Stefan Iordache, CEO Leo Burnett, ales presedinte al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 11 septembrie 2015, 17:10 Economie | Media & Publicitate

Principala organizatie a agentiilor de comunicare, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), si-a ales o noua conducere. Stefan Iordache, CEO Leo Burnett, este noul presedinte UAPR, in timp ce fostul presedinte, Radu Florescu, va face parte din Comitetul Director, potrivit unui comunicat al uniunii.

Alaturi de Florescu, CEO al agentiei Centrade, din Comitetul Director vor mai face parte Radu Miu, CEO Mercury 360; Adrian Dura, CEO Havas; Dana Bulat, general manager United Media; Alexandra Olteeanu, managing director Initiative; si Mona Opran, COO Centrade.

In urmatorii doi ani, principalele initiative pe care le vizeaza UAPR sunt:
  • un studiu intern care sa identifice problemele si nevoile membrilor
  • un studiu de piata realizat in parteneriat cu D&D Research, referitor la piata de publicitate din Romania si care urmeaza sa fie finalizat in noiembrie a.c.; studii privind pietele de creatie publicitara, digital si media, referitoare la perceptia clientilor fata de agentii;
  • un studiu de piata realizat tot cu D&D pentru evaluarea in sistem de anonimat a perceptiei agentiilor fata de licitatiile din industria de comunicare
  • un studiuy de piata realizat cu PwC, ce urmeaza sa fie finalizat peste un an, referitor la costurile medii cu forta de munca la nivel de industrie
  • un studiu referitor la relatiile dintre agentii si clienti
  • ghiduri de bune practici pe teme precum brieful de agentie, evaluarea ideilor creative, a performantelor agentiei etc.
  • festival local de creatie publicitara


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
1033 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă