6 sfaturi utile pentru a-ti construi brandul folosind marketingul de continut

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 4 iulie 2017, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Cum sa-ti creezi un brand
Foto: Dreamstime.com
Marketingul de continut sau continutul publicitar nu aduce vanzari directe ci rolul lui este de a transforma o afacere intr-un brand de incredere pe piata in care activeaza. In online, o afacere mica poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscuta si apreciata de catre clienti. Iata cateva ponturi si reguli esentiale pentru a-ti transforma si dezvolta afacerea.

Citeste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro


























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

323 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă