face ceva protectia consumatorului in cazurile astea?
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Vineri, 1 februarie 2008, 17:44)

      fata din tehnic - RDS [anonim] i-a raspuns lui netu

      Fac referire doar la acei abonati RCS-RDS care cred ca totul se rezolva pocnind din degete si pt simplul fapt ca serviciile sunt platite din banii lor:
      -oameni buni in primul rand cand vreti sa beneficiati de serviciile noastre si semnati un contract intai IL CITITI;
      -daca sunteti de acord cu clauzele ,SEMNATI daca nu, nu mai faceti gura pt ca e doar vina voastra;
      -conform clauzelor contractuale ,suportul tehnic si serviciile se ofera in limita posibilitatilor tehnice SI ANUME: -daca nu functioneaza CATV si locuiti in una din multele zone in care exista probleme cu TENSIUNEA ELECTRICA( asta e SOARTA , pt ca ELECTRICA nu vrea sa-si refaca infrastructura)
      si noi nu putem sa investim in generatoare sau UPS-uri ( care s-ar fura in draci , pt ca se fura si TAINET-urile si multe alte echip. din cutiile de distributie, deci ar fi bani aruncati degeaba , ca romanului ii place sa fure si dupa, tot el tipa ca nu are);
      -daca nu functioneaza netu (faceti intai niste cursuri de CISCO (CCNA 1, 2, 3, 4)si dupa aceea mai discutam , dar poate o sa va dati seama singuri daca veti fi capabili , ca o parte din ,,NU MERGE NETU' ,, este cauzata de voi (pt ca va treziti voi si vreti routere , switch-uri si multe alte minunatii pt care nu se ofera suport tehnic , MAJORITATEA CLIENTILOR FOLOSESC SO(sistem de operare) WINDOWS HP , HI5 si alte minuni de care cred ca s-ar speria si BILL GATES daca ar asculta apelurile, nu stiti sa intrati in START , dezactivati placa de retea ca de tre' sa faceti si voi pe desteptii dupa care tot voi tipati ca cica v-am umbla noi in calculatoare ) ;

      -NU MERGE TELEFONU (e mort domne da' se poate? )
      -cand aveti telefonie prin ABONAMENTUL DE CATV (si aveti modem ceea ce nu prea se mai gaseste) si nu este suficienta TENSIUNE ELECTRICA , asta este ( e prevazut la clauzele contractuale )
      -cand aveti telefonie prin abonamentul de INTERNET inseamna ca aveti VOIP ( VOICE OVER IP) adica telefonie prin internet
  • 0 (0 voturi)    
    Sa va spun cum e la mine (Marţi, 8 ianuarie 2008, 17:37)

    ALex [anonim]

    Nu doresc sa fac publicitate ci sa va prezint situatia asa cum este. Sunt abonat UPC din 2003. La inceput am avut 128 kbps si 600 MB lunar. Acum am 2 Mbps si trafic nelimitat. Adresa IP este fixa si publica (ceea ce este un avantaj in cazul meu) si platesc la ei cel mai mic abonament (9 dolari parca). Modemul este inchiriat tot de la ei (ca sa nu am batai de cap cu innoirea lui sau cu inlocuirea in caz de defectiune).

    De mai bine de un an am avut cam 3 caderi ale netului (din care doua fusesera anuntate). Downloadul merge impecabil (saptamanal urc backup-uri pe server de circa 2 GB).

    Ce-i drept: cand a fost instalat netul am vorbit cu administratorul sa imi permita coborarea de cablu direct pana in apartament, asadar eu nu sunt cuplat la reteaua de scara, ci am transceiver dedicat de pe cablul coaxial la fibra lor - nu stiu daca acesta sa fie cheia succesului netului la mine dar nu e problema mea.

    Iar finalul: nimeni si nimic, nici chiar calitatea serviciilor (de care, repet, sunt foarte multumit) nu ma va face sa mut telefonia de la Romtelecom. Caci la net am backup iar la TV nu ma uit, dar daca pica cablul ar insemna sa nu mai am nici telefon nici fax.

    La serviciul clienti nu am sunat de foarte multa vreme, caci UPC are sediul aproape si ma duc la ei pe cap daca se intampla ceva. La capitolul asistenta tehnica singurii profesionisti i-am vazut la Romtelecom.
  • 0 (0 voturi)    
    Si eu la fel... (Marţi, 8 ianuarie 2008, 18:07)

    miculgigant [anonim]

    M-am mutat pe Ion Mihalache in decembrie 2006 si, desi incheiasem contract cu UPC-ul din jurul datei de 28 noiembrie, pe data de 27 de decembrie, deci dupa o luna, nu aveam Internet.

    Am reziliat contractul, am trecut la Clicknet si nici mie nu-mi vine sa cred de cit profesionalism pot da dovada cei de la RomTelecom (s-a intimplat sa-mi cada telefonul fix si a venit echipa dupa o ora; Internetul a cazut numai de doua ori intr-un an si ceva, si atunci cite 30-40 de minute).

    Nu mai spun de probleme cu facturile, cu serviciul cu clientii, de semnalul pe cablu, citeodata prost.

    In octombrie 2007 am trecut pe digital (fortat, pentru ca au taiat pachetul extra de pe analog). Inca de atunci, semnalul nu este foarte bun, exista un delay pe imagine la fiecare citeva secunde, citeodata si la o secunda. De atunci (de trei luni jumate, deci) tot incerc sa remediez problema si nu se intimpla nimic. Raspunsul invariabil este ca "n-ati bagat bine scartul in televizor sau in receiver".

    Probabil ca, la un moment dat, vor trece prin criza RomTelecomului si-si vor imbunatati serviciile. Oricum, UPC-UL ESTE CEA MAI PROASTA FIRMA CU CARE AM AVUT DE-A FACE IN ROMANIA, EVER!!!
  • 0 (0 voturi)    
    La fel (Marţi, 8 ianuarie 2008, 18:42)

    sorin [anonim]

    La fel de proaste servicii si la ploiesti , la mine de doua zile merge si cablu si netu cu intreruperi si desi am facut sesizari, nimic pana acum.
    Ma mut la romtelecom, dar as vrea sa intreb pe cei care au de la rtc, cu cat merge downloadul , real nu pe hartie ca la upc, ca sa stiu la ce ma inham.
    • 0 (0 voturi)    
      merge binisor (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:10)

      crescend [anonim] i-a raspuns lui sorin

      merge bine la clicknet, cam cu 90 % din viteza de conrtact, ce mi se pare mie important, este ca atunci cind vreau net, am net, adica merge nu ca la upc, cind ma ardea buza de net, nu mergea, asta apreciez eu, ca e stabil, serviciul clienti incomparabil cu orice altceva, viteza de reactie la incident, f buna ( eu am si dolce, si mi-a murit telecomanda intr-o vineri seara, nu mai mergea deloc, la 2 saptamini de la instalare, ), ei vineri la 8 seara am sunat sa le zic ca nu merge telecomanda, simabata dimineata m-au trezit din somn cu o telecoamnda la cutie, la upca asteptam 10 zile sa vina cineva, venea nu rezolva nimic, pleca, iar sunam, nu se punea ca i-am chemat, asteptam iar 10 zile sa vina altul, si tot asa, upc e la pamint, nu au bagat bani in retea, iar digitalul lor a fost un fiasco ( se bloca, interfera frecventa, iar acolo cind pierzi un canal, practic pierzi 8, protv acasa etc nu mergea)...acum sint multumit, in sfirsit, am 8 luni de cind nu stiu ce e aia sa sun sa reclam ceva... lucru nemaintilnit pana acum la upc:)
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtiti, clar (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:05)

    mia [anonim]

    Nu am net, nu am telefon, trec pe langa casieria UPC Dr Taberei mi se spune "s-a mutat". "Pornesc" prin cartier - la 3 statii de autobuz, ajung. Stau la coada, evident. Platesc ce mai aveam si sesizez. Evident, degeaba. Am renuntat sa mai sun - 30 min nu-mi convine sa ascult muzica, caci am cd player pt asta. In sfarsit dupa 3 zile de insistenta prind liber din prima "Sesizari UPC". Apas cele "n" butoane ca sa ajung la serviciul probleme internet - probabil ca toata lumea suna la probleme telefonie.
    Aud vocea suava "cu ce va putem ajuta?". Ii povestesc de sesizarea facuta la casierie. Raspuns "Nu o avem in baza noastra de date". NO COMMENT - sau altfel spus regulile bunei cuviinte ma impiedica sa va spun ce discutii au urmat. Mi se inchide telefonul.
    Cred ca cea mai buna solutie este intr-adevar migrarea in masa catre o alta firma iar pt internet... retelele de cartier, chiar pe nash pt providerii inregistrati, caci ofera servicii mai bune pentru mine client, ma asculta
  • 0 (0 voturi)    
    toti sunt la fel (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:12)

    taranu [anonim]

    Nu ii mai laudati pe astia de la RDS Digi TV ca sunt poate si mai rai decat UPC.
    Pe mine m-au deconectat abuziv in octombrie pe motiv de neplata facturilor din iulie si august (septembrie aparea in schimb platita). Bineinteles toate facturile fusesera platite in timp dar prin banca nu la ei in casierie. De altfel toate platile de aproape un an le-am facut prin banca.
    Abia dupa 3 zile si zeci de telefoane, faxuri si emailuri cu dovada platilor m-au conectat la loc. Surpriza a venit acum dupa Craciun cand am sunat sa vad cat am de plata pe Decembrie(factura nu ajunsese): am de plata si o taxa de conectare de 22 RON.
    Practic pe ei nu i-a interesat ca greseala a fost a lor, nu si-au cerut scuze si nici nu i-a interesat de bietul abonat care dupa ce sta 3 zile fara TV de aiurea mai trebuie sa si plateasca aberatiile lor de taxe.
    Si pe mine ma bate gandul sa trec la Romtelecom
  • -1 (1 vot)    
    pt sorin: clicknet (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:18)

    carcotasu [anonim]

    Clicknet merge cu cat zic ei.
    Atentie insa ca vitezele sunt in biti ...Mbps. pentru a calcula viteza de download trebuie sa imparti la 8 si sa iei in calcul o pierdere de pe retea de max 10%.
    Daca ai abonament de 4Mbps viteza de download va fi 4Mbps/8* (1-10%) = 450 KB/s
    • 0 (0 voturi)    
      expertule (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 19:58)

      bla bla bla [utilizator] i-a raspuns lui carcotasu

      "pierdere de pe retea"? Tu sigur nu vorbesti aici de vreo conducta a CET-ului?

      Daca te referi la pachete pierdute, atunci si 1% este inacceptabil (la 5% packet loss nici nu poti visa la jocuri online). punct.
      • 0 (0 voturi)    
        la CETsa te conectezi tu (Joi, 10 ianuarie 2008, 12:13)

        carcotasu [anonim] i-a raspuns lui bla bla bla

        vorbeam de pierderi de viteza si nu de date.
        daca citeai cu atentie intelegeai
        dar se pare ca prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul
  • 0 (0 voturi)    
    Primă (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:22)

    Pandi [anonim]

    Dau nişte beri acelui benovoitor care postează numerele de mobil ale directoraşilor de la UPC,RDS&RCS,Astral,etc.... Păi nu? De ce să sunăm la relaţii cu clienţii şi să ni se dea un număr de înregistrare? Să-i sunăm pe Barosani ! Dacă ne iau banii măcar să ştie cine le dă acei bani!
  • 0 (0 voturi)    
    niste scarbe (Marţi, 8 ianuarie 2008, 19:28)

    enrico [utilizator]

    in niciun caz nu trebuie sa te incurci cu astia de la UPC prea mult. ca sa nu spun de loc. ptr televiziune s-au inventat satelitii si serviciile DTH, ptr. internet ai destule variante, iar telefon de la ei mai bine lipsa, ca nu ai nicio baza. In oraselul meu de provincie ne mint de un an si ceva ca muncesc din greu la modernizarea retelei ,dar cred ca s-au prins ca le-au luat-o altii inainte si nu mai sunt interesanti.
  • 0 (0 voturi)    
    upc calitate pentru o tara de lumea a 3 (Marţi, 8 ianuarie 2008, 20:24)

    george ionescu [anonim]

    Pe data de 28 august 2007 am fost la casieria de pe str. Rimnicu Sarat Balta Alba, pentru a trece cablul pe digital. Cind am facut noul contract pentru trecerea la cablu digital, m-au pus sa platesc cablul in avans pe luna octombrie spunindu-mi operatoarea ca in luna septembrie fiind luna conectarii mele ca atunci practic mi-au instalat digital suprem voi avea abonament gratuit. Surpriza insa , in prima saptamina dupa conectare mi-a venit de plata abonamentul de cablu exact suma de 65 ron. Am sunat la ei si mi-au zis ca nu am nici o luna gratuitate , ca oferta este in luna conectarii , le-am zis ok am fost conectat in data de 3 sept ora 18 deci am gratuit, pai nu ca sa vedeti. Am facut cerere la ei am anexat chitanta cu plata pe luna octombrie in avans , am sunat la telefoanele lor dupa asteptare de ore si zile pentru remedia situatia. Intre timp imi vine si factura de plata pe luna octombrie pe care eu o achitasem in august, am fost la ei personal si mi s-a spus ca de fapt achitasem pe august, le-am zis uitati chitanta scrie octombrie 2007. Va rog a remedia problema respectiva ca nu va mai platesc nici un ban. Am depus o sesizare in acest sens la sf. lunii sept. anexind chitanta de plata in oct si ceriind remedierea in contailitate a lucrurilor. Nici pina in ziua de azi nu am primt un raspuns oficial fie pe mail, telefonic su in scris cu toate ca legea zice ca in 30 zile trebuie solicitata cererea respectiva. Am scris si la anpc si nu am raspuns nici din partea lor.Acum 2 ani am contractat si serviciul de internet nelimitat cu viteza de 1gb/s cu ariful de 45 ron cu tot cu tva. La 2 luni mi-a fost restrictionata banda, puteam descarca mai bine utilizind un modem si conectat pe o retea romtelecon analogica aveam viteza mai mare. pe cablu unde se zice ca viteza trebuia sa fie de 1 gb/s eu aveam intre 9-12 kb/s, in plus s-a adaugat si tva la abonament cu toate ca aveam tva inclus in ab la contarctare.In concluzie TEAPA MARE UPC-ASTRAL
    • 0 (0 voturi)    
      1 gb/s (Marţi, 8 ianuarie 2008, 21:00)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui george ionescu

      :)) ... vreau si eu conexiune de 1 gb/s pe cablu, zi unde semnez contractul :D
  • 0 (0 voturi)    
    UPC, RDS, ROMTELECOM (Marţi, 8 ianuarie 2008, 20:58)

    cucu [anonim]

    problemele exista cu toti providerii de servicii in tara asta. problema rezida in faptul ca vor sa faca foarte multi bani cu foarte putini oameni. cum sa rezolvi sute de reclamatii pe zi cand tu nu ai nici macar suficienti oameni ca sa le preiei. teoretic mamutul romtelecom ar trebui sa fie cu serviciile cele mai bune la infrastructura si personalul pe care le detine, dar are un renume la fel de prost . rds se comporta ca o firma de cartier, iar peste tot sunt oameni nemultumiti de servicii indiferent ca sunt abonati UPC, RDS, ROMTELECOM - asa e mai peste tot, chiar si in occident. asa ca, "nu spera si nu ai teama, te-or rapune nataraii"
  • 0 (0 voturi)    
    aveti dreptate (Marţi, 8 ianuarie 2008, 21:46)

    anonim [anonim]

    Sunt abonat la TV si telefon la UPC de multa vreme. In general a mers destul de bine, insa aveti mare dreptate... sa nu dea Dumnezeu sa se defecteze ceva ca e jale... In primul rand astepti cu orele, DA, CU ORELE, la telefon pana te preia un operator pentru o reclamtaie si atunci primesti cele mai puerile raspunsuri...
    Mai rau e ca am incercat la un moment dat sa vorbesc cu cineva mai mare din UPC pentru problemele pe care le aveam cu telefonul (nu functiona de mai bine de o saptamana).... stupoare, mi s-a spus ca nu am cu cine sa vorbesc, ca nu pot face reclamatie mai sus , la sefii mai mari... nu am voie !!! ??? De ce? Am fost personal la unul din sediile lor, langa Piata Muncii hotarat sa intru in audienta la cineva mai mare...un sef de yona, director... degeaba m-am lovit din nou de niste persoane la ghiseu de o indiferenta greu de descris.
    Reclama lor e grozava, dar e inutila din moment ce serviciile sunt sub orice critica. Problema e ca, desi aici am citit mai multe laude la adresa altor firme, se pare totusi ca la noi toti merg prost. Habar nu au cine le da salariile. Ar merita sa nu mai primeasca banii de la clienti cateva luni... sa vezi atunci...
  • 0 (0 voturi)    
    bye bye UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 22:34)

    clujeanul [anonim]

    Interesant cum nu pomeneste nimeni de plecarile masive din UPC; de la cei "mari" pana la cei "mici".

    In rest aceleasi probleme si pe meleaguri clujene: neseriozitate, minciuna, preturi exagerat de mari, calitate slaba.

    Zic eu... de vina nu sunt echipele de interventie (care in ultimul timp este una singura) si nici cei de la serviciul tehnic; acolo sunt oameni buni care isi fac treaba cat pot de bine (ori cat sunt platiti de bine); mare parte din adevaratii prefesionisti au plecat demult datorita salariilor de mizerie.

    ... in schimb, ma deranjeaza nespus de mult indolenta crasa a managementului, care din doua una: ori nu-i pasa de probleme si nu face nimic sa le rezolve ori NU este CAPABIL sa faca nimic sa le rezolve - ceea ce este mult mai grav. La cest capitol cineva trebuie sa ia atitudine!!! Pentru ca asa nu se mai poate!!!

    Sau cine stie...?! Poate exista anumite interese in "slabirea" acestei companii, pentru ca mai apoi sa fie vaduta... or else.

    Astept reactii...

    just my 2c
  • 0 (0 voturi)    
    Serviciile UPC (Marţi, 8 ianuarie 2008, 22:37)

    Miron Ghiu [anonim]

    Iata un comentariu pe aceeasi tema, tot in centru (Magheru):

    http://ro.mykinda.com/tech/07/01/2008/1475/
  • 0 (0 voturi)    
    Sa va dau o solutie (Marţi, 8 ianuarie 2008, 22:48)

    ALex [anonim]

    Pe care am aplicat-o cu succes insa nu cu UPC ci cu Electrica, pe motiv ca nu achitasem o factura datata 21 septembrie 2299.

    Solutia este simpla, necesita existenta unui calculator si a unui modem, precum si a unui program de trimitere fax. Exista 2 etape:

    1. Se cauta pe net cat mai multe numere de fax ale firmei cu care aveti problema.
    2. Se trimite in prima zi pe toate numerele cererea dvs si un termen limita de remediere de 48 h.
    3. Dupa expirarea celor 48 de ore, daca problema nu este remediata, cererea se trimite din nou, insa de aceasta data atasata la 50 de pagini format A4 negre. Ati citit bine: negre de sus si pana jos.
    4. Daca problema nu este rezolvata dupa 24 h, se reaplica punctul 3 samd pana cand se rezolva.

    Faceti un calcul: 50 de pagini inseamna cam 15 metri de hartie. Daca faceti rost de 10 numere de fax inseamna 150 metri de hartie. Aveti idee cat ii va costa din buzunar hartia termica sau tonnerul cand vor fi sute se astfel de apeluri ? Va sfatuiesc sa faceti acest lucru seara sau in weekend, tarifele telefonice fiind mai scazute. Mie la Electrica problema mi s-a rezolvat la nici 8 h de la trimiterea primului lot negru.
  • 0 (0 voturi)    
    doar atat? (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 8:07)

    dan [anonim]

    eu(de fapt tot cartierul) am stat fara internet 14 zile ca a trebuit sa schimbe un swich la cineva acasa.i-a durut la palarie in timpul asta de mine si de reclamatiile mele.
  • 0 (0 voturi)    
    sediul (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 8:33)

    iulian [anonim]

    Intrebati-va unde au sediul central si cand o sa aflati atunci o sa va dati seama de ce au preturile pe care le au. Chiria pe malul Herastraului e foarte mare. Sos. Nordului va spune ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    UPC (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 9:43)

    andrei popa [anonim]

    ..sa fiu printre putinii care au fost tratati corespunzator de operatorii de la call-center ?? E adevarat problemele cu UPC au inceput la 5 zile dupa semnarea contractului cu ei,..e adevarat ca la 2-3 zile aparea cate o problema ,...e adevarat ca am incercat sa iau legatura cu ei in curzul zilei stand la telefon si cate 20 de minute si nimic,...dar noaptea la 2-3 cand sunam aveam surpriza sa gasec liniile libere si '' functionari'' respectuosi. E adevarat ca echipa de interventii nu venea in intervalul promis ci dupa 3-4 ore dar venea si in cel mult 24 de ore aveam solicitarea rezolvata. Sper sa nu fi fost doar norocos .....
  • +1 (1 vot)    
    in Iasi este mai rau (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 9:48)

    client UPC [anonim]

    aici toate telefoanele UPC sunt puse pe ocupat. Suni si nu raspunde nimeni, iar cand te deplasezi la ei, ti se spune ca se rezolva imediat. Ajungi acasa si astepti, si asa se reia ciclul la nesfarsit, fara nici o jena.
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - dezastru la capitolul servicii (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 9:50)

    LG [anonim]

    Daca ai TV digital de la UPC trebuie sa resetezi modemul aproape zilnic; serviciul e un dezastru total! Plus ca daca vrei sa suni sa iei legatura cu dep. de relatii cu publicul, nu poti face asta din reteaua Romtelecom; cand apesi pe tasta 3 sa iei legatura cu un operator, robotul te anunta "aceasta convorbire se va intrerupe"...si chiar se intrerupe! Asa ca daca vrei sa vorbesti cu cineva, suni de pe tel. mobil si stai zece mii de ani pana iti raspunde cineva, sau te deplasezi la o caserie unde stai mult la coada si oricum nu rezolvi nimic...Eu m-am saturat de ei pana peste cap si o sa caut alte solutii, ca nu mai vreu sa le platesc 100 RON pe luna de pomana. Din punct de vedere al calitatii serviciilor, sunt cu mult mai slabi decat RCS, care e de asemenea un cosmar...
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - NISTE NESIMTITI ! (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 10:29)

    un nene [anonim]

    sunt abonat la ei din 2003 desi itnre timp au fost cumparati si rascumparati (intai se chema fx apoi astral si acum upc). din pacate nu pot sa-i schimb cu alta companie de televiziune prin cablu pentru ca nu exista alta in zona in care locuiesc (Iancului-
    Pantelimon), iar companiile care ofera DTH nu au in grila cateva posturi care ma intereseaza in mod deosebit : TV5, M6, Sport1.
    Am avut mii de probleme si de fiecare data un telefon la 9399 e un adevarat razboi al nervilor. Sunt niste nesimtiti si niste escroci!
    Spunea cineva mai sus ca vrea numere de telefon de la manageri, uite ca au pe site-ul lor cate ceva:
    Dana Dobrescu
    T + 40 31 101 8100
    M + 40 752 094 940
    dana.dobrescu@upc.ro
    www.upc.ro
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - OK (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 10:32)

    anonim [anonim]

    ma mir..
    eu am fost abonat UPC 3 ani pana m-am mutat din bloc, si am fost mai mult decat incantat. Internetul mergea foarte bine, chiar si in weekenduri, telefonul nu mi-a picat niciodata si vorbeam mult de la el..
    iar cablul ok..
    cand am reziliat le-am spus ca am fost foarte incantat.. fata de RTC.. care acum cativa ani .. era dezastru..
  • 0 (0 voturi)    
    autoritate competenta (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 11:30)

    avocatu [anonim]

    E simplu, in loc sa ne plangem pe bloguri si sa barfim pe la colt de strada te poti adresa cuiva competent cu putere in domeniu. In primul rand OPC cu o sesizare in ca spui tot ce ai scris mai sus. In al doilea rand sutele de euro pe care zici ca le-ai pierdut le ceri ca daune materiale intr-o actiune in instanta. E simplu. Succes!
  • 0 (0 voturi)    
    Eu (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 11:50)

    sorin [anonim]

    Am avut atat de multe experiente negative cu acesti incompetenti lacomi incat in momentul in care m-am mutat intr-o zona in care imi puteam pune doar UPC, m-am dus la RCS si am dat mita ca sa-mi traga cablul de la un alt bloc. Am dat un purcoi de bani, dar sincer, a meritat: decat sa stau ore in sir la telefon, sa-mi fac draci ca cei de la call center isi bat joc de mine ("haideti domle, aveti dumneavoastra virusi la calculator, de aia nu merge, nu e vina noastra" fiind una dintre ineptiile care m-au enervat cel mai tare) si sa stau zile in sir fara niciunul dintre servicii, mai bine investesc in altceva.
    Apropo: la Timisoara a cam supt-o UPC-ul... RCS-ul ii ataca din toate partile si am asista la o situatie foarte misto. Azi vine la usa unu de la RCS si face oferta "cablu la 25 de ron in loc de 33, cat cere UPC" (intr-o zona care traditional este a UPC-ului de peste un deceniu!!!), iar a doua zi vine la usa un terchea berchea de la UPC, "avem oferta promotionala: semnati pe doi ani cu noi si va dam cablu la doar 20 de lei pe luna"...
    Ha? Ce ziceti de asta? O scadere a pretului la cablu de la 33 la 20 in doar 2 zile, doar pentru ca nu mai exista monopol si intelegere intre furnizori!
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - RUSINE(cablu), RUSINE(tv), RUSINE(tf) (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 12:01)

    Geo [anonim]

    Vroiam sa postez si eu un caz...nu mai are rost...Multumesc celor care au postat inainte! CAUTATI ALTERNATIVE!

    de pe site-ul lor: "Suntem preocupati in mod constant de calitatea serviciilor de relatii cu clientii..." - cea mai mare gogoasa...
  • 0 (0 voturi)    
    upc (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 12:05)

    dumitru dinescu [anonim]

    perfect adevarat. S-au adaptat fara jena la mentalitatea noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    Si asta nu e tot (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 15:19)

    bogdan [anonim]

    Eu am renuntat complet la orice serviciu UPC si am devenit un fervent sustinator al serviciilor de date si televiziune oferite de o alta companie care a a oferit ulterior la aceste servicii desi initial avea doar servicii de telefonie. Mamei mele i-au incasat aproape 4 luni abonamentul pentru telefonie chiar daca ea renuntase la acest servic cind el nu a mai fost oferit gratis intr-un pachet promotional. Desi am sesizat situatia si am reclamat-o nu au raspuns niciodata.Firmele acestea mici au doua probleme: nu au proceduri de lucru pentru diverse situatii de criza si au o infrastructura care merge la limita.
  • 0 (0 voturi)    
    o companie de cacat (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 15:52)

    buclucasul [anonim]

    UPC-ul este una dintre cele mai proaste companii ajunse mari din Romania si cred ( si sper ) sa falimenteze cat mai repede ca sa faca loc la altii mai capabili. La 9399 nu-ti raspund decat dupa juma de ora pe banii tai si cand ii prinzi intotdeauna este o problema cu tine. Mai recent in Piata Romana au schimbat setarile dinamice cu niste DNS statice, astfel incat nu mai mergea nimic pana nu sunai la ei. explicatia a fost ca acum, daca vrei setari dinamice, care sunt cerute de mai toate aparatele wireless ca sa nu-ti bati capul, tre sa fii companie ( si sa platesti bineinteles de 10 ori mai mult pentru acelasi servicii de cacat ). Mutati-va frate de la ei ca isi bat joc de noi. Nici cu Protectia Consumatorilor nu s-a u linistit asa ca nu mai e nici o speranta.
  • -1 (1 vot)    
    hmmz (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 16:04)

    nu conteaza [anonim]

    mdea.. eu sunt unul dintre angajatii upc... sincer parerea mea.. nu va convine => reclamati => nu va convine arspunsul => merge-ti la rds romtelecom sau orice altceva ;)

    cu stima
  • +1 (1 vot)    
    pierderi bani (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 16:06)

    GinaWild [anonim]

    Daca tot ai un serviciu care iti aduce bani pe internet... de ce nu iti iei si o linie de back up?/ ca nu cumva sa pierzi sutele de euro
  • -1 (1 vot)    
    Alternative (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 17:19)

    Yo [anonim]

    Dc nu va abonati frate la Romtelecom? Va ca multa lume e multumita de ei, si eu sunt, am toate serviciile de la ei.Nu ma incurc cu firme de mana a doua ca RDS sau UPC.Nu zic ca Romtelecomul e perfect, dar macar incearca sa dea cat mai bun, mai mult la preturi rezonabile, zic eu
  • 0 (0 voturi)    
    UPC - varza!!!!! (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 20:13)

    sempere [anonim]

    Acum cateva luni am facut cerere la UPC sa-mi instaleze pachetul tv+internet+ telefon.
    1. Au zis ca ma suna in 48 de ore sa ma cheme sa semnez contractul, au trecut 56 de ore si n-a sunat nimeni.

    2. M-am dus la sediul lor, am semnat contractul si mi-au zis ca in 48 de ore vin sa-mi instaleze pachetul. Bineinteles ca n-a venit nimeni.

    3. Am sunat la rel. cu clientii, dupa 15 minute de asteptare mi-au dat alt nr. unde sa sun; alte 15 minute de asteptare (si sunam de pe mobil!), mi-au facut o reprogramare a doua zi. A doua zi n-a venit nimeni.

    4. Am dat iar telefoane, alti nervi, nimeni nu-mi zicea de ce nu vine echipa de instalare. Am cerut un nr. al echipei de pe teren, mi-au spus ca nu au asa ceva! M-am dus pana la sediu, am facut plangere, am trimis emailuri peste tot.

    5. A doua zi m-a sunat o d-soara-sefa de pe acolo care vazuse emailul in care amenintam cu OPC-ul si mi-a zis ca se ocupa personal de caz. Degeaba. Dupa 6 ore nu m-a sunat nimeni. O sun eu pe d-soara respectiva (ii salvasem nr) si ramane surprinsa ca inca nu ma contactase echipa tehnica! Idioti!

    6. Intr-un final vine echipa, instaleaza si cand colo...n-au telefon fix. Cica "nu mai aveau pe stoc". Imi dau asigurari ca vin a doua zi cu telefonul. A doua zi, nimeni.

    7. Ma duc la sediu, ridic eu telefonul fix, vin acasa dar nu merge. Chem iar echipa (de data asta aveam nr. direct de la ei). Vine echipa dar nu are ce sa faca pentru ca "cei de la centrala au uitat sa-mi aloce numar de telefon!!!!". Cat de idioti mai puteau sa fie?
    Dupa trei luni de functionare, cablul tv merge ca dracu, telefonul cu paraituri, doar internetul e cat de cat ok.
    Am facut 3 plangeri si n-am primit nici un raspuns.
    Culmea, la o luna ma suna o cucoana de la UPC ca sa-mi spuna ca au primit cererea mea instalare! Aia la care ei trebuiau sa raspunda in 48 de ore!

    Telefoane utile:
    Echipa tehnica: 0723139412 sau 021 313 73 21
    La sefi: 0311018000. Bafta!
  • 0 (0 voturi)    
    Dezastru (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 21:26)

    Overmind [anonim]

    Din pacate am si io net de la astia. Ce sa mai zic... deja au spus altii inaintea mea cam tot. Suport tehnic zero; viteaza la 5-10% din cat nu garanteaza ei; reparatii tot timpul peste tot; ping de toata jena si greseli grosolane la tarfare. Merita desfiintati... interzisi pe piata.
  • 0 (0 voturi)    
    Companiile de servicii comunicatii (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 21:55)

    Lalau [anonim]

    sunt abonat upc ..sunt si abonat romtelecom ...pana acum pot sa spun de la ambele nu am avut nici o situatie decat cu upc unde facturile nu vin deloc, mai bine ar scrie in contract plata o faci de unu singur :)) la o casierie, facturi nu trimitem :P in rest ce pot spune ambele nu au picat decat f rar upc odata la aproape jumatate de an si romtelecom cand e vreun cutremur ceva :)) sau se fac ceva lucrari insa f rar oricum din cate aud de la voi se pare ca fiecare companie are clienti ei care sunt nesatisfacuti ar trebui sa se faca un studiu de piata sa se vada care ii are pe cei mai multi
  • 0 (0 voturi)    
    sunt si altele mult mai antieuropene din categoria (Miercuri, 9 ianuarie 2008, 23:54)

    Voicu [anonim]

    Faptul ca un cablu era rupt de intemperii si nu a fost depistat atat de repede nu mi se pare atat de neresponsabil din partea unei Multinationale. sa fim seriosi tosi. nu putem face caracterizarea unei multinationale din faptul ca multinationala a izolat un grup de locatari de accesul la pachetul multinational. daca ati remarcat repetitia este pentru ca nu putem sa punem probleme tehnice alaturi de cuvinte prea mari precum " Europa", " un an de la aderare" si asa mai departe de fiecare data cand se intampla. asta este tara noastra. in plin proces lent de imbunatatire. chiar imi pare rau ca mi-am luat timpul sa citesc tot articolul deoarece reprezinta o suparare individuala a unui client/beneficiar care din intamplare e si reporter si si-a propus sa se razbune pe o companie multinationala. nu prea inteleg de ce naiba mi se trimit asemenea articole pe hotnews.ro. in fine. si ca sa dovedesc ca nu sunt o persoana dintr-o anumita firma multinationala platita cu " unspe" milioane a mai cosmetiza imaginea sifonata prin criticarea redactorului tin sa mentionez o patanie si mai "multinationala" daca mi se permite termenul. la aceeasi companie despre care se face tam-tamul multinational am cutezat sa imi platesc factura online prin transfer de acasa din fotoliul comod prin servicii de online-banking. dupa doua astfel de transfere lunare mi-au taiat serviciul pentru neplata. dupa scandaluri repetate, mi-au repus serviciul in functiune (serviciu triplay, nu ne jucam). cele doua luni apareau ca neplatite. figureaza si azi. am prezentat conducerii in nenumarate randuri extrase de cont pt a-mi dovedi platile dar nu mi se iau in considerare. Intr-o lume atat de europeana trebuie sa ne comportam destul de european intrucat sa avem bunul simt sa ne prezentam la caseriile multinationalelor lunar pt plata cu cash. cardul nu se accepta dupa cum bine stiti. dar e bine. e cald, au televizoare aprinse tot timpul ca sa nu te plictisesti atunci cand casiera are o zi mai proasta.wow,tot timp
  • 0 (0 voturi)    
    ma repet (Joi, 10 ianuarie 2008, 0:01)

    Voicu [anonim]

    ma repet: sa nu mai folosim cuvinte mari cand nu e cazul pentru ca de aceea batem pasul cu cuvantul "european" si " multinationala" in loc sa devenim noi europeni. monopol privat inseamna prezenta unui singur actor economic pe o anumita piata, in sensul unui singur ofertant intr-un caz in care exista mai multe cereri (poate fi si invers). in majoritatea oraselor mari UPC isi distribuie produsele concomitent cu RDS RCS si alti distribuitori mici si multi. NU MONOPOLUL NE FACE NEEUROPENI SAU CORUPTI CI CARACTERUL. LA TREABA!
  • 0 (0 voturi)    
    Povestiri despre UPC (Joi, 10 ianuarie 2008, 10:20)

    carmen [anonim]

    Eu m-am rugat de UPC aprox 1 an sa-mi scoata de pe factura telefonia. Le'am facut sesizari scrise (e-mail si fax) cam 1 pe luna. Apoi am luat legatura cu un director si s-a rezolvat.
    Acum am alta problema, cam de 5 luni nu mai primesc factura (nici fizic, nici pe e-mail, cum o primeam intr-o perioada). Bineinteles ca fara factura nu platesc; ei in schimb ma decableaza cu regularitate. Mi-am facut si de lata asta un obicei, sa-i sun sa-i rog sa-mi trimita factura.
    Ce mai, sunt jalnici si nu fac nimic. Imi pare rau ca nu am alta alternativa.
  • 0 (0 voturi)    
    Daca.. (Joi, 10 ianuarie 2008, 11:46)

    Marian [anonim]

    Daca le pasa vre-un pic de parerile clientilor dadeau pana acum un raspuns aici pe forum dar se pare ca au destui clienti ca sa le pese de 100 dintre ei. Asa ca dezobonare si reabonare la alta firma ...
  • 0 (0 voturi)    
    etica, obiectivism vs tiganie, defaimare (Joi, 10 ianuarie 2008, 12:11)

    Vlad [anonim]

    Sunt client UPC de cam 4-5 ani. In momentul de fata beneficiez de la ei de 3 servicii: TV cablu, TV digital si internet.

    Despre cine a scris articolul nu pot sa spun decat ca e subiectiv si ca ii place sa arunce cu noroi.

    Eu va pot spune ca UPC nu are de la mine o mare bila alba, dar serviciile sunt de buna calitate, fara intreruperi foarte mari si la preturi decente. Problemele apar in momentul in care ceva incepe sa nu functioneze. Atunci te lovesti de un Serviciu de Clienti neprofesionist, subdimensionat care efectiv te umple de nervi.
  • 0 (0 voturi)    
    Multinationala "a la romania" (Joi, 10 ianuarie 2008, 13:02)

    vlady [anonim]

    Am vrut sa platesc cu card-ul, ca intr-o tara civilizata la casieria UPC.

    Bineinteles ca nu merge! Cauza? Nu merge conexiunea net necesara POSM-ului!!! La o firma ce ofera servicii de internet, tocmai acesta nu merge. Ce pretentii sa mai ai?

    Singura care a lasat o impresie placuta a fost casiera care mi-a spus - "Va rog sa ne ajutati comunicand aceasta problema catre sediu in speranta rezolvarii ei!"

    Super servicii, nu-i asa? Demne de o tara europeana si de o multinationala de Romania!

    Salutari!
  • 0 (0 voturi)    
    Numele nu are nimic din calitatea serviciului (Joi, 10 ianuarie 2008, 13:58)

    Calin Chiorean [anonim]

    Din articol, fraza "Se da UPC, un provider de servicii triple-pay altfel serios, mai putin pe meleagurile carpato-danubiano-pontice, unde doar pretentiile il fac sa semene cu o multinationala." este foarte adevarata.Sunt in Austria si am serviciul internet tot de la UPC.M-au instalat acum 6 luni.Nici o picare a serviciului in tot acest interval.Nu cumva sa ma intelegeti gresit, nu sunt aici sa laud serviciile din alte tari.Am lucrat in Romania in tabara opusa, la RDS pe vremea aceea, mentalitatea este aceeasi ca peste tot.Cel de sus dicteaza si face scheme de dezvoltare marketing, networking si alte cuvinte interesante fara sa ia in considerare factorul uman.Oameni putini la interventii, prost platiti, echipamente mai mult nu decat da, etc... Se investeste mai mult in reclama decat in afacere.Imi pare sincer rau pentru ce se intampla, dar vor mai trece ani pana sa se schimbe mentalitatea.
    Va doresc un 2008 mai bun la toti!
  • 0 (0 voturi)    
    Lipsa concurentei (Joi, 10 ianuarie 2008, 15:20)

    Gigelus [anonim]

    Dificultati am avut cu ei inca de la montaj. A durat 3 saptamani pana mi-au instalat.
    Probleme am experimentat de doua ori in decurs de jumatate de an pana m-am decis sa reziliez contractul pentru internet si telefonie. Diferenta este ca la mine a durat de fiecare data undeva in jur de o luna pana s-a rezolvat problema. Am sunat intr-o zi si de 10 ori a cate cel putin jumatate de ora apelul dar degeaba. Credeti-ma ca nu stiam ce sa mai fac. Renuntasem la Romtelecom pentru ei deoarece pareau mai ieftini la ceea ce ma interesa, in plus iti ofereau si internet destul de ok la prima vedere. Retea neprotejata de nici un fel dealtfel.
    Au infrastuctura extrem de proasta, aeriana, ceea ce inseamna ca e expusa la orice intemperie (vezi pana si cazul descris) si accesul depinde de diverse scari de bloc, de la care au sau nu chei. In plus, de cand au preluat Astral, lucreaza cu subcontractori de la firme care apartin fostilor directorasi de la Astral. Reusisem sa ii aduc pentru remediere si am constatat cu groaza ca injurau pe altcineva ca nu le-a dat celelalte doua chei de la cutia unde trebuiau sa umble.
    Si acum mai am probleme cu faptul ca m-au facturat pe Aprilie la internet, luna in care contractul era reziliat cu 1 Aprilie. Nu imi mai ajunge factura lde cablu la posta din Septembrie. Parca o fac special. Cand m-am abonat la ei vorbeau de o singura factura pentru tot. Dupa momentul preluarii Astral au inceput sa imi vina 2 separate. Daca as avea optiune, cum de exemplu sunt 3 firme de cablu pe aceeasi scara in cateva zone din Bucuresti si an alte orase cum ar fi Constanta, fara ezitare as renunta si la TV. Nu mai zic ca au scos fortat fara baza legala orice alt pachet suplimentar ca sa te "oblige" sa iti bagi digital. Restul apreciati si voi. Mi-am spous pasul. As fi avut de 10 ori mai mult de povestit, dar am incercat sa sintetizez ce e mai important.
    P.S. Am revenit la Romtelecom. E altceva. Mult mai bine. Pacat ca oferta de TV necesita antena suplimentara.
  • 0 (0 voturi)    
    aveti dreptate in legatura cu UPC (Joi, 10 ianuarie 2008, 16:10)

    ovidiu [anonim]

    Am un pachet complet de pe data de 11.12.2007, nici pana acum nu-mi functioneaza internetul si telefonul, am dat telefon, am o sesizare, nu intereseaza pe nimeni nimic.
    Si mai sustin ca mai am si o luna de gratuit.
    Normal daca nu merge nimic mai vor si bani!
    Dar nu banii sunt problema ci cum poate sa sfideze atati oameni o companie! din ce am citit sporadic nu sunt singurul tepuit.

    Asa este la Romanika
    • 0 (0 voturi)    
      UPC/RDS tot aia (Joi, 10 ianuarie 2008, 17:11)

      cosming [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      Adevarul e ca si la UPC si la RDS lucreaza tot romani, cei care nu au gasit altceva de lucru...
      Nu mai pomenim de modul in care investesc in infrastructura pt. serviciile internet adresate persoanelor fizice , nu pomenim nimic de faptul ca serviciile ce le ofera is scumpe raportate la puterea de cumparare din romania...
      Oricum las' ca merge si asa la prostii de romani, is multumiti cu orice
  • 0 (0 voturi)    
    upc is bleh (Joi, 10 ianuarie 2008, 17:38)

    ivil [anonim]

    sunt abonat upc in olanda si jur ca o companie mai incompetenta ca asta in customer service mai rar (in general, customer service in olanda este mirobolant dar lipseste cu desavarsire). nu faceti greseala sa va abonati la upc!!
  • 0 (0 voturi)    
    traim in romania (Joi, 10 ianuarie 2008, 20:55)

    miky [anonim]

    "daca Dumnezeu nu exista totul e permis..."
    Oameni buni traim in romania!
    Observ atata indihnare in comentariile de mai sus, dar mai ales in articolul de doi lei scris de un jurnlist ce si-a ratat cariera. Sunt abonat la upc din 2000, si de fiecare data cand merg sa mi platesc abonamentul "upc digital film"(care merge totusi destul de bine), vad tot felu de frustrati ce si varsa nervi pe niste biete casiere ca vor stornari la abonament " ca n-a mers cablu o ora sau ca nu a reusit sa ia de pe odc filmu porno dupa ce a adormit nevasta..."
    Cati dintre cei abonati la aceste companii au citit la semnarea contratului un rand in plus decat cel unde scrie"semnatura".?!?
    Avem pretenti mari, dar vrem obligatii zero...
    ORICUM LA CAPITOLUL CIVILIZATIE SUNTEM VARZA. Ar trebui sa gandim putin inainte sa aruncam cu piatra....
  • 0 (0 voturi)    
    upc (Duminică, 13 ianuarie 2008, 13:13)

    valentin [anonim]

    sunt si eu abonat upc zona bucurestii noi, de cand am instalat internetul aprox. 6 luni, functioneaza foarte prost dar de 10 zile nu mai suport, functioneaza 2-3 ore pe zi, se opreste cand ti-e 'lumea mai draga'. la nr. de telefon pt reclamatii suna numai ocupat, deci, nu am putut face reclamatie. am telefonie tot de l upc care functioneaza...la fel ca internetul si cablul, din cand in cand. abonamentul meu este de aprox 130 ron pentru toate cele trei servicii, de care de cele mai multe ori...nu beneficiez. 'multumesc' upc!
    ps: mentionez ca in zona nu exista concurenta.
  • 0 (0 voturi)    
    upc (Luni, 14 ianuarie 2008, 9:48)

    nicu [anonim]

    Nu pot zice ca am probleme cu internetul de la UPC insa telefonul se intimpla sa nu sune la mine cind cineva incearca sau sa sune ocupat chiar daca nu vb la tel
    in rest net ok , fara intreruperi,
  • 0 (0 voturi)    
    Daca pirzi sute de euro... (Marţi, 15 ianuarie 2008, 9:50)

    Fluturash [anonim]

    In primul rand,daca depinzi de net ca asta iti aduce banii, nu iti inchei abonament cu o firma,ci cu doua,pentru ca in momentul in care iti pica una,sa o poti folosi pe cealalta.Sau iti inchei un abonament bussiness,nu unul obisnuit....ca tu doar depinzi de internet si pierzi bani...
    Va spun sincer ca am cablu de la UPC de ani de zile si nu am avut niciodata probleme.Despre internet si telefonie nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu am folosit.
    Cat de RCS-RDS,la fel de sincer va spun ca nu am avut probleme cu el unde am stat cu chirie.Mi-a mers netul timp de 2 ani de zile fara probleme,am trecut pe fiberlink si vitezele au crescut,desi preturile au scazut,iar telefonia este super ieftina.
    Cat despre call-centere...mi se pare normal sa nu va faca legatura cu un director! Ai sunat la acel numar,asta inseamna ca trebuie sa vorbesti cu un operator.Daca tie ti s-ar face legatura catre un director,apoi fiecare ar avea aceasta pretentie,indiferent de motivul de care a sunat.
  • 0 (0 voturi)    
    UPC customer care (Joi, 24 ianuarie 2008, 6:30)

    Toni [anonim]

    Buna ziua, De vreo 2 luni am inceput sa am probleme cu conexiunea d eInternet. O data la 3-4 zile modemul meu pierde conexiune si un mesaj de tipul "limited or no connectivity" apare. Cum incerc sa rezolv aceasta problema? Sun la 9663 si cer ca vb cu un operator. In afara de problema conexiunii UPC-ul are o mare problema cu serviciul de customer care. De ce? Pentru ca de fiecare data mi se spune "vom trimite o echipa, intre ce ore sunteti acasa etc" si nu vine nimeni. Pe de alta parte mi se spune ca sesizarea mea a fost inregistrata si a doua oara cand telefonez mi se spune ca de fapt nu a fost nici o sesizare ca "acolo" (nu stiu exact unde) nu figureaza nimic. Va rog sa verificati sesizarea din 10 Ianuarie cu nr 223904, cand mi s-a spus ca va veni o echipa si nu a venit nimeni. Apoi, pe 22 Ianuarie am sunat si am vb cu o oanume Daniela Andronescu sau Andronache si mi s-a spus ca a inregistrat sesizarea mea cu nr 240267 si ca va veni o echipa pe 23 Ianuarie intre orele 20-22. Nu a venit nimeni. Pe 24 Ianuarie iarasi nu am net. Am sunat in jurul orei 5.30 si am vorbit cu Liliana Georgescu care mi-a spus ca nu exista nici o sesizare facuta pe 22 si care sa se refere la internet ci ca este ceva pe cablu TV cum ca as fi fost debransat accidental. De asta data m-a asigurat ca inregistreaza sesizarea sub numarul
    242291 si ca abia miercuri pe 30 Ianuarie poate veni o echipa tot intre orele 20-22 (atunci pot eu fi disponibil). Personal ma indoiesc ca va veni cineva.
  • 0 (0 voturi)    
    Ciudatenii (Vineri, 1 februarie 2008, 13:54)

    Gobby [anonim]

    Ca tot vad atata suparare uitati faza care am putut sa o vad.Contract pentru fiberlink incheiat pe 26 dec-2007 si in acest moment nu este nici macar in baza de date dupa ce pe data de 24 ian s-au tot facut sesizari si am fost asigurat in cateva zile va fi bagat in baza de date si dupa aceea operatorul linistit im spune ca dupa ce e bagat mai stau inca 2 saptamani pana mil instaleaza. Contract upc incheiat in 20 ianuarie si pe 21 instalat si functional deci tind sa cred ca multe lucruri ajung sa tina si de noroc si celor care spun ca fac bani pe internet si daca le pica mor nu pot sa le spun decat sa taca din gura ca se fac de ras.Daca tot fac ei atatia bani pe net sa isi cumpere contracte bussines sau net simplu dar de la mai multe firme ca sa aiba un backup daca tot au nevoie de internet cum ar fi sa aiba si provideri aceasi mentalitate si sa nu faca legaturi backup in retea ?
  • 0 (0 voturi)    
    contact upc (Miercuri, 6 februarie 2008, 15:05)

    raluca [anonim]

    Cine imi poate spune cum pot vorbi cu directorul de la upc, imi poate da cineva un numar de telefon unde pot face o plangere serioasa, m-am saturat sa fiu pasata aiurea si nici macar nu spun toti acelasi lucru, fiecare spune altceva.
  • 0 (0 voturi)    
    naruto (Miercuri, 28 octombrie 2009, 21:43)

    ioana [anonim]

    sunt din buzau si sunt foarte nemultumita pentru ca ati blocat toate saiturile naruto de pe net as vrea sami spuneti de ce si daca vor functiona iar


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă