Radioul public incearca din nou sa-si gaseasca un vanzator pentru spatiul publiciar

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 17 martie 2009, 14:26 Economie | Media & Publicitate

Societatea Romana de Radiodifuziune reia in data de 24 martie procedura de selectie a unui vanzator pentru spatiul publicitar pe posturile publice de radio, potrivit unui comunicat al institutiei.

Nicio regie nu a luat parte la prima licitatie organizata de SRR in acest sens, in februarie, iar la selectia de oferte organizata saptamana trecuta, la care au participat trei regii de publicitate, nu a fost desemnat niciun castigator.

La 24 martie, SRR organizeaza tot o selectie de oferte prin aplicarea unei proceduri proprii, pentru atribuirea unui contract de comision. Pragurile impuse pentru participarea la procedura raman neschimbate: 600.000 euro (fara TVA) pentru perioada 1 aprilie 2009 - 31 decembrie 2009; 800.000 euro in 2010 si 1.000.000 euro in 2011.

La prima licitatie din februarie 2009, SRR ceruse 1,25 milioane de euro garantati anual, motiv pentru care nu s-a prezentat nicio companie.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

207 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă