Pe scurt: Cable Direct vinde spatiul publicitar VH1, Next Advertising continua proiectul cinevazambeste.ro, Elevate anunta o scadere de 5% in primele noua luni

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 2 decembrie 2009, 18:14 Economie | Media & Publicitate

Regia Cable Direct va gestiona pentru Romania spatiul publicitar al postului VH1, incepand de la 1 ianuarie 2010. Next Advertising reia, cu ocazia sarbatorilor, proiectul cinevazambeste.ro, iniatiat anul trecut pentru Fundatia Copii in Dificultate. Iar compania de publicitate indoor anunta o scadere de 5% a cifrei de afaceri in primele noua luni.

  • Regia de media Cable Direct va gestiona pentru Romania, de la 1 ianuarie 2010, spatiul publicitar al postului international VH1, in urma unui contract de reprezentare semnat cu MTV Network International Emerging Markets, potrivit unui comunicat de presa. In Romania, VH1 este distribuit de toti operatorii mari de cablu, in pachetele standard, si este receptionat de 4,3 milioane de abonati. Cable Direct mai vinde spatiul publicitar pentru HBO, AXN, AXN Sci Fi, AXN Crime, Animax, Cartoon Network, TCM si Sport Klub.
  • Next Advertising continua si anul acesta proiectul online cinevazambeste.ro, demarat anul trecut, al carui scop este sa stranga din donatii suma de 100.000 RON pentru cei peste 1000 de copii aflati in grija Fundatiei "Copii in Dificultate", potrivit unui comunicat al agentiei. Proiectul este coordonat de Andrei Chirica (PR Booster @ Next Advertising). Fundatia Copii in Dificultate este o sucursala a fundatiei britanice Children in Distress, operand sase centre in Bucuresti, Pitesti, Cernavoda si Curtea de Arges.
  • Cifra de afaceri a companiei de publicitate indoor Elevate a inregistrat o scadere de 5% in primele noua luni ale anului, potrivit unui comunicat de presa al companiei. Acesta arata ca pentru primele trei trimestre cifra de afaceri a scazut la 988.173 lei, comparativ cu 1.039.706 lei in aceeasi perioada a anului trecut. Compania precizeaza ca in perioada mentionata a castigat noi clienti, dar s-a simtit lipsa marilor clienti din 2008 - imobiliarele.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

181 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi