Noutate majora in Ghiseul.ro: Romanii din Diaspora vor putea obtine online, incepand de luni, datele de acces in sistem pentru a-si plati prin internet amenzile, taxele si impozitele din tara

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 2 decembrie 2016, 19:45 Economie | Telecom

Facilitate pentru romanii din Diaspora
Foto: Hotnews
Romanii din Diaspora vor putea, incepand de luni, 5 decembrie, sa-si genereze singuri online datele de acces (utilizator si parola) in Ghiseul.ro, putand astfel sa-si plateasca prin internet, din strainatate, amenzile primite in tara, precum si taxele si impozitele locale, a declarat vineri pentru HotNews.ro George Anghel, directorul executiv al APERO (Asociatia de Plati Electronice din Romania). Ulterior obtinerii datelor de acces, acestia isi vor putea plati amenzile, taxele si impozitele cu orice card emis in tara sau in strainatate, a mai spus acesta.

  • NOTA: Ghiseul.ro permite in prezent, pentru un comision de maxim 2% din valoarea tranzactiei, dar nu mai mare de 30 de lei, plata online cu cardul a taxelor si impozitelor locale, precum si a amenzilor auto catre 267 de primarii inrolate in sistem. Platile pot fi facute momentan numai de contribuabili persoane fizice, indiferent ca au un card emis in tara sau in afara tarii, iar comisionul este suportat integral de catre primarii.
  • Ghiseul.ro este un proiect al Agentiei pentru Agenda Digitala a Romaniei (A.A.D.R.) in parteneriat cu Asociatia de Plati Electronice din Romania (A.P.E.R.O.).
  • HotNews.ro a testat solutia informatica si va prezentam in articol pas cu pas cum se vor putea obtine datele de acces

George Anghel, director executiv APERO
Foto: Arhiva personala
HotNews.ro a scris in premiera in primavara acestui an despre posibilitatea pentru contribuabilii persoane fizice din Romania de a obtine online datele de acces in Ghiseul.ro pentru a-si plati prin internet amenzile, taxele si impozitele locale.

Noutatea este ca, incepand de saptamana viitoare, acest serviciu va fi disponibil si romanilor din Diaspora, care au de achitat in tara taxe si impozite locale sau amenzi auto. Procesatorul pentru emiterea de date de acces catre romanii din diaspora este Netopia Mobil Pay.

HotNews.ro a testat impreuna cu George Anghel, directorul executiv al APERO, solutia informatica si va prezentam in cele ce urmeaza pas cu pas cum se vor putea obtine datele de acces de catre romanii din Diaspora.

  • Pasul 1: Deschide Ghiseul.ro si apasa 'Vreau cont'


Click pentru a deschide


  • Pasul 2: Se va deschide fereastra 'Solicitare date de acces' in care primul pas este cel de verificare al CNPului. Prin urmare trebuie sa introduci CNP-ul si apoi sa apesi pe butonul 'Trimite cerere'.



Click pentru a deschide


  • Pasul 3: Se va deschide o fereastra in care trebuie sa introduci alte date precum: Nume si prenume; adresa de email; confirmare a adresei de email; telefonul mobil. Trebuie bifata casuta cu 'Card emis de o banca din strainatate' si introdus codul CAPTCHA, bifata si casuta cu acordul asupra procesarii datelor si apoi trebuie sa apesi 'Trimite cerere'.



Click pentru a deschide


  • Pasul 4: Validare card


Click pentru a deschide


Aici va aparea urmatorul mesaj: "Aceasta solicitare este gratuita. Suma de 1 leu va fi returnata ulterior in contul dumneavoastra. In cazul in care cardul este in valuta si tranzactia se realizeaza prin conversie EURO/DOLAR la LEU atunci suma returnata poate diferi in functie de cursul valutar din ziua respectiva."

De ce apare acest mesaj? Am spus mai sus ca procesatorul pentru emiterea de date de acces catre romanii din Diaspora este Netopia Mobil Pay. Tranzactia este necesara pentru obtinerea unui cod secret de activare, din 6 cifre, fara de care nu poti obtine datele de acces in Ghiseul.ro. Este o masura in plus de securitate.

Trebuie sa apesi butonul 'Pasul urmator'.

  • Pasul 5: Efectuezi tranzactia de 1 leu:

Click pentru a deschide


Va trebui sa introduci: Numarul de cardului, numele detinatorului de card, data de valabilitate a cardului, codul de siguranta de pe spatele cardului si apesi butonul: 'Platesc in siguranta'.

  • Pasul 6: Imediat iti va aparea mesajul:

"Pe adresa dumneavoastra de email a fost trimis un link de confirmare. Accesati link-ul si introduceti codul de activare mentionat in detaliile tranzactiei realizate in pasul anterior. Detaliile trazactiei ce includ codul de activare le puteti vizualiza fie online in Internet Banking, fie pe extrasul de cont in format hartie".


Click pentru a deschide


Codul acesta de 6 cifre il poti obtine intrand online pe contul de internet banking si vizualizand ultimele tranzactii sau cerand un extras de cont in format hartie de la banca emitenta a cardului.

  • Pasul 7: Deschizi mesajul email de confirmare a tranzactiei si dai click pe linkul catre o pagina in care trebuie sa introduci codul secret de activare (codul de 6 cifre).

Click pentru a deschide


  • Pasul 8: Introdu codul de activare din cele 6 cifre



Click pentru a deschide


  • Pasul 9: Esti informat ca ai primit pe email userul si parola pentru a intra in Ghiseul.ro



Click pentru a deschide


  • Pasul 10: Intra pe email si vezi ce user si parola ai primit.


Click pentru a deschide


In email esti informat si ca
'la prima autentificare reusita folosind aceste date de acces, sistemul va solicita schimbarea parolei cu una stiuta doar de dumneavoastra'.



Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

7756 vizualizari

  • -11 (25 voturi)    
    intrebarea este (Vineri, 2 decembrie 2016, 20:13)

    Mazeta [utilizator]

    Ce pot face românii din diaspora pantru a NU plăti taxele și impozitele din țară?
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:38)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mda, asking the real questions... Creierul urias ajuta la pus astfel de intrebari. Problema pentru unii se pare ca nu e ca exista niste grupuri de gigei bine bagati in politica si care sifoneaza bani din greu si ii muta in siguranta, ci sigur problema e cu cei plecati la munca in afara tarii. Hai sa nu murim de grija lor ca nu isi platesc taxele pentru ca indirect se platesc taxe oricum pentru ca trimit banii acasa unde se cumpara lucruri cu ei, deci TVA. Deci mai bine decat ce fac sus amintitii gigei bine bagati in politica.
      • -1 (7 voturi)    
        Platesc o parte din taxe (Vineri, 2 decembrie 2016, 22:24)

        ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui Lol Lolovici

        Platesc impozit pe proprietate daca au, dar nu platesc:
        CAS,CASS,impozit pe venit, cotizatie la pensie, cotizatie la ajutor social.

        Lista continua. Ceea ce spui tu e ca ei platesc INDIRECT taxe pe consum. Astea le platim toti, nu e nimic special in asta.
        • -1 (1 vot)    
          intrarea ANAF (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:25)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

          Odata intrat ANAF-ul in Ghiseul.ro se vor putea plati si taxele despre care spuneati, respectiv CAS,CASS,impozit pe venit, cotizatie la pensie, cotizatie la ajutor social. ANAF va fi inrolat luna aceasta.
          • -1 (3 voturi)    
            OK (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:50)

            ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui Un User

            Dar pana atunci ei nu platesc taxele astea.

            mai mult, CASS se poate plati (din cate stiu) doar de angajator. Ar fi frumos sa poata plati ei si CASS si contributii la pensii si toate taxele asa cum le platim noi.

            Sunt curios daca vom vedea statistici cu platile efectuate de diaspora in romania. (doar contributii, nu taxe pe consum).
            • +1 (1 vot)    
              CASS, CAS etc (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 13:33)

              Un User [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

              Daca va referiti la taxe de tip CAS si CASS pentru munca pe care romanii o fac in strainatate trebuie sa stiti ca cei care muncesc legal in strainatate platesc aceste taxe acolo. De aceea ei au dreptul la pensie din tara unde au lucrat. Ar fi nedrept sa fie obligati sa plateasca aceste taxe si in tara.
            • +2 (2 voturi)    
              no (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 13:40)

              ufo2912 [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

              si nici nu trebuie!
          • +2 (2 voturi)    
            dar (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 13:40)

            ufo2912 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            este absurd! si dubla impunere!
        • +3 (3 voturi)    
          mda (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 13:38)

          ufo2912 [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

          platesc cas, cass, impozit pe venit, cotizatie la pensie, cotizatie la ajutor social la statul respectiv. si in plus trimit bani acasa ca bonus.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu asa se pune problema (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 15:00)

            ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui ufo2912

            pentru ca voteaza ce se intampla in Romania.

            Cu alte cuvinte, un roman din diaspora pe care nu il intereseaza ce se intampla cu taxele pe munca in Romania poate vota bine-mersi pe unul care promite scaderea cu 100% a taxelor pe consum si cresterea cu 100% a taxelor pe munca.

            Ceea ce nu e ok. Daca vreti sa fiti considerati romani la bine, atunci sa fiti romani si la rau. Ce platiti in statul respectiv, este strict problema voastra si a statului in care lucrati. E simplu.

            Socoteala cu statul roman, se face pe teritoriul romaniei si singura autoritate care poate spune daca v-ati platit taxele si impozitele pe venit e ANAF. Alte scuze, mai tarziu.
            • +2 (2 voturi)    
              buna idee! (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 18:26)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

              ce spui tu, se numeste "vot cenzitar". adica platesc doar cei care au o contributie net pozitiva la bugetul statului. cum romanii plecati din tara nu consuma nici o resursa a statului roman (poate doar servicii consulare), simplul fapt ca platesc un impozit pe proprietate ii face contributori neti la buget. in schimb, cele 7 milioane de romani care primesc asistenta sociala si alte multe milioane ale caror contributii nu acopera cu siguranta serviciile primite, ar trebui sa-si piarda dreptul de vot.
              de acord? cred ca iese USR cu 60%..
              daca votul ar fi ponderat cu pozitia financiara neta fata de bugetul de stat, cred ca iese USR cu 95%..
              • 0 (2 voturi)    
                Orecum (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 19:31)

                ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                sunt de acord. Problema e ca cei din diaspora nu vor simti consecintele votului lor.

                Ipoteza:

                gandeste-te ca maine apare din nou PCR (stiu ca este interzis prin lege, dar ipotetic)

                eu sunt in diaspora (stau in romania, dar din nou, ipotetic)

                Ce ai zice daca as vota mereu cu PCR? doar pentru ca pot si ca nu ma afecteaza.
                • +2 (2 voturi)    
                  e democratie.. (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 21:58)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                  ce sa zic? votezi cu cine vrei. ar fi culmea sa-i interzici cuiva sa voteze pentru ca motivatia lui este mai prejos de a ta. unii inca mai voteaza cu fostii membri PCR...

                  cum sa nu simta cel din diaspora consecintele? poate nu te-ai prins, dar nu a plecat pentru ca in tara lui curgea lapte si miere, nu a fost incantat sa-si lase in urma familia si prietenii, nici nu i-a fost usor sa se adapteze intr-o tara noua, cu obiceiuri noi. rezultatul alegerilor ii afecteaza si pe romanii din diaspora. sunt foarte multi care s-ar intoarce. daca ar avea la ce.
                  • 0 (2 voturi)    
                    Mda (Duminică, 4 decembrie 2016, 8:20)

                    ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                    Un vot= un platitor de taxe.

                    Ca am mai auzit si alte texte de genu: Eu votez pentru familia mea. Raspunsul e: nu, tu votezi pentru tine, si familia ta voteaza pentru ea.

                    Atata timp cat vor plati toate taxele pe care le platim noi (aici vorbesc de taxele catre statul roman), sa voteze. Daca nu platesc, din orice motiv, sa nu voteze. Sa ne lase pe noi sa ne decidem viitorul (bun sau rau).

                    Cand vor reveni in tara, vor vota din nou, dar pentru ca nu au la ce sa se intoarca sa nu aiba nici la ce sa voteze. Ca asa e corect.
                    • +2 (2 voturi)    
                      succes!.. (Duminică, 4 decembrie 2016, 10:42)

                      pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                      sincer, iti doresc succes cu aceasta abordare (cine nu plateste taxe sa nu aiba drept de vot)..
                      de unde incepi? iti faci partid? :)

                      si nu m-ai lamurit, daca imi platesc pe ghiseul.ro taxele, dar nu sunt in Romania, ma lasi sa votez sau nu? care e baremul?
                      • 0 (2 voturi)    
                        Daca (Duminică, 4 decembrie 2016, 11:20)

                        ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                        platesti toate taxele, inclusiv cele mentionate mai sus?, gen: CAS,CASS, pensie,somaj,etc. e normal sa votezi.

                        Daca nu platesti taxele astea, ne pare rau...dar nu e ok sa influentezi viata celor care aduc valoare in Romania.
                        • +2 (2 voturi)    
                          nu e normal (Duminică, 4 decembrie 2016, 15:59)

                          pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                          de ce as plati CAS si CASS? nu beneficiez de pensie, somaj si asigurare de sanatate in Romania. la fel cum multi alti romani din Romania nu platesc. alea sunt taxe pe munca. in schimbul lor primesti ceva, deci nu aduci nici o valoare. eu platesc un impozit. nu primesc nimic la schimb. deci cred ca sunt mai indreptatit sa votez decat cel care plateste CAS si CASS la salariul minim si bugetele de pensii si sanatate sunt pe deficit, deficit acoperit de impozitele platite de mine.

                          pe aceeasi logica am putea spune ca cine nu plateste impozit pe profit si TVA nu poate vota? in definitiv, astea 2 sunt cele mai importante surse de venit la bugetul de stat.

                          vrei sa "aduci valoare"? atunci importanta e pozitia neta fata de buget - cat platesti vs cat primesti.
                          • 0 (2 voturi)    
                            Okie (Duminică, 4 decembrie 2016, 16:26)

                            ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                            Eu platesc CAS+CASS destul de mult dar nu m-am dus niciodata la stat sa imi ia macar tensiunea.

                            SI da, chiar daca sunt taxe pe munca, daca vrei sa fi roman (nu doar la vot ci si la obligatii) atunci ai obligatia sa platesti toate taxele.

                            Ala care plateste 5% din salariul lui (ca e minim pe economie, ca e 10.000 de euro) e mai indreptatit sa voteze decat oricare om din diaspora care se ascunde in spatele vorbei: TRIMIT BANI IN TARA SI DE ACOLO STATUL ISI IA TVA.

                            De ce? pentru ca munceste in romania, pentru ca e afectat in mod direct de tot ce se intampla in romania.

                            Chiar daca plateste 50 de lei si beneficiaza de 500 de lei, crede-ma ca sunt altii ca mine care platesc 1000 de lei si nu folosesc deloc acel sistem. Ma mandresc cu oamenii care muncesc in romania (chiar daca pe salariul minim).
                            • +2 (2 voturi)    
                              e clar (Duminică, 4 decembrie 2016, 19:57)

                              pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                              de-aia n-are ursul coada..
                              pana la urma care este principiul? daca platesc taxe nu e bine ca nu platesc aceleasi taxe ca tine. daca aduc valoare nu e bine ca nu sunt in tara sa ma bucur de ea..

                              si cu aia 7 milioane de asistati care bat de departe 5 milioane de salariati te mandresti? sau doar cu aia care au salariul minim pe cartea de munca pentru ca diferenta o iau la negru? Dacian Ciolos a lucrat la Bruxelles atatia ani.. presupun ca e mai prejos pe scara ta de valori decat un Dorel, nu? dar cu Nadia Comaneci, care locuieste in SUA, te mandresti? sau cu Brancusi, care a invatat de la Rodin si a creat la Paris?
                              penibil.
                              • 0 (2 voturi)    
                                Penibil? (Duminică, 4 decembrie 2016, 20:14)

                                ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                                Nu am spus ca ma mandresc cu cei 7 milioane de asistati sociali.

                                Dar ma mandresc cu oamenii care muncesc in Romania (chiar pe salariul minim pe economie).

                                Iti explic acum de ce:

                                sa luam un brutar (salariu minim pe economie).

                                are salar 1000 de lei, dar el foloseste faina (sunt sanse foarte mari sa fie o faina de la un producator roman). Faina aia e facuta de un alt om care ia si el salariul minim. Graul pentru faina se prea poate sa fie facut in Romania, deci inca un salariat cu minimul pe economie. Pana acum am numarat 3 salariati + 3 firme.

                                Vrei sa mergem si la ingrasamant? Eu zic sa ne oprim aici.

                                Acum sa vedem in cazul celor din diaspora.

                                Castiga 1000 de euro pe luna, din care trimit sa zicem 900 de euro acasa din care platesc TVA (ca CAS,CASS si alte taxe pe munca nu platesc in romania).
                                Omul e tot brutar(in tara x), asa ca ia faina produsa in tara x, din graul facut in tara x.

                                Bun, acum....statul roman, pe cine ar trebui sa aprecieze? Un om care da de lucru altor 2 oameni sau un om care trimite bani in tara familiei lui?

                                Vezi? Aici e problema, cei care produc in romania, chiar si pentru export, aduc valoare mai mare Romaniei decat romanii care stau in diaspora.

                                Legat de cei mentionati de tine, nu ma pronunt pentru ca:
                                1. unii au murit inainte sa ma nasc eu
                                2. unii s-au intors in tara, si da..cu ei ma mandresc. (PS: Nadia comaneci a aparut si in ceva reclame romanesti, deci a produs ceva pentru romania si in romania).
                                • +1 (1 vot)    
                                  rotfl (Luni, 5 decembrie 2016, 10:13)

                                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                                  1. in economia de piata brutarul are "salar" doar daca painea lui se vinde. aia 900 de euro intra in economie si dau de lucru la cativa brutari..

                                  2. deci s-a terminat cu adus valoare, important e ca nu trag cot la cot cu voi nu? clasa muncitoare, mandra ca o floare.. poate ar trebui sa pui mana pe o carte. macar sa stii si tu cand vorbesti de socialism si cand o dai in comunism...
                              • +1 (1 vot)    
                                ... (Duminică, 4 decembrie 2016, 20:16)

                                ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui pehash

                                Cand platesti TOATE taxele pe care le plateste un om care munceste in romania atunci mi se pare normal sa poti sa si votezi. Abia atunci o poti face in cunostiinta de cauza.

                                Dar, din nou, vorbim de TOATE taxele.
                                • 0 (0 voturi)    
                                  De acord (Luni, 5 decembrie 2016, 9:23)

                                  miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui ArkadeArk

                                  Sunt absolut de acord ca inainte de a cere sprijin trebuie tu sa iti achiti datoriile fata de stat. Sunt de acord cu achitarea TUTUROR taxelor aferente legilor romane. Nu sunt cu totul de acord pt asigurarea medicala din moment ce am una europeana, valabila si in Romania - dar asta e un detaliu. DAR am si eu o cerere la statul roman: sa nu mai sifoneze banul public, cu alte cuvinte sa reduca (e imposibila eliminarea) coruptia. Cat timp vezi cazul de la spitalul Malaxa, ca platitor, nu te apuca nervii?!?
    • -2 (14 voturi)    
      Solutie (Vineri, 2 decembrie 2016, 22:25)

      ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Sa renunte la cetatenia romana si atunci nu mai au nici drepturi in romania dar nici obligatii.
  • +2 (4 voturi)    
    pfff (Vineri, 2 decembrie 2016, 20:19)

    bancheru83 [utilizator]

    nu e chiar asa mare noutate.eu il folosesc de ceva vreme.sunt curios daca toate localitatile din romania au acoperire pe acest site.de exemplu in suceava anul trecut erau doar 4 primarii conectate.
    • +1 (1 vot)    
      Localitati (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:29)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      267 de localitati sunt inrolate din toata tara, respectiv 160 de orase si 107 comune. In concret sunt toate orasele din Romania plus 107 comune ceea ce inseamna toata populatia bancarizata din tara. Restul ... au probleme mai mari in sensul ca nu sunt informatizate. Ca sa te poti inrola ca oras/comuna in Ghiseul.ro primaria trebuie sa aiba local un sistem informatic care in peste 90% din situatii nu exista.
  • +4 (14 voturi)    
    O masura bine venita! (Vineri, 2 decembrie 2016, 20:22)

    fanegr1ja [utilizator]

    Aduce bani la buget si scuteste de timp pierdut si costuri cu deplasarea pentru o multime de romani. Un nou punct inscris de Ciolos. Acum ramane sa vedem daca diaspora iese la vot.
  • -3 (3 voturi)    
    mda (Vineri, 2 decembrie 2016, 20:26)

    Xorciser [utilizator]

    Pasii 4 si 5 sunt o prostie, de ce trebuie sa validezi cardul? Daca platesti dupa aia cu alt card?
    • +2 (6 voturi)    
      . (Vineri, 2 decembrie 2016, 22:44)

      Tomato [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Pentru a dovedi identitatea persoanei care creeaza contul.
      • +4 (4 voturi)    
        nu am sa inteleg niciodata de ce trebuie (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 9:30)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Tomato

        sa te identifici atunci cand DAI bani, nu primesti.
        un prieten nu ar avea voie sa plateasca in locul meu, daca eu momentan nu am bani? ce rost are securismul asta exacerbat?
        la giseu la banca la fel. te duci sa platesti ceva, deci tu le dai lor bani, nu ei tie, dar e musai sa le arati CI.
        cine au facut astfel de legi ar trebui calcati in picioare!
        • -2 (4 voturi)    
          pentru acces la informatie (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 12:30)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

          daca altcineva preia contul tau, va putea afla ce venituri, eventual ce proprietati, adrese etc. poate ca pentru tine este irelevant, dar sunt vedete care pot ajunge tinta unor fanatici sau personalitati politice care nu vor sa aiba toata ziua paparazzi la usa.
    • +1 (1 vot)    
      Securitate (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:31)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Pasii 4 si 5 sunt pentru demonstrarea identitatii celui care solicita contul. Masura este destinata sa evite accesul rau voitor al altor persoane la informatii personale existente in platforma.
  • +5 (9 voturi)    
    asta da realizare! (Vineri, 2 decembrie 2016, 20:57)

    N.S. [utilizator]

    ceva banal si cat se poate de normal ni se pare o "noutate majora"
  • -2 (6 voturi)    
    Aici era secretul! (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:32)

    Robert M [utilizator]

    Cauta o solutie pentru a-i aduce in legalitate pe toti cei care lucreaza in strainatate si nu platesc impozite.
    • -5 (9 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 0:05)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Mă întreb de ce diasporezii nu prea vor să transmită autorităților române datele de identificare și locul de reședință, datele de cont și opțiunea politică.
      • -1 (5 voturi)    
        da (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 11:14)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        poate la mindsetul tau mazeto, eu m-am inregistrat la consulat de cand am ajuns aici plus ca si votez pe 11 asta ca sa nu ii mai vad pe astia ca tine comentand pe aici. va multumesc, datorita voua am ramas determinat !
    • 0 (0 voturi)    
      Noutatea (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:07)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      noutatea introdusa este faptul ca, asa cum romanii din Romania isi puteau genera on line user-ul si parola pentru Ghiseul.ro folosind un card bancar romanesc incepand cu martie 2016, romanii din Diaspora vor putea face acelasi lucru cu un card bancar emis in strainatate. Pana acum romanii din Diaspora care nu mai aveau carduri bancare emise in Romania (cei mai multi se afla in aceasta situatie) trebuiau sa vina in tara pentru a dobandi cont in Ghiseul.ro, Incepand cu 5 decembrie si-l vor putea genera online fiecare din tara unde se afla.
    • -2 (2 voturi)    
      Usurare (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:36)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Robert M

      Nu este deloc vorba despre cum sa fie adusa Diaspora in legalitate, ci despre cum le putem usura misiunea celor care stau in strainatate si vor sa isi plateasca taxele fara sa mai vina in Romania.
  • 0 (6 voturi)    
    Buna afacere (Vineri, 2 decembrie 2016, 21:34)

    Ipse1954 [utilizator]

    Buna afacere face statul roman:"pentru un comision de maxim 2% din valoarea tranzactiei, dar nu mai mare de 30 de lei". Chiar atat de mult a costat sistemul? Eu pot plati marfuri, rezervari fara nici un comision si statul roman ma taxeaza ca in codru? Bravo bibicule, ca tine mai rar!
    • +1 (1 vot)    
      exact asta doream sa zic si eu (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 9:38)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Ipse1954

      dupa ce ca prima lor grija este, nu sa ne imbunatateasca viata, ci sa ne stoarca la maxim de taxe si impozite, mai percep si comisioane camataresti.
      multe banci au renuntat la comision la transferul electronic (la urma urmei investitia in soft si echipament se amortizeaza din disparitia cheltuielilor de intretinere aghiseelor fizice) dar hulpavul stat care functioneaza exclusiv pe banii nostri s-a gasit sa ceara si comision pe deasupra.
      de asta raman la parerea (valabila pt. orice tara, nu numai la noi) cele mai odioase personaje, cu cele mai odioase si antidemocratice mentalitati pot fi intalnite preponderent in doua zone : servicii secrete si fisc.
  • -2 (2 voturi)    
    ghiseul e o minciuna nu functioneaza (Vineri, 2 decembrie 2016, 23:59)

    GabrielLupsan1 [anonim]

    Ce minciuni gogonate. Pai ieri spuneati altcevahttp://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-21445638-ministrul-comunicatiilor-romanii-din-diaspora-pot-plati-online-1-decembrie-taxele-impozitele-inclusiv-card-emis-banca-din-afara-romaniei.htm:

    Astazi este 2 si ciuciu,
    • +1 (1 vot)    
      Greseala Agerpres (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:14)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui GabrielLupsan1

      Buna ziua, greseala a facut-o Agerpres care fiind in sala la conferinta doamnei ministru a preluat gresit mesajul. Ei au spus ca romanii din strainatate isi vor putea plati taxele si impozitele cu carduri bancare din strainatate lucru care se putea si inainte daca aveai cont. Ulterior mesajul a fost preluat TOT GRESIT de mai multe cotidiane si de aici dezinformarea.

      Functionalitatea prezentata in acest articol, care a fost facut tocmai sa corecteze greseala facuta de Agerpres, presupune ca romanii din Diaspora isi vor putea face cont singuri in Ghiseul.ro incepand de luni fara sa mai fie nevoiti sa vina in tara pentru acest lucru.
  • +3 (3 voturi)    
    Si cu plimbarea la administratie (Sâmbătă, 3 decembrie 2016, 8:30)

    Alfabetix [utilizator]

    ce facem, renuntam? O sa ne lipseasca mersul, statul la coada si discutia relaxativa cu tanti de la ghiseul fizic? E un moment trist pentru istoria fiscului :)))
  • 0 (0 voturi)    
    Solicitare date de access pt Diaspora nu merge (Luni, 5 decembrie 2016, 11:59)

    Bogdan_UK [utilizator]

    Am incercat sa-mi fac cont online astazi 05 Dec 2016, dar nu apare nicaieri optiunea de bifat "Card emis de o banca din strainatate" si nici formatul prezentat mai sus al paginii "Solicitare date de access".
  • 0 (0 voturi)    
    Nu merge (Marţi, 6 decembrie 2016, 4:16)

    biba118 [utilizator]

    Dă eroare,nu corespunde cardul


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri