6 sfaturi utile pentru a-ti construi brandul folosind marketingul de continut

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 4 iulie 2017, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Cum sa-ti creezi un brand
Foto: Dreamstime.com
Marketingul de continut sau continutul publicitar nu aduce vanzari directe ci rolul lui este de a transforma o afacere intr-un brand de incredere pe piata in care activeaza. In online, o afacere mica poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscuta si apreciata de catre clienti. Iata cateva ponturi si reguli esentiale pentru a-ti transforma si dezvolta afacerea.

Citeste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro

























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

301 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version