Nokia a lansat o retea mondiala de advertising pentru telefoanele mobile

de V.B.     HotNews.ro
Luni, 11 februarie 2008, 18:53 Economie | Media & Publicitate

Compania finlandeza Nokia a prezentat luni la Barcelona Nokia Media Network, o retea premium de publicitate pe telefoanele mobile care cuprinde peste 70 de companii, publisheri si operatori.

In retea au intrat organizatii precum AccuWeather, Discovery, Hearst sau Reuters, pentru a forma prima retea mondiala de advertising pentru mobile, formata din cei mai mari zece publisheri.

"Nokia construieste pe fondul cunoasterii fara precedent a utilizatorului de telefoane mobile, a relatiei noastre cu publisherii si operatorii si a traditiei in optimizarea de campanii prin metode analitice, pentru a crea o solutie de inalta performanta pentru advertiseri", a spus vicepresedintele Nokia Interactive, Mike Baker.

Nokia permite advertiserilor sa-si plaseze anunturile pe pagini de calitate ce pot fi accesate de pe telefonul mobil, anunturi ce vor ajunge la un numar fara precedent de mare de clienti - 100 de milioane pe plan mondial. Echipa Nokia va crea campanii publicitare pentru sute de branduri de top precum BMW sau Paramount.

In 2007 Nokia a achizitionat compania Enpocket, lider in publicitatea pe telefoanele mobile  Finlandezii vor folosi know-how-ul acestei companii pentru a-si optimiza campaniile, a imbunatati conversiile si a masura eficienta campaniilor pe retea.

Pentru a face schimb de experienta cu brandurile, agentiile si publisherii globali, Nokia si-a marit echipele de vanzari si de account management pentru a include si birourile din Beijing, Boston, Chicago, Dusseldorf, Frankfurt, Helsinki, Londra, Los Angeles, Madrid, Milano, Minneapolis, Mumbai, Munchen, New York, Paris, Singapore si Shanghai.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

180 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri