Today changes with Orange este noua semnatura de brand a Orange Romania

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 5 aprilie 2011, 12:18 Economie | Media & Publicitate

Orange Romania are incepand de marti o noua semnatura de brand 'today changes with Orange', care continua viziunea companiei lansata in 2008 - 'together we can do more' si reflecta intentia de a simplifica experienta digitala a utilizatorilor, a anuntat operatorul de telefonie mobila. Campania de comunicare privind lansarea noii semnaturi se va intinde pe parcursul a 4 saptamani si include TV, print, outdoor si online.

Spotul TV a fost realizat de Publicis Worldwide si adaptat pentru piata din Romania. Campania include componente inovative ce fac apel la tehnologia de ultima ora: spotul TV poate fi vizionat si in presa prin scanarea unui QR code cu telefonul mobil. Totodata, in cateva statii RATB din Bucuresti vor fi instalate ecrane digitale pe care trecatorii pot naviga pe internet.

Noua semnatura de brand a fost introdusa pentru prima data in campaniile de comunicare din Franta in noiembrie 2010, iar acum in Romania. Aceasta va fi adoptata treptat si in alte tari din Grupul France Telecom - Orange.

Citeste comunicatul integral pe WebPr.ro.

Numarul total al clientilor Orange in Romania a ajuns la 10,5 milioane utilizatori la sfarsitul lui 2010, in scadere cu 5% fata anul 2009, in principal din cauza evolutiei segmentului Prepay, conform datelor prezentate in luna februarie de grupul France Telecom. In ultimul trimestru al anului trecut, veniturile Orange au ajuns la 243 milioane euro, in scadere cu 4,5% fata de aceeasi perioada din anul anterior.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1180 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă