Agentia Optimedia, parte a Publicis One, devine Blue 449

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 22 iunie 2017, 14:48 Economie | Media & Publicitate

Blue 449
Foto: Publicis
Agentia de media Optimedia, existenta pe piata locala de 20 de ani, va functiona de acum incolo sub numele de Blue 449, dupa includerea sa in reteaua internationala cu aceeasi nume lansata acum doi ani, in cadrul grupului Publicis, de catre ZenithOptimedia. Potrivit grupului de comunicare, schimbarea face parte dintr-un proces larg de transformare prin care trece acesta la nivel global.

Blue 449 este operata in Romania de compania Publicis Groupe Media Bucharest, care a reunit sub aceeasi umbrela aproape toate agentiile de media ale grupului Publicis (diviziile Starcom, Mediavest, SMG Performance, Starcom Digital, Optimedia/Blue 449; Zenith va functiona in continuare separat).

  • Potrivit reprezentantilor grupului, Romania este a 15-a tara in care se lanseaza acest brand, iar Bucuresti este al 23-lea birou al retelei si al treilea din regiune, dupa cele din Polonia si Rusia. Agentia locala va fi condusa in continuare de cel care a condus-o si pana acum, Cezar Batog. La nivel regional, va intra sub coordonarea Mariei Tudor, fosta sefa Zenith, numita cu cateva luni in urma Chief Media Officer Publicis One, pozitie din care coordoneaza toate agentiile de media ale Publicis in Europa Centrala si de Est. La nivel international, Blue 449 este condusa de Andras Vigh, global brand president.

Blue 449 se va ocupa in continuare de clientii Optimedia, printre care se numara Sanofi Zentiva, OMV Petrom, Profi, Covalact, Vonino, Zenyth Pharma (ColonHelp).


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

932 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi