Agentia de media Mindshare va pastra, in Romania, contul de media al Unilever, unul dintre cei mai mari clienti de publicitate de pe piata locala, potrivit unui comunicat de presa. Decizia a fost luata in urma unei licitatii globale. Mindshare Romania coordoneaza si activitatile de media ale Unilever in Bulgaria, Serbia, Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru si Kosovo.

Mindshare - care pe piata locala lucreaza de 17 ani pentru conglomeratul international - ofera Unilever servicii de planificare strategica si implementare pentru media offline si online si servicii de business planning si branded content.

In urma licitatiei, la care a participat si agentia PHD, parte a grupului global de comunicare Omnicom, reteaua Mindshare isi extinde colaborarea cu Unilever si in Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bosnia-Hertegovina. E pentru prima data cand colaborarea Unilever-Mindshare acopera toata regiunea Europei Centrale si de Est.

Mindshare - retea ce face parte din conglomeratul de comunicare WPP, a fost aleasa de Unilever in Europa, America de Nord, Asia de Sud-Est, Asia de Sud si Africa, in timp ce PHD - in Australia, Noua Zeelanda, China, Hong Kong si taiwan. Initiative, agentie ce face parte din grupul Interpublic, se va ocupa de contul Unilever in America Latina si Grecia.