ANAF despre inchiderea restaurantului PUB 18: Diferenta intre incasarile din casa de marcat si monetar a fost de 1.600 lei, nu de 3 lei

de DP     HotNews.ro
Luni, 30 martie 2015, 17:11 Economie | Finanţe & Bănci

In ce priveste suspendarea activitatii restaurantului PUB 18 pentru doar 3,18 lei, asa cum a fost prezentata de mass-media, fara a fi solicitati sa ne prezentam punctul de vedere, va aducem la cunostinta urmatoarele: din compararea raportului informativ emis de casa de marcat cu monetarul  reprezentand incasarile zilei, pana la momentul controlului, a rezultat o diferenta in minus de 1.596,72 lei, nu de 3,18 lei, a transmis luni ANAF


In nota explicativa semnata olograf de barmanul unitatii este precizat ca acesta i-a inmanat administratorului societatii "in jur de 1.600" lei
    - la solicitarea inspectorilor de a prezenta dovada, constand in dispozitia de plata, acesta     a precizat ca nu detine un astfel de document intrucat l-a inmanat administratorului, desi     legea prevede ca un exemplar al dispozitiei de plata trebuie sa ramana in unitate
    - administratorul societatii a venit ulterior controlului pentru a prezenta dispozitia de     plata, intr-un singur exemplar, pentru suma de 1.600 lei

  •  Despre Cofetaria Codrina din Timisoara s-au publicat stiri, din nou fara a ne fi     solicitata pozitia, prin care a fost prezentata o situatie fara corespondenta cu realitatea,     respectiv suspendarea activitatii pentru un plus de 1.5 lei in casa de marcat. In fapt,     inspectorii DRA Deva nu au verificat deloc activitatea SC Codrina SRL
  •  In legatura cu materialele aparute in presa legate de confiscarea "urzicilor unei batranici" de catre Directia Antifrauda, fara a fi intrebati in legatura cu veridicitatea informatiei, precizam ca acest lucru este, de asemenea, nereal. Acest gen de activitati nu intra in sfera actiunilor intreprinse de DGAF. Sugeram reprezentantilor presei sa verifice     aceasta informatie cu alte institutii care au astfel de atributii.
    Linia prioritara de actiune a DGAF este reprezentata de analiza, investigarea si  instrumentarea cazurilor de frauda fiscala organizata sistematica.

In 2014, 90% dintre cazurile instrumentate de Directia Antifrauda au vizat prejudicii     de peste 1 milion de euro/dosar, iar in primele doua luni din 2015 procentul     dosarelor de peste 1 milion de euro au reprezentat 87% din total sesizari penale inaintate organelor de ancheta.



Citeste mai multe despre   









12248 vizualizari
  • +13 (17 voturi)    
    sigur.... (Luni, 30 martie 2015, 16:16)

    ..13 [utilizator]

    dar N0049 cand da restul de 750 000 euro????

    Vad ca recent s-a dus in Franta sa se opereze pe cord si nu la prietenul sau de la Floreasca. Oare este mai ieftin acolo???
  • +18 (28 voturi)    
    anaf cel glumet (Luni, 30 martie 2015, 18:03)

    Nevermind [utilizator]

    Care evaziune, stimabililor? Cu bani INREGISTRATI pe casa fiscala? Mult ne credeti prosti in timp ce va dati dovada "valorii" prin comunicate ca cel de mai sus

    Ca sa traduc ce scrieti voi pompos mai sus:
    1. toate vanzarile au fost trecute prin casa de marcat = bani FISCALIZATI
    2. administratorul a ridicat partial banii pentru a nu lasa prea mult in casa sau a face x cheltuieli. Vorbind de bani fiscalizati, NU POATE FI EVAZIUNE. doh
    3. mai mult ca sigur nu a respectat chichita numita dispozitie de plata/incasare, urmand sa faca actele la sfarsitul zilei. Pentru cine nu stie, o mare parte din legislatie a fost facuta si perpetuata in spiritul institutiilor de stat unde chichitele formularistice de acest tip au intr-adevar valoare, cel prejudiciat fiind statul. In cazul unei firme private, mai ales mici, valoarea "documentului" mentionat este doar inchipuita si umflata/pastrata artificial. Singurul prejudiciat ar fi fost administratorul daca banii erau disparuti, iar impozitul era platit oricum.

    Cat de destept poate sa fie cineva sa considere ca banii inregistrati in casa FISCALA, dar mutati dintr-o gestiune in alta in interiorul firmei fara a se respecta la secunda si la sange o formularistica anacronica, reprezinta evaziune? Ah, da... anaf...
    • +1 (7 voturi)    
      Nu neaparat. (Luni, 30 martie 2015, 23:55)

      George [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Pai gandeste-te asa:

      1. Ai bonuri azi de 2.000 de lei
      2. Iei din casa 1.600 de lei si te duci sa cumperi mozarella.
      3. Vinzi pizza de inca 1.600 de lei dar nu mai dai bon si iei frumos din casa 1.600 de lei sa cumperi rosii.
      4. Vinzi pizza de inca 1.600 de lei dar nu mai dai bon si iei din casa 1.600 de lei sa cumperi salam.

      Cat de sigur esti ca NU POATE FI EVAZIUNE?
      • +2 (4 voturi)    
        ma faci sa rad (Marţi, 31 martie 2015, 11:36)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui George

        Se vede ca nu lucrezi cu acte. "documentul" ala lipsa nu are regim special, nu are plaja unica de numere, nu este autocopiativ. Cu alt cuvinte, putea sa faca exact ce zici tu, oricand, facand o simpla hartiutza.

        Pe principiul asta, hai sa presupunem ca PUTEAU de fapt sa fie sucursala isis in Romania si tocmai cumparau niste componente de rachete sol-sol prin intermediul firmei. Puteau, nu?
      • +1 (1 vot)    
        subiect (Marţi, 31 martie 2015, 16:16)

        Pascu [anonim] i-a raspuns lui George

        Bai Gheorghe. Omul poate sa cumpere mozzarela la negru si cu alti bani si cu aceiasi bani dar a doua zi. Tu spune unde este evaziunea in acest caz? Unde este actul de evaziune?
    • 0 (2 voturi)    
      citeste cu atentie (Marţi, 31 martie 2015, 11:06)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Risti sa cazi din nou prada aceleiasi probleme ca cele mentionate de ANAF: articole scrise prost.

      In mesajul ANAF nu se specifica ca nenea de la PUB18 ar fi facut EVAZIUNE! Ei spun doar ca exista o diferenta intre ce trebuia sa fie in casa si ce este de fapt. E clar ca diferenta e pe minus, ceea ce, in ochii unor neavizati ar insemna ca de fapt sunt bani fiscalizati, respectiv ca nu exista frauda.

      Daca o gandesti un pic, e oarecum normal sa procedezi asa daca ai vrea sa fraudezi. Iei toti banii din casa (fara dispozitie de plata) astfel incat daca ai incasari mai mari decat ce scrie pe casa de marcat sa spui pe urma ca de fapt i-ai luat pentru cumparaturi. Cand vine ANAF faci dispozitie pe exact suma care e la momentul controlului si te-ai scos.
      Daca nu ai scoate banii din casa in avans, atunci ar fi bani nefiscalizati si intri la evaziune si e mai grav.
      Asta pentru toti nedumeritii care spun ca ceea ce face nea administratorul nu se numeste evaziune.

      Cat despre NORMALITATEA actiunilor, aici vorbim despre doua lucruri:
      1. Vrem sa traim ca in Germania dar nu vrem sa platim taxe ca acolo (ca deh, fura politicienii)
      Un astfel de control la un restaurant din Germania ar avea alte rezultate. Acolo bacsisul il scrii pe nota de plata. Acolo lumea nu s-ar revolta cand ar auzi ca un magazin care nu isi plateste taxele este inchis. E clar, acolo e mai putina coruptie, dar fratilor, cum sa ajungem la nivelul lor daca ne complacem in mizerie? Schimbarea trebuie sa vina de la noi, nu? Ce pretentii poti sa ai de la politicieni daca in viata de zi cu zi esti de acord cu coruptia si evaziunea?

      2. Aberatia de a inchide un magazin pentru 3 lei.
      Este un mod usor de a predispune agentii ANAF la corupere. E foarte simplu sa iti gaseasca o neregula daca ar vrea. E foarte simplu sa ceara si sa primeasca mita cand alternativa este sa stai pe tusa 30 de zile.
      Aici autoritatile trebuie sa fie drastice! Raspunsul e: Inchisoare pentru agentii corupti si favorizarea denunturilor abuzurilor
      • +1 (1 vot)    
        am citit (Marţi, 31 martie 2015, 11:54)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui justin

        Plecand de la titlu unde, intr-adevar, poate fi interpretarea hotnews. Dar... suspendarea activitatii s-a dat pe noua legislatie legata de disciplina de casa/evaziune.

        Nu stiu daca apare si ce i-am raspuns ante-comentatorului, pana o sa fie (daca) aprobat raspunsul pentru tine, unde am exemplificat si problema cu faimosul document fara regim special numit dispozitie de plata/incasare. Un document care se poate face oricand si il faci cu strictete in mod special (:D) cand vrei sa faci ceea ce spui tu ca se _poate_ face. In rest... il faci la sfarsitul zilei/lunii, fiind doar o alta hartogaraie. Tocmai mi-ai argumentat pozitia. Cum imi spunea un cetatean german: l-au oprit in Austria pentru ca mergea prea corect si a dat de banuit. Ca tot vorbeai de tarile civilizate si faptul ca acolo o sanctiune este si gandita.

        Ref. normalitate:
        1. tine tot de legislatie si aici vorbim de lipsa ei pentru un lucru care se intampla oricum - bacsis. Dar... daca o introducem, ne lovim de alta problema - impozitele si taxele prea mari pe munca. Banuiesc ca stii cat mai plateste firma pentru brutul care apare pe fluturas si cat este ecartul intre net si cost total, nevand nicio legatura cu brutul clasic?

        2. Aberatia este alta si mult mai grava: necorelarea sanctiunii de inchidere nici macar cu cifra de afaceri lunara. Ca numai evaziune nu este daca sunt diferente operationale de 1-3% din cifra de afaceri, iar pierderea statului este infinit mai mare pentru perioada in care firma este inchisa, nemaivorbind de posibilitatea inchiderii definitive a businessului: chirii, salarii, credite, instrumente plata. In cazurile mediatizate NU a fost vorba de o vanzare CERTA la care NU s-a emis bon fiscal. In cazul acela trebuia inchis si pentru 3lei, neavand legatura cu ce am combatut.
    • -1 (3 voturi)    
      Adevărul e undeva la mijloc (Marţi, 31 martie 2015, 11:45)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

      Toată lumea a votat cel mai bun comentariu o persoană care încearcă să ne convingă că totul e o mânărie ANAF? Abuz din partea ANAF există și va exista. Totuși hai să respectăm legea. Iei bani casă, te asiguri că totul este legal.
      Așa cum inspectorii financiari se simt 'șăfi', așa și patronii se cam simt altă categorie socială decât restul plebei. Nimeni nu e mai presus de lege și cu asta basta. Nu are ce să-ți facă ceva grav inspectorul dacă respecți legea.
      Au fost multiple cazuri în care abuzurile inspectorilor au fost făcute publice de către cei abuzați.
      Mă aștept că dacă un inspector greșește, să plătească. Totodată mă aștept că dacă un comerciant greșește, să plătească.
      NIMENI nu e mai presus de lege. Cel puțin nu noi, oamenii de rând.
      Toată lumea care încearcă să păgubească statul, nu face altceva decât să alunge elita din țară și să își bată joc de restul populației care speră într-un trai mai bun. Împreună și corecți = puternici, Individuali + avari = foarte slabi și cu o populație în scădere (cam cum e acum în România).
      • +2 (2 voturi)    
        detalii (Marţi, 31 martie 2015, 12:46)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        Diferenta este data de detalii. In cazul de fata, dispozitia aia de plata/incasare. Cine nu stie exact cu ce se mananca, incepand cu legislatia anacronica unde este prevazuta si terminand cu faptul ca este o simpla foaie de hartie fara regim special, degeaba comenteaza tipand LEGEA LEGEA LEGEA.

        Conform LEGII, eu pot incadra orice bacsis DAT de cineva ca fiind infractiune. As baga pe preventiv de 30 zile cativa aparatori ai LEGII si as intocmi dosare penale conform LEGII. Intelegi cum este cu LEGEA? Un principiu de drept spune ca legea se aplica in spiritul si in litera ei. La noi se cam uita de spiritul legii, probabil pentru ca este mai greu sa gandesti si este mult mai usor sa arzi pe litera, ca sa nu mai amintesc de puterea conferita care da bine la buzunar sau self esteem.
  • +20 (22 voturi)    
    Deci (Luni, 30 martie 2015, 18:15)

    ipolitic [utilizator]

    nu a fost vorba de un bar ci de un restaurant, plusul de monetar a fost in minus, si controlul nu a fost facut de ANAF, ci de soacra patronului.
    Mentalul meu redus nu pricepe cum rezulta frauda fiscala din MINUS de monetar, din moment ce incasarea ce se raporteaza e in memoria casei de marcat.Ma ajuta cineva?
    • 0 (4 voturi)    
      unora, limba romana le joaca feste (Luni, 30 martie 2015, 20:31)

      diddlyjo [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      cred ca cei din institutiile statului au probleme cu comunicarea in general si cu formularea (clara si pe intelesul tuturor) propozitiilor in particular.

      banuiesc ca au vrut sa spuna ca intre suma din casa de marcat si totalul incasarilor zilei era o diferenta de 1.596,72 lei

      "din compararea raportului informativ emis de casa de marcat cu monetarul reprezentand incasarile zilei, pana la momentul controlului, a rezultat o diferenta in minus de 1.596,72 lei" = minusul este in casa de marcat fata de incasarile totale

      mai clar: in ziua respectiva barmanul i-a inminat administratorului 1.600 lei, dar in casa de marcat erau inregistrati 3,28 lei.

      pe de alta parte, zice-se ca la noi in tara ultimele generatii de elevi reusesc sa citeasca diverse texte, dar desi inteleg majoritatea cuvintelor pe care le citesc, nu reusesc sa inteleaga textul in intregime. pina la urma (nu-i asa?) nu e vina individului ca nu intelege, ci e vina sistemului, a scolii, a statului in general ca nu a facut toate eforturile pentru a-l face pe individ sa inteleaga.
    • +1 (3 voturi)    
      Pe aici... (Luni, 30 martie 2015, 22:04)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      n-are cine...poate pe la ANAF...

      Adicatelea pe limba tuturor...Ala e amendat ca a declarat mai mult decat a incasat si deci trebuie sa PLATEASCA atat cat a declarat, nu cat a incasat, dar e amendat pentru evaziune?!..Aia e evaziune?!...Nu stiu speta, poate spalare de bani (ma indoiesc la suma asta), dar evaziune cu siguranta nu...
    • 0 (2 voturi)    
      in ajutorul tau (Marţi, 31 martie 2015, 7:07)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      o sa sara cu explicatia, ori fun mare pecialist de la naf ori chiar insasi consiliera lui tonta, mamzel garlic petrescu.
      esplicatiile vor fi atat de harDvardiene incat te vor convinge ca desi ai dreptate, nu, nu ai rezon :))
  • -6 (16 voturi)    
    Cu alte cuvinte, (Luni, 30 martie 2015, 18:31)

    Rares101 [utilizator]

    Presa scrie de neprofesionalismul mutora, dar uita sa vada de barna din ochii lor. Pe buna dreptate, voi cei de la Hotnews trebuia sa luati pdv al ANAF-ului inainte sa publicati ce ati spus. Daca, dansii nu erau disponibili, scriati acest lucru intr-un paragraf. Simplu.
    In acelasi timp, nu e normal ca ANAF-ul sa divulge astfel de detalii despre un business (-1600 lei in casa bla bla bla...) ci sa se rezume doar la date generale si sa confirme sau infirme niste cifre. Atat.
  • -10 (18 voturi)    
    In goana dupa senzational (Luni, 30 martie 2015, 18:48)

    mihaela001 [utilizator]

    toata presa din Ro risca sa-si piarda credibilitatea. Putina moderatie si mai multa seriozitate nu va strica.
  • +13 (17 voturi)    
    Da`recuperari cand mai faceti dragilor? (Luni, 30 martie 2015, 18:57)

    Excelsior [utilizator]

    Ca meleoanele alea scoase de DNA la iveala in justitie voi trebuie sa le luati la buget de la infractori!
    • 0 (2 voturi)    
      ANAF nu stie ce sa faca, efectiv, (Marţi, 31 martie 2015, 0:49)

      Romania, tara pomanagiilor [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      e o institutie cotropita de incompetenti.

      Oamenii capabili fug sau au fugit deja in sectorul privat.

      Chiar nu cred ca romanul de rand intelege cu adevarat cat de inapt este personalul ANAF.
  • +7 (15 voturi)    
    contraofensiva de 2 lei. fix! (Luni, 30 martie 2015, 19:11)

    un_anarhist_moderat [utilizator]

    si, ma rog, prejudiciul unde este? daca banii erau inregistrati in jurnal / raportul informativ in ce consta grava evaziune? in lipsa unei hartii? bahhh... cand (mai) transmite astfel de "comunicate" ANAF sa faca bine sa indice si cui se adreseaza acestea... ca nu toti suntem retardati... ba chiar unii dintre noi, spre deosebire de onor dansii - functionarasii - am mai vazut cate o casa de marcat... mai mul: unii dintre noi mananca de pe urma propriilor "case de marcat"... cam mult spus "mananca"... pentru ca dupa ce "prestam" 60-80% sub forma de diverse taxe si contributii nu prea mai ramane mare lucru... dar de: cum altfel ar avea si parazitii (care "mananca" numai de pe urma "caselor" altora) ocazia sa puna de'un "comunicat"?
    si ca sa inchei optimist: asa le trebuie celor care stau ca prostii, pe banii lor, cu capu'n jos, sa-i controleze / suspende / inchida niste neica nimeni in baza unui principiu "de drept", in temeiul unor "legi" de kkt, cu norme de aplicare de aceeasi fac(a)tura...
  • +8 (14 voturi)    
    Da. (Luni, 30 martie 2015, 19:11)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Daca aceste controale se fac precum in Occident, pentru ca taxele platite de controlati ies din anumite grile in functie de locatie, daca aceste controale se declanseaza pentru ca un inspector a incercat sa ia ceva si nu i s-a dat bon fiscal, atunci sunt complet de acord cu actiunile ANAF. Pentru ca evazionistii ii concureaza neloial si pe cei cinstiti si-i indeparteaza de pe piata!
    Dar sa hartuiesti oamenii cinstiti chiar si pentru 1500 lipsa din casa (bani fiscalizati) mi se pare aberant!
    Nu am vazut nici un articol in care sa spuna ca nu i s-a dat cuiva bon fiscal si asta a declansat controlul!
  • 0 (2 voturi)    
    Gura pacatosului..... (Luni, 30 martie 2015, 19:18)

    vasile [anonim]

    Din pacate, asa zisul comunicat ANAF confirma abuzurile semnalate in presa.
    Deci s-a inchis locatia pt ca n-a existat dispozitia de plata, NU pt ca nu s-ar fi emis bonuri fiscale.
    Daca nici ofiter de presa n-au angajat pe bune, credeti ca inspectorii au angajat "pe criterii de competenta" ?
    Abuz in serviciu! DNA!
  • +2 (10 voturi)    
    Si de bunicuta cu urzici (Luni, 30 martie 2015, 19:33)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    ce ziceti?
    • 0 (2 voturi)    
      Pai nu avea certificat de producator (Luni, 30 martie 2015, 22:38)

      Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui Romania, tara pomanagiilor

      de urzici.
      Vigilenta asta contra babelor cu urzici imi amiteste de campaniile periodice anti-coruptie din Epoca de Aur, in care cativa frizeri erau infierati pentru ca au primit bacsis, iar 2-3 conductori de la CFR intrau in puscarie pentru ca luasera spaga de la blatisti.
      Eternul praf in ochi, ca sa mai uitam de ex-seful domnilor de la ANAF, Darius Valcov si in general de performantele lor sub orice critica, dar mai ales in ce priveste recuperarea marilor furaciuni.
      As vrea sa aud ca agentilor care au amendat babele li s-a taiat din pontaj ziua de lucru.
  • +2 (2 voturi)    
    Mitomanii de stat (Luni, 30 martie 2015, 19:50)

    Ricochet [utilizator]

    Cand ai sef un mincinos patologic, ce altceva ai putea spune?
  • +2 (2 voturi)    
    Micula? (Luni, 30 martie 2015, 20:22)

    Natasa [utilizator]

    La alde fratii Micula totul e in regula, nu-i asa, Anaf? Intrebare retorica, de acolo s-au imbogatit inspectorii din zona si acum e greu sa sara la mana de i-a hrani!
  • 0 (2 voturi)    
    evaziune fiscala (Luni, 30 martie 2015, 21:03)

    manole [anonim]

    Pai daca suma era inregistrata in casa , deci este
    fiscalizata unde este evaziunea? Ne crede cineva idioti?
  • 0 (2 voturi)    
    Deci (Luni, 30 martie 2015, 21:21)

    consumator [anonim]

    dupa cum vad eu lucrurile, restaurantul PUB 18 au pierdut 1,600 lei, deci ei au luat tzeapa, si ei platesc taxe si pentru banii lipsa, simplificat: am un magazin si ieri am vandut toata ziua numai un singur pix cu 1 leu, marchez incasarea leului, insa la control lipseste acel leu. Daca e trecut in casa de marcat, eu trebuie sa platesc oricum taza pe acel leu, cand fac taxele eu trebuie sa trec acel leu fie ca il am sau. Oare l-a furat angajatul? Oare am dat restul gresit?
  • -1 (3 voturi)    
    tembelul de ponta incearca (Luni, 30 martie 2015, 22:40)

    __alex__ [utilizator]

    coalizeze populatia impotriva organelor statului, decredibilizandu-le cu actiuni aberante.

    Cei care au de castigat sunt penalii din jurul lui si cei condamnati deja pentru spagi de milioane.
  • +1 (1 vot)    
    spitalu de nebuni (Marţi, 31 martie 2015, 1:58)

    mda [anonim]

    Frate,imi iau cimpii......poate ne face tovarasu putin o vizita si ne calmeaza pe toti,ca am ajuns o tara de dementi..poate faceti dracu si voi o legislatie care sa tina de realitate..primu pas l-ati facut...ati angajat niste timpitei la anaf exact cum se faceau angajarile in politie.(parca si aia s-au mai desteptat),sa sara 3m,chiar daca sefu ii cere2m,sa pocneasca din calciie cu universalu"sa traiti",sa nu puna intrebari despre hotelu sefului si sa aiba moaca de taran "sub acoperire"..apropo sa vezi ieftiniri cand s-o scadea tva-ul,de 3,28 lei la produsul care costa 100 lei...ce dracu conteaza ca se vor dubla impozitele pfa,se vor introduce din nou forfetare la pfa,imm...da se vor reduce cas-urile si va crste salariu minim,care sa acopere scaderea cas si eventual sa mai ramine si de un profit statului(ca de saracu are de platit pensii de sute de milioane si salarii uriase pt niste epolete de pe acolo).....imi vine sa borasc ...aaa,si scutirea de impozit pe dividende,care e propovaduita la tv,dar care nu e adevarata
  • 0 (2 voturi)    
    Sa nu mai platim nimic nicaieri! (Marţi, 31 martie 2015, 8:28)

    Miky60 [utilizator]

    Eu nu mai platesc nimic nicaieri pana ANAF-ul nu se inchide! Nici taxele la stat, nici platile la comercianti, la nimic! Nu merita statul sa imi ia mie bani, pentru ca chiar daca platesc la supermarket, banii ajung la stat!
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Marţi, 31 martie 2015, 10:24)

    Sarmis [utilizator]

    Draga ANAF,

    Vreau sa fac si eu o sesizare. Sunt absolut sigur ca persoana respectiva face evaziune fiscala la greu, nu de 3 lei cum sunteti voi obisnuiti.

    Persoana se numeste Darius Valcov si il gasiti la domiciliu. Ce ziceti de provocarea asta?
  • 0 (0 voturi)    
    PUB 18, inchis de ANAF, a fost redeschis cu ordona (Miercuri, 1 aprilie 2015, 20:51)

    Ceauru [anonim]

    http://www.ceauru.ro/noutati/pub-18-inchis-de-anaf-a-fost-redeschis-cu-ordonanta-presedintiala


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version