Scrisoarea lui Razvan Corneteanu catre angajatii Adevarul Holding: As fi ipocrit sa va spun “aveti incredere". Nu pot sa va spun nici “plecati repede". Pot sa va spun: sa nu aveti incredere in ei

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 1 aprilie 2010, 15:49 Economie | Media & Publicitate

Razvan Corneteanu, care si-a dat demisia, in noaptea de miercuri spre joi, din functia de director general al Adevarul Holding, a transmis joi un mesaj angajatilor grupului in care compara evenimentele de ieri seara cu "filmele cu gangsteri si cartile lui Mario Puzo".

  • Actionarul majoritar "minte fara sa clipeasca", acuza Razvan Corneteanu in mesajul sau, scriind: "Va datorez povestea intreaga (...), dar dupa tot ce am facut in aceasta companie, dupa toate vorbele rotunde si simandicoase pe care le-am auzit cu totii de la proprietar, dupa ce am fost urmarit, ascultat, amenintat, furat masini, pus in pericol familia si prietenii de mafioti carora acesta le datoreaza bani, pur si simplu mi s-a interzis sa stau de vorba si sa-mi iau un decent “la revedere” de la oamenii cu care am muncit la tot ce am construit aici."

UPDATE Contactat de HotNews.ro, Razvan Corneteanu a declarat ca nu doreste sa faca alte comentarii pe marginea evenimentelor de la Adevarul Holding, decat ceea ce a spus in scrisoarea de joi.

Scrisoarea lui Corneteanu catre angajati
:

Dragi prieteni, colegi pana aseara tarziu,

Scriu aceste randuri inca afectat de evenimentele petrecute ieri incepand cu ora 18.00. M-am gandit mult la ce urmeza sa scriu pentru ca as putea povesti in zeci de pagini care au fost evenimentele de ieri si de ce lucrurile pana la un punct erau previzibile.

Din fericire pentru mine, la evenimentele de ieri au participat 18 oameni de inalta tinuta profesionala si morala, asa ca, pentru a nu fi acuzat de subiectivism, va invit sa discutati cu ei si sa cereti sa auziti povestea de la ei, care au o sansa de a fi mult mai obiectivi si mai rigurosi in detalii.

Nicoleta Anton, Adina Puiu, Adriana Vlasceanu, Laurentiu Ciocazanu, Grigore Cartianu, Dana Turlac, Adrian Dinu, Cristian Velicu, Simona Carcei, Alex Carcei, Stefan Bara, Claudiu Dumitru, Ioana Voicu, Roxana Craciun, Dorina Petruti, Bogdan Radulescu, Ovidiu Nahoi, Galina Mititelu au fost martorii unor evenimente atat de socante, incat imi declin competenta de a le povesti.

In ceea ce ma priveste, sunt socat si afectat sa constat pentru ce oameni am muncit si mi-am consumat sanatatea trei ani si jumatate. Si daca e vreo lectie, asta poate e prima.

Exact ca in filmele cu gangsteri si cartile lui Mario Puzo ne-am trezit asaltati de o serie de indivizi dubiosi care reclamau relatia cu patronul. Din pacate pentru acesta, in birou la mine mai erau 18 oameni. Din fericire, tot pentru el, erau numai 18. Pentru ca orice om care ar fi asistat pe viu la ce s-a intamplat ieri la Adevarul fara sa auda o varianta diluata de oboseala, sarmul de povestitor si personalitatea fiecaruia ar fi descoperit lucruri pe care iti doresti mereu sa nu le stii. Sau daca le stii, sa le ignori si daca nici asta nu se poate, macar sa nu le crezi.

Va datorez povestea intreaga spusa din gura mea si fara “filtre” sau aranjamente de culise cu patronul apriori, dar dupa tot ce am facut in aceasta companie, dupa toate vorbele rotunde si simandicoase pe care le-am auzit cu totii de la proprietar, dupa ce am fost urmarit, ascultat, amenintat, furat masini, pus in pericol familia si prietenii de mafioti carora acesta le datoreaza bani, pur si simplu mi s-a interzis sa stau de vorba si sa-mi iau un decent “la revedere” de la oamenii cu care am muncit la tot ce am construit aici.

Exista multe lucruri care s-au oprit la mine in acesti trei ani si jumatate, pentru ca m-am straduit si am reusit in mare masura sa scot binele din complexa structura a actionarului majoritar si sa-i ascund defectele de oameni pe care atat eu, cat si ceilalti manageri ii doream in companie si ii doream si motivati. Am stat trei ani si jumatate in preajma actionarului si am vazut si auzit lucruri pe care mi-e jena sa le povestesc, mai ales ca ar fi vorba la plecare si mie imi repugna astfel de lucruri. Nu isi mai aduce aminte de multe si in rest mizeaza, si bine face, pe bunul meu simt. Dar va pot spune cu mana pe inima un lucru pe care ieri l-am repetat si a fost considerat obraznicie (ha!) si anume ca minte! Minte mult si fara sa clipeasca! M-a mintit pe mine, v-a mintit pe voi si minciunile vor curge in continuare. Minte fara sa clipeasca, minte cand respira, minte sofisticat. De un cinism care explica multe dintre actiunile sale (aseara a repetat de cel putin 40 de ori ca “ii pare rau”, dar poate oricine sa plece imediat), actionarul a insultat mereu profesionalismul oamenilor si actul jurnalistic. Desi pe fata spunea altceva. Ca sa ma marginesc numai la ziua de ieri, pentru ca restul celor 3,5 ani contin intimitati care nu vor razbate probabil niciodata si pe care intr-o anumita masura i le datorez macar pentru partea buna a personalitatii lui cu care am lucrat sporadic in aceasta perioada, am auzit ieri impreuna cu colegii vostri (din nou pentru mine) o serie de observatii si dovezi care pun sub semnul intrebarii orice urma de credibilitate si respect asupra oamenilor. Povestea pe care ne-a spus-o (si in Brazilia) cu Murdoch este relevanta pentru ce crede despre jurnalisti si cum respecta actul jurnalistic.

Faptul ca (in mod delirant) afirma sus si tare ca oameni din petrol si dulciuri pot conduce si dirija afaceri de presa completeaza imaginea respectului pentru zona comerciala. Adica nu exista.

Ironia sortii a facut ca ieri sa aud o fraza celebra cu care ma obisnuisem pe vremea cand lucram in alta companie: “Valoarea acestei companii este data de valoarea oamenilor care lucreaza in companie; oamenii sunt cel mai valoros bun al companiei”. Nici nu stii daca sa razi sau sa plangi si imi vine in minte speech-ul de Craciun cand a amenintat direct toti oamenii din compania care tocmai incheia un an plin de performante si momentul imediat urmator din biroul meu cand, la nedumerirea mea de “ce-a fost speech-ul asta?”, mi-a spus aproape scuzandu-se “n-ai vazut ce fetze aveau? Jumatate din ei nu merita sa fie in compania asta.”

Apropo de Ringier, l-a atacat foarte tare orice comparatie pe care o faceam luandu-l pe Michael Ringier ca exemplu de comportament pentru un patron de presa. Oricum, comparatia e o gluma.

