Eugen Teodorovici: TVA va fi redusa prin OUG sau in sesiune extraordinara a Parlamentului

de R.M., DP     HotNews.ro
Vineri, 17 iulie 2015, 14:38 Economie | Finanţe

Ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici
Foto: Hotnews
Ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici, a declarat vineri, dupa ce presedintele Klaus Iohannis nu a promulgat Codul Fiscal, ca taxa pe valoarea adaugata va fi redusa inainte de sfarsitul acestui an. Intrebat cum se va face acest lucru, Eugen Teodorovici a precizat ca fie prin intermediul guvernului, prin ordonanta, fie prin parlament, in sesiune extraordinara. "Modul in care aceste lucruri se vor intampla va fi o surpriza placuta pentru romani si neplacuta pentru cei care s-au opus intrarii in vigoare a Codului Fiscal", a spus ministrul de Finante. Declaratiile au fost facute la cateva ore dupa ce presedintele Iohannis a retrimis in Parlament Codul Fiscal, declinand promulgarea.


Acesta a mai spus ca guvernul va lua in calcul "toate instrumentele legale pentru ca tot ce e astazi in Codul Fiscal sa se intample si chiar mai repede decat 1 ianuarie 2016".

Teodorovici a declarat ca "nu exista niciun argument logic" pentru a respinge Codul Fiscal si s-a declarat nemultumit ca o serie de factori de respundere aflati in pozitii cheie au o "abordare negativista".

Alte declaratii ale Ministrului Finantelor:

  • Motivele invocate, acel deficit de 1,2% si alte posibile dezechilibre macroeconomice, nu au nicio justificare. Aceasta raportare, in mod eronat facuta, de ce ne raportam la acest deficit, cine l-a asumat, de ce a facut-o? Nu trebuia sa accepte, sau trebuia sa negocieze un deficit mult mai mare, sau pe un termen mult mai indelungat.
  • Am rugat si astazi, cand am fost la ceremonia de investire a ministrului Transporturilor, daca se doreste o discutie pe Codul Fiscal, nu s-a intamplat. Mi se pare si neprofesional sa nu existe o discutie inainte de aceasta decizie cu reprezentantii Guvernului si ai Parlamentului
  • Modul in care va fi facut bugetul pe 2016 va fi astfel incat sa ne apropiem de ce ne-am asumat.
  • Se intarzie pregatirea bugetului pe 2016, am anuntat ca in luna august vom incepe acest proces. Economia care asteapta acest Cod fiscal este cumva intr-o situatie neclara. Nu in ultimul rand, decizia a creat o bresa in ceea ce inseamna relatia Romaniei cu Comisia Europeana. Romania arata un consens politic in ceea ce priveste reforma in economie.
  • Modul in care cheltuielile pot fi reduse, Romania are posibilitatea de a reduce cheltuieli din sectorul public, fara a afecta investitiile.
  • Ii asigur pe toti ca acest Cod va fi introdus in acest an.
  • Romania poate obtine un deficit, legal, de 2%.
  • Grecia are nevoie de un sprijin, iar Romania va fi parte din decizia luata la nivel european


"Raspunsurile Consiliului Fiscal (care spune ca spune ca noul Cod Fiscal antreneaza deviatii permanente si de proportii de la obiectivele din tratatele europen) sunt foarte categorice si antreneaza deviatii permanente si de proportii de la obiectivele ce decurg din tratatele europene, cat si din legislatia nationala. Aceasta afirmatie a Consiliului Fiscal in raportul adresat Presedintiei este foarte categorica si nu poate fi neglijata. Inainte de asta, insa, Consiliul Fiscal si-a exprimat o opinie larg raspandita si probabil ca nu au luat-o prea multi in seama. Eu cred ca, din moment ce presedintele nu a promulgat Codul Fiscal, acesta se intoarce la Parlament si Parlamentul trebuie sa stabileasca pasii care trebuie urmati de aici incolo. Cred ca unul dintre pasii de urmat este si ascultarea cu atentie a Consiliului Fiscal", spune Adrian Vasilescu, consilierul Guvernatorului BNR, citat de Agerpres.

Reamintim ca vineri in jurul pranzului, seful statului a decis sa nu promulge Codul Fiscal, un proiect la care se lucreaza din 2011, declarand totodata ca sustine relaxarea si simplificarea fiscala.

"Sustinem relaxarea si simplificarea fiscala prin reducerea unor taxe si impozite in conditiile in care sunt asigurate premisele pentru consolidare fiscala si predictibilitate. Din aceasta perspectiva, consideram ca noul Cod fiscal poate fi pus in aplicare numai dupa o riguroasa si temeinica analiza a implicatiilor intregului set de masuri fiscale si bugetare asupra constructiei bugetului general consolidat, atat pentru anul 2016, cat si pentru anii urmatori si numai cu respectarea obligatiilor asumate de Romania si a legislatiei interne referitoare la disciplina financiar-bugetara", se arata in cererea de reexaminare publicata pe site-ul Administratiei Prezidentiale.

Presedintele a mai spune ca "bunastarea economica unanim dorita de toate fortele politice din Romania in beneficiul cetatenilor si al agentilor economici poate fi atinsa numai printr-o abordare fiscal-bugetara responsabila, predictibila pe termen lung, in concordanta cu obiectivele de crestere economica sustenabila".



Citeste mai multe despre   









6844 vizualizari
  • +18 (30 voturi)    
    grecoteiul (albanezul turcit) (Vineri, 17 iulie 2015, 14:41)

    chiuariu [utilizator]

    vrea neaparat sa bage tara in faliment. noroc ca neamtul are alte idei.
    • +10 (22 voturi)    
      impozitul lui pe bacsis nici azi nu e clarificat! (Vineri, 17 iulie 2015, 15:30)

      lili [anonim] i-a raspuns lui chiuariu

      Incompetentul asta de Teodorovici este ala cu impozitul pe bacsis, cu celebrul bacsis la pizza !!
      Lasa-ne!
      Sila!
  • +16 (28 voturi)    
    ati primit ordin sa distrugeti tara ? (Vineri, 17 iulie 2015, 14:42)

    rov [utilizator]

    pesedei penali !!
    • 0 (8 voturi)    
      daca era altul dadea deja oug (Vineri, 17 iulie 2015, 17:15)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui rov

      daca era unul mai tupeist in locul lui ponta dadea deja ordonanta
      • +1 (3 voturi)    
        Si asta nu e, nu?! (Vineri, 17 iulie 2015, 21:48)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui robotel corporatel

        In afara de tupeu, nu este in stare de nimic altceva!
        A, de nesimtire!
  • +25 (33 voturi)    
    Tsipras de Romania (Vineri, 17 iulie 2015, 14:49)

    subcultura [utilizator]

    Ce ar fi daca ar respecta si Guvernul legea in spiritul ei si nu ar mai recurge la populisme? de ce nu lasa codul sa fie re-examinat de Parlament si re-transmis la promulgat asa cum prevede Constitutia?
    Simplu, nu le mai iese pomana electorala.
    De ce nu dau ei un OUG prin care sa fie scoase pensiile speciale pe care tocmai si le-au tras? sau pensiile speciale pentru votantii lui Oprea din structuri?
  • +25 (33 voturi)    
    Istoria se repetă (Vineri, 17 iulie 2015, 14:55)

    Robotel [utilizator]

    Văzând că nu mai vor fi mult timp la guvernare, acești băieți nu se lasă până nu reduc veniturile atât de mult încât va fi nevoie de o scădere nouă a salariilor bugetarilor, astfel să aibă motive să arate cu degetul încă cinci ani pe cei care vor încerca să reechilibreze bugetul.
  • +22 (30 voturi)    
    OUG ca armă? (Vineri, 17 iulie 2015, 14:56)

    verid [utilizator]

    Este absolut necesar și urgent să fie gonit acest guvern,înainte de a emite o OUG,care ne-ar putea duce în situația Greciei.
    • -1 (5 voturi)    
      Stai linistit... (Vineri, 17 iulie 2015, 19:19)

      DanDare [utilizator] i-a raspuns lui verid

      ...grecii sunt bine merci.
      Mai bine fa tu un calcul cand alimentezi la pompa cat te-ar costa litrul cu TVA 19% si cu acciza scazuta .

      Ah, scuze... am uitat ca tu decontezi la Stapanul Trolilor !!!
      • +1 (3 voturi)    
        Ce gindire de lipiitpare... (Vineri, 17 iulie 2015, 23:33)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui DanDare

        Da' mai intii nu trebuie facut un calcul ca sa vezi de unde ia guvernnul banii care nu se mai colecteaza din TVA? Tipic uslamist. Tot ce va intereseaza e propriul burdihan. Mai departe de propria bunastare imediata nu puteti gindi.... Si daca n-am fi trecut o data prin veselia asta cu scaderi de taxe si cresteri de salarii alandala prin 2008... Da' prob voua va trebuie vro 3-4 taieri de salarii si ajutoare sociale cu 25% ca sa intelegeti ca scaderile de taxe fara scaderile de cletuieli sau cresterea incasarilor e doar un trai pe datorie temporar...
  • +23 (31 voturi)    
    Daca ai excedent bugetar faci investitii (Vineri, 17 iulie 2015, 15:05)

    Idealistu [utilizator]

    Nu reduci taxe pina intri in colaps ! Baietii astia ai lu' Ponta ar trebui sa raspunda penal, in cazul aparitiei unor dezechilibre macro economice majore in viitorii 2 ani.
    • -3 (7 voturi)    
      Câtă grijă ... (Vineri, 17 iulie 2015, 18:29)

      Hâtru [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

      Nu te mai plânge, îngrijora, ... că apelezi(ați) la bĂSE și în doi timpi și trei mișcări scade salariile cu 30% (trebuie ceva progres !) și se redresează totul imediat ! Un boboc găsește el .. și mata vei fi liniștit de macroeconomia țării ! Că doar v-ați luat-o înapoi.
      • -2 (4 voturi)    
        Oameni buni! (Vineri, 17 iulie 2015, 21:50)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Hâtru

        Desoper pe zi ce trece ca Basescu devine pentru multu Basexu! Stati cu el in gura mereu!
        E batran, atos si sarat!
        Chiar va place?
        De la puie monta si pana la ultimul vazator dfe latrine, toti sunteti cu marinelu pe papile!
        Pofte mari!
        Sper sa va satisfaca!
  • +11 (15 voturi)    
    Dl Vasilescu de la BNR a mai spus ceva important.. (Vineri, 17 iulie 2015, 15:15)

    lili [anonim]

    "După ce președintele Klaus Iohannis a retrimis Codul Fiscal în Parlament, spre nemulțumirea premierului Victor Ponta, Adrian Vasilescu a declarat că Banca Națională nu își propune să fie arbitru între autoritățile statului.
    Consilierul guvernatorului BNR a precizat că, la ultima luare de poziție cu privire la fiscalitatea din România, Mugur Isărescu a evitat să utilizeze expresia "Cod fiscal" și aceasta nu apare niciodată în discursul domniei sale.
    „În presă s-a discutat mult, s-a vorbit chiar despre faptul că BNR ar fi la baza acestei decizii luate în Palatul Cotroceni. Știți bine că la BNR a fost miercuri o dezbatere pe o temă istorică la care a participat și președintele României. Cu această ocazie, au luat cuvântul președintele României și guvernatorul BNR. Președintele s-a referit la Codul fiscal. Dacă sunteți atenți la cuvântarea guvernatorului, veți vedea că expresia Cod fiscal nu apare niciodată în discursul domniei sale. Apare nevoia de un echilibru fiscal, de echilibru în politici fiscale", a spus Adrian Vasilescu, potrivit digi24.ro.
    "Ce vreau să sublinez în legătură cu această disputa politică, BNR nu își propune și nici legea nu îi dă voie, să fie arbitru între autoritățile statului. Din această cauză nici nu se amestecă", a precizat Vasilescu. El a precizat ca unul dintre pașii de urmat e și ascultarea cu atenție a Consiliului Fiscal."
    Absolut in toate declaratiile Dl Isarescu a evitat sa pronunte cele 2 cuvinte COD FISCAL(si eu am sesizat asta si am comentat pe Hotnews!), desi in toate a cerut prudenta si a aratat ca "Ar fi o eroare sa ignoram lectiile crizei internationale si experientele noastre, cedand tentatiei de a opta pentru masuri cu consecinte temporare in detrimentul dezvoltarii pe termen lung", a declarat miercuri guvernatorul BNR, Mugur Isarescu".
    • +3 (11 voturi)    
      reality check (Vineri, 17 iulie 2015, 16:40)

      alex [anonim] i-a raspuns lui lili

      Tovarase, asta se numeste limbaj diplomatic.

      Trebuie sa fii complet inapt sau macar iresponsabil, ca Teodorovici, Ponta si Tsipras, sa nu intelegi ca mesajul lui Isarescu si Vasilescu este EXACT tintit impotriva codului fiscal, a fost anume cauzat de adoptarea Codului si s-a vrut un avertisment serios, chiar daca Guvernatorul si vicele nu au pronuntat sintagma "cod fiscal"!

      Pe ce planeta traiesti?
      • 0 (2 voturi)    
        sunteti varza.... nu ati inteles nimic!! (Vineri, 17 iulie 2015, 19:23)

        lili [anonim] i-a raspuns lui alex

        NU a pronuntat ...
        Si l-a lasat pe populistul Ponta sa se umfle in pene miercuri seara la B1 TV spunad ca Dl Isarescu NU a criticat noul Cod Fiscal, a fost mai "ponderat" a zis Ponta!
        Exact asta am spus ca Dl Isarescu TREBUIE sa spuna raspicat ca noul Cod are efecte riscante in acest moment, asa cum este conceput cu toate acele scaderi de taxe la care adaugam cresterile continue de salarii si probabil de pensii anuntate de Ponta si PSdisti, fara nici un plan de scadere a cheltuielilor publice, dimpotriva!!
        Ponta se lauda ca noul Cod este laudat de toata lumea, ca toata tara il asteapta, iar cand Consiliul Fiscal a spus clar ca este riscant, Ponta l-a atacat pe Dl Ionut Dumitru, spunad ca la fel facea si pe vremea lui T Basescu!
        NU sunt de acord cu pozitia nedefinita a dlui Isarescu, responsabilitatea lui cred eu ca ar trebui sa-l determine sa-si exprime direct si public pozitia in aces caz.
        Este vorba despre Romania, NU despre PSD si PNL sau despre Ponta si Johannis.
        Despre Romania.
  • -2 (18 voturi)    
    totusi (Vineri, 17 iulie 2015, 15:17)

    cristi [anonim]

    strict pe TVA, o reducere sustenabila ar duce la o imbunatatire a situatiei economice si sociale
    • +5 (11 voturi)    
      Oare ? (Vineri, 17 iulie 2015, 15:41)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Si intreb asta dupa analizele facute la tva redus la 9 % , care dintro reducere de 15 % pe hartie s-a facut in mod real cu 6-7 % ! Ce treaba e asta ?
    • 0 (8 voturi)    
      strict zici ... (Vineri, 17 iulie 2015, 15:44)

      io [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Pe ce te bazezi ? Ai citit / facut ceva studii
      • -1 (7 voturi)    
        da (Vineri, 17 iulie 2015, 17:01)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui io

        va raspund dvs, 35+ de ani vechime serviciu, economist ASE+postuniv, industria ospitalitatii, 5* hotel inter (de jos pana sus), nume famile sechel
        • +2 (2 voturi)    
          Stai linistiti... (Vineri, 17 iulie 2015, 19:22)

          DanDare [utilizator] i-a raspuns lui cristi

          ...aici ai de-a face cu troli profesionisti.

          Te lupti cu morile de vant daca incerci sa convingi pe cineva de pe aici ca REDUCEREA DE TAXE = BINE !!!
        • -1 (1 vot)    
          nu vi (Vineri, 17 iulie 2015, 20:36)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui cristi

          s-a cerut c.v.-ul
          ati fost intrebat daca aveti vreun studiu p-acolo care sa va sustina punctul de vedere.
          cu siguranta nu aveti.
          c.v.-ul nu e suficient.
          • +1 (1 vot)    
            scuze (Vineri, 17 iulie 2015, 22:13)

            cristi [anonim] i-a raspuns lui nahir

            asa este, nu am studii pe tva, va rog sa ma iertati, nu mai scriu de acum inainte
    • -3 (7 voturi)    
      definitia? (Vineri, 17 iulie 2015, 15:50)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui cristi

      marxistii lui Ponta o definesc cum vor sau cum viseaza ei. Consiliul Fiscal, BNR, CE si FMI o definesc altfel.
    • +4 (6 voturi)    
      Doar daca ai bani multi in economie (Vineri, 17 iulie 2015, 17:34)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Si in Romania, bani multi au doar o mana de oameni, jumatate din populatie face agricultura de subzistenta iar la orase marea majoritate abia reuseste sa-si plateasca facturile. Deci rulajul ala infiorator de mare de care ai nevoie nu o sa existe.
      Bunastarea unei natiuni nu vine niciodata din masuri populiste, doar dezastrul.
  • -2 (4 voturi)    
    Hehe (Vineri, 17 iulie 2015, 15:37)

    YThings [utilizator]

    Lumea nu intelege un lucru: noul cod fiscal nu includea numai reducerea TVA (care si eu zic ca e buna) ci si alte reduceri/eliminari de taxe.
    Si legat de PSD, trebuie sa recunoastem stiu sa ii faca pe altii ca "oameni rai" si ei "oamenii buni": "Uite noi am vrut sa ajutam, dar ei nu vor" :D
  • +2 (8 voturi)    
    populism (Vineri, 17 iulie 2015, 15:56)

    traiang [utilizator]

    Am ascultat si argumentele lui Teodorovici in declaratia de presa, par logice La fel si alte pozitii ale economistilor fara culoare politica care subliniau ca daca deficitul merge pana la 2,5 dar merge in investitii este f bine pentru tara.Nu inteleg luptele la baioneta a celor 2 tabere dincolo de limitele Constitutiei cum este ea Toti mor de dragul tarisoarei dar primul lucru isi maresc pensiile in Parlament sau salariile la demnitari inclusiv presedinte inainte de toate si sunt la un consens desavarsit Deci nu pot sa cred pe niciunii pana nu se pronunta capete mai luminate din economie Cert e ca se bate pasul pe loc iar eu nu am mai multi bani in buzunar !!!!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Deficit înseamnă să te împrumuți. (Vineri, 17 iulie 2015, 17:50)

      vali47 [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Asta nu înțelege nici Ponta,nici Teodorovici,că deficit mare înseamnă să te împrumuți mai mult.Adică să trăiești pe datorie.Nu plătești tu azi,ci copii tăi mâine.În loc să trăiască bine,vor trăi prost,.vor munci din greu să plătescă datoriile făcute de tine.Și aurul neexploatat de la Roșia Montana va fi al altora cărora le suntem datori.Când te împrumuți trebuie să pui gaj ceva.Spune Ponta și Teodorovici ce gaj a pus și pune pentru împrumuturile făcute?Nu și asta-i o problemă cu noul cod fiscal.Vor să se împrumute mai mult fără să știm cu ce dobândă și ce vor face cu banii.Deci reduc încasările,reduc investițiile,dar cresc cheltuielile și îndatorează mai mult România.Nu ne este suficient să vedem ce pățesc grecii din cauza îndatorării,vrem să o simțim pe pielea noastră?Mincinosul de Ponta a luat 7% în plus acciza la carburanți să facă autostrăzi.Unde sunt banii,că autostrăzi nu a făcut?
      • -1 (3 voturi)    
        Din 7% acciza suplimentara.. (Vineri, 17 iulie 2015, 19:27)

        DanDare [utilizator] i-a raspuns lui vali47

        ... a platiti pensii !!!
        Dar problema e ca a incasat mai putini bani cu acciza marita decat inainte, si asta e dovedita cu cifre.

        Deci se pare ca a invatat o lectie de baza , ca daca tot pui saci pe un magar la un moment dat o sa cada sau o sa-i arunce din spinare, asa ca mai usuram putin greutatea ca sa putem ajunge la destinatie cu marfa intreaga !
        • 0 (2 voturi)    
          Și nu-i deturnare de fonduri? (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 7:54)

          vali47 [utilizator] i-a raspuns lui DanDare

          Dacă din acciza de 7% a plătit pensii cum spui tu,înseamnă că a mințit și a făcut deturnare de fonduri(o hoție mai evoluată).Poate știi și ce a făcut cu cei 15 miliarde de euro împrumutați.
  • +6 (10 voturi)    
    Cadouri electorale cu orice pret (Vineri, 17 iulie 2015, 16:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Nimic nu-i va opri e acesti mafioti sa faca tot felul de cadouri electorale in speranta ca banda lor de mafioti si corupti va ramine la guvernare.
  • +8 (12 voturi)    
    Bey Orlando ai un "repertoriu" ec.de manelist (Vineri, 17 iulie 2015, 16:13)

    Plagarus [utilizator]

    Opoziția la adresa noului Cod fiscal este generală,in principal din cauza lipsei de corelare între veniturilor bugetare (obținute prin aplicarea birurilor) și cheltuielile publice.
    Cabinetul penalului Ponta nu are nici o strategie care în loc să țină cheltuielile publice în frâu, pentru a gestiona precaut reforma fiscală, anunță cu surle și trâmbițe că le va crește, întocmai ca pe vremea guvernului Tăriceanu, în anii de boom economic, când România a dus o politică bugetară în stil grecesc.
    Guvernul RO este inconsecvent și vrea, simultan, să reducă povara fiscală și să mărească cheltuielile publice.
    Grecia ocupă poziția 81 în Clasamentul Global al Competitivității, unde Spania se află pe locul 35, Portugalia pe 36, Italia pe 49.
    România este pe locul 59 !
    Există pericolul creșterii deficitului bugetar, a datoriei publice, și România ar putea ajunge iar la discreția creditorilor internaționali.
  • -4 (16 voturi)    
    boc opera prin "asumarea raspunderii" (Vineri, 17 iulie 2015, 16:14)

    jackalphonse [utilizator]

    asa a scazut salariile, desfiintat spitale si scoli, a crescut tva-ul la cote ametitoare samd.
    n am vazut pe nimeni pe aici vociferand ca ne a bagat boc intr o saracie crunta, asumandu-si raspunderea fara sa poarte nicio raspundere. a facut un imprumut imens, care s-a furat, a avut zero barat la finantare eyuropeana. in concluzie, guvernul basescu a avut prin asumarea raspunderii nota 1, dar n am vazut niciun comentariu critic pe aici.

    acum, asa cum este guvernul psd, furacios, ca de obicei, tot a reusit sa obtina rezultate muult mai bune si vrea scaderea tva-lui.

    pai uite, eu imi doresc sa scada.
    sunt un mic intreprinzator, pentru care scaderea tva-lui este o gura de aer. pe ce lume traiti? cand a crescut, s-a facut studiu de impact samd? nimic. s-a asumat raspunderea...

    pentru voi nimic nu conteaza in afara de partid. nu conteaza daca o masura este buna, conteaza ce partid a dat-o. desteptilor, partidele nu sunt echipe de forbal!
    • +5 (11 voturi)    
      Boc (Vineri, 17 iulie 2015, 17:02)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      a desfiintat spitale fara medici,a inchis scoli fara elevi si crescut TVA ca sa nu mareasca alte taxe.Am crezut ca lectia greceasca a fost limpede pentru toti cei care n-au inteles ca"de-atatia bani ,atata peste".
    • +5 (11 voturi)    
      ESTI PE DREAQU! (Vineri, 17 iulie 2015, 17:09)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Toata ziua stai pe site si ridici ode lui Puie Monta!
    • +3 (9 voturi)    
      Tu mic intreprinzator? Samsar de barabule? (Vineri, 17 iulie 2015, 17:42)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Nush cand mai ai timp sa faci asta...ca esti non stop aici cu elogii la adresa cimpazaului.
      Erata: Cimpazau = Phonta.
  • +5 (11 voturi)    
    dupa principiul... (Vineri, 17 iulie 2015, 16:24)

    luiz [anonim]

    dupa noi, potopul!...Iar daca nu ne ies jocurile, mai punem de o OUG, caci cunoastem bine lectia, doar asa guvernam (pardon, ordonam)!
  • +4 (10 voturi)    
    asta e iresponsabil? (Vineri, 17 iulie 2015, 16:33)

    alex [anonim]

    Domnule ministru, sunteti iresponsabil? Inchideti ochii si urechile la toate avertismentele specialistilor (printre care si Guvernatorul BNR, care spre deosebire de dvs. a demonstrat decade intregi ca stie ce face) si impingeti pe cai dubioase o masura care ne poate aduce in starea in care e Grecia acum?

    Sunteti complet impotriva interesului national, va doriti probabil o iesire a Romanie din UE ca sa o puteti vandaliza fara supraveghere! Sunteti mai rau decat aberantii lui Tsipras, va incapatanati in a submina si ultima umbra de civilizatie dintr-o tara care fara partidul pe care il reprezentati ar fi de mult europeana cu adevarat!

    Sper ca normalitatea sa va opreasca.
  • -3 (11 voturi)    
    Asta deranjează cel mai mult (Vineri, 17 iulie 2015, 16:40)

    ploiesteanu [utilizator]

    faptul că populația își va schimba percepția despre guvernarea PSD-istă în care oamenii o duc mai bine în antiteză cu cea PDL-istă în care populația a sărăcit iar afacerile necurate au înflorit. Și Iohanis e îngrijorat de o asemenea percepție populară și acționează în consecință. Astea cu nesustenabilitatea sunt povești de adormit copii. Sunt foarte mirat că și Isărescu, în care eu aveam mare încredere, a intrat în acest joc. El vizează ori o schimbare de guvernare pentru a-și păstra postul de guvernator ori o pensie liniștită.
    • +6 (12 voturi)    
      Grecia (Vineri, 17 iulie 2015, 16:46)

      alex [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Stii ca Grecia a ajuns in prapastia in care este acum exact pentru ca oamenii "au dus-o mai bine" cu taxe iresponsabil de mici, in mod complet nesustenabil, din 2000 incoace?

      Si acum o duc si mai bine, la coada la bancomat cu limita de extragere si facandu-si griji serioase pentru viitorul economiilor lor pe care au apucat sa le faca. Dar, asa cum ar fi si pentru noi daca i-am lasa pe pesedistii astia sa isi faca damblaua, acum pentru ei este mult prea tarziu.
      • -4 (8 voturi)    
        Doamne ce prostii vorbești! (Vineri, 17 iulie 2015, 17:17)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui alex

        Ei aveau deficit enorm și datorie înainte de a intra în UE. Nici nu trebuiau să fie primiți. Mai mult, au fost lăsați să adopte moneda unică deși nu îndeplineau criteriile. România nu se compară cu Grecia sub nici o formă. A spune că România riscă să ajungă în situația Greciei e o exagerare provenită din lipsa altor argumente.
        • +1 (5 voturi)    
          Doamne ce prostii vorbești! (Vineri, 17 iulie 2015, 18:20)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

          - "guvernarea PSD-istă în care oamenii o duc mai bine";
          - "nesustenabilitatea... povești de adormit copii"
          Pe ce lume traiesti tu ?
          Si in ce tara ?
          Asta ca sa fiu politicos...
          • 0 (6 voturi)    
            Dacă dumneata compari (Vineri, 17 iulie 2015, 18:58)

            ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            începuturile crizei în Grecia cu situația în care am putea ajunge noi prin micșorarea TVA-ului atunci e clar stau de vorbă cu un om ale cărui argumente sunt exclusiv politice ci nu economice. Propun ca celor care, îngrijorați de situația economică, nu acceptă măsurile de relaxare fiscală să li se înființeze un fond al salvării naționale al căror unic cotizanți să fie și care să transcende inconștiența celorlalți, asta numai spre binele țării, și ca o lecție dată inconștienților care vor doar să trăiască mai bine fără să se gândească la țărișoara lor.
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Vineri, 17 iulie 2015, 23:54)

              Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

              ..."masurile de relaxare fiscala" de care pomenesti inseamna pentru Ponta sa va mai dea cate 2 lei tie si restului de asistati sociali ca sa va mai luati 100 g de parizer. Mie ca si IMM aproape mi se dubleaza "relaxarea". N-am reusit sa inteleg nici motivul pentru care majoreaza salariile bugetarilor (in afara de faptul ca anul viitor sunt alegeri). Ofera cumva statul servicii mai bune? Sunt mai eficienti? S-a redus numarul lor?
              • 0 (0 voturi)    
                Sunt măsuri "socialiste" (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 13:35)

                ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

                nici eu nu sunt de acord cu mărimea fără un calcul a salariilor. Ideea este de a "ajunge din urmă" bunăstarea occidental. Poate au calculat ei impactul. Oricum pentru antreprenori e o măsură care-i obligă, pe de o parte, să mărească salariul angajaților, pe de alta, să mărească prețul produsului comercializat pe care-l scot la vânzare, fie el că se cheamă produs finit, consultanță, proiectare, împrumuturi bancare etc. Final-mente asta dă naștere inflației.
    • 0 (0 voturi)    
      "nesustenabilitatea" povesti de adormit copiii... (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 13:01)

      lili [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Dvs, ce argumente ati vazut in favoarea noului Cod Fiscal?!
      Ce cifre, ce analize economice?!
      Ce plan de masuri care sa compenseze scaderile uriase ale incasarilor urmare a scaderii TVA?cu 5 pp!
      Care va sunt argumentele Dvs de sustinere a masurii?!
      Eu NU am vazut nici la Ponta nici la Teodorovici asta nici o cifra, nici un calcul cu ce efecte vor avea masurile de scadere a taxelor din noul Cod Fiscal!
      Cat vor fi scaderile de venituri la stat datorate scaderii TVAului?!
      Cat vor scadea veniturile la stat din scaderea celorlalte taxe?!
      Cu ce sume si prin ce masuri vor fi compensate aceste scaderi de venituri si in ce perioada?!
      Cat va fi deficitul pe 2016 si pe 2017?!
      Cresterile anuntate de Ponta ale salariilor din sistemul bugetar, unele chiar uriase (la medici de exemplu, in 2016 salariul va creste de 3 ori, a declarat Banicioiu!), cresterile de pensii din 2016, sunt luate in considerare la aceste scaderi de taxe?!
      Ce stiti despre asta?!
      La cat ajunge atunci deficitul Romaniei?!
      Problema deficitului este urmatoarea; degeaba spune Teodorovici ca Franta are deficit mare, numai ca atunci cand e vorba de a imprumuta bani in situatia unui deficit mare, Franta este in alta pozitie decat Romania, economia Frantei NU se compara cu economia Romaniei, banii imprumutati de Romania sunt mult mai scumpi decat in cazul Frantei!
      Un deficiit mare, de 3%, subit si dintr-o data, pentru o tara ca Romania poate fi foarte periculos pe pietele internationale cand e vorba de a imprumuta bani, banii se scumpesc!!
      • 0 (0 voturi)    
        Vom trăi și vom vedea (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 13:47)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Ponta pare oricum hotărât să le pună în practică și cu orice preț. Pentru România împrumuturile s-au "ieftinit" foarte mult în ultima perioadă astfel că putem, deocamdată, împrumuta la dobânzi mici, chiar mai mici decât cele oferite de FMI. Dacă s-ar controla atent cheltuirea banilor de către primării (e o gaură de 2 miliarde jumătate de euro în fiecare an după calculele mele) și s-ar pune piciorul în prag la afacerile cu retrocedări frauduloase (aici noi toți am plătit peste 3,5 miliarde euro în ultimii 4 ani) și-am și lua fonduri europene consistente atunci deficitul ar fi mai mic de 3%. Poate în jur de 2.4%. Pe de altă parte, creșterea consumului intern e o măsură benefică pentru încasările la buget, neluată în calcul de FMI. După cum arată statisticile ea s-a produs deja, în mod consistent.
        • +1 (1 vot)    
          totusi... (Sâmbătă, 18 iulie 2015, 17:15)

          lili [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

          De ce credeti ca NU ne-au prezentat calcule, nici o cifra?!
          Vi se pare corect?!
          Au cifre?! Daca au, de ce NU le-au prezentat, ma asteptam ca Ponta sa se umfle in pene cu cifre?!
          De ce nu dau deloc cifre?!
  • +3 (7 voturi)    
    Cresteti (Vineri, 17 iulie 2015, 17:45)

    gigifisiune [utilizator]

    salariile medicilor si profesorilor ca ramanem fara ei si ne cretinizam, imbecililor, in loc sa scadeti TVA-ul.
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Vineri, 17 iulie 2015, 18:08)

    Sarmis [utilizator]

    Cum bai Teorodovici?
    Pana acum o luna voiai sa dezbraci toti chelnerii si sa-i cauti de maruntis si acum nu mai stii cum sa reduci toate taxele.
  • -1 (3 voturi)    
    Dacă ar avea onoare ar demisiona. (Vineri, 17 iulie 2015, 18:29)

    vali47 [utilizator]

    Teodorovici sa tâmpit,nu are onoare și demnitate.Amenință ca un borfaș că va face și drege și insultă o instituție a statului care nu a respins codul fiscal,nici nu are voie,ci a cerut lămuriri suplimentare.Teodorovici face aceleași prostii ca finanțista cu Harvard și Ponta care nu înțelegeau ce-i MTO.Da mă Teodorovici,atașează la Codul Fiscal niște MTO să vadă oamenii că nu-i un bluf.Că se poate.Nu știi ce-i ăla MTO?Întreab-o pe madam Harvard,așa de chestie,să vezi dacă măcar sa interesat,cu toate că nu cred.Mă voi ăștia din guvernul lui Ponta sunteți așa indiferenți la ce se va întâmpla mâine cu România,.că sunteți în stare de orice prostie,numai să mai lungiți guvernarea ,să mai furați ceva.Investiții publice când faci Teodorovici?Știi ce sunt alea?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version