Orange Romania a anuntat luni numirea in echipa de top management a doi directori, care au o experienta de peste 12 ani in cadrul compaiei. Astfel, Florin Popa, care a ocupat pana de curand pozitia de Sales & Distribution Director, a preluat functia de Business to Business Director, iar functia de Sales & Distribution Director a fost preluata de Claudiu Dragomir.

Florin Popa este licentiat in Economia si dreptul afacerilor din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. El s-a alaturat echipei Orange in anul 2001, din decembrie 2004 preluand functia de Regional Indirect Sales Manager pentru regiunea Muntenia. De aici, Florin a fost promovat ca Indirect Sales Manager, iar din 2007 a fost numit Sales & Distribution Director. Din acest rol a coordonat vanzarile Orange Romania pentru segmentul rezidential si pentru segmentul business (SOHO/SME), iar printre cele mai importante proiecte aflate in responsabilitatea sa au fost parteneriatul strategic cu Euro GSM, lansarea lantului de francize Orange Store si transformarea procesului de distributie din zona PrePay.

Functia de Sales & Distribution Director a fost preluata de Claudiu Dragomir. Absolvent al Facultatii de Transporturi din cadrul Universitatii Politehnice din Bucuresti, Claudiu este alaturi de echipa Orange din anul 1997. Doi ani mai tarziu inaugura magazinul Orange din piata Universitatii, iar in 2003 i se incredinta crearea si conducerea echipei de vanzari dedicata clientilor business (SOHO/SME). Cariera lui si-a continuat ascensiunea, astfel ca in perioada 2009 - 2013 a condus cu succes echipa de retail. Dintre proiectele importante coordonate de Claudiu in acest interval au fost implementarea unui nou design in reteaua Orange shop si dezvoltarea puternica in zona de servicii si asistenta, astfel incat clientii sa beneficieze de o experienta completa.

Orange Romania avea la sfarsitul anului trecut peste 10,28 milioane de clienti (n.a SIM-uri valabile) cu aproximativ 21.000 mai multi clienti decat la finele anului 2011. Pe de alta parte, operatorul a raportat pentru anul trecut venituri de 913 milioane euro, in scadere cu 2,6% fata de 2011, rezultat despre care sustine ca este datorat impactului reglementarilor de reducere a tarifelor de interconectare.