Agentia de PR The Practice, parte a grupului Leo Burnett, lanseaza un departament specializat de comunicare online. Intact Interactive se va concentra doar pe dezvoltare deoarece pe partea de vanzari e "mai bine sa-ti reprezinti singur produsul atunci cand esti un brand puternic". IAA Young Professionals organizeaza o dezbatere pe tema procesului de angajare in marketing si comunicare.

  • Agentia de relatii publice The Practice lanseaza un departament specializat de comunicare online, condus de Monica Jitariuc, potrivit unui comunicat de presa. Inainte de a veni la The Pactice, Monica a coordonat activitatile de PR ale Friends Advertising, dupa ce in prealabil a lucrat in comunicare pentru mai multe companii. Vezi detalii in comunicatul de presa.
  • "Experienta GSP si Jurnalul arata ca e mult mai bine sa-ti reprezinti singur produsul atunci cand esti un brand puternic", afirma Gusti Roman, directorul Intact Interactive, intr-un comentariu la o postare pe blogul lui Orlando Nicoara, pe tema deciziei Intact Interactive de a se concentra exclusiv asupra activitatilor de dezvoltare. "Intact Interactive si-a anuntat inca de luna trecuta partenerii ca in 2011 se va focusa doar pe dezvoltare, sfatuindu-i sa-si reprezinte singuri produsul prin echipa proprie de vinzari, urmind ca In In sa le asigure suportul tehnic (adserverul)", potrivit unui anunt facut saptamana aceasta pe blogul InIn.
  • IAA Young Professionals organizeaza joi, 25 noiembrie - ora 19.00, la sediul IAA Romania, o dezbatere "menita sa clarifice toate acele lucruri nestiute din spatele procesului de angajare, aplicata pentru domeniul marketingului si comunicarii" Dezbaterea "Cum poti sa fii omul potrivit la locul potrivit" este adresata tinerilor interesati sa lucreze in domeniul marketingului si comunicarii si este gazuita de Paula Covrig - head of recruitment and development BCR si Melania Stoleru - HR manager Graffiti BBDO. Vezi detalii aici