Vanzarile de publicitate online aflate pana acum in portofoliul regiei ARBOmedia vor trece, de la 1 februarie, ARBOinteractive, in urma unei actiune de separare ce afecteaza acest grup la nivel european. ARBOinteractive, ca divizie de business separata, va fi condusa, la nivel european, de Marcin Wozniak, in timp ce in Romania managing director va fi Calin Rotarus.

Tot de la 1 februarie, ARBOmedia Romania va ramane sub conducerea lui Silviu Ispas si se va concentra pe vanzarile de publicitate pe alte media, indeosebi pentru publicatiile aflate in portofoliul de presa scrisa al ARBO.

La acest grup este afiliat EMI Deutschland, companie ce a lansat in urma cu doi ani un val de achizitii de ziare locale romanesti. ARBOinteractive, care la nivel european va prelua programele online ale ARBOmedia din Romania, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Germania, Rusia si Turcia, planuieste sa-si extinda activitatile si in Bulgaria si Ucraina.

Regia ARBOmedia lanseaza, tot in aceeasi perioada, un soft de planificare media dedicat publicatiilor locale din portofoliul sau, prin care agentiile pot sa-si optimizeze bugetele pe care le administreaza si pot accesa ofertele speciale si politica de vanzari ale agentiei Softul a fost realizat de web/dev, care a dezvoltat si softul pentru planificare online.