Tudose ingroapa taxa de solidaritate: O putem trece la categoria discutate si uitate

de RH     HotNews.ro
Marţi, 25 iulie 2017, 11:42 Economie | Finanţe

Mihai Tudose
Foto: Agerpres
Taxa de solidaritate "o putem trece la categoria discutate si uitate", a declarat marti premierul Mihai Tudose. "Erau prea putini (bani colectati - n.red.) pentru a face ceva si prea mare deranjul", a mai spus Tudose.

Reamintim ca taxa de solidaritate a aparut in programul de guvernare al noului Executiv chiar in noaptea ce a precedat investirea guvernului, nefiind dezbatuta anterior in public de coalitia PSD-ALDE. De altfel, liderii ALDE s-au pronuntat impotriva acestei noi taxe, care ar fi urmat sa se aplice persoanelor cu venituri mari.

Soarta taxei a fost neclara, Tudose si Dragnea facand declaratii contradictorii in ultimele saptamani. Prin declaratia de astazi, premierul Tudose pare sa fi renuntat complet la aceasta idee.













Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

14687 vizualizari

  • +25 (25 voturi)    
    Bun (Marţi, 25 iulie 2017, 11:47)

    nano2k [utilizator]

    Sa ajunga si PSD-ul in aceeasi categorie si vom avea o sansa sa fie bine si in tara noastra.
    • +12 (12 voturi)    
      inca o aberatie PSD-ista care arata incompetenta (Marţi, 25 iulie 2017, 12:28)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      taxa pe profit abandonata, taxa de solideritate abandonata si cate altele care arata incompetenta PSD - acest partid MAFIOT care a pus stapanire pe Romania si nu mai vrea sa-i dea drumul
      • +4 (4 voturi)    
        gandirea (Marţi, 25 iulie 2017, 19:18)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        lui dragnea sprijinita pe ideile unor habarnisti ca valcov, e pusa pe bigudiuri.
        se pare ca vom avea o toamna fierbinte. ori mai baga dragnea vreo motiune sa-si dea jos si al doilea guvern, ori dragnea va fi presedinte de partid doar la el in famiglie si, eventual bombonica de pe tort, la "beciul domnesc".
      • +1 (1 vot)    
        Dar nu este de loc incompetenta! (Marţi, 25 iulie 2017, 21:13)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        In primul rand, ca si amnistia, penalizarea celor care muncesc si produc mai mult nu este de loc "discutata si uitata", ci doar putin AMANATA.
        Apoi, adeptii Ilici SUNT incompetenti, dar in acest caz nu era vorba nici de competenta, nici de lacomie (vor bani mai multi la Buget, ca sa aiba ce fura) ci de RAZBUNARE impotriva celor care luceaza si care nu voteaza cu pedesereul!
        Acesta este principalul scop al taxei!
  • +22 (22 voturi)    
    Baiat destept! (Marţi, 25 iulie 2017, 11:48)

    Ozmo [utilizator]

    Baiat destept dom' 2doze, elimina toate cretinitatile scoase din zecimea de neuron al lu' Dragnea !
  • +8 (8 voturi)    
    Tot inainte! (Marţi, 25 iulie 2017, 11:55)

    ic.ram1945 [utilizator]

    n Un pas inainte si doi inapoi fata de Iohannis:pas cu pas...
  • +24 (24 voturi)    
    Nu-l credeam atat de smecher pe Tudose ! (Marţi, 25 iulie 2017, 12:03)

    Susufler0 [utilizator]

    L-a facut de rahat pe Dragnea, deoarece toata lumea stie cine este seful informal al Guvernului Romaniei si cine a tinut mortis ca aceasta taxa sa fie implementata in programul de guvernare al guvernului Tudose !

    PS. Altfel spus, Dragnea e un arendas, luat la misto de vechil !
    • +11 (11 voturi)    
      mai stii, (Marţi, 25 iulie 2017, 12:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      poate ca bate un vant de inlocuire si, usor-usor, dragnea va fi tras spre o linie moarta.
      • +3 (7 voturi)    
        Intr-adevar trebuie tras pe linie moarta, (Marţi, 25 iulie 2017, 14:20)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        doar ca nu trebuie inlocuit cu unul ca Tudose !

        PS. In schimb actualul prim ministru poate fi un pion util in aceasta intrepridere.
        • +2 (2 voturi)    
          nimic (Marţi, 25 iulie 2017, 19:26)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          n-ar trebui sa ne mire la psd. doar e garantat vanghelie.
          sunt curios ce se va intampla dupa disparitia fizica a "creierului" psd, iooooon iliescu. de unde isi vor mai trage "lumina" ?
          • 0 (0 voturi)    
            Vor pasi intr-o lume spirituala noua, (Miercuri, 26 iulie 2017, 4:32)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            si se vor adapa cu "lumina" de la Aaaadriannn Naaassstaseeee !

            PS. De garantat insa nu se mai incumeta nimeni sa-i garanteze pe cei care raman, pt ca sunt drastic expirati ca valoare si moralitate !
  • -26 (34 voturi)    
    Ba chiar a fost o prostie ca a eliminat-o (Marţi, 25 iulie 2017, 12:17)

    jackalphonse [utilizator]

    Oricum, trebuie introdusa o taxa in asa fel incat sa se elimine eventualele discriminari facute de cei care au painea si cutitul in mana.
    Uitati-va numai in sistemul bancar daca vreti sa vedeti la ce ma refer.
    • +9 (15 voturi)    
      nu ne dam seama (Marţi, 25 iulie 2017, 12:28)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      la ce te referi. ne poti explica?
      • -11 (17 voturi)    
        nu ti ai da seama nici daca as explica (Marţi, 25 iulie 2017, 14:06)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

        Si daca ti ai da seama, n ai putea sa realizezi din cauza propagandei pe care o sustii cu degetele in urechi si ochii inchisi.
        • +8 (10 voturi)    
          Explica-mi de ce??? (Marţi, 25 iulie 2017, 15:47)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          De ce eu, dupa 18 ani de scoala si 25 de experienta in profesie, dupa multiple specializari....trebuie sa fiu taxat extra pt ai plati ajutorul social unui betiv, votac de psd???
          • +1 (1 vot)    
            si tie pentru un psihiatru bun ti ar trebui (Miercuri, 26 iulie 2017, 10:48)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            niste bani.
    • +9 (17 voturi)    
      Sau poate (Marţi, 25 iulie 2017, 12:31)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Te duci tu in sistemul bancar si vei inota in bani. E libertate.
    • +18 (22 voturi)    
      de ce prostie? (Marţi, 25 iulie 2017, 13:19)

      ati [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Eu chiar nu pricep asta. Sunt pregatit mai bine ca foarte multi pe ceea ce fac. Pentru asta nici scoala nici statul nu a contribuit, cu mai nimic. Ci doar munca si efortul meu individual de fiecare zi, chiar fiecare zi. Nu am dovezi, dar cred ca conspectez si scriu mai mult in oricare zi, decat citesc altii intr-o luna, cu tot cu semnele de circulatie si etichetele de la magazine. Am decis sa raman aici gandindu-ma ca daca sunt de cateva ori mai bun decat trebuie pot castiga suficient, si nu e nevoie sa ma rup de locurile in care vreau sa traiesc, doar pentru ca altii vor pomeni. Deci te intreb pe dumneata. De ce trebuie sa fiu solidar? Ce naiba inseamna asta pana la urma? Oare nu platesc eu procentual din venituri, si daca eu castig de zece ori, oare nu platesc de zece ori mai mult? Asta nu e deja solidaritate, stiut fiind ca tot eu aduc bani suplimentari la scoala copiilor, desi statul ma taxeaza pentru asta, aduc bani pentru medicamente in spitale, cand dau de zece ori mai mult si sunt tratat la fel, si tot asa. Nu sunt deja solidar? De ce nu vii tu sa muncesti cot la cot cu mine, sa pleci la 8 si sa te intorci la 10, si sa te trezesti si noapte pentru ca mintea inca lucreaza si sa scrii solutii. E mai bine la gratar si la mici, sa iti tii mintea odihnita in timp ce spargi seminte si apoi sa imi ceri tot mie sa fiu solidar? Dar nu sunt solidar cu varf si indesat? Oare la cat sunt taxat pentru pensie, de exemplu, nu o sa vina unul ca tine sa imi spuna ca iau o pensie nesimtita, de chiabur? Sunt asa de satul de marunti ca tine, ca uneori ma mir cum naiba puteti trai asa rai si prosti. Cum nu va innecati in propria fiere. Sunteti tristi, foarte tristi. Si da, sa stii ca sunt hotarat sa castig de zece ori mai mult si oricat ma vor taxa niste ipocriti ca astia de acum, tot va fi suficient ca sa imi apar familia si oamenii dragi de rautatea voastra. Iar voi, maruntii, puteti alege in continuare sa fiti mici, rai si nesemnificativi.
      • +2 (6 voturi)    
        Pe fond e corect ce spui (Marţi, 25 iulie 2017, 15:40)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui ati

        Dar tonul e mult prea nepotrivit. Iti faci singur rau gandind asa.
    • +5 (11 voturi)    
      si ma rog (Marţi, 25 iulie 2017, 13:35)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      cine are acolo painea si cutitul si te discrimineaza pe tine?
    • +6 (12 voturi)    
      Logica PSD - specimen (Marţi, 25 iulie 2017, 14:15)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Cei care primesc mult ca salariu si nu sunt votanti PSD vor trebui sa plateasca.

      Cei care primesc muuuult dar nu prin salariu (vezi interlopii PSD) nu vor plati nimic in plus.

      Fraierii de votaci PSD, plini de ura si resentimente, traitori ontr-o lume pe care n-o inteleg, vor fi fericiti ca moare si capra vecinului.
    • +6 (6 voturi)    
      esti infectat rau de comunism coane (Marţi, 25 iulie 2017, 15:37)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Va sa zica painea si cutitul o au cei de la banci? nu cei din guvern si din Parlament? Adica prapaditii aia care din salariile de bugetari au vile si masini de presedinti de banca?
      Ne lasi cu lupta de clasa si cu solidaritatea de doi bani!
      Si mai ai tupeu sa vorbesti de propaganda.
  • -15 (29 voturi)    
    Despre taxa de solidaritate ... (Marţi, 25 iulie 2017, 12:23)

    ScorpionulNegru [utilizator]

    Stimate domnule prim-ministru ...

    Acest "mic deranj" era în beneficiul a milioane de români săraci care au votat cu P.S.D.-ul şi cu A.L.D.E. !
    • +23 (27 voturi)    
      Milioanele de saraci... (Marţi, 25 iulie 2017, 12:27)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      vor ramane tot saraci atat timp cat vor vota PSD. Inca nu ati realizat asta ?
      • -22 (24 voturi)    
        Si pe cine vrei sa voteze ? (Marţi, 25 iulie 2017, 13:18)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        Ai vrea sa voteze scelerati de dreapta ce vor exterminarea saracilor ?
        Nu, mersi ...
        • +7 (13 voturi)    
          pai atunci (Marţi, 25 iulie 2017, 13:48)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          daca singurul principiu pentru care votam este acela ca votam pe cel care promite ca ia mai mult de la unii sa dea la saraci, atunci poate trebuie revenit la sistemul antebelic cand saracii nu puteau vota.
          Sigur, este o gluma propunerea de mai sus, dar de ce ai vrea matale ca cineva sa ia din averea vecinului tau si sa-ti dea tie doar fiindca ti se pare tie ca vecinul nu merita sa castige atata?
          • -8 (12 voturi)    
            principiul interesului propriu (Marţi, 25 iulie 2017, 14:09)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui moka

            Singurul principiu dupa care voteaza si aia bogati, si aia saraci , este principiul interesului propriu si personal.
            Daca esti sarac, trebuie sa fii cretin sa votezi un partid de dreapta, din simplul fapt ca nu te avantajeaza.
            • +10 (12 voturi)    
              pai dumneata (Marţi, 25 iulie 2017, 14:25)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              inseamna ca vrei sa iei din averea vecinului tau fiindca el are 10 capre si tu numai una.
              Dar nu vrei sa faci tu cu mana ta lucrul asta ci sa votezi pe unii sa faca ei cu mana lor asta.
              Nu este vorba despre stanga sau dreapta, este vorba despre principii de convietuire in societate. Cine a zis ca nu trebuie ajutati cei sarmani? Da, cei in nevoie trebuie ajutati.
              Problema este cum facem in societate ca numarul lor sa scada. Nu sa creasca, cum e la Teleorman. Simplul transfer al averii de la bogati la saraci nu rezolva absolut nimic pe termen mediu si lung. Pe termen lung toti vor fi saraci.
              Doar unii vor poza in haiduci si vor modifica manualele de istorie ca atare.
              Cel mai bine este cand ii dai undita omului si-l inveti sa pescuiasca. Daca ii dai un peste in fiecare zi, n-ai facut nimic cu el.
              • -9 (9 voturi)    
                Dumneata vrei sa imi vinzi un produs sau serviciu (Marţi, 25 iulie 2017, 14:45)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui moka

                Dumneata, ca negustor de drapta, vrei sa imi vinzi un produs sau serviciu la suprapret, deci cine de la cine fura ?
                Averea ta de dreptac ai facut-o furand de la clientii tai, vanzand produse si servicii indoielnice la suprapret, ce l-au facut pe sarac si mai sarac.
                Ala a ajuns sarac tocmai pentru ca a cumparat de la tine, banii lui te-au facut pe tine bogat.
                • +7 (7 voturi)    
                  Bine (Marţi, 25 iulie 2017, 15:49)

                  moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                  ma scuzati, n-am vrut sa deranjez.
                • +6 (8 voturi)    
                  Minti cu desfranare (Marţi, 25 iulie 2017, 15:51)

                  Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                  Ala sarac a ajuns de la lene si alcool, nu avea el bani de aruncat. Auzi domle, l-a fortat negustotu sa cumpere si l-a calicit, hahahaha.
                  • -8 (8 voturi)    
                    Alcooolul ala tot de la un patron (Marţi, 25 iulie 2017, 16:05)

                    galeo [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                    Alcooolul ala tot de la un patron imbogatit peste noapte l-a cumparat.
                • +4 (4 voturi)    
                  !!!!! (Marţi, 25 iulie 2017, 18:06)

                  Kevi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                  Haoleo, galeo!
              • -3 (3 voturi)    
                Dumneata votezi de dreapta cu gandul la tara ? (Marţi, 25 iulie 2017, 16:44)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui moka

                Dumneata votezi de dreapta cu gandul la tara , sau votezi dreapta pentru ca iti aduce avantaje de genul taxe mai mici ?
                • +2 (2 voturi)    
                  esti intr-o eroare (Marţi, 25 iulie 2017, 17:21)

                  moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                  eu nu votez dreapta sau stanga. eu votez in primul rand pe cel care ma convinge mai mult ca respecta principiile de democratie, de stat de drept, de transparenta fata de societate.
                  Abia dupa aceea putem vorbi de ce fel de program economic, educatie, social, sanatate vrem sa avem.
                  Nu cred in masuri aplicate otova doar fiindca s-a schimbat partidul de guvernamant.
                  Cred ca in functie de contextul istoric, putem avea fie masuri de "stanga" fie de "drepta". Acestea nu se aplica doar fiindca un partid de "stanga" sau de "dreapta" se afla la guvernare ci pur si simplu se impun si sunt cerute de context. Important este sa avem dezbateri oneste si transparenta in aplicarea lor astfel incat acceptanta din partea populatiei sa fie cat mai mare.

                  Daca ai fi lucrat in viata dumitale macar o zi la privat, ai fi inteles ca nici un patron fie el de firma mica, mare, romaneasca sau straina, nu-si doreste o piata cu oameni saraci. Din contra, cu cat mai putini saraci de la un an la altul, cu atat mai bine.
            • +4 (8 voturi)    
              Limbaj PSD (Marţi, 25 iulie 2017, 14:27)

              Sani [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              Ar trebui sa ai dreptul sa votezi in momentul in care iti cunosti obligatiile.

              1. Intelegi ce inseamna Statul de Drept.
              2. Stii care sunt puterile intr-un stat.
              3. Intelegi ca votezi pentru un STAT nu pentru tine doar.

              Tu, dupa cum te exprimi, n-ai avea dreptul la vot, pentru ca nu intelegi lumea in care traiesti.

              Daca-ti da careva o tuica, l-ai votat.
              PSD-ist adevarat mai draga!
              • -6 (6 voturi)    
                Ma faci sa rad (Marţi, 25 iulie 2017, 14:47)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui Sani

                "Intelegi ca votezi pentru un STAT nu pentru tine doar. "

                De cand a ajuns solidaritatea o doctrina pentru capitalisti ?

                Prietene, invata ceea ce e capitalismul, pune accentul pe individualism si atat...
              • -7 (7 voturi)    
                Hipsterilor le curge scuipat din gura (Marţi, 25 iulie 2017, 15:19)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui Sani

                Hipsterilor le curge scuipat din gura de prosti.
                Completeaza si ei niste celule in excel si powerpoint si apoi isi dau impresii de mari cunoscatori ai economiei
                • +7 (7 voturi)    
                  Pai fac ceva, produc (Marţi, 25 iulie 2017, 15:52)

                  Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui galeo

                  Nu asteapta sa ii jumuleasca de bani pe ai de muncesc ca putorile soceale.
            • +6 (8 voturi)    
              esti inchis la minte (Marţi, 25 iulie 2017, 14:57)

              ati [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              de dreapta inseamna sa vrei sanse si drepturi egale, de stanga, mai draga, inseamna sa vrei venituri egale, indiferent ca esti drojdier sau unu care isi vede de treaba. iar venituri egale indiferent de ce valoare adaugi tu societatii este un abuz, idiotule
        • +10 (18 voturi)    
          Intrebare (Marţi, 25 iulie 2017, 13:55)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Esti cumva asistat social, pe somaj sau alta pomana? Aperi cam prea strict...

          Dreapta nu vrea extemrinarea saracilor, incultule. Vor sa renunte la abandon scolar si alte pomeni si sa stimuleze piata ca sa nu mai existe saraci (cel putin pe hartie... ca la noi sunt mai putin competenti unii, e partea a doua).

          Dar asta e diferenta dintre dreapta si stanga pe scurt. Stanga da pomeni si cumpara loialitatea sclavilor zombificati, vor involutie si stagnare, dreapta vrea progres, dezvoltare si extindere catre Occident.

          Mai documenteaza-te. Lasa RTV si Antenele. Foloseste chestia aia din cap care contine neuroni. D-aia o ai.
          • -9 (13 voturi)    
            Nu sunt asistat social (Marţi, 25 iulie 2017, 14:05)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

            Ba dimpotriva, traiesc intr-o tara civilizata unde bogatii nu sunt scelerati cu spume la gura la adresa saracilor, ba din contra, sunt solidari cu saracii si considera impozotul progresiv o normalite.

            Daca dumneavoastra preferati cota unica, fiind altfel intr-o companie "selecta" cu Bulgaria si Rusia, e doar problema dumneata.

            Mai ai si limbaj de marlan "intelectualule" :)
            • +7 (7 voturi)    
              deci sa inteleg (Marţi, 25 iulie 2017, 15:14)

              ati [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              ca unul care castga 2000 de euro in tara asta e bogat. desigur, conditia e sa nu cumva sa castige caeva milioane din porci, ca ala trebuie ajutat saracu sa mai sifoneze ceva, ca tactu dragnea, nu?
            • +5 (5 voturi)    
              scelerati cu spume? (Marţi, 25 iulie 2017, 15:43)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              Niste exemple, ceva?
              Si puteti defini "saracii"?
              Si pragul de la care incepe impozitul progresiv? sau taxa de solidaritate?
        • +6 (6 voturi)    
          ne dai un exemplu de tara (Marţi, 25 iulie 2017, 15:40)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          in care partidele de dreapta au exterminat saracii?
          Si dupa aia iti dau eu o gramada de exemple cu partide de stanga, ultimul pe lista, Venezuela!
          • -6 (6 voturi)    
            Toata Europa e de stanga (Marţi, 25 iulie 2017, 16:08)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Mai toata lumea occidentala e de stanga, sau mai de stanga decat Romania, tara cu un capitalism salbatic
            • +1 (1 vot)    
              I ain't see no American comunity in Europa (Miercuri, 26 iulie 2017, 3:06)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              Sau canadieni sau australieni sau neozeelandeji. Dar in schimb, comunitati puternice de europeni sunt peste tot in America/Canada/Australia/New Zealand. Asta ca Sa intelegi si tu cat de benefic e stangismul, in traducere libera shotancaie, rau, dar rau de tot.
    • +3 (5 voturi)    
      Sarcasm (Marţi, 25 iulie 2017, 12:31)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      Putini il si intleg. :)
    • -25 (29 voturi)    
      deranjul asta (Marţi, 25 iulie 2017, 12:31)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      Afecta salariile corporatistilor,soroistilor si in general a celor bogati.
      Pana nu se introduce impozitul progresiv tara asta nu se va ridica niciodata.
      • +31 (33 voturi)    
        asa prost n-ai fost niciodata (Marţi, 25 iulie 2017, 13:01)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        cand un deranj "afecteaza" ceva nu poti ridica nimic, boule !

        corporatistii nu sunt bogati ci doar platiti cu acte in regula, cu salarii mari sau mici, idiotule !

        in general, cei bogati sunt bogati din smecherii sau sunt patroni si antreprenori, NU din salarii, cretinule !

        daca "soroistii" sunt bogati, este pentru ca primesc valuta in tara, trimisa de Soros deci contribuie la PIB, consum, taxe imbecilule!
      • -19 (21 voturi)    
        Corect (Marţi, 25 iulie 2017, 13:21)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Cota progresiva ca in occident.
        Saracii au tot strans cureaua timp de 30 ani, amagiti ca se vede luminita de la capatul tunelului.
        Sa mai stranga cureaua si bogatii
        • +16 (16 voturi)    
          o sa te miri (Marţi, 25 iulie 2017, 13:52)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          dar sarac nu esti din cauza celor ce castiga un salariu peste medie pe carte de munca.
          Sarac esti din cauza celor pe care i-ai votat si i-ai lasat sa te fure, si se plimba in limuzine bengoase, si au declaratii de avere minuscule. Cel cu salariul ceva mai mare nu-si permite nici a mia parte din ce-si permite politicianul votat de tine impreuna cu toata clica din spatele lui.
          Aia trebuie sa fie solidari cu tine, nu cei care castiga cinstit peste medie.
          • -7 (11 voturi)    
            Ba e si din cauza ta (Marţi, 25 iulie 2017, 14:12)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui moka

            E si din cauza ta, datorita puterii tale de cumparare mai mare se scumpesc toate
            • +9 (11 voturi)    
              unde ai invatat regula asta a economiei? (Marţi, 25 iulie 2017, 14:32)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              La Stefan Gheorghiu?
            • +6 (8 voturi)    
              Uraaa ! Ai mai identificat un vinovat (Marţi, 25 iulie 2017, 14:49)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              alaturi de bogatii "scelerati" pe care deja i-ai tintuit in propriu-ti "insectar" social cu blamabili !

              Deci si corporatistii sunt vinovati pt ca au salarii mai mari !

              Auzi, Galeo, deja cred ca nu mai are niciun rost sa te ascunzi. Mai bine fii cinstit si recunoaste ca tu esti tovarasul Costi Rogozanu de la Realitatea TV.

              PS. In fond nu-i nicio rusine sa fii comunist ! ;)
            • +4 (4 voturi)    
              ba nu (Marţi, 25 iulie 2017, 16:37)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui galeo

              ca daca se scumpesc toate sunt mai multi bani in masa monetara, marje mai bune pentru antreprenori deci loc de crestere de salarii a angajatilor acestora. Bineinteles pe criterii de competenta, nu ce visezi tu, pe restrictii politico-interlope.
              Dar daca visul tau in viata este angajarea pe criterii de nepotism, sex oral sau membru de partid, cu salarii majorate din pixul unui ministru (pus acolo pe crteiriile de mai sus, alege tu pe cel favorit), atunci N-AI CUM SA INTELEGI circulatia masei monetare si legile economiei de piata. N-ai cum, pur si simplu...!
              • -2 (2 voturi)    
                Ai spus bine (Marţi, 25 iulie 2017, 17:22)

                galeo [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

                Ai spus bine "loc de crestere..."
                Doar ca patronacde de Romania e hapsan si fomist, el vrea sa se imbogateasca peste noapte, nu ca patronul german ce a ajuns la bogatie in generatii...
        • +5 (7 voturi)    
          mai omule, esti infectat rau de comunism (Marţi, 25 iulie 2017, 15:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          In clipa in care pentru tine o societate e impartita in bogati si saraci inseamna ca nu prea ai iesit din secolul 19. Ba chiar esti in regres.
    • +12 (14 voturi)    
      stimate "ninja esuat" zis Scorpion Negru (Marţi, 25 iulie 2017, 13:04)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      probabil niciunul dintre cei care-ti citesc mesajul nu se simte vizati. Ti-ai gresit publicul, aia nu citesc pe internet, aia pupa microfonul facandu-si cruce.

      probabil nu era in beneficiul nimanui, doar acoperea gauri

      dar SIGUR saraci sunt deoarece sunt prosti si needucati. pot vota cu cine vor, tot saraci vor ramane.
    • +9 (9 voturi)    
      ai calculat matale (Marţi, 25 iulie 2017, 13:41)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      ca saturai milioane de romani saraci, saracind doar vreo 100.000 de "bogatasi". Ei bine, banii nu trebuie cautati la cei cu astfel de salarii pe cartea de munca. Banii trebuie cautati la aia care fura si nici fiscul nu recupereaza sentintele judecatoresti de la ei.

      cat timp saracii vor vota pesede pentru astfel de promisiuni, tot saraci vor ramane.
    • +5 (5 voturi)    
      Aveti niste cifre? (Marţi, 25 iulie 2017, 15:48)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      Din ce am vazut eu discutam de cam 30.000 de oameni,iar veniturile cumulate obtinute prin supraimpozitare faceam cateva zeci de milioane de euro anula.

      Poate nu stiati, dar deficitul public este anual cam de 3% din PIB, adica undeva la peste 5 MILIARDE de euro.

      Acel impozit nu avea cum sa rezolva problema bugetul public jucat la barbut de Dragnea si compania.

      Era pur si simplu o razbunare a lui Dragnea fata de un grup social pe care il simte ostil de la manifestatiile de dupa tragedia de la Colectiv si dupa manifestatiile din iarna lui 2017, de cand cu ordonanta 13.

      Asta pe terme scurt.

      Pe termen lung se proceda astfel: se supraimpozitau astazi veniturile peste 5 venituri medii. Seara, cu doua zile inainte de Craciun (cele mai mari magarii prin OUG atunci se fac), se da o ordonanta de urgenta prin care 5 venituri medii devin 3 salarii medii. Si de aici incolo incepe distractia.
  • +9 (9 voturi)    
    hahaha (Marţi, 25 iulie 2017, 12:35)

    liviu_ [utilizator]

    se trezeste psd... ma mir ca dracnea a pus niste PM care par sa fie cat de cat competenti...
  • +10 (10 voturi)    
    solidaritate avem din februarie (Marţi, 25 iulie 2017, 12:37)

    Gigantoraptor [utilizator]

    de cand nu mai functioneaza plafonarea la CAS si nici cea prevazuta pentru CASS.
    • +7 (7 voturi)    
      exact (Marţi, 25 iulie 2017, 13:22)

      ati [utilizator] i-a raspuns lui Gigantoraptor

      si ce e trist e ca daca apuc si mi se vor calcula drepturile de pensie, o sa iasa prea mare, si o sa vina iar imbecili care sa imi spuna ca am o pensie nesimtita de chiabur.
  • -12 (14 voturi)    
    PSD partid de stanga ? (Marţi, 25 iulie 2017, 13:15)

    galeo [utilizator]

    PSD parca era partid de stanga, deci sa-si respecte electoratul urmand o guvernare de stanga
    • +10 (10 voturi)    
      Nu ar fi rau (Marţi, 25 iulie 2017, 14:07)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Indemnul tau e corect. Sa fure numai cu stanga, nu cu ambele maini.
  • +3 (11 voturi)    
    nu pot sa cred (Marţi, 25 iulie 2017, 13:31)

    moka [utilizator]

    chiar a fost vorba doar de prostie pura cand ati anuntat aceste taxe?
    Ar trebui sa interzicem prin constitutie promovarea de idei fara acoperire in campaniile electorale, sau neindeplinirea lor sa rezulte automat in dizolvarea parlamentului sau a partidelor care au practicat asa ceva.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce-a mai ramas din progromul de guvernare PSD? (Marţi, 25 iulie 2017, 13:41)

    BokassaOficial [utilizator]

    Doar partea aia nescrisa, stiuta doar de initiati: jaful resurselor publice.
  • +2 (10 voturi)    
    Treziţi-vă în realitate ... (Marţi, 25 iulie 2017, 13:49)

    ScorpionulNegru [utilizator]

    Treziţi-vă în realitate şi alungaţi coşmarurile efemere în care v-au aruncat conducătorii ţării din ultimii aproape treizeci de ani !

    Salvaţi ce se mai poate salva, români !
    În primul rând, propria voastră demnitate, călcată în picioare ...

    ISTORIA NE VA CONDAMNA LAŞITATEA ...

    La fel şi copiii copiilor noştri ...
    • +3 (3 voturi)    
      La obiect... (Marţi, 25 iulie 2017, 14:33)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui ScorpionulNegru

      Te referi la Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, Ciorbea, Basescu, Nastase, Ponta, Dragnea?

      Da sau Nu?
      • +4 (4 voturi)    
        Răspuns ... (Marţi, 25 iulie 2017, 15:06)

        ScorpionulNegru [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        DA !
  • +6 (6 voturi)    
    socialistii isi rup gaturile (Marţi, 25 iulie 2017, 14:32)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    inainte de-a se indestula din utopica guvernare.))))
  • +5 (5 voturi)    
    cartonas rosu (Marţi, 25 iulie 2017, 14:46)

    andrei1232000 [utilizator]

    Mai urmeaza 2 eliminari:
    prima este eliminarea programului PSD
    adoua este eliminarea lui Dragnea.
    • +5 (5 voturi)    
      cred (Marţi, 25 iulie 2017, 16:00)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui andrei1232000

      ca urmeaza eliminarea fondului suveran din program.

      urmeaza sa analizeze guvernul si aceasta masura. Ca la pesedeu asa e. Intai se anunta masuri (nu conteaza ce, doar sa placa urechii alegatorului) si dupa aia se analizeaza daca e fezabil sau nu.

      Atentie si la Dudorel Doader. Cred ca doar asteapta sa vada cum se termina treaba cu polonezii si ungurii ca sa vada si el daca mai schimba legislatia ref. la procurori, judecatori, etc.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce disperare printre asistati (Marţi, 25 iulie 2017, 15:58)

    Wanheda [utilizator]

    Au ratat sansa sa ii mai mulga pe cei care muncesc. La munca bai galeo, nu pomana.
    "mama lor de burgheji".
  • +4 (4 voturi)    
    Solidaritate dar (Marţi, 25 iulie 2017, 16:18)

    ACP [utilizator]

    nu pentru dulai...
    Pai daca vreti solidaritate, dati o lege pentru ca cei 100000 cu pensii frauduloase sa primeasca o pensie normala iar cei 4000000 sa primeasca o marire substantiala. Nu facem asta tovarasi socialisiti? Haideti ca e simplu. Pensia vine de la stat si nu vor fi probleme cu evaziunea. bagati 90% impozit pe pensiile peste 10000 de lei care nu provin din contributivitate. Cel putin asa ar proceda un socialist convins... Se poate daca vreti...
    • -2 (2 voturi)    
      Foarte buna ideea (Marţi, 25 iulie 2017, 16:23)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui ACP

      Te sustin
    • 0 (0 voturi)    
      pai si-ar pune in cap (Miercuri, 26 iulie 2017, 9:15)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui ACP

      toti securistii, fostii magistrati, cadrele militare inca cu influenta in paienjenisul de combinatii care tine societatea pe loc. Ce crezi, ca daca le dau in cap la 100.000 de fosti combinagii mai scapa cu viata? isi taie craca de sub picioare...

      problemele majore sunt 2. Si anume:
      - troaca asta de porci numita guvern + majoritate psd/alde in spate nu mai are nicio credibilitate, au scazut sub nivelul penibilului. Habar n-au sa comunice si habar n-au ce este de facut, sunt parasutati intr-o lume straina.
      - orice venit la buget facut dintr-un saving trebuie sa umple gauri care sunt mari, e clar asta. nu vor lua 5 lei de la unui si vor da 2+2+1 la alti 3. NU! aia 5 lei se vor duce intr-o gaura si vor mai astupa putin fundul.
  • -2 (4 voturi)    
    Solidatritate (Marţi, 25 iulie 2017, 17:57)

    galeo [utilizator]

    Ce asa mare chestie daca aia cu venituri mari dadeau cativa lei in plus?
    Castigul la buget nu ar fi fost mare, dar solidaritatea si increderea intre romani ar fi crescut.
    Si asa in Romania toata lumea uraste pe toata lumea
    • +3 (3 voturi)    
      Mare chestie ar fi ca putorile sa munceasca (Marţi, 25 iulie 2017, 19:57)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Nu sa astepte pomana.
  • +2 (2 voturi)    
    Hoţi cu toţii ... (Miercuri, 26 iulie 2017, 7:29)

    ScorpionulNegru [utilizator]

    Şi p.s.d. - iştii sunt nişte hoţi, ca toţi ceilalţi în fapt !
    Să vedeţi ce fac prin Valea Jiului ...
    Voi reveni cu date exacte şi reale !
    Dixit !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version