Studiul Valorilor/Starcom: HotNews joaca rolul ziarelor de calitate pentru publicul modern

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 6 decembrie 2010, 12:57 Economie | Media & Publicitate

HotNews.ro este, in acest moment, principala sursa de informare online pentru publicul atras de informatia de calitate si aduce pentru publicul modern ceea ce ziarele de calitate aduc publicului cu valori traditionale, potrivit Studiului Valorilor, cercetare realizata de Starcom MediaVest Group si anuntata luni. Aceasta arata de ce romanii consuma anumite branduri si anumite media in functie de valorile si stilul lor de viata.

Potrivit datelor furnizate de Starcom MediaVest Group, studiul arata ca "in timp ce mai multe titluri, Jurnalul National, Adevarul si Evenimentul Zilei isi disputa publicul traditional, HotNews.ro domina cadranul caracterizat de oamenii care au un simt de apartenenta, dar in acelasi timp nu se supun normelor traditionale si actioneaza dupa propriile dorinte."

  • Studiul cantitativ a fost derulat de Kantar Media pe un esantion de 2.500 de oameni, reprezentativ la nivel urban si este bazat pe metodologia semiometriei. Cercetarea pleaca de la ideea ca romanii sunt expusi, in medie pe luna, la peste 450 de branduri - "pe care il va alege?" In Romania, studiul s-a desfasurat independent de celelalte tari. El acopera 40 de categorii de produse si imparte populatia in patru cadrane, in functie de doua axe reprezentative: autonomie-comunitate, responsabilitate-dorinta. Vezi aici detalii despre ce arata studiul referitor la consumul romanilor de media si diverse produse, in functie de valorile si stilul lor de viata.

Potrivit metodei de impartire a populatiei, folosita in studiul Starcom, HotNews.ro intra in cadranul publicului definit de amestecul dintre comunitate si placere, deci afiliat, dar mai putin traditionalist si care consuma mai degraba produse premium - vezi detalii aici.

Informatiile oferite de Starcom pentru HotNews.ro, despre rolul si pozitia HotNews.ro:

Studiul Starcom: HotNews.ro joaca rolul ziarelor de calitate pentru publicul modern

Alegerile oamenilor sunt dictate in principal de valorile pe care acestia le au. Pentru prima oara in Romania, agentia de media Starcom face public Studiul Valorilor. Cercetarea arata de ce romanii consuma anumite branduri si anumite medii si de ce aleg un stil de viata sau altul.

Derulat de catre Kantar Media pe un esantion de 2.500 de oameni si avand la baza metodologia semiometriei, Studiul Starcom arata ca HotNews.ro este in acest moment principala sursa de informare in on-line pentru publicul atras de atributele informatiei de calitate. Practic, HotNews.ro aduce pentru publicul modern ceea ce ziarele de calitate aduc publicului cu valori traditionale.

In timp ce mai multe titluri, Jurnalul National, Adevarul si Evenimentul Zilei isi disputa publicul traditional, HotNews.ro domina cadranul caracterizat de oamenii care au un simt de apartenenta, dar in acelasi timp nu se supun normelor traditionale si actioneaza dupa propriile dorinte.

In acelasi cadran se afla majoritatea marcilor premium, indiferent de categorie.

"Pe baza studiului Starcom, companiile pot avea o alta perspectiva asupra propriilor bugete. In acest moment, eficienta devine criteriul suprem pentru orice firma. Studiul gaseste intersectia de valori ale oamenilor, brandurilor pe care ei le consuma si a canalelor media pe care ei le urmaresc. Clientii nostri obtin din aceasta intersectie un randament maxim al bugetului de comunicare", a declarat Carmen Chipuc, Managing Director Starcom MediaVest.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

1275 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ma intereseaza intreg studiul (Luni, 6 decembrie 2010, 13:11)

    johnesku [utilizator]

    Cum pot intra in posesia acestuia. Multumesc
    • +1 (1 vot)    
      O intrebare... (Luni, 6 decembrie 2010, 14:09)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui johnesku

      Se va implementa in viitorul apropiat un sistem de plata prin care cei ce doresc sa aiba anumite facilitati (de exemplu ...absenta reclamelor) ?
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns (Marţi, 7 decembrie 2010, 10:10)

      katumika [anonim] i-a raspuns lui johnesku

      va recomand sa va adresati celor care au facut public studiul: agentia de media Starcom, parte din grupul Leo Burnett
  • +1 (1 vot)    
    Felicitari Hotnews (Luni, 6 decembrie 2010, 13:22)

    Haralamb [anonim]

    ..desi banuaim asta la fel cum probabil banuiati si voi, cred ca e placut sa stii.
    Felicitari si tineti-o tot asa. Genul asta de public e cel mai usor de pierdut...
  • +1 (1 vot)    
    hai sa ne laudam singuri (Luni, 6 decembrie 2010, 13:23)

    razvan [anonim]

    no comment
  • 0 (4 voturi)    
    Felicitari! (Luni, 6 decembrie 2010, 13:31)

    George [anonim]

    Intr-adevar, sunteti un site citit de multi si este principala sursa de informare pentru o categorie importanta si numeroasa de romani, cei familiarizati cu internetul.
    O singura remarca (luati-o si ca sugestie): ar trebui o mai mare echidistanta in abordarea problemelor politice! Partizanatul destul de evident in anumite situatii, va aduce un oarecare deserviciu imaginii bune pe care, totusi, o aveti.
  • +2 (2 voturi)    
    hotnews (Luni, 6 decembrie 2010, 13:36)

    victoras [anonim]

    ..exact, calitatea e ceea ce intereseaza f. mult. cerem ziaristilor ceva discernamant in tratarea subiectelor, nu agreem deloc metoda copy- paste pe care o mai vedem aplicata uneori fara nici un pic de judecata. Deasemenea, nu agreem articolele nesemnate- doar initialele,; de ce ? de ce se ascund pseudoziaristii astia? ( vezi chiar articolul de fata).
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Luni, 6 decembrie 2010, 13:42)

    ion voicu [anonim]

    eu zic sa va reparati serverul fiindca-i ia cam 5 min. pina reuseste sa se conecteze.
    dupa care puteti sa va bucurati ca sinteti cei mai tari.
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari ! (Luni, 6 decembrie 2010, 14:51)

    mihai [anonim]

    In lipsa unei prese credibile ,serioase ati reusit sa va impuneti.Vi se fac recomandari de impartialitate ,oarecum nefondate .Oricum excesele sunt taxate rapid.Trendul este corect ,din punctul meu de vedere si cui nu-i place nu are decat sa-si lipeasca ochii cu super glue de antene si irealitatea ,sa se conecteze la serverul lui C T Popescu si sa faca nopti albe privindu-l pe nandrolon. Felicitati si pentru "filtrul" impus comentariilor,o lectie pentru asa-zisele ziare serioase pe care voi le invocati ,unde pe forum ai senzatia ca scriu numai detinuti si prostituate . Ati facut din Hotnews un business de succes si pentru asta felicitari!
  • 0 (0 voturi)    
    votez cu toata convingerea (Luni, 6 decembrie 2010, 15:04)

    mara [anonim]

    sunteti corecti, eleganti, cu interfata prietenoasa, se incarca repede....updatati stirile la orice ora din zi si din noapte...am verificat asta! Mai greu in weekend, deh! oameni sunteti si dvs.

    Pe langa stiri, Imi plac ft. mult analizele pe care le faceti pe subiecte fierbinti, Dan Tapalaga e de departe un condei pe care il urmaresc cu incredere.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Luni, 6 decembrie 2010, 16:40)

    Bug Zileriu [anonim]

    Va felicit, in primul rand, pentru faptul ca reusiti sa va atrageti colaborarea unor oameni de calitate in domeniile lor de expertiza. De asemenea, pentru publicarea de articole pertinente si la obiect.
    Nu pot sa nu remarc totusi, unele articole scrise "dupa ureche". De exemplu, unele stiri despre stiinta si tehnologie - lipsa unor comentatori/traducatori competenti este evidenta. Acelasi lucru este valabil pentru unele articole (destul de putine, din fericire) privind politica interna.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi