Cat a costat rebrandingul din ING in NN in primele trei luni din 2015: O cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 7 mai 2015, 17:54 Economie | Asigurari

ING Asigurari si Pensii isi schimba numele in NN
Foto: Hotnews
ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Managment si-au schimbat, incepand din luna aprilie 2015, numele si identitatea vizuala in NN, in urma unui proces de rebranding care va costa pana in 10 milioane de euro. Liderul pietei locale de asigurari de viata, acum sub noul nume de NN Asigurari de Viata, a anuntat joi, venituri in crestere cu 5% pana la 153,4 milioane lei in primele trei luni din acest an, dar si o cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei cu procesul de rebranding, valoare egala cu tot profitul brut inregistrat in perioada mentionata.

  • "Profitul brut inregistrat de NN Asigurari de Viata in primul trimestru din 2015 din activitatea curenta se situeaza la nivelul de 10 milioane de lei, similar cu cel din primul trimestru din 2014, incluzand rezultatul pozitiv din segmentul de asigurari de viata si cheltuielile cu sustinerea activitatii inca incipiente (in linie cu piata) de pensii facultative. Acest rezultat solid a sustinut si o cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei pentru desfasurarea procesului de rebranding, fiind influentat in consecinta", se arata in comunicatul transmis joi de NN Asigurari de Viata.

Reprezentantii ING Asigurari de Viata au subliniat faptul ca aceasta cheltuiala este una exceptionala.


Valoarea despagubirilor si indemnizatiilor platite clientilor in crestere cu 27,6% pana la 8,2 milioane lei in primele trei luni din 2015

Veniturile din primele brute subscrise de NN Asigurari de Viata s-au ridicat la 153,4 milioane lei in primele trei luni din acest an, in crestere cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor financiare anuntate joi de asigurator.

  • "Aceasta evolutie a fost inregistrata pe fondul cresterii interesului clientilor noi pentru produsele unit-linked, ceea ce a dus la o majorare a primei brute pentru contractele noi, si a imbunatatirii persistentei in portofoliul de contracte. Astfel, asigurarile de tip UL reprezinta 37% din vanzarile realizate in primele primele trei luni, cu 4 pp mai mult ca in T1 2014, iar prima bruta medie pentru contractele noi este cu 9% mai mare fata de cea din T1 2014. In paralel, s-a inregistrat o scadere cu 13% a numarului de contracte rascumparate si reziliate in ianuarie-martie 2015 fata de intervalul similar din anul precedent", se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.

In acelasi timp, NN Asigurari de Viata a platit clientilor in primul trimestru din acest an indemnizatii pentru evenimente asigurate de 8,2 milioane de lei, cu 27,6% mai mult fata de ianuarie-martie 2014. Principalele riscuri asigurate pentru care clientii au fost despagubiti sunt decese din orice cauza (52,13% din valoarea totala a indemnizatiilor platite) si riscuri legate de spitalizare in caz de imbolnavire sau accident, interventii chirurgicale in caz de imbolnavire sau accident si afectiuni grave (40,41%). In plus, pentru polite ajunse la finalul perioadei contractuale, NN a platit clientilor 25,46 milioane de lei (valoare cu 4,25% mai mare ca in T1 2014).


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
2180 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    Bravo! (Joi, 7 mai 2015, 18:08)

    sile [anonim]

    Deci au cheltuit tot profitul din primul trimestru, dar mai au de platit taxele aferente.
    • +1 (1 vot)    
      ING se transforma in NN (Joi, 7 mai 2015, 18:56)

      zorro [anonim] i-a raspuns lui sile

      "Rebrenduirea CEC in CEC Bank,chestie complet inutila, a costat 50 milioane Euro!Poate intereseaza pe cineva pe ce s-a dus diferenta ,dupa ce compara 10 milioane lei cu 50 milioane Euro:)))
  • 0 (0 voturi)    
    Mda, nu reusesc sa inteleg (Joi, 7 mai 2015, 21:20)

    qwertyuiop [utilizator]

    Deci cum asta, nu pot pricepe neam: ai o firma multinationala notirie de care a auzit tot omul: ING . Si ce te gandesti tu asa deodata. Sa-i schimbi numele ca prea stie multa lume de ea. buuun. Pentru asta bagi bani in publicitate, in brand, etc. DE CEEE? Stie cineva?
    • 0 (0 voturi)    
      motiv rebranduire (Joi, 7 mai 2015, 22:50)

      roro [anonim] i-a raspuns lui qwertyuiop

      In mare ar fi vorba de separarea diviziei bancare de cea de asigurari, o conditie a planului de ajutor dat de statul olandez la inceputul crizei.
  • 0 (0 voturi)    
    Dormi linistit, NN lucreaza pentru tine... (Joi, 7 mai 2015, 22:03)

    AlphaSiOmega [utilizator]

    Adevarata rebranduire va veni peste ceva timp. Si va fi pe spatele nostru al celor care cotizam la piloane de pensii la respectiva firma. Nu degeaba ING "iese" din prim plan. Stiu ei olandezii ce sa faca sa le fie lor bine si noua "si mai bine"!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri