Internetul devine a treia media pe piata publicitatii din Franta

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 25 iulie 2008, 16:59 Economie | Media & Publicitate

Internetul devine al treilea mediu preferat de clientii de publicitate pe piata franceza, cu o cota de 14,7% din aceasta piata, dupa ce a depasit radioul, ramanand insa in spatele presei scrise si televiziunii care au impreuna circa 60% din piata, conform unui studiu efectuat de TNS si citat de Journaldunet.com.

Internetul are 14,7% din piata totala a publicitatii in Franta si a crescut puternic, dupa ce la finele lui 2007 avea circa 12%, iar in 2005 nu trecea de 6%. TNS precizeaza ca daca luam in calcul ansamblul publicitatii online, cu linkurile sponsorizate si e-mailing, Internetul a depasit radioul inca de anul trecut.

In Franta, publicitatea din presa scrisa se afla pe primul loc din punct de vedere al valorii publicitatii, cu 30,7% din piata de advertising, urmata de publicitatea pe TV cu 30,2%.

Investitiile brute in publicitatea de tip display in Franta au urcat in primul semestru al acestui an cu 38%, pana la 1,82 miliarde euro, conform barometrului TNS Media Intelligence. Cea mai slaba luna a fost martie, cu o crestere de 26%, insa in mai, piata publicitatii de tip display a urcat cu 48%.

De mentionat ca studiul nu masoara investitiile reale, ci pe cele bazate pe oferta rate-card a regiilor de publicitate online, ceea ce face ca operatiunea de comparare a rezultatelor din ani diferiti sa fie dificila.

In topul primelor zece companii care au investit in publicitate online, primele doua pozitii raman neschimbate fata de anul trecut. Locul intai e ocupat de operatorul feroviar SNCF cu 39,2 milioane euro, urmat de eBay cu 37,9 milioane euro. Pe urmatoarele trei locuri se afla numai companii de comunicatii: SFR, Bouygues Télécom si Orange.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

231 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri