Principala organizatie a agentiilor de comunicare, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), si-a ales o noua conducere. Stefan Iordache, CEO Leo Burnett, este noul presedinte UAPR, in timp ce fostul presedinte, Radu Florescu, va face parte din Comitetul Director, potrivit unui comunicat al uniunii.

Alaturi de Florescu, CEO al agentiei Centrade, din Comitetul Director vor mai face parte Radu Miu, CEO Mercury 360; Adrian Dura, CEO Havas; Dana Bulat, general manager United Media; Alexandra Olteeanu, managing director Initiative; si Mona Opran, COO Centrade.

In urmatorii doi ani, principalele initiative pe care le vizeaza UAPR sunt:

  • un studiu intern care sa identifice problemele si nevoile membrilor
  • un studiu de piata realizat in parteneriat cu D&D Research, referitor la piata de publicitate din Romania si care urmeaza sa fie finalizat in noiembrie a.c.; studii privind pietele de creatie publicitara, digital si media, referitoare la perceptia clientilor fata de agentii;
  • un studiu de piata realizat tot cu D&D pentru evaluarea in sistem de anonimat a perceptiei agentiilor fata de licitatiile din industria de comunicare
  • un studiuy de piata realizat cu PwC, ce urmeaza sa fie finalizat peste un an, referitor la costurile medii cu forta de munca la nivel de industrie
  • un studiu referitor la relatiile dintre agentii si clienti
  • ghiduri de bune practici pe teme precum brieful de agentie, evaluarea ideilor creative, a performantelor agentiei etc.
  • festival local de creatie publicitara