O analiza a nemultumirilor angajatilor din banci

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:35 Economie | Finanţe & Bănci

O banca locala a elaborat recent o analiza legata de gradul de satisfactie/insatisfactie al personalului propriu. Potrivit documentului, pe partea de resurse umane, cele mai vulnerabile parti sunt:

* Discrepantele mari intre salariul personalului cu functii de conducere si cel entry level, care se vor mentine si in 2009 din cauza limitarii fondurilor necesare revizuirilor salariale

* Compartimentul de Resurse Umane trebuie sa gaseasca solutii de reglare a diferentelor mari de salarii pe orizontala, colegii din Iasi plangandu`se ca omologii damboviteni au salarii mai mari cu 75% pe aceleasi posturi. Trebuie sa li se explice ca restrangerea activitatii nu va permite corelarea salariala pentru moment

* E nevoie sa ne implicam cu totii in cunoasterea politicilor de remunerare promovate de alte banci comerciale pentru personalul cheie

* Acordarea in mod uniform a indexarilor este neproductiva

* In activitatea de recuperare a creantelor neperformante un bonus aplicat functie de volumul trimestrial de creante recuperate ar conduce la o mai mare cointeresare

* Mai toate bancile au organizat „team-building” – un week-end la munte cu echipa – care poate consolida colectivul. De ce la noi nu se poate?

* Schimbarile de pe o functie pe alta la o perioada relativ scurta de timp au efecte negative asupra activitatii bancii. O persoana care a parcurs mai multe etape de pregatire pe functia respectiva si a ajuns sa asimileze bine procedurile specifice acelei activitati este inlocuita cu o alta persoana careia ii va fi necesara o anumita perioada pentru acumularea acelorasi cunostinte. De acea apreciem ca aceste schimbari de pe o functie pe alta ar trebui sa se faca la o perioada mai lunga de timp (4-6 ani). In general consideram ca aceasta e o problema serioasa la nivelul retelei

* Directorii de directii nu sunt intotdeauna pregatiti sa cultive spiritul de echipa si sa contribuie la imbunatatirea climatului in directie. Asta este o problema serioasa!













Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

4963 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Ref analiza nemultumirilor (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:01)

    Ion [anonim]

    Este cumva vorba despre BCR? Nu de alta, dar seamana prea tare.......
    • 0 (0 voturi)    
      Cred ca da (Vineri, 9 ianuarie 2009, 13:01)

      vasilica [anonim] i-a raspuns lui Ion

      E foarte aiurea ca angajat BCR, doar directorii cu pile sunt mai norocosi.
    • 0 (0 voturi)    
      Supramultumit (Vineri, 9 ianuarie 2009, 14:29)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Daca aveti indoieli ,mergeti mai departe si fiti convins
  • +3 (3 voturi)    
    si inca o analiza (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:03)

    BPM [utilizator]

    asteptam si o analiza de genul:

    -"madam gramada" de la ghiseu;
    - habarnistii de la credit risk;

    si mai ales o analiza pentru comportamentul - "ai luat credit de la noi ? gata, esti la mana noastra..." aplicabila mai ales celor de la credite pentru persoane juridice.
  • +2 (2 voturi)    
    Despre nemultumiri (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:36)

    CIprian Nanu [anonim]

    DIn pacate nici un cuvintel despre nemultumirile clientilor bancilor. Acest lucru nu a fost masurat de catre acest studiu sau nu exista nimeni realist in nici o banca ,ce poate spune ca este nemultumit pentru ca multi clienti ai bancilor sunt nemultumiti.
  • +1 (1 vot)    
    pai ei stau foarte bine (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:42)

    vlad [anonim]

    au doar 8 plangeri majore.

    nu va panicati, se vor rezolva. Doar avem dobanda/comisioane variabile si o nerabdare (aparent eterna in romania asta de kko) sa-i ingrasam pe bankeri.

    Pe aceasta cale le multumesc angajatilor din banci pentru ca mi-au deschis ochii la nedreptatea cu care se confrunta. Voi face tot ce pot sa mai iau vre-o 2-3 credite performante sa-i ajut sa depaseasca marea criza financiara care i-a lovit pe nedrept.
  • +2 (2 voturi)    
    TARA ARDE SI BABA SE PIAPTANA (Vineri, 9 ianuarie 2009, 13:33)

    GLASS [anonim]

    nu le e rusine?dupa ce spoliaza o societate intreaga mai sant si nemultumiti.rusine.
    • +3 (3 voturi)    
      sfat (Vineri, 9 ianuarie 2009, 14:45)

      client [anonim] i-a raspuns lui GLASS

      Frate, dar atunci nu mai apela la banci. Stai acasa si tine-i la ciorap.

      Am lucrat la un moment dat intr-o banca si am vazut atat colegi cat si clienti absolut imbecili, nu e locul aici sa va povestesc mai multe.

      Peste tot intalnesti oameni ok si imbecili, si nu trebuie sa fii sculer-matritzer ca activitatea ta sa fie considerata munca "adevarata". Se lucreaza foarte mult si in banci, te asigur.
  • +2 (2 voturi)    
    Nemultumiri bancare (Vineri, 9 ianuarie 2009, 15:22)

    Ariel [utilizator]

    Cele opt teme preocupante nu sunt tipice bancilor autohtone. Ele se regasesc si in multe banci straine. La noi ele sunt accentuate prin insuficientul profesionalism al personalului din posturile de decizie si datorita sistemului clientelar si nepotist de recrutatre si promovare a personalului, mai accentuate decat in bancile straine. Si clientela bancilor straine este nemultumita de prestatia bancilor, dar, paradoxal, destul de rar isi schimba banca cu care lucreaza. Am convingerea ca, in timp, si la noi lucrurile se vor aseza prin dezvoltarea sistemului bancar (inevitabila daca ne vom mentine in economia de piata) si prin accentuarea concurentei intre banci.
  • +1 (1 vot)    
    Peste tot e la fel (Vineri, 9 ianuarie 2009, 18:02)

    Fischer [anonim]

    Situatia asta o intalnesti la toate bancile. Un mediu de munca ostil si neperformant.
    • 0 (0 voturi)    
      :D (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 10:38)

      dvo666 [utilizator] i-a raspuns lui Fischer

      pentru ei neperformant, pentru noi, ca suntem la mana lor, tot asa, atunci pentru cine dracu'i performant si propice


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică