6 sfaturi utile pentru a-ti construi brandul folosind marketingul de continut

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 4 iulie 2017, 16:54 Economie | Media & Publicitate

Cum sa-ti creezi un brand
Foto: Dreamstime.com
Marketingul de continut sau continutul publicitar nu aduce vanzari directe ci rolul lui este de a transforma o afacere intr-un brand de incredere pe piata in care activeaza. In online, o afacere mica poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscuta si apreciata de catre clienti. Iata cateva ponturi si reguli esentiale pentru a-ti transforma si dezvolta afacerea.

Citeste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro
























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

328 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version