​REVIEW Samsung Galaxy Note 8 - Mai capabil. Mai scump...

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 26 septembrie 2017, 9:12 Economie | Gadget

Samsung Galaxy Note 8
Foto: Hotnews
La aproape 1.000 de euro cu cat se vinde la noi, Samsung Galaxy Note 8 e unul din telefoanele de top care cauta sa domine piata sfarsitului de an 2017. Cu un design superb, dar putin mai sobru si mai serios decat linia S8, cu un ecran mai mare, cu stylus-ul S Pen si suita de functii ce il insoteste, cu o camera suplimenatara pe spate pentru zoom optic - Note 8 cauta sa repare din imaginea Samsung afectata dupa scandalul iscat de modele Note 7 care luau foc. HotNews.ro a testat timp de doua saptamani noul Note 8 si a aflat de ce pentru noul telefon de la Samsung cel mai mare rival ar putea fi tocmai fratiorul sau (putin) mai mic...





Specificatii:

    Display: 6.3-inci Quad HD+ Super AMOLED, 2960x1440 (521ppi), compatibil HDR / 83,2% din suprafata frontala / protejat de Corning Gorilla Glass 5

    Baterie: 3,300 mAh

    Camere foto: Pe spate: Dual Camera cu stabilizator optic de imagine - Principala: 12MP Dual Pixel AF, F1.7, OIS / Telephoto (2X): 12MP AF, F2.4, OIS
                         Pe partea frontala: 8MP AF, F1.7

    Video: 2160p@30fps, 1080p@60fps, 720p@240fps, HDR, dual-video rec

    Greutate: 195 grame

    Dimensiuni: 162.5 x 74.8 x 8.6mm

    RAM: 6GB RAM (LPDDR4)

    Stocare: 64GB/128GB/256GB + slot card microSD pana la 256 GB

    Procesor: Exynos 8895 - Octa core (2.3GHz Quad + 1 .7GHz Quad), 64bit, 10nm
               
    GPU: Mali-G71 MP20

    Sistem de operare: Android 7.1.1

    Senzori: Acelerometru, Barometru, Senzor de amprenta, Giroscop, Senzor geomagnetic, Masurare puls, Proximitate, RGB Light, Presiune, Scanare de iris.

    Plati: NFC, MST

    Altele: Rezistent la apa si praf - standard IP68, Stylus S-Pen, Always-on-Display, Bluetooth 5.0, Quick Charge 2.0

    Culori: Midnight Black, Maple Gold, Orchid Grey, Deep Sea Blue

---

Dupa esecul inregistrat cu Note 7, Samsung avea mare nevoie ca noua generatie a telefonului ce a impus tendinta "phablet-urilor" in piata dispozitivelor mobile sa se lanseze cu cat mai putine probleme, dar sa nu isi piarda totusi din ADN-ul predecesorilor sai.

Pe de alta parte, Samsung deja a ridicat stacheta foarte sus odata cu lansarea modelelor Galaxy S8 si Galaxy S8 Plus, ultimul extrem de similar ca design si marime cu noul Note 8.

Chiar si asa, dupa ce ne-am jucat aproape doua saptamani cu el, putem spune fara rezerve ca Note 8 e cel mai bun telefon pe care l-a lansat Samsung pana acum si, fara doar si poate, e in topul telefoanelor din acest an.
E genul de telefon care bifeaza aproape toate casutele si exceleaza in mai toate categoriile pe care le-ar cauta nu doar utilizatorii obisnuiti, ci si cei orientati spre business sau productivitate.

Totusi, la circa 1.000 de euro, Note 8 este un telefon scump, probabil cel mai scump din universul Android la ora actuala, iar nu de putine ori in perioada noastra de test am avut senzatia ca Note 8 se aseamana foarte mult cu Galaxy S8 Plus, nu doar la design, ci si la performante si software.

Tocmai din acest motiv credem ca un review in detaliu la Note 8 nu ar face altceva decat sa repete numeroase (daca nu chiar toate) detaliile si impresiile din review-ul de la Galaxy S8, asa ca il vom lasa aici ca referinta si ne vom concentra doar pe aspectele esentiale si elementele diferite intre cele doua telefoane.

        REVIEW Samsung Galaxy S8 - La alt nivel...

---








Nota:  Am testat noul Samsung Galaxy Note 8 timp de doua saptamani in Bucuresti, in reteaua 4G+ Orange. Telefonul a fost folosit pe numarul personal si in toata perioada de test nu a fost menajat din punct de vedere al bateriei.

Ce ne-a placut:

+ Design-ul si constructia premium, fara cusur - Note 8, desi seamana cu modelele Galaxy, e o idee mai sobru in design, cu linii mai drepte, colturi si muchii mai bine pronuntate, iar ecranul e mai putin curbat pe laterale.

+ Ecranul mare e superb, ocupa cea mai mare parte din fata, iar luminozitatea foarte pronuntata il face vizibil chiar si in zilele cele mai insorite. Dintre toate telefoanele testate pana acum, Note 8 are cu siguranta cel mai luminos ecran.

+ Camerele foto, ambele stabilizate optic, sunt printre cele mai bune - in special camera principala...

+ Stylus-ul S Pen e mai exact ca niciodata, e rezistent la apa (inclusiv telefonul e rezistent la apa chiar si cand S Pen-ul e scos din soclul sau).

+ Este Dual-SIM.

+ Pastreaza mufa audio de 3,5mm.





---


Ce NU prea ne-a placut:

- Autonomia bateriei nu e cea mai buna. In zilele noastre de test bateria ne tinea in general o zi in conditii de utilizare moderata. Mai mult, incarcarea rapida nu e chiar la fel de rapida ca pe alte varfuri de gama de anul acesta.

- Ergonomia e mai degraba slaba. Pozitionarea cititorului de amprente langa camera foto face aproape imposibila activarea sa cand tii telefonul normal in mana...

- O sensibilitate sporita la senzori sau la touchscreen a facut ca telefonul sa se activeze singur de nenumarate ori in buzunar in timpul perioadei de test, uneori raspunzand la emailuri sau efectuand telefoane de unul singur.

- Pretul: Circa 1.000 de euro, cu aproape 200 de euro mai mult decat un S8 Plus, telefon care vine cu o baterie putin mai mare chiar si un ecran aproape la fel de incapator...







Alte impresii si consideratii dupa perioada de test:

> Design-ul mai sobru si liniile mai serioase fac ca Note 8 sa nu fie poate pentru toate gusturile. Cine vrea linii mai fluide, colturi rotunjite si ecranul care se revarsa la margini mai pronuntat, atunci S8 Plus e o varianta mai indicata.

> Trei functii noi la S-Pen pe care le-am remarcat:

    1. Posibilitatea de a lua notite direct pe ecranul inchis in momentul cand scoti styus-ul din lacasul sau; "Screen off memo" ii spune si, teoretic, permite scrierea pana la 100 de pagini de notite pe care le poti fixa pe Always On Display si sa le editezi direct de acolo.
    2. Live Message - Un GIF care se realizeaza automat cu ce scrii sau desenezi si poate fi usor distribuit pe retele sociale sau chat-uri
    3. Functia de Translate cu S Pen-ul - Permite selectarea si traducerea a unor cuvinte individuale sau fraze intregi, poate converti unitati de masura si valuta.

> Posibilitatea cuplarii a doua aplicatii intr-o scurtatura care, odata activata, lanseaza amandoua aplicatiile deodata in modul dual-screen.

> Camera secundara de pe spate (cea cu zoom 2X) face o treaba buna, insa telefonul comuta automat pe camera principala in situatii in care luminozitatea scade. Practic, fotografiile captate la 2X in conditii slabe de iluminare vor fi doar un zoom digital de pe camera principala (cea cu f/1.7)

> Live Focus - E un mod de a fotografia - in special portrete - prin care in timp real (sau chiar si ulterior) poate fi ajustat nivelul de blur din fundal... In general functioneaza bine, nu perfect, insa odata comutat in acest mod cadrul surprins de camera se micsoreaza destul de mult fata de unghiul captat in modul normal de camera principala. Avantajul e ca telefonul poate capta si o imagine suplimentara facuta cu camera principala in acelasi timp.

> Bixby e in continuare prezent prin butonul amplasat pe lateral si e in continuare cam la fel de util ca si in primavara pe modele S8 si S8 Plus... Pe de alta parte, Samsung ofera acum posibilitatea dezactivarii butonului - un lucru pozitiv pentru ca, datorita simetriei telefonului, nu o data am scos telefonul din buzunar invers si am apasat butonul Bixby in loc de cel de "Power"...


Mai jos, o fotogalerie cu imagini captate cu noul Note 8 - unele cadre sunt realizate cu camera principala si cu camera secundara (zoom 2X) din aceeasi pozitie. Nu se vede pe mobil? Click aici. / Vrei sa vezi fotografiile in formatul original, inclusiv informatiile EXIF? Vezi aici galeria Flickr.



VIDEO:


---

Verdict?

Dupa doua saptamani in care am folosit telefonul intensiv inca suntem indecisi cu privire la ce verdict sa dam. E clar ca Note 8 e cel mai bun telefon de la Samsung pana acum, insa e cu atat de mult mai bun incat merita o diferenta de 1.000 de lei in plus fata de un Galaxy S8 Plus?

Poate pentru un public mai "business" sau pentru cei care vor neaparat S Pen-ul sa-i ajute la diverse task-uri, pentru cei care vor un design putin mai sobru sau care tin neaparat sa aiba acea camera suplientara 2X pe spate... Altfel, e greu de recomandat cuiva ce se afla acum in cautare de un telefon nou sa se indrepte spre Note 8 in dauna unui Galaxy S8 sau S8 Plus.

Pe de alta parte, Samsung merita toate laudele daca am ajuns ca singura retinere pe care o avem fata de Note 8 e din cauza existentei pe piata a celorlalte doua modele Samsung lansate anul acesta :)







Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

12091 vizualizari

  • +5 (15 voturi)    
    Super telefon, testat si de mine... (Marţi, 26 septembrie 2017, 16:00)

    Raiden [utilizator]

    "Pe de alta parte, Samsung merita toate laudele daca am ajuns ca singura retinere pe care o avem fata de Note 8 e din cauza existentei pe piata a celorlalte doua modele Samsung lansate anul acesta :) "
    Exact asta e si ideea mea. Eu nu il am dar l-am vazut/testat la un coleg de munca. Unele din problemele prezentate aici nu mi se aplica mie (spre ex. eu port telefonul in buzunar intotdeauna in aceeasi pozitie, mai mereu am casti legate la el, so nu il pot scoate gresit sa incurc butoanele, devine automatism, nici nu trebuie sa ma uit la telefon cand il scot).
    Buna treaba pentru Samsung. In alta ordine de idei, e mai ieftin decat viitorul IPhone X, dar superior in multe categorii, cele mai importante fiind ecranul, pretul (IPhone e cu 20 milioane mai scump), slotul de memorie (nu vreau sa dau cat nu face pe 32 GB in plus in telefon cand pot sa iau un SD dublu la jumatate din pret) si mufa jack. Sa nu mai vorbesc de libertatea oferita de Android. Nu ma incanta Jailbreak ul. Cam asta ar fi punctul meu de vedere.
    • -7 (17 voturi)    
      hehe (Marţi, 26 septembrie 2017, 17:41)

      cvi [utilizator] i-a raspuns lui Raiden

      E pacat ca furnizezi niste informatii decente pentru ca la sfarsit sa strecori o “gogoasa”: Note 8 are acelasi pret cu iPhone X, nu este cu 2000 lei mai ieftin.
      • +4 (20 voturi)    
        Cred ca te inseli, nu sunt la acelasi pret (Marţi, 26 septembrie 2017, 18:37)

        Cicimau [utilizator] i-a raspuns lui cvi

        CVI, poate at trebui sa verifici preturile. IPhone X este 6200 lei in Romania (cu taxe cu tot adica aprox 1100+ de euro fara taxe) pe cand Note 8 este 4300. Fa putin calcul. Daca nu stii matematica (probabil posesor de IPhone si asta explica totul) mai bine te abtii de la comentarii aiurea ca induci lumea in eroare. Tu ai dat cu mucii in fasole nu Raiden.
        Oricum cea mai tare functie pentru cei care folosesc YouTube zi de zi intensiv asa ca mine (stim cu totii ca youtube nu ruleaza in fundal), este split screen care pe Android este aplicatia perfecta, poti rula youtube pe jumatate de ecran si sa utilizezi cealalta jumatate pentru altceva (mail, WhatsApp, net etc etc... ce vrea fileul tau) Din pacate pentru posesorii de IPhone, voi nu aveti aceasta optiune. Iphone urile au o versiune retardata de split screen care nu functioneaza in multitasking, daca deschizi o aplicatie in juma'te de ecran, aceasta va fi oprita cand deschizi cealalta jumatate activa. Asta e valabil chiar si pentru IP7 plus care costa o caruta de bani. Geeeee...de-a dreptul idiotic.
        Bafta.
        • 0 (12 voturi)    
          Nu mai pot eu de splitu tau (Marţi, 26 septembrie 2017, 19:13)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          Trollezi sau esti serios???
          • +5 (11 voturi)    
            :))) (Miercuri, 27 septembrie 2017, 15:55)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            Multitaskingul nu are ce cauta intr-un "smart"phone, nu? :D
            • -3 (7 voturi)    
              ;) (Miercuri, 27 septembrie 2017, 15:59)

              oy [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Cred ca era vorba despre splitscreen si despre faptul ca nevoile specifice ale lui Cicimau nu sunt relevante pentru 99% dintre utilizatori.
              • +2 (10 voturi)    
                :D (Miercuri, 27 septembrie 2017, 17:07)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui oy

                Splitscreen implica si multitasking. Multitasking la aifon inseamna sa "inghete" aplicatia 2. Mda...
                • -1 (9 voturi)    
                  te faci ca nu intelegi (Miercuri, 27 septembrie 2017, 19:56)

                  oy [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  Splitscreen este o chestie cool dar inexistenta pe majoritatea telefoanelor din motive evidente. Poate doar copiii cu degete mici sa poata scrie confortabil mesaje pe jumatatea ecranului unui telefon.
                  Imi dau seama ca vrei sa provoci o dicutie, dar te certi de unul singur! :)
                  • +1 (9 voturi)    
                    nope (Joi, 28 septembrie 2017, 2:18)

                    Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui oy

                    Ceea ce iti scapa, este ca eu am _continuat_ tema (in)existentei multitaskingului la un telefon "ieftin" si "smart", the shit of the moment in materie de etalat pe terasa. Am subliniat "continuat". E mai clar acum?

                    Probabil daca vorbesc de bluetooth aifon retarded type, o sa zici ca nu are legatura cu spliscreenul, nu? :D
                  • +1 (11 voturi)    
                    motivele nu sunt evidente (Joi, 28 septembrie 2017, 9:52)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui oy

                    Ai incercat tu sa folosesti un Note8 in splitscreen si nu ai putut? Poate ca nu ai motive daca folosesti telefonul doar pentru grupat bilute colorate.. :)

                    Sa-ti dau exemplu foarte util pentru mine - WebEx sus (la care sunt conectat si audio) si pdf, doc, xls jos. Deci am un screen share sus si pot purta un dialog VoIP in timp ce jos am contractul sau unul din documentele proiectului. Genial. Nu stiu cum merge pe iPhone, dar daca imi ingheata webex-ul cand dau un scroll in documentul de jos ar fi penibil.
                    • -4 (8 voturi)    
                      just (Joi, 28 septembrie 2017, 10:50)

                      oy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                      De aceea pare ca ti se potriveste Note-ul. Poate chiar mai bine o tableta, dar inteleg de ce ai prefera sa ai un singur device.
                      Trebuie sa recunosti insa ca mai mult de 99% dintre utilizatorii de telefoane nu au cerintele pe care le ai tu de la telefonul tau.
                      Tocmai de aceea e funny cand vine cineva si afirma despre alte telefoane ca sunt pt. "etalat la terasa" doar pentru ca nu au aceleasi functii de nisa ca Note-ul (inclusiv alte flagship-uri Android).
                      • +1 (9 voturi)    
                        si nu are dreptate? (Joi, 28 septembrie 2017, 11:51)

                        pehash [utilizator] i-a raspuns lui oy

                        "99% dintre utilizatorii de telefoane nu au cerintele pe care.." le am eu. Corect. Poate chiar 99.9%. Si scenariul prezentat de mine merge rezonabil si pe un amarat de Moto G5...

                        Totusi Apple are 13-14% din piata totala. Deci care ar fi cerintele lor de se justifica achizita unor telefoane atat de scumpe? Hai sa zicem ca 10% sunt fani inraiti iOS. De ce nu s-ar multumi cu un iPhone SE?.. Alt motiv decat "etalat la terasa"? Putin probabil. Consumerismul modern se bazeaza in mare parte pe aceasta nevoie individuala de afirmare prin achizitia de bunuri. Just follow "the hype".. ca oile..
                        • 0 (8 voturi)    
                          depinde de unde privesti (Joi, 28 septembrie 2017, 12:16)

                          oy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                          Sunt multe lucruri de facut cu telefonul, nu doar o conferinta sau mers la terasa. :)
                          Iar telefoanele de anul asta de la apple sunt chiar ok: performanta, camera, mai putin pret.

                          Uite aici niste teste sintetice si unele "reale", deschidere de pdf-uri, editare de fisiere 4k: https://goo.gl/9BJCBA. Iti poti face o parere mai buna cand vrei sa le compari cu cele de la Samsung, care, in ciuda polemicii, au preturi sensibil egale. Diferenta de performanta e insa mare, parca nu a mai fost in nici un an asa de mare.

                          Eu nu voi da 1000 de euro pe un tel, am alte prioritati :) Insa telefonul ofera mai "mult" hardware decat concurenta, avand in acelasi timp limitarile dar si plusurile ios-ului.
                          • -1 (3 voturi)    
                            privesc practic (Joi, 28 septembrie 2017, 15:00)

                            pehash [utilizator] i-a raspuns lui oy

                            nimeni nu contesta performanta hardware-ului de pe iPhone. doar utilitatea. testele din link sunt sublime.. si complet inutile. cine editeaza 4k video pe telefon? cine nu mai are rabdare inca 4 secunde sa se incarce un joc? testul cu pdf-ul e dubios. am pdf-uri de 10mb care se deschid in mai putin de o secunda pe orice android de +100 euro.

                            ce face un utilizator normal? voice, text, email, social, google/browser, games, gps, camera, streaming video/audio, news. in ordinea insirata. nimic complicat. nimic revolutionar. acum pe procesor A11.. :)
                            poate google cardboard? aia e o provocare reala pentru procesor. dar ecranul la iphone nu are rezolutie de VR...
                            • +2 (6 voturi)    
                              e ultimul reply, promit (Joi, 28 septembrie 2017, 15:58)

                              oy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                              Cred ca nu ai pus mana pe un Android < 100 euro. Eu am avut si am pe mana si HTC, si Samsung si Huawei, toate peste 100 euro. Niciunul nu poate deschide un pdf in 2 secunde. Nu mai vorbim de blocari, restarturi sau lag cat cuprinde in cele mai banale taskuri.
                              Nu se compara cu S7 si, presupun, S8 si Note 8 (pe ultimele doua nu le-am testat).
                              Discutia a plecat de la o informatie gresita despre pretul Note 8 vs iPhone X si am ajuns sa discutam despre performantele tel. Apple si cine are nevoie de ele. E toxic si nu are rost.

                              Fiecare are nevoile si placerile lui si ar fi stupid sa avem toti acelasi telefon, fie el Samsung sau iPhone
                  • +2 (8 voturi)    
                    te inseli oy (Joi, 28 septembrie 2017, 16:18)

                    Raiden [utilizator] i-a raspuns lui oy

                    NU e chiar asa. E adevarat ca pentru posesorii de IPhone cu ecrane mici si fara multitasking real este total inutil. Dar nu si pentru posesorii de spre ex S6 edge + sau S7 edge sau S8, S8+ sau orice telefon android de peste 5.5 inch. Daca ai avea unul si te-ar interesa youtube spre ex ar fi foarte util. Plus ca feresetrele au resize, poti sa faci una mica, cat sa ruleze aplicatia si sa nu se opreasca, sa fie doar cat o bara mica de sa zicem 10% din ecran iar restul (aproape to restul ecranului) iti ramane pentru excel, word, contracte (pentru aia mai importanti) etc etc.Eu fereastra mare o folosesc pentru browsing in general. Imi este foarte util pentru ca fac aproximativ 1,5 h cu transportul in comun pana la servici dimineata si la fel seara. Nu folosesc masina pentru ca am munca de birou si vreau sa fac miscare. Ia zi, acum pare mai important splitscreen ul? Pentru mine si inca vr'o cativa prieteni de ai mei este f important. Ceea ce spui tu arata ca nu stii nimic despre splitscreen pe android si utilitatea lui. Tu il compari cu inutilul de pe IPhone. Din pacate cam toti posesorii de IPhone gandesc ca tine. Nu au habar ce pot face cu un telefon android. Ei stiu doar ca telefonul lor e IPhone, deci trebuie sa fie smecher ca n-are cum altfel....
                    • +1 (9 voturi)    
                      maybe (Joi, 28 septembrie 2017, 17:32)

                      oy [utilizator] i-a raspuns lui Raiden

                      Poate ca nu m-am exprimat eu bine, insa parerea mi-o sustin (butonez zilnic atat ios cat si Android). Nu era intentia mea sa duc discutia in zona "eu o am mai mare"!

                      Sunt putini power useri si sunt si mai putini cei care folosesc split-screen-ul in mod curent. Personal, mi se pare dificil de folosit pe S7 (nu edge), poate si pentru ca am degetele destul de mari. Nu neg utilitatea lui pentru cei carora li se adreseaza. Sunt situatii, ca cea prezentata de tine, in care a nu avea multi window e un deal breaker, de acord.

                      Mi se pare insa stupid sa descalifici un telefon doar pentru ca ii lipsesete o functie de nisa. Nu are ce iti trebuie, il cauti pe cel potrivit. Dar sa ai pretentia ca toti sa foloseasca acelasi sistem de valori ca al tau este ..."de psihiatru" :)
                      Nu vad nici o diferenta intre cei care sustin ca iPhone-urile sunt proaste pentru ca nu au splitscreen si cei care sustin ca iPhone-ul e singurul telefon de pe planeta.
                      • +3 (9 voturi)    
                        :) (Joi, 28 septembrie 2017, 22:40)

                        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui oy

                        Stii de unde vine vehementa unora cu android? Din cauza faptului ca nu exista una bucata aifonist care sa spuna ca si-a luat telefonul pentru ca arata bine sau pentru ca face doar lucruri simple. Neeeee... aifonistii chiar au impresia ca au smartphone, doar pentru ca apple si pentru ca scump. Aici e buba.

                        Nu mai stiu, v-a dat voie apple sa transferati fisiere prin bluetooth catre altceva in afara de apple sau o faceti tot prin dropbox, googledrive si altele? ;)

                        Imi aduc aminte si acum cand a prezentat raposatul ceo steve super mega noutatea ca aifonu are o chestie revolutionara numita bluetooth. Si de fapt era bt versiune itarda apple (acum cred ca e la fel de limitata). lasa ca aveam de nspe ani pe nokia :D Tot pe vremea aia, internetul la voi consta in ce va dadea voie apple, adica doar partial. Ca nu a vrut steve sa plateasca redevente la adobe si nema flash. Nema flash si cica tinea bateria mult. Pai daca se dadea lumea doar pe ce siteuri text si poze gasea, cred si eu :))))
                        • +3 (7 voturi)    
                          P ebuneeee? (Vineri, 29 septembrie 2017, 8:41)

                          Raiden [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                          Exact astea sunt si gandurile mele. probabil ca sunt enervat in general de oamenii care refuza sa vada adevarul. Tot ce ai spus, din punctul meu de vedere este perfect adevarat. As adauga ca de cativa ani, de cand a aparut S6 edge incoace nici macar frumoase nu mai sunt IPhone urile, adica sunt altele mai frumoase, cu mai multe functii si care iti dau libertatea de a face ce vrei tu nu ce iti impune Apple. Iar daca mai aud un iphonist ca este Ios ul mai stabil decat Android il scuip. Nu este adevarat. Este doar un sistem inchis iar in android sunt doar unele aplicatii prost facute, atat. Mie nu mi s-a restartat niciodata S7 edge intr-un aproape un an de cand il am. Daca dai 100 de euro pe tel android poate se blocheaza, dar Apple nu are nici un telefon la pretul asta iar pe tine nu te obliga nimeni sa iei tel de 100 euro. Pentru mine, cel mai important motiv pentru care nu as lua IPhone din generatiile mai vechi, in afara de IPhone X care are ecran AMOLED Samsung (pe asta nu il iau din cauza pretului) este ecranul. Cand vad ecranele alea mici IPS cu o latenta infioratoare ma apuca rasul efectiv. Este efectiv imposibil sa joci un joc serios sau sa urmaresti o grafica in miscare rapida pe aceste ecrane.Si cand ma mai gandesc si cat au costat mi se face mila efectiv de persoana care il butoneaza....
                          • -1 (5 voturi)    
                            pff (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:09)

                            oy [utilizator] i-a raspuns lui Raiden

                            Se pare ca nu exista mari diferente intre Android fanboys si cei Apple: sunteti la fel de violenti in exprimare, fara argumente logice, sustinand niste idei mult pe langa realitate, probabil din lipsa informarii sau a experientei.

                            E usor sa crezi ca ce-i al tau e cel mai bun daca nu incerci sa faci o comparatie obiectiva sau daca nu cunosti nimic in afara de "al meu".

                            Nu ca si cum discutam despre tehnologie si despre ce chestii misto scot oamenii astia in fiecare an. Important e sa arunci cu mizerie in Apple/Samsung si in cei care cumpara alt telefon decat al tau. Pentru ca, nu-i asa, cine nu-i ca mine e un prost!!!
                            • +3 (5 voturi)    
                              lipsa informare (Vineri, 29 septembrie 2017, 16:11)

                              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui oy

                              Iti cunosti limitarile telefonului, standardele "limitate/ciuntite" si altele de genul? Sau crezi ca daca tu nu ai, nu exista? Ma refer la chestii basic, nu la vreo chestie care ti-ar fi utila si este implementata pe android.

                              Aifonu este ca o masina care merge perfect pana la 50km/h, unde este limitata, pe o strada delimitata de apple, curbe line si fara mizerie, arata foarte misto si beneficiaza de un marketing fara cusur. Placa pusa de fani, este ca androidul se face praf pentru ca merge cu 150 si se murdareste cand o ia pe off-road.

                              Ca o paranteza, eu am boala si pe producatorii actuali de android. Folosesc telefonul ca sa si lucrez si am nevoie de tastatura. Touchul este pentru like, checkin si scris cu greseli, ca doar de aia prescurtari noua generatie. Asta inseamna ca trag de un samsung relay 4g din 1900 toamna pana apare un moto mod pentru moto z. Blackberry nu ofera landscape si alte alternative nu am. Si nu, nu este vorba de bani, pentru ca as plati extra, dar nu am pe ce.
        • -9 (11 voturi)    
          Si btw, 3300 ron pt un iphone 8+ (Marţi, 26 septembrie 2017, 19:19)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          Cum iti suna??? Dar nu esti tu vinovat ca in Romania e dublu si nici Apple.
          • +8 (10 voturi)    
            extraterestrii sunt de vina (Miercuri, 27 septembrie 2017, 12:35)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

            el scrie de iPhone X, tu de 8+. el compara preturile din magazin, tu compari un pret cu tva cu altul fara tva. fiecare cat poate..
            • -3 (7 voturi)    
              OK, 1319Cad, aproximativ 4000 RON (Miercuri, 27 septembrie 2017, 16:24)

              Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              tva 5%, dar cu contract pe 2 ani nu mi-l baga si mi se da si un discount de 100$ la Telus, poate scot 200$ ca-s client vechi. So, cine e de vina ca Romania e cum e? Cu 20% TVA si cu taxe enorme de import and so on?
              • +4 (6 voturi)    
                tot compari mere cu pere.. (Miercuri, 27 septembrie 2017, 22:49)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

                1. in ce provincie esti? din cate stiu, provinciile canadiene au, la fel ca statele americane, o taxa stabilita la nivel de provincie. in Quebec totalul e aproape de 15% - 5% federal + 10% provincia.

                2. ar mai trebui sa stii ca preturile Apple in Europa sunt mai mari din start, pentru ca UE nu le mai da voie sa-si mute profitul in paradisuri fiscale. exemplu: apple vinde direct in UK - 8+ este 799GBP = 1334 CAD sim free. In SUA e 799USD sim free. Tot Romania e de vina?..

                3. pretul tau este cu contract pe 2 ani?.. Orange.ro - 8+ este 499EUR (730 CAD) cu contract pe 2 ani. evident, valoarea abonamentului influenteaza direct valorea reziduala a telefonului.
                • -4 (4 voturi)    
                  Alberta, doar 5% tva (Joi, 28 septembrie 2017, 3:36)

                  Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                  Contract pe doi ani dar platesc eu telefonul, si mi se da 200$ discount pt fidelitate, daca ii amenint ca plec, obtin 300 discount si no gst.
        • -2 (10 voturi)    
          :) (Miercuri, 27 septembrie 2017, 7:52)

          oy [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          Funny. Spune multe despre tine alegerea de a renunta la argumente si a trece la jugniri.
          iPhone X nu este 6200 in Romania. Pentru simplul motiv ca nu poate fi facuta precomanda oficial decat la sf. lui oct cu livrare in noiembrie. Ca unele magazine l-au pus la vanzare cu 6200 lei e alteceva. Si Note 8 era la precomanda, in august, aproape de 6000 lei. Chiar si acum il gasesti la unele magazine cu 5100.
          Acum depinde de inteligenta fiecaruia sa "puna botul". Totusi, ar trebui sa poti face diferenta intre pretul oficial si cat cere un bisnitar.
        • -2 (8 voturi)    
          Bati campii (Miercuri, 27 septembrie 2017, 9:24)

          Popcorn [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          Pret iphone x 64gb
          https://www.quickmobile.ro/telefoane/telefoane-mobile/apple-iphone-x-64gb-lte-4g-argintiu-3gb-177470

          Pret note 8 64gb
          https://www.quickmobile.ro/telefoane/telefoane-mobile/samsung-galaxy-note-8-dual-sim-64gb-lte-4g-negru-6gb-ram-178567

          Si daca ti-e lene sa dai click pe link-uri este: 5300 vs 4550lei
          clar diferenta de 2000 lei
          • +1 (3 voturi)    
            Gresit (Sâmbătă, 30 septembrie 2017, 15:41)

            JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

            Pe Note 8 iti ajung aia 64Gb spatiu de stocare pentru ca ai slot pentru card SD extern. Pe iPhone X nu ai, deci va trebui sa cumperi neaparat varianta 265GB care e 6100 RON. Iar daca chiar iti cumperi varianta de 64GB e un fel de: ai telefon de 100 de euro dar stai pe cartela.
        • -7 (9 voturi)    
          Si (Miercuri, 27 septembrie 2017, 13:06)

          Popcorn [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          mai este o chestie nu inteleg de ce compari note 8 cu iphone X?

          Iphone x este un model aniversar.
          Compara iphone 8+ cu note 8 si o sa vezi ca au cam acelasi pret
          • +7 (9 voturi)    
            Comparatie corecta (Miercuri, 27 septembrie 2017, 14:08)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

            Este normal sa compari varfurile de gama, cele mai performante modele intre ele!
            Iphone X cu Note 8
            Daca vrei Iphone8+ compara-l cu Galaxy 8 plus!
            Acum intelegi?!
          • -5 (7 voturi)    
            Ba e corecta comparatia (Miercuri, 27 septembrie 2017, 21:11)

            JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

            Motivul pentru care IphoneX e mai scumpt e tocmai pentru ca are eranul AMOLED de la Samsung (Ai citit bine: Samsung face ecranele Iphone X - in sfarsit ajunge si Apple in rand cu lumea dupa 10 ani pe modelul aniversar). Insa e un eran de la Samsung mai mic decat cel de pe Note 8. Iphone 8 si 8+ au ecrane LCD ordinare.
        • +1 (1 vot)    
          nici eu nu sunt super adept de Iphone, (Luni, 2 octombrie 2017, 9:57)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

          dar hai sa fim seriosi? cati dintre noi chiar folosesc acest split?
  • -2 (12 voturi)    
    mai... (Marţi, 26 septembrie 2017, 16:01)

    rochiri [utilizator]

    ..explozibil?
    • +5 (11 voturi)    
      Exploziv in capul tau poate... (Marţi, 26 septembrie 2017, 19:36)

      CapraCuTreiIezi [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Cel putin Samsung a avut bunul simt sa retraga acele telefoane de pe piata si sa returneze banii clientilor, nu ca Apple... Apple le-a spus clientilor ca nu tin IPhone ul cum trebuie cand au proiectat antena aia aiurea. In plus au scos pe piata o husa la supra pret evident, ca orice produs Apple, sa corecteze problema telefonului lor. De returnat banii clientilor nici nu s-a pus problema. Daca nu stii despre ce vorbesc, intereseaza-te.
      • 0 (8 voturi)    
        nu chiar (Miercuri, 27 septembrie 2017, 20:02)

        oy [utilizator] i-a raspuns lui CapraCuTreiIezi

        E totusi o diferenta intre a avea probleme de semnal si a nu ti se permite accesul intr-un avion daca detii un anumit telefon. Nu "au avut bunul simt", au incercat aceeasi schema ca si Apple. Adu-ti aminte ca au inlocuit telefoanele cu unele care tot faceau bum. Le-au retras fortat, au facut chiar update pentru a nu mai putea fi folosite.
        Sa nu crezi ca la Apple stau la birou niste dracusori care se gandesc cum sa infiga tarusi in clienti, iar la Samsung niste ingerasi care sunt gata sa ofere telefoanele lor pe gratis, doar pentru a-si multumi clientii. Si unii si altii nu vor decat bani de la mine sau de la tine. Depinde de nevoile fiecaruia daca prefera un brand sau altul.
      • -3 (5 voturi)    
        Aia cu antena a fost fake news (Joi, 28 septembrie 2017, 3:58)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui CapraCuTreiIezi

        Chiar ai crezut gugumania??? Insa bubuiala Samsugului a vazut-o toata lumea.
  • +6 (6 voturi)    
    citez: (Marţi, 26 septembrie 2017, 16:30)

    persuasiv [utilizator]

    ''...telefonul sa se activeze singur de nenumarate ori in buzunar in timpul perioadei de test, uneori raspunzand la emailuri sau efectuand telefoane de unul singur.''.... Ergonomia e mai degraba slaba. Pozitionarea cititorului de amprente langa camera foto face aproape imposibila activarea sa cand tii telefonul normal in mana... Autonomia bateriei nu e cea mai buna."
    Insa,toate aceste...mici neajunsuri,sunt eclipsate de Bixby.
  • -2 (8 voturi)    
    Cum naiba sa se activeze singur in buzunar...? (Marţi, 26 septembrie 2017, 18:52)

    Cicimau [utilizator]

    Eu nu pricep cum naiba sa se activeaza telefonul singur in buzunar si sa citeasca mailuri sau sa efectueaze apeluri. Cum naiba face singur asta? Al meu, s7 edge, trebuie deblocat inainte, adica imi cere amprenta sau modelul. Mie niciodata nu mi s-a intamplat sa mi se activeze singur, Este imposibil. Eu cel putin nu am reusit in nici un fel sa il activez fara amprenta sau model. Review ul asta pare asaaaa... un fel de hai sa zicem si de rau ceva ca sa nu bata la ochi. Eu il folosesc mult timp in buzunar (DEJA deblocat pentru youtube) si tot nu mi-a citit/trimis mailuri sau sa efectueze apeluri. D'apoi sa mai fie si blocat si sa deblocheze singur. E adevarat ca il tin cu ecranul spre exterior nu spre picior sa nu imi activeze apropierea de pielea piciorului diverse functii (fiind deja deblocat pentru youtube) de pe ecran. Doooooah, este normal sa il tii asa, fiind un touchscreen capacitiv, este la mintea cocosului. Inteligenti testeri avem aici. Review ul asta al vostru il crede surdu cand il aude....
    • -1 (7 voturi)    
      Intreaba-l (Miercuri, 27 septembrie 2017, 9:16)

      Popcorn [utilizator] i-a raspuns lui Cicimau

      pe autorul articolului, este o citare din el:

      "Ce NU prea ne-a placut:
      - Autonomia bateriei nu e cea mai buna. In zilele noastre de test bateria ne tinea in general o zi in conditii de utilizare moderata. Mai mult, incarcarea rapida nu e chiar la fel de rapida ca pe alte varfuri de gama de anul acesta.

      - Ergonomia e mai degraba slaba. Pozitionarea cititorului de amprente langa camera foto face aproape imposibila activarea sa cand tii telefonul normal in mana...

      - O sensibilitate sporita la senzori sau la touchscreen a facut ca telefonul sa se activeze singur de nenumarate ori in buzunar in timpul perioadei de test, uneori raspunzand la emailuri sau efectuand telefoane de unul singur."
      • -1 (3 voturi)    
        "efectuand telefoane de unul singur." (Miercuri, 27 septembrie 2017, 14:55)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

        ROFL!
  • -3 (9 voturi)    
    Hilar sa ii vezi pe unii cum compara imediat cu (Miercuri, 27 septembrie 2017, 16:35)

    Wanheda [utilizator]

    Apple. Frustrare? Nici nu au vazut un Iphone yet dar se lupta mai frate pe numere de te doare capul. Keep in mind, iOs si apps on Apple are the most user friendly. Gimmickuri gen screen split is kkmk, exista smart tv daca vrei youtube la standarde ultra. Sincer, acasa te uiti la video content pe ultra HD, 4k, 5K whatever, TV. Sunetul il scoti printr-un sistem audio Bose/Harman Kardon, eventual blutooth....Photo profesionale le faci cu o camera photo profesionala sau semi, gen Canon 1DX.
    Smartphone-urile au doua destinatii esentiale, prima e pt cocalari, care o sa te ia cu chesti gen 6gb ram pt samsug contra 3gb pt apple, why do the samsug nedd 6g of ram anyway??? A doua destinatie e pt cei business oriented. Dar inainte de toate nu uitati, marketing-ul dicteaza totul si desi se spune ca Apple are un marketing agresiv....uitati-va la tv, cate reclame sunt la Apple si cate la restul???
    • +4 (4 voturi)    
      Ha ha (Sâmbătă, 30 septembrie 2017, 15:54)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Ce hazliu sa tot vad Apple fanboys cum confunda user-friendly cu idiot-proof. Apple e o firma de nisa: iOS mai are 12% din piata globala (majoritatea in USA). Device-urile Android se lupta intre ele pe 88% din piata globala.
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 septembrie 2017, 21:31)

    cartograful [utilizator]

    Faptul ca telefonul se activeaza singur si "raspunde" la mailuri sau apeluri e din punctul meu de vedere un defect descalificant nu e "nu prea mi-a placut".
    In urma unui mail la care "raspunzi" fara continut sau il treci cu vederea pt ca nu apare "unread" poti sa pierzi un contract, detalii tehnice importante, samd. Si cand te suna cineva si aude in ureche fashaieli sau cine stie ce discutii care nu-l privesc...ce sa mai spun?
    E fain sa te sune partener sau chiar concurent si sa fii in sedinta la serviciu, telefonul sa raspunda si sa explici infocat ce-ai de gand pe trimestrul urmator sau datele financiare pe anul trecut.
    Sau sa te sune X si rabla sa se deschida fix cand vbesti despre el cu Y. Va spune unul care-a patit-o. Noroc ca nu spusesem chestii prea naspa. Mi-a cam crapat obrazul cand mi-a spus ala "bai, vezi ca ti se deschide telefonul singur, vbeai de mine, samd"
    Am renuntat la alte telefoane pt. chestii mult mai putin importante. Daca e adevarat ce scrie autorul articolului nu e un telefon destinat profesionistilor.
  • -1 (3 voturi)    
    1000 euro = puțintel aberant (Joi, 28 septembrie 2017, 0:42)

    unTaran [utilizator]

    Nu poate exista justificare care sa explice acest preț. Bani aruncați în vînt
    • +3 (5 voturi)    
      1000 fara taxe... (Vineri, 29 septembrie 2017, 9:00)

      Raiden [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Deci cu taxe iese cam 1200 adica aprox 5400. Asta daca nu mai adauga fiecare magazin un adaos al lui, sa nu le aduca pe de-a moaca. Si uite asa trec de 5500 real (5300 sau 5400 fiind doar preturile teoretice pentru care probabil nu vor avea stocuri). Un Note 8 e 4300 deci peste 1000 ron diferenta si primesti IN PLUS: S-pen, ecran mai mare si mai performant (Samsung nu va da niciodata ecranele de pe flagship uri concurentei), slot de card, multitasking si splitscreen reale (deh are mult mai mult ram decat un IPhone si suporta multitasking), sa nu mai zic de mufa casti, scanarea retinei si incarcator Wireless inclus in prêt (nu vandut separat ca la IPhone X) etc etc. WTFFFF???? Mie mi se pare ca nu mai e nimic de discutat.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri