IT Luni, 25 Septembrie 2017, 17:10 Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta Raluca Abrihan • HotNews.ro 0 In urma cu numai cateva zeci de ani, daca o companie ar fi comercializat aspiratoare, si-ar fi targetat clientii bazandu-se pe presupuneri vagi si adesea incorecte. O posibila segmentare de acest tip ar fi putut sa fie "femei casnice". In prezent, brandurile stiu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor si sunt capabile sa identifice categorii de public mult mai precise. Tehnologia actuala permite segmentarea inovatoare a utilizatorilor, facand legatura dintre client si produsele pe care acesta isi doreste sa le achizitioneze, exact in momentul in care e interesat sa faca achizitia, oferind mesaje precise si personalizate, arata o analiza RTB House.segmentarea cumparatorilorFoto: FlickrCiteste continuarea pe StartupCafe.ro 0
PSD și PNL s-au înțeles pe candidat comun la București / Cătălin Cîrstoiu, favoritul Coaliției pentru funcția de primar general
ANALIZĂ Exportăm energie ieftină și importăm scump / De unde aducem cea mai costisitoare electricitate
fanatik.ro: CIA, cu ochii pe exploatările de aur ale României, încă din anii '70. Raport secret: "Cele mai mari zăcăminte din Europa"
Război, familie și represiune. Planurile lui Vladimir Putin după alegerile cu rezultat așteptat din Rusia
lovedeco.ro: Before&after: au scăpat de linoleumul dintr-un apartament de bloc optzecist și au obținut un spațiu pastelat și futurist
Tudorel Toader pierde șefia Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Liviu Maha este noul rector / Fostul ministru al Justiției: Am...
Un nou șef al ASF recunoaște că românii au dreptate când sunt nervoși de prețul RCA: „Blamul public împotriva ASF este 100% justificat” / INTERVIU...
Procurorul responsabil pentru tragedia de la Caracal a fost sancționat cu tăierea a 25% din salariu timp de un an
INVESTIGAȚIE. „Afacerea autobuzul” - O primărie din Timiș a închiriat un autocar școlar vechi de trei decenii cu 100.000 de euro în patru ani,...
Pe ce se bazează Dreapta Unită în conflictul cu BEC. Argumentele USR, PMP și Forța Dreptei pentru înscrierea Alianței