Licitatie la New York: case de 550.000 de dolari, scoase la vanzare pentru 69.000 de dolari

de Adrian Novac     HotNews.ro
Duminică, 8 martie 2009, 15:03 Economie | Imobiliar

O importanta licitatie imobiliara se va desfasura duminica la New York, in cadrul careia bancile vor oferi la vanzare case cu reduceri de pana la 60%, informeaza New York Post. In cadrul licitatiei se vor oferi la vanzare peste 375 de locuinte ale caror proprietari nu si-au mai putut achita ratele, iar in unele cazuri pretul de pornire este de 500 de dolari.

Casele oferite spre vanzare sunt situate in orasul New York, in suburbiile metropolei, New Jersey si Pennsylvania.

Multe dintre proprietatile scoase la vanzare au fost evaluate inainte de criza la 700.000 de dolari. In prezent insa, valoarea lor a scazut cu 30%-60%, potrivit casei de licitatii Real Estate Disposition Corp (REDC), organizatorul evenimentului.

Publicatia citeaza cazul unei case din cartierul Queens, care a fost cumparata de proprietari cu 550.000 de dolari iar pretul de pornire este de 69.000 de dolari. Alte case ce valorau 300.000 de dolari vor fi vandute cu 100.000 de dolari, sustin reprezentantii REDC, care au adaugat insa ca unele locuinte vor avea nevoie de reparatii importante (asa cum este cazul unei locuinte cu patru dormitoare din New Jersey, care a fost evaluata la 610.000 de dolari si se va vinde acum plecand de la 169.000 de dolari).

Peste 4.000 de persoane sunt asteptate sa ia parte la licitatia care se va desfasura la Javits Center si considerata cea mai mare licitatie cu case confiscate din New York. Intrarea este libera, insa cumparatorii trebuie sa aiba asupra loc un cec in valoare de 5.000 de dolari si un act de identitate. Pentru vanzarea unor case se vor accepta doar banii lichizi.

Licitatia a fost criticata de unii politicieni, organizatii non-guvernamentale si proprietari deoarece multe dintre bancile care au confiscat casele au fost beneficiare ale planurilor de salvare ale autoritatilor federale (Wells Fargo, Citibank, JPMorgan Chase si Bank of America).

"In aceste vremuri economice dificile, trebuie sa pastram visul american, nu sa-l scoatem la licitatie", a declarat democrata Carolyn Maloney, membra a Camerei Reprezentantilor.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

6074 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Real (Duminică, 8 martie 2009, 16:05)

    Estatu [anonim]

    Pe cand si la noi scaderile adevarate ? Astea de pana acu sant apa de ploaie ...
    • +1 (5 voturi)    
      niciodata in halul asta (Duminică, 8 martie 2009, 17:13)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Estatu

      Stai linistit ca nu ai sa vezi asa ceva la noi. Economia noastra e in crestere...salariile vor creste...totul va urca...pt ca fara sa vrem ne vom alinia pana la urma cu celelalte tari, nu doar cu preturile (unde deja suntem aliniati) ci si cu veniturile. Probabil va dura mult...insa intr-o economie in crestere, preturile nu scad in felul asta...chiar si pe timp de criza. Noi suntem prea jos din orice capitol ca sa mai scadem...vei vedea ca am dreptate. Tara asta se va dezvolta chiar si cu niste conducatori incompetenti... Vei vedea ca preturile la toate imobilele in vreo 4-5 ani ( daca nu si mai devreme, avand in vedere interesele imense de pe aceasta piata) vor reveni unde au fost in 2007-2008.
      • +3 (3 voturi)    
        Oarecum ai dreptate (Duminică, 8 martie 2009, 18:19)

        Mitzy [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Sunt de acord cu cresterea, pt ca totul e subdezvoltat la noi...si daca nu ne dezvoltam noi, vor veni strainii sa se dezvolte la noi...deci de bine ..de rau..tot vom urca. Insa cred ca preturile vor mai scadea putin avand in vedere faptul ca pana ce conditiile de creditare vor ajunge cel putin la nivelul de acum un an, doi, va mai trece ceva timp...timp in care preturile n-au unde sa se duca decat in jos... Sigur ca vor urca din nou..avand in vedere si cresterea veniturilor care va urma in urmatorii ani, insa as zice ca poate in 7-8 ani preturile vor ajunge la nivelul din 2007-jum 2008. Adica timpul necesar ca cererea sa se egaleze cu oferta zic ca ar dura 4-5 ani, iar in urmatorii 2-3 ani vor incepe sa urce preturile avand in vedere ca in orasele mari...tot timpu va fi cerere.
        • -1 (1 vot)    
          Mai ageamiilor (Duminică, 8 martie 2009, 23:16)

          me [anonim] i-a raspuns lui Mitzy

          v-ati apucat sa cumparati case supra-evaluate si acum va amagiti ca preturile vor creste.Hai sa va dau o veste proasta: nu numai ca n-o sa va mai recuperati investitia dar sa fiti multumiti daca veti vedea macar jumate din bani inapoi.....
          • 0 (0 voturi)    
            Haha (Luni, 9 martie 2009, 0:16)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui me

            Eu inteleg ca esti sarac si vrei si tu un apartament mizer la un pret de nimic...insa degeaba te tipi la mine. Nu mi-am luat nici o casa supra-evaluata si nici nu intentionez...am casa mea de multa vreme si stau bine in ea. Eu doar mi-am expus punctul de vedere. Cat despre tine..iti inteleg frustrarea...ai vrea si tu sa o duci mai bine..sa ai mai mult spatiu..poate sa stai mai central...pune mana si munceste..si nu mai astepta atata scaderea preturilor...ca nu se vor mai duce mult in jos...saracule.
  • +9 (9 voturi)    
    Ala e pretu de pornire nu pretu de vanzare (Duminică, 8 martie 2009, 16:06)

    Alex S [utilizator]

    Nu sunt scoase la vanzare pt 69 de mii de dolari, ci licitatia incepe de la 69 de mii de dolari. Stai linistit ca nu se vinde pe 69 de mii.
  • +2 (2 voturi)    
    pret (Duminică, 8 martie 2009, 16:43)

    ddr [utilizator]

    Nu mi se pare nimic grav.Pana la urma pretul unui bun e dat de cerere si oferta.
  • -1 (3 voturi)    
    inceputul sfarsitului... (Duminică, 8 martie 2009, 17:08)

    luputehno [utilizator]

    o sa treaca si ideea ca lasa o sa platesc eu cum pot ratele si o sa ramana la copii....banca nu crede in lacrimi...si nu e institutie de caritate...din pacate la sfarsitul crizei sistemul bancar va fi privit ca o inchizitie a societatii....care pana la urma va sanctiona orice greseala...eu ii condamn si pe cei care i au sfatuit pe oameni sa se inrobesca pe viata la rate...e revoltator...multi vor plati ...din greu greselile din ultimii ani...iar eu ii astept pe....toti rechinii imobiliari sa si primesca portia....ca si o vor primi....si o merita.
  • 0 (4 voturi)    
    case americane (Duminică, 8 martie 2009, 17:39)

    mistar [anonim]

    d.p.v calitativ nu dau o casa romaneasca de 150 000 pe una americana de 500 000...poate doar daca ar fi pe plaja :).
  • 0 (0 voturi)    
    baniiiiiiiiiiiiii (Duminică, 8 martie 2009, 18:55)

    eu [anonim]

    ahh de ce nu am eu bani acuma :( ...nu e corect :( :D...
  • +1 (1 vot)    
    Titlul e gresit (Duminică, 8 martie 2009, 23:06)

    Ionut [anonim]

    Dude, titlul tau este incorect. Da-mi voie sa-ti explic: daca o casa are drept pret de pornire pentru o licitatie 69.000 de dolari asta nu inseamna ca este scoasa la vanzare cu pretul ala, ci ca de acolo incepe respectiva licitatie.Daca pretul nu ajunge la o valoare care sa-i convina proprietarului el are optiunea de a nu vinde proprietatea. Pretul de pornire este o metoda de marketing. Inteleg ca suna bine titlul cum l-ai dat tu dar nu e preferabil sa fie corect?
    P.S. Acum am vazut comentariul lui Alex S. Sper ca mesajul sa para ca intareste o idee nu ca este redundant. :)
  • +2 (2 voturi)    
    Casele americane sunt de carton (Duminică, 8 martie 2009, 23:34)

    bb [anonim]

    Sunt de vreun an prin US.
    In zona asta NY+NJ+CT pe unde stau eu toate casele sunt din carton adica perete de plastic sau lemn (cele vechi)pe dinafara un strat de izolatie si pereti falsi pe interior. la o estimare ochiometrica pot spune ca de obicei obiectele din interiorul casei + amenajarie interioare (gresie faianta etc)costa mai mult decit casa in sine (la rosu). Ce mai costa multe este terenul. Deci parearea me este ca acele case chiar nu valoreaza prea mult si ca valoarea lor a crescut fara sa existe vreo acoperire. probabil ca nici nu sunt in niste zone prea misto.
    Unde stau eu in mod surpinzator casele nu scad de fapt cu cit de apropii mai mult de Manhattan pretul caselor nu este afectat de criza. ... inca.
    • 0 (0 voturi)    
      Normal (Luni, 9 martie 2009, 0:19)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui bb

      Asa e peste tot....Proprietatile situate in super zone nu scad ca pret...nu vor scadea niciodata...doar saraciile astea de pe la periferii.
  • 0 (0 voturi)    
    mai tineti minte... (Luni, 9 martie 2009, 4:14)

    aurel poncea [anonim]

    Mai tineti minte cand au inceput preturile sa creasca, niste mostre de preturi din Bucuresti ap. 2 camere din 1997 (ce-i drept in mijlocul altei crize economice neaose): Berceni 15 mii, Dr.Taberei 20 mii, Politehnica 35 mii, Muncii,Decebal,M.Bravu, Mall Viatan 55 mii, Unirii,Dorobanti,ultracentral 80-90 mii ? Raportul: 6 la 1. Apoi au devenit in 2007-2008: Berceni 110 mii, Dr.Taberei 115 mii, Politehnica, Muncii 135 mii, Decebal,Mall,etc-central 145mii iar ultracentral 170 mii. In loc sa se pastreze raportul s-a pastrat diferenta de pret, cu alte cuvinte in 2007-2008 tot rumanu' isi putea vinde apartamentul de la periferie, isi vindea si casa bunicii de la tzara, masina veche si mai facea un credit cu buletinul si se putea muta ultracentral. Ceva nu e in regula aici, si totusi nu s-antamplat asta....
    • 0 (0 voturi)    
      dada (Miercuri, 15 aprilie 2009, 10:54)

      wolf72 [anonim] i-a raspuns lui aurel poncea

      Aurele, nu ti-a explicat al de sus ca preturile sunt jos si ele vor creste la stele ca suntem emergenti. Ce naiba! E foarte simplu.Casa o sa fie 2 mil de euro, salariul 2000 euro.S-au poate ne explica cetateanu' bgd cum salariul o sa creasca mai repede decit valoarea activului. Treziti-va la realitate!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă