Creativii Arsenoaiei si Predu trec de la Leo Burnett la Tempo

de Elena Patrateanu     HotNews.ro
Marţi, 22 aprilie 2008, 15:58 Economie | Media & Publicitate

Cei doi directori de creatie care au parasit agentia Leo Burnett saptamana trecuta, Emilian Arsenoaiei si Adrian "Predu" Preda, s-au mutat la Tempo, informeaza un comunicat de presa al acestei agentii. Cei doi s-au despartit de Leo Burnett in urma situatiei confuze aparute intre grupul de comunicare si unul dintre clientii sai mari, Orange, care informa presa, vineri, ca isi reevalueaza colaborarea cu Leo.

Arsenoaiei - care si-a inceput cariera in publicitate la Tempo - si Adrian Preda vor coordona departamentul de creatie al acesteia. Arsenoaiei, citat in comunicatul de presa, afirma ca "impreuna cu Predu sunt mai mult decat convins ca Tempo va redeveni ce era acum 8-9 ani: inima publicitatii romanesti".

Comunicatul de presa remis de agentie subliniaza dorinta Tempo de a se clasifica in primele 3 agentii cu reputatie creativa in Romania si intentia celor doi creativi de a construi un nou capitol in istoria agentiei. Dragos Grigoriu, unul dintre cei doi parteneri de la conducerea Tempo, citeaza una din legile lui Murphy: "Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania".

Emilian Arsenoaiei a migrat in perioada 2000-2008 de la Tempo la Leo Burnett si McCann, apoi din nou la Leo, pentru ca in aprilie anul curent sa revina la Tempo. La randul sau, Adrian preda a lucrat la Graffiti BBDO, apoi la McCann Erickson Croatia, iar de la inceputul acestui an a revenit in Romania, la Leo Burnett.

In momentul plecarii celor doi de la aceasta agentie, pe fondul speculatiilor privind unele neintelegeri majore cu Orange Romania legate de intarzierea unor lucrari de creatie pentru acest client, sefii Leo Burnett au sugerat in presa ca ar fi fost, totusi, vorba de o despartire in termeni amicali.

Orange se afla si in portofoliul Tempo Advertising. Acesta mai include clienti precum Agricola Bacau, Alka, Baneasa Investments, Boom, European Foods si Raiffeisen Bank.























541 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri