Contul de media Unilever ramane la Mindshare. Agentia din Romania va lucra pentru grupul international si in alte sapte tari din regiune

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 30 martie 2016, 10:24 Economie | Media & Publicitate

Agentia de media Mindshare va pastra, in Romania, contul de media al Unilever, unul dintre cei mai mari clienti de publicitate de pe piata locala, potrivit unui comunicat de presa. Decizia a fost luata in urma unei licitatii globale. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media ale Unilever in Bulgaria, Serbia, Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru si Kosovo.

Mindshare - care pe piata locala lucreaza de 17 ani pentru conglomeratul international - ofera Unilever servicii de planificare strategica si implementare pentru media offline si online si servicii de business planning si branded content.

In urma licitatiei, la care a participat si agentia PHD, parte a grupului global de comunicare Omnicom, reteaua Mindshare isi extinde colaborarea cu Unilever si in Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina. E pentru prima data cand colaborarea Unilever-Mindshare acopera toata regiunea Europei Centrale si de Est.

Mindshare - retea ce face parte din conglomeratul de comunicare WPP, a fost aleasa de Unilever in Europa, America de Nord, Asia de Sud-Est, Asia de Sud si Africa, in timp ce PHD - in Australia, Noua Zeelanda, China, Hong Kong si taiwan. Initiative, agentie ce face parte din grupul Interpublic, se va ocupa de contul Unilever in America Latina si Grecia.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
696 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri