Parteneriatul strategic incheiat de grupul Realitatea-Catavencu si AdEvolution, prin care partile vindeau impreuna publicitate pe site-urile din portofoliile lor, ar putea lua sfarsit. Dragos Stanca, directorul diviziei de Business a grupului Realitatea-Catavencu, a declarat pentru HotNews.ro ca este foarte posibila o despartire de AdEvolution, iar o decizie in acest sens va fi luata pana la sfarsitul saptamanii. Marti, mai multi bloggeri au anuntat, pe surse, ruperea acestui parteneriat.

Dragos Stanca a declarat pentru HotNews.ro ca marti au avut loc discutii pe aceasta tema, dar ca el nu este la curent cu finalitatea lor si ca va fi informat in acest sens in cursul zilei de miercuri. El a spus ca despartirea de AdEvolution este una dintre optiunile avute in vedere de Realitatea-Catavencu, alaturi de cea a continuarii parteneriatului.

Stanca a precizat insa ca o eventuala despartire nu are legatura cu prestatia partenerului, ci doar cu "strategia noastra pe online" si posibilitatea de a continua vanzarile pe cont propriu. "Nu este vorba de inlocuirea AdEvolution cu altcineva", a afirmat directorul diviziei de Business a grupului Realitatea-Catavencu.

Marti, Razvan Varabiescu, director executiv la Media Direction, scria pe blogul sau ca "din surse se pare ca online-ul grupului Realitatea paraseste AdEvolution, urmand a se vinde singur". Informatia era data, tot pe surse, si de Marius Pahomi de la Mediaedge:CIA Romania, pe blogul sau, in timp ce, tot pe blog, Orlando Nicoara apreciaza ca "probabil ca cei de la Realitatea Catavencu se vor vinde singuri".

Parteneriatul strategic dintre Realitatea-Catavencu si AdEvolution a fost anuntat in ianuarie a.c., dupa ce, la finele lui 2007, AdEvolution a suferit o lovitura dura cand GSP.ro si site-urile conexe au parasit aceasta regie de vanzari de publicitate online in favoarea Boom.