As vrea sa inchei. Pentru ca eu am timp si voi nu. Pentru ca eu am spatiu si pentru voi numarul de semne este intotdeauna limitat.

Nu l-am amintit aici pe Peter Imre, pentru ca mi-e sila. Si, daca nu va e deja, in curand o sa va fie si voua.  Daca l-ati fi vazut ieri numai intr-un episod de cinci minute pe el si pe MBA - fiul  (asta in caz ca nu ati urmarit paine si circ in Jacuzzi imbracat) v-ati fi lamurit de ce am refuzat cu atata incapatanare acest parteneriat. Celalalt nu e decat un mic golanas care conduce masini scumpe si apare in tabloide cu singura calitate ca s-a nascut bine, cum ar zice Basescu.

Incerc sa glumesc, dar as face pe grozavul daca nu as spune ca am un nod in gat.

Ieri au fost acolo 18 oameni. In plus, multi oameni stiau mult mai multe. Cine vrea sa afle ce se intampla in jurul lui va afla adevarul. Nu poate fi ascuns si nici “prelucrat”.

Drago colegi si prieteni,

As vrea sa va multumesc pentru tot ce ati facut pentru aceasta companie, pentru mine, pentru ca mi-ati suportat firea impulsiva si temperamental coleric.

Trec printr-o perioada in care am posibilitatea sa evaluez la rece anumite lucruri pe care le scapi de multe ori alergand.

Ca si Frank Sinatra (regrets, I have a few), am regretele mele. Putine, dar exista.

Mi-am facut treaba, am facut performanta, nu am pacalit sau inselat pe nimeni, am ramas vertical si principial, mi-am tinut cuvantul fata de toata lumea si am investit si facilitat actul journalistic, facand investitii de care propietarul afla la “nu-i asa ca…”, pentru ca altfel multe nu s-ar fi facut (stiu ca nu va recunoaste niciodata, dar Nicoleta, Adriana si altii va pot spune mai multe).

Regret ca nu mi-am facut mai mult timp pentru oameni. Am facut eforturi imense sa aduc si sa ajut la aducerea de oameni valorosi (veniti pe incredere in special fata de mine, dar si fata de alti colegi de valoare) si, paradoxal, nu mi-am facut destul timp sa savurez discutii cu ei. Sa ii cunosc si sa ma bucur mai mult de prezenta lor acolo.

Exista oameni acolo la care efectiv admir constructia interna si cu care nu am avut timp (sau nu mi-am facut) sa comunic mai mult. Imi place enorm Dana Donciu si mucalitul Silviu si il apreciez pe Radu Leonte. Avem in companie o Roxana Craciun si un Emilian Isaila care ar trebui socotiti modele de bunatate si curatenie morala, Bianca Toma si Malin Bot cu echipa lui frumoasa, Mirela si Petru de la Iasi, Augustin Popa si Robert, dar si ucrainienii Jaroslav, Cristina si Alexey, Carmen de la Carte, Simona de la Click! si  taciturnul Calin, Anca Bejan, Elena si Rodica Lazar, Sabin Orcan, Iulian Anghel, Cristiana- translatorul de la WEB, cateva dintre femeile de serviciu care imi vorbeau mereu cu “mama”, Bob cu stilul lui de closca pentru oamenii lui, multe dintre dragutzele si fetele lui Carmen si oameni de la publicitate carora nu ma sfiesc sa le spun prieteni, Ionut Slincu, Stefan Bara si Ionut Matei, Petre Barbu si Lucian de la Forbes, Florian si oamenii lui de la distributie cu care ma vad asa rar, dar care m-au ajutat enorm, Plesu, dar si Cristoiu…..si multi altii.

Vreti sa faceti mai mult ca mine in aceasta companie? Faceti-va timp pentru ei si pentru toti ceilalti.  Eu nu mi-am facut si am gresit. Mi-am dedicat tot timpul sanatatea, atentia, nervii catre a face exclusiv un lucru bun pentru propietar si partial am gresit. Pentru ca nu am echilibrat lucrurile.

As fi ipocrit sa va spun “aveti incredere, nu va faceti ganduri rele, ramaneti si trageti tare ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat”. Nu pot sa va spun nici “plecati repede de acolo ca nu mai e un loc de munca care sa va respecte”. Dar sigur pot sa va spun: sa nu aveti incredere in ei! Nu merita asta si riscati sa fiti raniti la fel ca si mine sau chiar mai rau! Proprietarul nu contenea inclusiv ieri (a spus-o de vreo cinci ori) sa repete ca “Razvan e cel mai bun manager de presa din Romania”, crezand ca ma impresioneaza cu ceva acest periaj, inca un act de ipocrizie patentata. Socoteala e simpla, daca mie care am facut atatea pentru aceasta companie care e construita (impreuna cu multi oameni valorosi), dar dupa chipul si asemanarea mea, dupa ce mi-a pus viata in pericol cu mafiotii lui, dupa ce a ajuns datorita muncii noastre regele neincoronat al presei scrise cu performante care nu au mai fost realizate in ultimii 20 de ani, a fost in stare sa-mi faca asa ceva, sa ma arunce efectiv afara din companie ca pe un gunoi, nu il va opri nimic pe el si robotzeii lui sa faca la fel sau mai rau altora. Poate sa nu existe miza, dar cutia pandorei a fost deschisa si nivelul si clasa propietarului dezvaluite dincolo de masca de TV (atunci cand nu fuge cu caseta contrafacuta).

Pentru prietenii din Ucraina si cei din tara as vrea sa le spun ca sunt mandru pentru tot ce au realizat acolo si tot ce am facut impreuna. In Ucraina m–am simtit intotdeauna acasa si am insistat si am facut investitia acolo (dealul meu, banii lui, ideea mea, munca mea), pentru ca imi place tara. Ii simt potentialul in oameni si ma incanta frumusetea lor interna si externa. Dragi ucrainieni, voi ramane intotdeauna prietenul vostru!

In incheiere, as vrea sa va reamintesc valoarea invataturilor din greselile altora. Strangeti randurile, uitati de micile frichineli inerente unei “activitati in care se impune pensionarea anticipata” (Grigore, mi-a placut mult asta!), strangeti randurile si ramaneti prieteni si OAMENI!

Nu va lasati folositi si influentati. Sunt colegi din alte companii care au gresit flagrant aici. Sefii vin si pleaca (era sa zic “zboara”, gandindu-ma si la mine), oamenii raman. Cu colegul din stanga si din dreapta veti ramane peste timp, nu cu proprietarul, juniorul sau circarul. Strangeti randurile si nu lasati sa fiti folositi unii impotriva altora cum au gresit unii candva! Si, daca puteti, ramaneti verticali si inflexibili cu valorile si principiile pe care le aveti si le declarati celor din jur. E necesar si sanatos.

Tineti cont ca anii profesionali de aur sunt putini. Nu-i irositi, pentru ca daca acum un credit sau un imprumut par centrul Pamantului (va aduceti aminte de cum priveam examenele si tezele prin scoala?), maine veti constata ca e doar iluzie. Asa cum o are si proprietarul cand imi repeta obsesiv, convins ca poate cumpara pe oricine, oricand si in orice conditii “unde sa plece, Razvane? N-au unde”.

Am scris mult si puteam mult mai mult!

Celor care au fost alaturi de mine le multumesc, iar cei care au avut curajul sa fie verticali le cer putina rabdare si incredere.

Proprietarul ma ameninta voalat ca am nevoie de referintele lui. Paranoia curata. De asta nu-i mai dau trei ani legat de media. Legat da, dar nu de media.Si daca nu legat (ca sunt solutii), sigur pedepsit. Laurentiu ii spunea ieri cu stilul lui pe care il admir si care zau ca ma facea si pe mine ceva mai bun cand eram in preajma lui ca ceea ce a facut ieri e un mare pacat. Nu a inteles actionarul ce a vrut sa spuna. Ii explic eu acum. De justitie mai scapi, dar de JUSTITIE nicio sansa! Cu toate ipocriziile megalomanice acoperite in acte de caritate si burse. Sau poate se compenseaza. Sa spere asta. Dar sa nu se adune prea multe de compensat.

Sunt convins ca ati observat ca nu i-am folosit numele nici macar o data in acest lung mesaj. Asta pentru ca mi-e rusine de rusinea lui, de minciunile pe care le debiteaza in acest moment cu oamenii incercand sa-i convinga ca ce au vazut si auzit au fost iluzii optice si auditive si pentru ca sunt absolut convins ca promisiunea lui de a nu vorbi de rau oamenii care pleaca si de a asigura o decenta a acestor plecari nu va dura. Asta vom vedea.

Pana una–alta, i-as face un repros, dar ar trebui sa-i folosesc numele. Nu-i nimic, l-a folosit Traian Basescu…

Va multumesc, va raman dator pentru anii frumosi petrecuti impreuna, imi cer umil iertare pentru toate greselile si nedreptatile pe care le-am comis si sunt convins ca ma voi reintalni cu multi dintre voi!

Va imbratisez!

Razvan Corneteanu

(fost) Director General

actual Prieten


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

15508 vizualizari

  • +26 (28 voturi)    
    Rusine Dinu Patriciu!! (Joi, 1 aprilie 2010, 16:02)

    bxp [anonim]

    Rusine mare...
    • +13 (15 voturi)    
      Scarnavii mafiote... (Joi, 1 aprilie 2010, 18:04)

      eu [anonim] i-a raspuns lui bxp

      Luati asta: "Poate sa nu existe miza, dar cutia pandorei a fost deschisa si nivelul si clasa propietarului dezvaluite dincolo de masca de TV (atunci cand nu fuge cu caseta contrafacuta)"
      Srsilor, chiriacilor, razvanilor si alte lepadaturi ascultati la mine: se strange lantul la par. O sa va mancati intre voi ca hienele in cusca. Naparcilor.
  • +28 (30 voturi)    
    mai bine mai tirziu decit niciodata! (Joi, 1 aprilie 2010, 16:10)

    un bizon [anonim]

    Un singur lucru ma mira: cum de v-ati prins abia ACUM, cine este omul fara nume, de ce nu v-ati dat seama in urma cu 3,5 ani si chiar mai inainte. Dar mai bine mai tirziu decit niciodata; si inca sper ca va fi judecat de JUSTITIE si nu de justitia privata dupa care tinjeste de atitia ani. Felicitari pentru decizie, domnule Corneteanu. Si mai sper sa-l vad plingind inca o data cel putin.
  • +29 (31 voturi)    
    !? (Joi, 1 aprilie 2010, 16:10)

    bogdan [anonim]

    Razbate printre randuri caracterul marelui capitalist Dinu Paturiciu: o persoana infecta. Dar asta o stiam deja!
  • -9 (15 voturi)    
    De la mine (Joi, 1 aprilie 2010, 16:10)

    Kokoshmare [anonim]

    Dar tot nu am inteles de ce trebuie pomenit Basescu in chestia ?!
    • +22 (24 voturi)    
      pt ca Base a zis: (Joi, 1 aprilie 2010, 16:37)

      ada [anonim] i-a raspuns lui Kokoshmare

      ''Rusine Dinu Patriciu''
    • +2 (12 voturi)    
      greseala mare (Joi, 1 aprilie 2010, 19:30)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Kokoshmare

      Basescu a fost pomenit tocmai pentru a va activa pe voi. Ca dovada ca nu ati comentat nimic despre subiectul articolului, ci doar despre numele de Basescu.
  • +23 (27 voturi)    
    Patriciu mafiotul (Joi, 1 aprilie 2010, 16:11)

    Om Integru [anonim]

    Mai are cineva vreo indoiala legata de moralitate acestui individ? Cum ar fi fost daca ar fi reusit marea lovitura de a-l scoate presedinte pe Geoana?
    • +3 (7 voturi)    
      pe Crin (Joi, 1 aprilie 2010, 19:31)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Om Integru

      atunci era frate cu dracu, ca sa treaca puntea. Vantu era cu Geoana si Paturica era cu Crin. Fiecare cu jucaria lui.
  • +8 (14 voturi)    
    trist (Joi, 1 aprilie 2010, 16:11)

    dumil [utilizator]

    din pacate mare parte presei a devenit doar un instrument al luptei politice, economice etc.

    foarte putini jurnalisti scriu numai ce simt, numai ce cred.
  • +12 (14 voturi)    
    nimic concret? (Joi, 1 aprilie 2010, 16:13)

    Andrei [anonim]

    Doar sentimente? Nimic concret? Ma asteptam sa aflu niste dezvaluiri care sa bage lumea dupa gratii.
  • +13 (15 voturi)    
    intre Cornateanu (Joi, 1 aprilie 2010, 16:16)

    daniel [anonim]

    Grigore Cartianu si Ovidiu Nahoi si oameni de teapa unor Patriciu, Sorin Rosca Stanescu si Peter Imre, scuzati-ma, le dau credit primilor. Au o cu totul alta statura morala.

    Patriciu este un afacerist cu probleme penale, lipsit de scrupule, pentru care statul (inca mai) reprezinta o piedica. In plus, face parte din cercurile de influenta rusesti in Romania. Reprezinta un pericol pentru statul roman din multe puncte de vedere.

    Sorin Rosca Stanescu, stie o lume intreaga ce tip de presa murdara a promovat, prin ziarul Ziua, mai ales in anii '90. Santaj, trafic de influenta, etc. - o multime de acuze i-au fost aduse de-a lungul timpului. Cu toate acestea, continua sa fie chemat la Realitatea TV ca sa blagosloveasca poporul, impreuna cu colegul sau de apucaturi mizerabile, analistul de politica externa, interna si interlopa Bogdan Chireac.

    Peter Imre, un ins si el acolo. Inca nu m-am lamurit, un bagator de seama sau ceva. Un imbogatit si asta, un mic rechin. Stiu doar ca a fost intr-o vreme cu o femeie mult prea frumoasa si sensibila pentru el: Corina Danila. De atunci, nu s-a mai facut remarcat prin nimic. Profesional vorbind, nu prin presa mondena.

    Deci, moralmente si legalmente, e clara treaba. Si, pana la urma, despre ce vorbim? Despre o intruziune/ingerinta nepermisa a patronatului in politica editoriala a publicatiei. Actionarii si-au pus poalele in cap si au sarit ca arsi, invocand prietenii personale. Pai, asa se face presa? Cu bocancii?
    • +10 (10 voturi)    
      despre imre (Joi, 1 aprilie 2010, 17:40)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Era un vesnic frecangiu de menta pe la Philip Morris, dar de vreun an, doi, aia l-au pus pe liber. Cam de cand a inceput sa creasca contrabanda cu tigari si marele om monden s-a dovedit incapabil sa influenteze in vreun fel politicienii in vederea stoparii acestui fenomen, dovedindu-se astfel complet inutil in cadrul companiei. Gurile rele spun ca imediat dupa 1990 s-a intamplat sa fie taximetristul care l-a dus pe barosanul de la PM de la aeroport la hotel, in Budapesta, si asa a ajuns sa se imprieteneasca cu ala, care a aflat ca-i roman si si-a zis ca intr-o tara bananiera e numai bine sa pui un taximetrist fatada pentru afaceri cu tigari. In rest la PM avea numai un rol decorativ, intre el si o planta de pe hol nefiind nici o diferenta, doar ca planta consuma doar o cana cu apa pe saptamana, el - ceva mai mult.
  • +20 (22 voturi)    
    rusine dinu patriciu (Joi, 1 aprilie 2010, 16:17)

    anonim [anonim]

    o scrisoare emotionanta.pe mine faptul ca dinu patriciu,patronul,actionarul,stapanul,este descris in aceste cuvinte nu ma mira.acest sinistru personaj ,un mafiot nascut in birourile kgbistului caraman, imediat dupa lovitura de stat din 89,nu ma surprinde deloc.iata ca un om din apropierea lui dar fara a ii fi apropiat, ne confirma printre dinti, ca toate acuzatiile la adresa lui dinu patriciu sunt adevarate.inclusiv cea cu caseta contrafacuta...multele lui slugi in frunte cu nazistul crin,se prezinta poporului intr-o forma asemanatoare cu cea in care se prezenta si ceausescu...propaganda desantata si gaunoasa.
  • +1 (9 voturi)    
    ... (Joi, 1 aprilie 2010, 16:18)

    bozo [anonim]

    scrisoarea asta seamana cu intrunirea de adio de la ringier. nu stiu insa daca a avut si pungile cu fise de cafea la indemana, sa le dea angajatilor.
    oricum, trecand peste caracterul lui, si ipoteticile aranjamente prin spatele firmelor la care a lucrat, trebuie sa recunosc ca stie sa faca bici din //. daca se inhama la o treaba e primul care vine si ultimul care pleaca. din punctul asta de vedere a fost o pierdere pentru ringier si va fi si pentru adevarul. daca ar lucra un pic si la relatiile interumane...(editat de HotNews.ro)
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Joi, 1 aprilie 2010, 16:53)

      incognito [anonim] i-a raspuns lui bozo

      Sunt de acord cu tot ce spui si confirm ca singurul punct slab (desi cred destul de important) a fost (atat in Ringier,cat si aici probabil) lipsa de atentei acordata oamenilor (ca sa ma exprim frumos) indiferent de nivelul lor ierarhic.
      Insa ii apreciez si punctul forte:verticalitatea si tendinta spre perfectionism.
  • +11 (13 voturi)    
    Felicitari pentru verticalitate, domnule director (Joi, 1 aprilie 2010, 16:19)

    romanasu' [anonim]

    nu stiu prea multe despre dumneavoastra, dar scrisoarea de adio imi arata o persoana cerebrala, care a stiut totusi sa reziste, sa vada prioritatile, sa uneasca !

    Pacat ca pana la urma v-ati pierdut timpul vietii pentru niste bani, si pacat ca nu ati avut de la bun inceput ca si sustinator o persoana de buna credinta !

    Dar va doresc, sa credeti in fraza urmatoare: ''Mai rau nu se poate, mai rau nu are cum sa vina, decat mai bine !''

    Cu respect si apreciere,
    un romanas'
  • -1 (19 voturi)    
    Imi vine sa vomit (Joi, 1 aprilie 2010, 16:19)

    Dinu [anonim]

    Corneteanule, du-te, du-te unde vezi cu ochii....din punctul meu de vedere esti doar o lepadatura care a facut bani pentru sine si patron umpland de sange spinarea simplilor angajati din trust....cu siguranta, ei nu te vor regreta.
    Adevarul e un hoit mare....care cand va incepe sa puta va imputi pe multi....
    In viata mea n-am vazut un sistem mai perfid, bazat exclusiv pe //., servilism si neprofesionalism, ca cel creat in Adevarul.
    Adevarata calitate profesionala se gaseste in Adevarul in special la angajatii simpli, fara functie, dar la persoanele cu functie de conducere iti trebuie multa rabdare s-o gasesti. Tute peste tot, promovate pentru forma fundului, si zbiri, cam la asta se reduce profesionalismul celor enumerati de Corneteanu drept oameni "de inalta tinuta profesionala si morala".(editat de HotNews.ro)
    • +6 (10 voturi)    
      Chiar ca AH e un hoit mare (Joi, 1 aprilie 2010, 17:29)

      de ce [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Eu asemenea atitudine de sclavi nu am vazut in viata mea ca acolo. Eu nu stiu cum rezista si mai ales DE CE stau oamenii aia acolo. La divizia de carte cel putin este infiorator. Salariile angajatilor simpli sunt oricum foarte mici, pentru ca se vede dupa imbracaminte si dupa ce mananca.
      In afara de asta, se trag foarte multe tepe colaboratorilor. Nu mi-e mila de corneteanu, el a manageriat si a permis ca lucrurile sa stea asa acolo.
    • +3 (3 voturi)    
      si mie (Vineri, 2 aprilie 2010, 9:49)

      viomobil [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

      subscriu la ce'ai spus, din punctul de vedere al unuia care a luat cunostinta cu sinistrul personal si i'a cunoscut si "manierele", din pacate amatorii de telenovele de pe hotnews.ro nu sunt de aceeasi parere cu tine sau cu mine, asa ca traiasca mancatoria masiva de kaky din romanica. Pasteti fericiti!
  • +18 (20 voturi)    
    de ce (Joi, 1 aprilie 2010, 16:19)

    simona [anonim]

    L-as intreba pe dl Corneteanu de ce 3 ani si jumatate nu a spus nimic? de ce nu a fost vertical?
  • +6 (18 voturi)    
    Patetic (Joi, 1 aprilie 2010, 16:32)

    Carcotescu [anonim]

    Asta inca n-a inteles lectia capitalismului.
    Totdeauna, dar totdeauna, primeaza capitalul si cel care il stapaneste.
    Restul sunt doar figuri de stil.
    Cat despre oameni, daruire, sanatate distrusa, etc. VACS.
    Lumea a fost si e inca plina de fraieri ...
    Spusa cam sec, dar asta e crudul adevar.
    V-o poate spune si Patriciu si Vantu si .... Rockefeller.
    • +1 (3 voturi)    
      securismul in Romanica (Vineri, 2 aprilie 2010, 9:47)

      EVE [anonim] i-a raspuns lui Carcotescu

      din pacate in Romanica, doar pt. mafioti se lucreaza...in toate mediile, inclusiv cele multinationale, la nivel de top sunt fostii securisti care nu stiu decat sa fure si sa biciuiasca sclavii de pe plantatie...jegurile astea nu stiu ce-i munca...doar n-or fi fraieri!
  • +10 (14 voturi)    
    Si in fond... (Joi, 1 aprilie 2010, 16:35)

    Dragos [anonim]

    spune ceva concret in toata aceasta scrisoare? Am pierdut 5 minute ca sa aflu ce este oricum de notorietate: ca Dinu Patriciu este un om de afaceri lipsit de scrupule si lipsit de credibilitate in cetate. De-asta nici nu citesc Adevarul.

    Antescriitorul meu pune o intrebare simpla si elocventa: de ce de 3,5 ani nu Corneteanu nu SPUNE nimic?
    • +1 (3 voturi)    
      Un posibil raspuns corect. (Vineri, 2 aprilie 2010, 11:20)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      De ce acum? Serialul despre adevarurile revolutiei a deconspirat aproape 90% din ceea ce s-a intamplat in decembrie 1989, aratand cine au fost criminalii si responsabulii de saracia si inapoierea Romaniei timp de 20 de ani. Sobolanii au intrat in panica. KGB-ul a dat ordin sa se puna capat devoalarilor. Nu se mai poate. Bolovanul se rostogoleste deja la vale si nu mai poate fi oprit. Asa vom intelege si cine este de vina pentru crime, pentru infiltrarea mafiei KGB in economia Romaniei, pentru toate relele care ni se intampla zi de zi. Patriciu si Iliescu sunt disperati. Actioneaza fara noima. Trebuie sa plateasca pentru tot raul facut romanilor!
  • +7 (11 voturi)    
    un sfat dezinteresat, (Joi, 1 aprilie 2010, 16:49)

    Mio [anonim]

    pentru domnul Corneteanu: data viitoare sa va ganditi de doua ori inainte de a va pune talentul, capacitatile si energia in slujba unui mafiot! inteleg ca sunteti un profesionist de mare calibru, sunteti calificat sa ajungeti in pozitii care pot influenta vietile oamenilor. si e pacat sa le influentati muncind in avantajul unor astfel de personaje. in ultima instanta, suntem ceea ce facem pentru cei din jurul nostru.
  • +12 (16 voturi)    
    nici pe noi nu ne intereseaza drepturile de autor (Joi, 1 aprilie 2010, 17:00)

    plangacios, caut umar [anonim]

    nu contesta nimeni duhoarea morala a patronilor, da' si domnu' razvan ar trebui sa realizeze ca macane:
    1. nu poti sa stergi pe jos cu echipa 3 ani si sa-i numesti dupa demisie prieteni, pe versuri de sinatra
    2. scrisoarea e un amalgam emotional-isteric care culmineaza cu amenintari voalate la adresa patronului - dovada ca nu e cu nimic mai bun decat el
    3. cum ar trebui sa se simta, dupa ce 3 ani a dat limbi in sus si a scuipat in jos, ca nu mai e nimic sus si trebuie sa dea cu limba unde a scuipat ?
    4. e o chestie comuna tuturor directorasilor care se lipesc duios de patron si uita de ceilalti: in timp nu mai respecta nici gramatica. pt ca nu mai respecta nimic. chiar si in momentul marii "revelatii" si a intoarcerii armelor, meteahna ramane ca urma de la catuse.
    pe scurt - mi-e scarba de genul patriciu, dar mai scarba de genul "razvan", care face posibile puterea si abuzurile celor ca patriciu. s-a intors roata ? stai un pic, ca nu-mi vin lacrimile.
    • +4 (6 voturi)    
      Dom' Razvan (Vineri, 2 aprilie 2010, 2:27)

      Ginel [anonim] i-a raspuns lui plangacios, caut umar

      Total de acord cu tine ! Dom' Razvan un patetic...fost Mare Zbir.
  • +5 (11 voturi)    
    Cu lacrimi in ochi spun... (Joi, 1 aprilie 2010, 17:06)

    marius v [utilizator]

    Cam patetic pentru un animal de pradă, chiar dacă este rănit şi vrea să se prăbuşească glorios. Să fim serioşi! Este doar o schimbare a masculului alfa.
    Am detectat un şantaj voalat pe-acolo, dar nici nu știi când se ivește, din întâmplare, vreo casetă cu imagini terifiante în care Cornețeanu sfârtecă bebeluși. O făcătură ordinară! De fapt, i-a scutit de dureri, devorându-i în grabă.
  • +1 (11 voturi)    
    workaholic (Joi, 1 aprilie 2010, 17:09)

    Cata [anonim]

    Un workaholic care se trezeste la realitate, dar nu pentru mult timp. Maine va cauta alt patron si ii va inghiti iar toate mizeriile. Va fi angajat fara dubii, pentru ca este workaholic iar lumea are nevoie de ei acolo ... la munca!
  • +1 (15 voturi)    
    ce ... //. (Joi, 1 aprilie 2010, 17:32)

    gimini [utilizator]

    Pe scurt, mi se pare de tot ca... //. sa scuipi acolo unde ai lins pana ieri. E impardonabil... prosti au fost cei care au avut un asemenea angajat! Cred ca fiecare dintre noi a plecat dintr-un loc de munca sau chiar dintr-un business in care a avut 1, 2, 7%, dar civilizat e ca dupa certurile despartitoare sa isi vada fiecare de treaba lui, iar eventualele diferenduri se rezolva in justitie... Probabil omul asta e bagat la rate foarte mari si pierderea pozitiei de la Adevarul il deprima, ca altfel nu-mi explic o asemenea iesire jenanta, nedemna pentru cineva care se pretindea mare om de media. In rest, ca Patriciu e dat dracului (si la propriu, si la figurat) stia toata lumea... nimic nou!(editat de HotNews.ro)
  • +1 (13 voturi)    
    hai sa fim seriosi (Joi, 1 aprilie 2010, 17:40)

    bono [anonim]

    nu zice nimic nou corneteanu despre patriciu. stiam asta. totusi, a stat 3 ani jumate langa un astfel de om si nu a zis nimic. pana ieri a fost ca toti roboteii lui patriciu.
    si nu-mi place deloc ca acum, brusc, il pomeneste de 3 ori pe basescu in scrisoarea asta. nu face decat sa-si pregateasca terenul pentru urmatorul stapan.
    nu-i dau nici un credit lui corneteanu, dar cred in ce scrie. daca pana si corneteanu e socat de cine a fost stapanul lui pana acum, inseamna ca e nasol de tot.
  • +5 (9 voturi)    
    dincolo de (Joi, 1 aprilie 2010, 17:40)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ceea ce stiam sau banuiam in legatura cu mos costache, sponsorul lui antonel si geonel, cel mai interesant este urmatorul pasaj din scrisoare:
    ''.... de la proprietar,.......de mafioti carora acesta le datoreaza bani,..''.
    Pai asa un mare capitalist leberal datoreaza bani la mafioti ? Vai de leberalismul lui !
    Si vai de capul nostru daca cistiga alegerile micul geonel, papusica topaitoare a unui mos costache, voiciorescu, vintu, sau a lui capo dei tutti capi, mosul rosu iliescu.
  • +4 (6 voturi)    
    Cica Vantu cauta pres la intrare, te oferi? (Joi, 1 aprilie 2010, 18:04)

    Piciu' [anonim]

    Pateric, coada de topor a lui Patriciu s-a frant, mare paguba, are barosanu cozi suficiente. Cat despre presuri...e nevoie la orice patron, orice pres isi gaseste nasul, e o chestiune de timp. Despre amenintari, furturi de masini, etc, asteptam detalii daca mai ai trompeta.
  • +7 (9 voturi)    
    Distrugere Rodipet (Joi, 1 aprilie 2010, 18:37)

    Lungoci Florin [anonim]

    Razvan,

    Poate e momentul sa ne spui cine a dorit distrugerea Rodipet...tu?????? sau ai actionat la ordinele lui Dinu Patriciu.

    Poate e momentul ca adevarul sa iasa la iveala.
  • +3 (9 voturi)    
    Lacrimi de crocodil... (Joi, 1 aprilie 2010, 18:43)

    Dentistu' [anonim]

    Sa fim seriosi. Corneteanu nu a dat niciodata doi bani pe angajatii lui. S-a inconjurat de incompetenti ... cazul Adrianei Halpert de la Forbes este deja notoriu..., iar acum ar vrea ca angajatii-"prieteni" sa-i planga de mila. Cata ipocrizie!
  • -3 (9 voturi)    
    corneteanu pa! (Joi, 1 aprilie 2010, 18:55)

    alinb [anonim]

    cred ca Patriciu a demonstrat ca nu e un imbecil.Este cel mai bogat om din Romania, si nu cred ca este un prost.Am ascultat povestea lui Razvan.Nu trebuie sa ascultam ambele parti?razvan nevinovatul..ma rog..
  • -1 (5 voturi)    
    o mare greseala (Joi, 1 aprilie 2010, 20:41)

    un subordonat [anonim]

    Razvan Corneteanu este un om dintr-o bucata. Multi s-au temut de atitudinea lui in Adevarul, dar numai cei care au stitut ca nu fac treaba. Cei care si-au vazut de treaba si au facut performanta au avut in el un adevarat prieten, chiar daca au fost simpli angajati. A promovat multi oameni tineri, numai pentru ca au dovedit ca sunt buni. In acelasi timp a tratat cu duritate leprele. De asta il injura unii acum. Dar va spun, ca un om care il cunoaste bine din postura de subordonat indepartat si om care i-a admirat atitudinea, plecarea lui Razvan este inceputul sfarsitului. Omul asta manca afacerea asta pe paine. Dinu Patriciu a facut o greseala enorma si e mare pacat pentru ca sute de oameni, care au crezut si cred in Razvan, stiu ca fara el nu are cum sa fie la fel de bine. Domnule Patriciu, suntem o armata de oameni care ne vom face foarte bine treaba in continuare, tocmai pentru ca am invatat de la Razvan ce inseamna rigoarea, seriozitatea si profesionalismul. Dar o vom face acum numai pentru ca avem de achitat niste rate la banca. Nu cred ca Imre sau altii vor putea sa il inlocuiasca pe Razvan Corneteanu.
  • -1 (3 voturi)    
    Tradatori (Joi, 1 aprilie 2010, 21:32)

    sorina costa [anonim]

    Oare de ce ne miram de acest om care a stat la masa cu nenea Iliescu si Roman.Niste tradatori ai tarii care tradeaza si oamenii ei.
  • +6 (6 voturi)    
    RC (Joi, 1 aprilie 2010, 21:51)

    symosim [anonim]

    Eu nu inteleg cum de fiecare data, dumneata d-le Razvan Corneteanu, cand esti dat afara dintr-un trust faci foarte mult zgomot si arunci "in sus" galeata de kko...
    Adica la interviu erai curat nevinovat si nu stiai cine este DP? Cand ai acceptat job-ul nu stiai ce compromisuri va presupune? Care era compensatia materiala? Ca sunt sigura ca ai fost ff bine platit ca sa inghiti/uiti multe...
    EU ZIC: ai ales drumul asta, f bine, keep walking! Nu stiu daca este principial sa comentezi, mai ales la plecare. Verticalitatea inseamna sa comentezi acolo si exmplul cu SRS era elocvent si il salut!!!
    Lasa-i pe cei care au gresit sa plateasca singuri ceea ce au facut, la timpul lor.
    CONCLUZIA: cred ca s-a zgariat inca o data rau ego-ul si esti tare suparat pentru ca acum nu mai esti "inauntru"... Are vreo legatura asta cu "capra vecinului"?...

    "Nu poti acoperi haznaua de kkt cu flori si sa speri ca nu va puti pana la urma. Pur si simplu nu poti."
    • +1 (1 vot)    
      de ce doar acum? (Vineri, 2 aprilie 2010, 7:37)

      cetateanu' turmentat [anonim] i-a raspuns lui symosim

      Absolut de acord dcu comentariul prezent.
      Cind te amesteci in tarite te manaca porcii!
  • +4 (4 voturi)    
    frustrat (Joi, 1 aprilie 2010, 22:13)

    ion [anonim]

    cineva care se crede de neinlocuit.a trait degeaba 20 de ani in capitalism,nu i-a invatat lectiile.
  • +5 (7 voturi)    
    e jenanata disperarea ta, Razvane! (Joi, 1 aprilie 2010, 22:52)

    ana [anonim]

    Uite, Razvane, ca Dumnezeu nu doarme. Roata se intoarce. Acum esti si tu jos, acolo unde iti e locul. E jenanata disperarea cu care ai tinut de scaun si ai lins bocanci, la fel cum e impardonabil faptul ca te-ai inconjurat de multe scursuri incompetente, multi agramati pe care i-ai urcat pe un socul le-ai dat crezare indiferent de situatie, iar alceva nu te-a mai interesant... Ai nevoie de prieteni? Acum? Dupa ce ai calcat in picioare tot ce a indraznit sa ridice privirea? Nu-i cauta, ca nu ai sa ii gasesti nici macar in randurile celor mai umili. Adevarul si dreptatea nu au contat niciodata pentru tine. Iti meriti soarta si poate ca e prea putin pentru tine, "prietene". Esti zero ca om, iar uneori, dupa fapta iti primesti si rasplata. Au mai ramas cateva mizerii umane sa pice, si abia atunci se poate spune ca Dinu a facut curat in trustul de presa Adevarul. Oricum, finalul tau era previzibil, numai ca a durat ceva pana s-a materializat...
  • +5 (7 voturi)    
    Corporatist de mucava (Vineri, 2 aprilie 2010, 0:55)

    joness [anonim]

    Te-a nedreptatit angajatorul? Da-l in judecata! Arde-l la bani, acolo unde il doare mai tare!

