Internetul devine a treia media pe piata publicitatii din Franta

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 25 iulie 2008, 16:59 Economie | Media & Publicitate

Internetul devine al treilea mediu preferat de clientii de publicitate pe piata franceza, cu o cota de 14,7% din aceasta piata, dupa ce a depasit radioul, ramanand insa in spatele presei scrise si televiziunii care au impreuna circa 60% din piata, conform unui studiu efectuat de TNS si citat de Journaldunet.com.

Internetul are 14,7% din piata totala a publicitatii in Franta si a crescut puternic, dupa ce la finele lui 2007 avea circa 12%, iar in 2005 nu trecea de 6%. TNS precizeaza ca daca luam in calcul ansamblul publicitatii online, cu linkurile sponsorizate si e-mailing, Internetul a depasit radioul inca de anul trecut.

In Franta, publicitatea din presa scrisa se afla pe primul loc din punct de vedere al valorii publicitatii, cu 30,7% din piata de advertising, urmata de publicitatea pe TV cu 30,2%.

Investitiile brute in publicitatea de tip display in Franta au urcat in primul semestru al acestui an cu 38%, pana la 1,82 miliarde euro, conform barometrului TNS Media Intelligence. Cea mai slaba luna a fost martie, cu o crestere de 26%, insa in mai, piata publicitatii de tip display a urcat cu 48%.

De mentionat ca studiul nu masoara investitiile reale, ci pe cele bazate pe oferta rate-card a regiilor de publicitate online, ceea ce face ca operatiunea de comparare a rezultatelor din ani diferiti sa fie dificila.

In topul primelor zece companii care au investit in publicitate online, primele doua pozitii raman neschimbate fata de anul trecut. Locul intai e ocupat de operatorul feroviar SNCF cu 39,2 milioane euro, urmat de eBay cu 37,9 milioane euro. Pe urmatoarele trei locuri se afla numai companii de comunicatii: SFR, Bouygues Télécom si Orange.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

230 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă