Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Luni, 25 septembrie 2017, 17:10 Economie | IT

segmentarea cumparatorilor
Foto: Flickr
In urma cu numai cateva zeci de ani, daca o companie ar fi comercializat aspiratoare, si-ar fi targetat clientii bazandu-se pe presupuneri vagi si adesea incorecte. O posibila segmentare de acest tip ar fi putut sa fie "femei casnice". In prezent, brandurile stiu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor si sunt capabile sa identifice categorii de public mult mai precise. Tehnologia actuala permite segmentarea inovatoare a utilizatorilor, facand legatura dintre client si produsele pe care acesta isi doreste sa le achizitioneze, exact in momentul in care e interesat sa faca achizitia, oferind mesaje precise si personalizate, arata o analiza RTB House.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro













​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

227 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version