    Patronul tau e un mafiot? Denunta-l la DNA. Nu e "un act de constiinta civica", ci pur si simplu un act de normalitate: ai informatii despre o posibila infractiune, informeaza-i pe cei in drept. Altfel esti complice, tainuitor.

    Publicul larg, gura-casca, o sa il aplaude pe "eroul" Cornateanu. Dar cei putini, dar ce conteaza cu adevarat pentru potentiala sa cariera de manager, adica posibilii angajatori, o sa se fereasca de el de acum inainte.

    Vrea scandalageala, tamabalau? Sa se duca la piata, la sindicate, la anumite ONG-uri, la PDL sau la Dan Diaconescu. In mediul corporatist trebuie sa fii profesionist. Punct.

    Nici chiar daca e securist pus de Basescu sa il infunde pe Patriciu n-a facut bine. Era in mediul privat, avea sansa sa isi negocieze viitorul cu oameni, reali si vii, nu sa fie sluga militienilor ce mai devreme sau mai tarziu o sa il arunce la gunoi.

    Crede ca patronul de la Ringier, pe care spune ca il apreciaza, a fost incantat cand a citit laturile de mai sus? Nu, a strambat din nas.

    Nici pe Patriciu nu-l compatimesc. A reusit o afacere la limita genialitatii cu Rompetrol, acum in loc sa se bucure de ceea ce a obtinut isi bate joc de banii si de nervii lui. E greu de gasit niste gauri negre mai mari decat politica si presa.

    A vrut presa, presa a gasit. Adica scandalageala de mahala. Acum lautarii pe care i-a infundat cu bani o sa il toarne, spre bucuria lautarului-sef care o sa il lege la prima semi-ocazie. Iar BOBORUL suveran o sa aplaude plin de incantarea retarzilor atunci cand il vad pe unul mai destept ca ei calcand in rahat.

    Fiecare doarme asa cum isi asterne.
  • -3 (3 voturi)    
    demiterile (Vineri, 2 aprilie 2010, 1:43)

    ioana [anonim]

    domnule Patriciu, curatenia pe care ieri ai facut-o este “just in time” stii ce au facut directorii tai de vanzari? cu firmele lor, infiintate de mai multa vreme, au incercat sa-si dezvolte ” own business” -FOLOSINDU-SE, FACAND UZ, .. ce as mai putea sa scriu… DE PUTEREA CE TI-O DA BRAND-UL HOLDING ADEVARUL!DE POZITIA IMPORTANTA PE CARE O OCUPAU IN HOLDING. Cu aceste societati ale lor, au calcat totul in picioare, calcand peste cadavre, DE FRICA PIERDERII LOCULUI DE MUNCA DIN HOLDING ADEVARUL, DE FRICA REDUCERII SUBSTANTIALE A VENITURILOR PE CARE LE AVEAU IN HOLDING, au incercat in ultima vreme, sa-si acopere pierderile ce le vor avea (ANTICIPAU, ASTEPTAU ZIUA CAND URMA SA FIE DESTITUITI!!!) prin “own business” - vezi cazul MATEESCU LA GALATI! unde, din pozitia detinuta in holding, A FACUT CEEA CE A VRUT, inclusiv, LIVRARE DE PRESA fara acte IN NISTE CHIOSCURI ce, in mod sigur, NU APARTIN FOSTULUI MARE DISTRIBUITOR , RODIPET; doar, doar isi acoperea pierderile suferite in urma “schismei” ! ASA DISPERARE NU S-A MAI VAZUT! mai alearga omu’ dupa bani dar nici in halu’asta!vezi cazul LIVIU MAIER, care la fel s-a bagat in vestul tarii cu marfa naspa in chioscuri parasite, inchise din nu stiu ce motive (!) cred domnule Patriciu, ca stii mai mult ca sigur la ce ma refer!!!!
  • +1 (1 vot)    
    e supercalifragilistic (Vineri, 2 aprilie 2010, 6:27)

    cetateanu' confuzat [anonim]

    cand se cearta astia. Asa avem si noi ocazia sa mai aflam cate ceva. Totusi cand tagma hotilor se cearta e un semn trist ca nu prea mai au ce fura de la oamenii simpli. Sa fie Romania atat de saraca incat sa nu se mai poata fura nimic?

    As dori sa stiu cine-i MBA-fiul?
  • 0 (4 voturi)    
    of, mai (Vineri, 2 aprilie 2010, 8:23)

    amidona [anonim]

    ce smiorcaiala incoerenta si patetica !
    jalnic !
  • +1 (1 vot)    
    Ranit (Vineri, 2 aprilie 2010, 9:23)

    Cristian Botez [anonim]

    Nu am niciun moment de bucurie pentru ca ti s-a intamplat asta. Cred insa ca te doare in cur de oameni (mai putini de cei apropiati). Esti pur si simplu ranit rau in amorul propriu. Nu spune ca nu stiai ca lucrezi pentru un tip, desi instruit (cred), rapace, lipsit de scrupule si primitiv. Daca nu ai avut un spatiu de recul este numai vina ta. Nu cred in chestiile astea cu "s-a intors roata" sau cu pedepsele divine. Tu n-ai stiut sa lucrezi cu oamenii. Nici cel mai bun marketing din lume nu poate da suflet, valoare, distinctie si sarm unui ziar. Cultura de companie, disciplina cretin impusa si alte tampenii de genul asta sunt bune pentru sistemul penitenciar, IT si industria de armament. Presa este altceva, Razvan Coreneteanu. Ai reusit sa strangi 1000 de sclavi langa tine, ai dezvoltat productia de CD uri , carti si mai stiu eu ce, dar ziarele alea (cu exceptia unor mici sclipiri pe ici pe colo) n-au niciun haz. Nu "pocnesc". Risipa de hartie si cerneala, atata tot. Te-ar ajuta mult, in bransa asta (cea adevarata) a presei daca ai intelege toate astea.
  • 0 (2 voturi)    
    Anul 2010 trebuie sa fie un an decisiv. (Vineri, 2 aprilie 2010, 9:59)

    Rescatorul [anonim]

    Ori reusim sa schimbam totul in aceasta tara, incepand cu justitia, oamenii politici si organele statului, ori suntem terminati de mafie si raul care sugruma Romania, de domnia faradelegii si nesimtirii parvenitilor si golaniei cu gulere albe. Daca oamenii corecti si cinstiti din aceasata tara nu se trezesc si nu incep sa actioneze, vom plati rau de tot in viitorul nesigur si nefavorabil pe care mafia ni-l rezerva. .
    • 0 (0 voturi)    
      esti in urma... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 2:17)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      ...oamenii corecti si cinstiti au cam plecat din tara!
  • -1 (1 vot)    
    Bravo ! (Vineri, 2 aprilie 2010, 10:44)

    Vera [anonim]

    Felicitari pentru curaj si demnitate !
  • -1 (1 vot)    
    concluzia (Vineri, 2 aprilie 2010, 10:55)

    angel [anonim]

    Calitatea unui om este data mai ales de ceea ce reuseste sa lasa in urma lui. Mie imi place Adevarul desi nu imi place Dinu Patriciu. Cum va fi " Adevarul" maine vom vedea si trage concluzii.
    Concluzii trag si din comentariile sub anonimat ale unor subordonati ai D-lui Corneteanu cat si din faptul ca din spirit de solidaritatea cu dansul o intreaga echipa vrea sa paraseasca trustul , in frunte cu redactorul sef. Romanul nascut in comunism ( vezi: noi ne facem ca muncim ei se fac ca ne platesc) e sclav si mediocru , de aici si comentariile de mai sus.
    Oricum orice sut in fund e un pas inainte!
  • 0 (0 voturi)    
    scoala (Vineri, 2 aprilie 2010, 11:59)

    calas [anonim]

    corneteanu este tipul clasid de dinu paturica. de asta a-a oplosil la profesorul lor, dinu costache patriciu. pentru cita scoala a facut razvan, este un exemplu de cum sa urci fata clase multe. a facu ceva liceu militar , intrerupt de un episod pe care nu vrea sa-l aminteasca never.pe unde a trecu a lasat gauri si o imensa usurare la plecare. o jigodie. a cuparat cu 500 de euro ,platiti de dinu p., pe fiecare transfug de la ringier. elvetienii sunt si ei pe duca, dar nu uita cum razvan colericu si-a turnat sefii, si ce aranjamene de fetite oferite pe tava lui ringier a facut. poate il are la mina si pe michael,la fel ca pe franezu pirat jac di pe danezul nurliu. crtianu ramine un mare as al presei zootehnice, fiind un vitel care a ajuns la maturitate, restul doar firimituri.succes la bobi.
  • 0 (0 voturi)    
    E normal (Vineri, 2 aprilie 2010, 14:06)

    realn [anonim]

    Iara comentarii in care oamenii se injura. Eu vad asa - un om dezamagit, care a investit multe si se plange ca investitia nu s-a dovedit profitabila. Eu cred ca oricine, orcand, oricum lucreaza cu/pentru "oameni de afaceri romani" se va regasi in situatia asta.
    • 0 (0 voturi)    
      Absolut (Vineri, 2 aprilie 2010, 14:45)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui realn

      Profilul lui Patriciu e identic celorlalti ''moguli'' din media, afaceri sau putere ( inclusiv Basescu).
      Pentru bani toti calca totul in picioare.
  • 0 (0 voturi)    
    canalii (Vineri, 2 aprilie 2010, 20:30)

    brod [anonim]

    cat ati impartit porcariile, era prieten drag. acum, ca il aduce pe ginerica de melescanu, i se vad petele. dincolo de patetism, nici dumneata nu poti fi altceva decat el - de aceea v-ati asociat. si octavian paler a nascut sintagma "epoca ceausescu-epoca de aur a romaniei socialiste" pe cand era director la tvr, apoi redactor sef la romania libera. cand l-a dat coana leana jos, a picat direct in dizidenta moralizatoare.
    un sictir sincer, din inima, domnule fost sef!
  • 0 (0 voturi)    
    nb (Vineri, 2 aprilie 2010, 21:44)

    targu [anonim]

    frate, ori ne crezi prosti ori nustii pe ce lume esti.
    compania in care ai lucrat, sau dormit, are un propietar, care companie produce ce hataraste el
    tu, trebuie in calitate de director sa duci la indeplinire sarcinile primite. daca-i trebuie 3 ani ca sa observi ca ceva este in cotradictie cu convingerile proprii iti meriti soarta, daca nu atunci minti si cred ca asta e adevarul. poate aflamde la femeia de servici care vorbea cu mama.
    dar cel mai bun lucru este ca ziarul a scapat de ultimul stalinist, mult peste brucan, care este grigore cartianu.
    lipsit de har, fara cultura, fara speach, un inchipuit.
    am schimbat televizorul din cauza balelor facute de el pe la emisiunile de sport, luptand cu gigi
  • 0 (0 voturi)    
    A o fi Patriciu cum o fi (Duminică, 4 aprilie 2010, 1:50)

    abc [anonim]

    Dar scrisoare mi se pare prea literara. Suspect de literara...
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul (Luni, 5 aprilie 2010, 7:10)

    marius [anonim]

    de ce nu scrii Razvane in scrisoarea ta de reteaua de distributie presa care ai facuto impreuna cu Mateescu si Maier ?Eu cred ca ai tradat din nou . Scurgerile de informatii cu privire la magazinele ambulante au fost tot de la voi ca va afectau reteaua de distributie . Ai fost intotdeauna un profitor pe banii altora .
  • 0 (0 voturi)    
    da (Luni, 5 aprilie 2010, 18:43)

    dp [anonim]

    Dinu Patriciu e genul de patron securisto-comunist, arogant, grobian si suficient care apreciaza si rasplateste doar pupaturile pasionale si limbile date cu cat mai multa voluptate in cur. Dar fix in cur, cat mai in cur, fara ezitari. Ocolisurile primprejurul orificiului anal sunt acceptate doar ca un preludiu prezumat a fi vremelnic si mai ales premonitoriu in legatura cu daruirea si mestesugul de care va da dovada posesorul limbii...
    Bineinteles, Dinutzu al nostru are zile mai bune si zile mai putin bune, drept care uneori ii plac limbutzele catifelate, delicate, umezite cu o saliva curata precum roua asezata pe petalele trandafirilor in diminetile insorite de mai. Alteori doreste sa fie scuipat viguros in punctul central al curului sau imperial, si apoi frecat energic, muncitoreste, de o limba aspra, doritoare si capabila sa culeaga prisosul de inteligenta pe care dumnealui il elimina periodic prin sfincterul in discutie. Are angajati capabili sa-si dea seama cand e cazul sa faca una si cand pe cealalta; astia sunt cei promovati de el.
    Iar fiul sau mi se pare cam prost crescut... si cam prost. Ma rog, o fi imatur si neexperimentat.
  • 0 (0 voturi)    
    Cam tarziu! (Miercuri, 7 aprilie 2010, 7:16)

    Taranu' [anonim]

    Daca erati atat de performant,de ce a renuntat la serviiciile dv.?In rest,acuzatii generale,neexemplificate in nici un fel.
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea (Miercuri, 7 aprilie 2010, 17:52)

    fost-capitalist [anonim]

    citat din Corneteanu:
    "In ceea ce ma priveste, sunt socat si afectat sa constat pentru ce oameni am muncit si mi-am consumat sanatatea trei ani si jumatate. Si daca e vreo lectie, asta poate e prima."
    sincer te inteleg Cornetene si-mi pare rau ca ai ajuns la concluzia asta... desi cum te cunosc eu drept MERCENAR, afirmatia ta seamana cu o lacrima pe obrazul lui Base (slavit sa-i fie numele lui si... urmasilor lui)... si te asigur ca multi dintre cei cuCare ai lucrat au ajuns la aceiasi concluzie in ceea ce te priveste


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi