Consiliul General al Municipiului Bucuresti face investitii de 13 milioane de euro a facilita constructia unui mall in zona Chitila

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Luni, 10 mai 2010, 21:33 Economie | Imobiliar

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a adoptat luni, 10 mai, un proiect de hotarare prin care aloca aproximativ13 milioane de euro din bugetul orasului pentru construirea a doua pasaje rurtiere subterane si modernizarea retelei de infrastructura in zona 16 Februarie – Godeanu, in folosul centrului comercial Colosseum.

Conform proiectului, se vor construi 1.319 metri de drum nou pe Soseaua Chitila, se va moderniza soseaua si se vor construi doua pasaje pe strada Godeanu.

“Avand in vedere ca la Nord de Coloseum Center urmeaza a se realiza o importanta zona rezidentiala ce se intinde pana la Lacul Straulesti si Soseaua de Centura, pentru completarea moderinizarii infrastructurii urbane din zona Chitila, Municipiul Bucuresti are in vedere sa asigure din surse proprii modernizarea segmentului din Soseaua Chitila, cuprins intre strada Laminorului si Soseaua de Centura si lucrarile de amenajare a intersectiei Soseaua Chitila cu strada Godeanu si a intersectiei soselei Chitila cu Strada Aeroportului”, scrie in proiectul de hotarare.

Prin aceasta investitie se va crea un acces dinspre Soseaua Chitiliei catre viitorul centru comercial Colosseum, care fi construit in zona. Dezvoltatorii proiectului Colosseum, firma Nova Imobiliare, detinuta de un ofshore din Cipru, vor pune la dispozitia primariei un teren pe care va fi prelungita linia se tramvai de pe strada 16 Februarie spre zona de nord a complexului.

Lucrarile ar urma sa dureze 12 luni. In plus, Municipalitatea se angajeaza sa asigure, pentru firma care construieste complexul Colosseum, Nova Imobiliare, dreptul de conectare si utilizare a sistemului public de canalizare ce traverseaza terenuri ale domeniului public, iar asta fara taxe si costuri afara de cele legale.

Conform unui alt proiect de hotarare aflat pe ordinea de zi, municipalitatea ar trebuit sa beneficieze de “ edificarea unei gradinite pentru copii si a unui asezamant pentru asistenta si ingrijirea persoanelor varstnice” de catre societatea Nova Imobiliare. Consilierii insa au respins acest proiect, investitorii de la mall primind gratis modernizarea infrastructurii.

Anul trecut, in toamna, investitorii anuntau ca proiectul Colosseum reprezinta o investitie de circa 350 milioane de euro si va fi construit in doua faze. Prima faza presupune construirea unui parc comercial cu suprafata de 58.000 de metri patrati, iar apoi va fi dezvoltat un mall de 140.000 de metri patrati, cu peste 480 de magazine si 8.500 locuri de parcare.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

4933 vizualizari

  • +9 (17 voturi)    
    NIMIC ANORMAL (Luni, 10 mai 2010, 21:44)

    doru [anonim]

    Asa se procedeaza in toata lumea, e normal ca primaria sa faciliteze investitiile sa treaga utilitatile si sa dezvolte infrastructura . NIMIC ANORMAL
    • +7 (7 voturi)    
      Ceva tot ti-a scapat (Luni, 10 mai 2010, 21:14)

      Frobenius [anonim] i-a raspuns lui doru

      ... "dreptul de conectare si utilizare a sistemului public de canalizare ... fara taxe si costuri afara de cele legale"
      Care sint taxele si costurile "afara de cele legale"?
      • -1 (1 vot)    
        tocmai din cauza "taxelor", (Marţi, 11 mai 2010, 7:10)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Frobenius

        probabil deja achitate, "investitorii de la mall primind gratis modernizarea infrastructurii".
    • 0 (10 voturi)    
      ANORMAL (Luni, 10 mai 2010, 21:35)

      doctorul [anonim] i-a raspuns lui doru

      este cel ce crede ca nu-i nimic anormal in povestea asta. Oare cum primesc aceasta veste cetatenii Bucurestiului, platitori de taxe de generatii, care inca nu au strada pavata si canalizare. Din pacate NORMALUL pe meleagurile mioritice este de-a indoaselea. In acest NORMAL se va inscrie si lipsa de reactie a Curtii de Conturi. Unde este utilitatea publica a acestei investitii???
      • 0 (0 voturi)    
        Anormal (Marţi, 11 mai 2010, 11:16)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui doctorul

        E cum gandesti tu. Cu o astfel de gandire n-ar trebui sa mai facem nimic.
        Primaria cu asta se ocupa, cu dezvoltarea orasului, prin construirea de drumuri, prelungirea utilitatilor etc. Cu o infrastructura buna zona se dezvolta si se platesc impozite.

        Un Mall plateste impozit pe chirii, impozit pe proprietate, angajeaza niste oameni care la randul lor platesc taxe si impozite la stat etc.
        Priviti in perspectiva. De aia stam si nu progresam ca toti se uita doar la ziua de maine.
    • +7 (15 voturi)    
      dar cate taxe va plati mall-ul intereseaza? (Luni, 10 mai 2010, 21:55)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui doru

      primaria va pune jos 13 milEuro si va castiga in 20 de ani de 3 ori mai mult din taxe !unde e afacerea *cadou*?
      • +1 (5 voturi)    
        cam cum? (Luni, 10 mai 2010, 22:06)

        Tedu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Pai daca ii depun la banca intr-un depozit in 20 de ani castiga mai mult de 3 ori. Dobanda este acum de 7% (pentru sume mari), iar in 20 de ani se fac 13 milEuro * 3,87. Pune mana si calculeaza daca nu crezi.
        TVA? Si cam cum vin mai multe incasari la buget, ca banii de cheltuit ai bucurestenilor sunt tot aia, deci TVA se va colecta tot atat in Bucuresti. Impozite pe prorietate? vorbim de zona periferica, impozitul e mic. Altceva? nimic.
        Vin sa construiasca mall si zona rezidentiala. Avem deja prea multe mall-uri in Bucuresti, iar de zone rezidentiale unde nu se muta nimeni nu mai vorbim.
        Cu 13 mil de euro mai bine construiau mai repede metroul din Ghencea la Universitate si de la Universitate in Colentina, ca e mai mare nevoie de el, decat de inca un mall si un cartier rezidential.
        • +1 (1 vot)    
          calcule (Marţi, 11 mai 2010, 9:22)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Tedu

          7% * 13 milioane inseamna aproximativ 0.9 milioane anual.
          impozitul pe proprietate la 200.000 de mp de constructie detinuti de o pers juridica este de aproximativ 6.000.000 - calculat la 1,5% impozitul si 2000 de euro/mp construit de mall.
          primaria castiga aproximativ 5 milioane de euro. anual.
          metroul de la ghencea la universitate are nevoie de peste 500 milioane de euro (nu sunt convins). ar fi terminat metroul cu o luna mai devreme. buna treaba.
          • 0 (0 voturi)    
            7% (Marţi, 11 mai 2010, 11:20)

            Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Dobanda 7% la EUR? Unde prietene?
            La venituri anuale de 10 mil de eur se platesc cam 1.2 milioane impozit pe chirii * 20 ani = 24 milioane de Eur
            La asta se adauga impozitul pe proprietate + creearea de locuri de munca. In zona, fiind utilitati se va construi si rezidential, adica alti bani veniti de la autorizatiile de constructie + impozit pe proprietate.
            Arata a investitie buna din punctul meu de vedere.
      • +1 (1 vot)    
        "pasaje" (Luni, 10 mai 2010, 22:33)

        gospo [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        De acord cu tine, mai ales ca tocmai s-a finalizat pasajul de la Domnesti si cel de la Razoare si cel de la...nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Mall nu va plati (Marţi, 11 mai 2010, 9:25)

        Dr.O prea mult [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Mallurile nu platesc taxe .Mallurile sant jmekere.Au advokati jmekeri,consultanti jmekeri fosti politicieni,au in consiliul de conducere o fica de primar,onevasta de consilier.Mallul este in extravilan.teren arabil.Nu apartine de Bucuresti. Malurile din Bucuresti platesc taxe ca oricare alt bucurestean ,la suprafata .care e bucuria?
        Bucuria este a detinatorilor de terenuri in zona care au nevoie de manevra asta sa creasca valoarea terenului.Nimic nu este intamplator.O alta manevra sub masca faceri de bine .
        • -1 (1 vot)    
          Chirie (Marţi, 11 mai 2010, 11:13)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Dr.O prea mult

          Dar impozit pe chirie o-r plati mallurile astea sau inchiriaza la negru dupa mintea ta?
          Cum sa progresam cu asemenea specimene?
          • +1 (1 vot)    
            Nu platesc impozit pe chirie (Marţi, 11 mai 2010, 12:41)

            Dr.O prea mult [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Specimene Alexandru c . Nu exista impozit pe chirie . Nu cunosti . Exista impozit pe profit .Daca ai profit .Daca nu ai nu platesti. La asta se pricep ei cel mai bine .Sa nu aibe profit .Pentru ca profitul este diferenta dintre cheltuieli si venituri.Ei intodeuna au cheltuieli mari prin firme offshore si nu e profit .Ce sa faci ?
            Asa ca sa nu crez ca moare mallul de grija bucuresteanului .Nu vrea decat sa il jupoaie.In numele economiei de piata desigur.
    • +1 (1 vot)    
      DE CAND.... (Luni, 10 mai 2010, 22:13)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui doru

      Chitila e in Bucuresti, desteptule! Tu stii unde se va face acest simulacru de Shopping Mall?
      Tara celor mai destepti prosti!!!
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Marţi, 11 mai 2010, 9:30)

      moka [anonim] i-a raspuns lui doru

      tot felul de stresati pun problema aiurea.
      asa trebuie procedat. statul trebuie sa investeasca ca sa incaseze (impozite pe proprietate si altele). Pai numai la noi s-a construit alandala fara o viziune. Au aparut vile si blocuri la mama naibii in camp fara nicio utilitate. si tot vrem sa luam exemplu de la altii unde intai se traseaza starzile, canalizarea (utilitatile) se hotaraste ce fel de zona va fi acolo si dupa aceea se construieste. Nu pui boii inaintea carutei. Cum credeti ca s-a construit cartierul Eixample din Barcelona? Credeti ca nu primaria a construit utilitatile si infrastructura? Va inselati.
      • 0 (0 voturi)    
        Impozit pe propietatae se duce la primarie (Marţi, 11 mai 2010, 12:46)

        Ciobanul Bucur [anonim] i-a raspuns lui moka

        nu la stat .Si primaria cumpara ceasuri de aur si planteaza flori de toti bani. ca sa iasa de o maslina ceva.Primaria nu construieste cu banii lu mama ei . primaria construieste cu bani colectati de la cetateni.pe mine nu ma intereseaza sa platesc din banii mei utilitatile pentru terenurile lui gigi becali ca sa le vand el ca e jmeker. Pe mine ma intereseaza ca de banii mei sa primesc serviciile de care am nevoie.Atat.daca au fantezii pe bani mei primarul si consilierii nu e bine .asta e hotia de care vorbim zilelea astea ,si coruptia.Tocmai avem un exemple de coruptie facuta public pe fata .
  • +1 (1 vot)    
    oamenii astia nu au auzit de buget de austeritate (Luni, 10 mai 2010, 22:22)

    CentralScrutinizer [utilizator]

    Oamenii astia nu au auzit de buget de austeritate ?

    Locuri de munca... mda... infrastructura... dar totusi ceva ma palpabil... o sa fie foame, frig... boli si altele. Nu ma vorbim de efectele pe termen lung. Deja pentru anume generatie, asta e a treia criza din viata. E usor cam mult... Mult prea mult.

    Deocamdata nu pot sa nu observ ca ratiunea de a fi a Statului roman a disparut. Lasa in plata Domnului scoli, spitale... le transfora in altceva... se restrange...

    Probabil ca acest stat aspira la a deveni un SRL care sa traiasca din chirie. Vor taxe dar nu isi asuma nici o obligatie. Se restrange cand e vorba de ceva concret de facut.

    Iar cetatenii accepta pentru ca nu prea mai sunt cetateni. Ca sa fi cetatean trebuie sa fi liber. Nu poti si sclav, serb, sau altcea. Si romanii nu sunt liberi. Nici financiar nici altcum. O caruta de legi pe spatele lor, legi proaste facute de oameni prosti.

    Si atunci daca nu mai sunt oameni liberi care sa se asocieze pentru scopuri comune sociale, si nici stat care sa se ingrijeasca de binele comun... la ce bun. Da, la ce bun. te sacrifici cand crezi in ceva. Dar cine crede in ceva aici. Gogoritzele nationale s'au evaporat... iar puterea promoveaza exclusiv interesele celor ajunsi in cercurile selecte de la Golden Schlitz.

    Binele national e bugetul care poate fi impartit firmelor prietene care sa faca proiecte mamut. Mall! Ha! E hilar. Thichie de margaritar ne trebuie.

    Oamenii simpli... se uita ca vitzeii la poarta noua... ca la Mall-ul nou mai precis.

    asa ca... nu as fi foarte entuziasmat de realizarile economiei romanesti multilateral dezvoltate.
  • +2 (2 voturi)    
    excelent (Luni, 10 mai 2010, 22:25)

    io [anonim]

    Super treaba! Pe scurt -asa se face; autoritatile locale castiga ( si castiga mult), firma castiga si ea.
  • +2 (2 voturi)    
    mall-uri la periferie (Luni, 10 mai 2010, 22:33)

    alex [anonim]

    Bine ca fac mall-uri la periferie... eu unul m-am saturat de blocajele din jurul celor construite in buricul Bucurestiului, fara parcari si cai de acces corespunzatoare.
  • -1 (3 voturi)    
    Catiusa (Luni, 10 mai 2010, 22:45)

    neagoe [utilizator]

    Draga Catiusa,

    Ori Hotnews cade in pacatul intregii mass medii romanesti, adica acela de a critica pentru ca asta creste rating-ul ori Hotnews a inceput sa recruteze de la concurenta si vom avea acelasi bors informativ. (vezi cazul Realitatea.)

    Pai in acest caz cineva din PMB a reusit in sfarsit sa gandeasca un dram in viitor (sau mai bine zis s-a inspirat din mecanismele primariilor mici si mari din lumea civilizata) si iaca punem Katiusele pe el pentru ca ne pricepem si nu prea.

    Catiusa, draga, o solutie simpla si distractiva de a invata cum functioneaza eficient si constructiv o primarie ar fi sa pui mana pe jocul SimCity (care nu intamplator se foloseste ca baza de studiu in scolile din SUA si Europa). Si... fara cheat-uri! :-)

    Nota: Jos palaria daca Hotnews publica acest comentariu! Sic!
  • +2 (4 voturi)    
    Chiar scriu numai ce au interes (Luni, 10 mai 2010, 22:50)

    Popescu [anonim]

    Ne bucuram sa constatam ca primaria are bani pentru asa ceva. Oare cartiere ca cel inceput de ANL institutie a statului roman in 2003, care are terenurile in proprietatea primariei (nemai fiind necesara nici o asa zisa "donatie") de ce nu a putut primi acesti bani? Am inteles; ar fi intrat niste sume foarte mari doar din impozite, ca asocitia nu este inmatriculata in Cipru.
    Traiasca si infloreasca scumpa noastra patrie Republica Furacioasa Romanie!
    Multumim d-lui Primar General Hoprescu!
    • +1 (1 vot)    
      este consiliul nu oprescu (Luni, 10 mai 2010, 23:43)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui Popescu

      sa nu facem confuzie
      • 0 (0 voturi)    
        anl e pentru pile (Marţi, 11 mai 2010, 9:17)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Creator

        nu am decat 3 cunostinte cu case la anl. toate 3 cu pile. asa discutia cu anl chiar nu are rost. impozitele pe cladiri la pers fizice sunt f mici. 200 lei per apartament. la 200.000 de mp construit impozitul anual este de 6 milioane de euro ! anual ! cine castiga? primaria care da 13 milioane la inceput si in maxim 3 ani merge pe profit. ca impozitul pe cladiri merge la bugetul local
  • +2 (2 voturi)    
    -- (Luni, 10 mai 2010, 22:57)

    Constantin [anonim]

    Si acest ziarist, ca multi alti romani, stie doar sa comenteze, daca se face... de ce se face, daca nu se face, de ce nu se face...

    Pana una alta de vreo doua saptamani vad o gramada de bulevarde si stradute proaspat asfaltate. Dureaza fix doua zile, nu ma impiedic de utilaje, mormane de moloz si altele, asa cum era pe vremea lui Videanu.

    Domnule ziarist, despre asta de ce nu scrieti? Sau voi vedeti doar cand e rau?
    • +1 (1 vot)    
      eu unul, (Marţi, 11 mai 2010, 7:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      vad in fiecare zi cum se toaca in vederea reasfaltarii, portiuni bune de circulat, iar acolo unde ar trebui sa se repare, ioc.
      se reasfalteaza cam aceleasi portiuni de sosele, de ani de zile si asta, indiferent de cine conduce primaria generala. ciubucul sa intre, in rest, dam cu declaratii populiste cat cuprinde.
  • 0 (0 voturi)    
    nici guvernul nu e trist (Luni, 10 mai 2010, 23:02)

    tonino [anonim]

    cautati pe www.e-licitatie.ro la Anunt de participare numarul 99564/06.05.2010 cu ce se ocupa guvernul. Si e dispus sa plateasca peste 300.000 lei pe niste hartii. Au o strategie pe foarte lunga durata guvernantii.....
  • +2 (2 voturi)    
    locuri de munca in infrastructura (Luni, 10 mai 2010, 23:07)

    liv [anonim]

    S-a gandit cineva, ca din deseurile provenite din constructii, demolari, etc, se pot face lucrari de terasament in toata tara?
    Mii de saci de rafie, cu aceste deseuri, zac, pe la periferiile oraselor, pe luncile raurilor, oriunde, pe terenuri virane si margini de drumuri nationale.
    tara asta sufera de organizare si spirit intreprinzator sau de lentoare balcanica?
    • +1 (1 vot)    
      mda (Marţi, 11 mai 2010, 0:39)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui liv

      În Ungaria betonul clădirilor demolate este mărunţit şi încorporat în drumuri şi autostrăzi, iar fierul beton astfel recuperat trimis la retopit. Noi însă ne permitem risipa cu orice ocazie, apoi ne plângem că n-avem infrastructură nici cât ungurii, să nu mai vorbim de austrieci...
  • 0 (0 voturi)    
    Doar o întrebare..? (Luni, 10 mai 2010, 23:57)

    sergyoo [anonim]

    Aceste investitii cum sunt facute...pe persoana fizica sau...da ma rog oricum romanilor le plac mallurile asa ca merge!...............
  • +1 (1 vot)    
    Interesant (Marţi, 11 mai 2010, 0:38)

    Andrew [anonim]

    De pe site-ul dezvoltatorului:

    The investor of The Colosseum will spend an additional amount of 30 million Euro to improve the surrounding roads and public transport. Upon completion of the Colosseum the upgraded infrastructure will be donated to the community so that all inhabitants will benefit from this development. A modern traffic solution will offer a cosy access to the shopping center. Additionally a bus station and a tram station will be located within the center.

    Dar e mai bine cand investeste Primaria, nu-i asa? Sunt de acord ca autoritatile locale sa contribuie la dezvoltarea orasului, dar nu cu orice conditie!
    • 0 (0 voturi)    
      stai linistit.. (Marţi, 11 mai 2010, 10:41)

      alexalex1002 [anonim] i-a raspuns lui Andrew

      primaria modernizeaza drumul, astia pun la bataie un teren pe care sa prelungeasca o linie de tramvai (poate tot ei or s-o faca), etc..
      zona respectiva este MOARTA, iar afluxul de oameni este binevenit.
  • 0 (0 voturi)    
    de ce ? (Marţi, 11 mai 2010, 6:02)

    cristus [anonim]

    Sunt total de acord cu dezvoltarea unor astfel de proiecte si cu modernizarea unei Capitale ce se vrea europeana. Dar, avand in vedere ca proiectul este exclusiv privat, nu vad rostul investitiilor facute de Primarie.
    Adica se preconizeaza reducerea subventiilor pt caldura, dar se investesc bani pentru facilitarea construirii unui mall.
    Probabil ca sunt interese, s-au luat iar spagi la greu, dar chiar nu mai intereseaza pe nimeni dintre potentatii actuali decat propria imbogatire ? De ce votantii sunt mereu pe locul doi ?
    Inteleg ca trebuie sa se fure, de aia se intra in politica in Romania, dar gata, ajunge, opriti-va, sunteti multimilionari in euro.
    Top 300 trebuie facut la politicienii corupti, nu la oamenii de afaceri care dau spaga.
    • 0 (0 voturi)    
      Chitila (Marţi, 11 mai 2010, 9:58)

      Ditza [anonim] i-a raspuns lui cristus

      Ar trebui intai sa mergeti sa vedeti cum arata zona aceea acum si apoi sa vorbiti de coruptie,spagi si atentii.Dupa cum arata str.Godeanu Constantin nu s-ar spune ca este in Bucurestiul anului 2010 ci in 1900.Dezvoltarea unui mall acolo este binevenita.Ganditi-va la cate locuri de munca se creeaza si la ce impozite incaseaza primaria.
  • 0 (0 voturi)    
    maniu-jiului (Marţi, 11 mai 2010, 10:41)

    locuitor [anonim]

    legatura
    maniu (autogara militari) - amonte lacul morii - giulesti - bucurestii noi/jiului asta e o urgenta maniu-virtutii/uverturii-crangasi -turda sunt sufocate de trafic
  • 0 (0 voturi)    
    de ce?? (Marţi, 11 mai 2010, 11:24)

    ruja [anonim]

    De ce nu se iau banii de la investitii ??
    De ce trebuie tocmai acum sa se faca???
    la anul nu se poate???
  • 0 (0 voturi)    
    orice primarie (Marţi, 11 mai 2010, 16:45)

    eu [anonim]

    ar trebui sa aiba pe lista de prioritati sa faca strada si canal. Restul vine de la sine, dar fara aceste 2 utilitati nu poti sa dezvolti nimic.!!
  • 0 (0 voturi)    
    buna informatia (Joi, 13 mai 2010, 17:28)

    martin londra [anonim]

    ma miram de ce terenurile din zona aceea,chitila,sabareni,linga padure,au inceput sa creasca brusc!!sunt convins ca cei care stiau de aceste informatii au cumparat masiv acolo,pe cind preturile erau mci,iar acum or sa vinda in profit!!interesanta stirea asta!!
  • 0 (0 voturi)    
    Colosseum Shopping Center (Sâmbătă, 15 mai 2010, 11:56)

    Razvan [anonim]

    Eu sunt din Orasul Chitila si as vrea sa stiu oare cand se va apuca de constructia asta propriu-zisa pentru ca de aproape 1 an si jumatate o tot amana din cauza fondurilor, dar din cate am inteles au rezolvat si problema asta, sunt balariile aproape cat casa pe acel teren si tot nu s-a inceput lucrarile. Pana acum trebuia sa fie gata de mult Parcul de Retail si sa inceapa construire Mall-ului. Vad ca au inceput sa aduca niste tevi mari pe care le baga in sosea, din cate am inteles ar fi tevile de canalizare al mall-ului. As vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva. Multumesc!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi