Povestea unui start-up este un produs: Cum iti prezinti afacerea clientilor si investitorilor

de Adi Iacob     HotNews.ro
Vineri, 22 decembrie 2017, 14:03 Economie | Media & Publicitate

Prezentare afacere
Foto: Pixabay
A nu avea o poveste de spus este o problema obisnuita pentru start-upuri. Aceasta lipsa este adesea cuplata cu o preocupare asupra momentului in care ar trebui ca aceasta poveste sa fie facuta publica, precum si de teama de a promite prea mult sau prea putin. Uneori chiar si afacerile care sunt de mai mult timp in piata isi dau seama ca povestea lor nu este usor de comunicat partilor interesate sau destul de complexa pentru a face fata unei noi runde de finantari.

Citeste mai departe si comenteaza pe StartupCafe.ro....


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

153 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică