UPDATE: Romtelecom, amendata cu 5.000 lei pentru furnizarea nelegala a datelor in cazul politei "cadou" Astra de asigurare a locuintelor abonatilor. Romtelecom va contesta decizia in instanta

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 10 mai 2010, 13:02 Economie | Telecom

Polita Romtelecom-Astra
Foto: HotNews.ro
Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor (ANSPDCP) a amendat Romtelecom cu 5.000 lei pentru utilizarea nelegala a datelor propriilor abonati in cazul politei "cadou"de asigurare a locuintelor emisa de Astra pentru abonatii persoane fizice ai operatorului, au precizat pentru HotNews.ro oficialii autoritatii. Sanctiunea vine in urma unui acord incheiat intre cele doua companii, prin care unii clienti Romtelecom s-au trezit cu polite de asigurare a locuintelor, gratuite pentru o perioada de trei luni, si care ar fi incetat in cazul in care clientii nu si-ar fi exprimat acordul cu privire la prelungirea acestora.

"Romtelecom a fost sanctionata cu amenda in cuantum de 3.000 lei pentru prelucrare nelegala a datelor, intrucat a utilizat datele fara consimtamantul expres si neechivoc al abonatilor, in temeiul art. 32 coroborat cu art. 5 din Legea nr. 677/2001. De asemenea, Romtelecom a fost sanctionata cu amenda in cuantum de 2.000 lei pentru prelucrare nelegala a datelor, intrucat a utilizat datele abonatilor in alt scop decat pentru furnizare de servicii telefonice, in temeiul art. 32 coroborat cu art. 4 din Legea nr. 677/2001", a declarat pentru HotNews.ro Alina Savoiu, seful biroului juridic al autoritatii.

Sanctiunea a fost aplicata in urma unei investigatii la sediul Romtelecom, desfasurata saptamana trecuta de ANSPDCP, ca urmare a mai multor plangeri venite la aceasta institutie.

  • UPDATE: Romtelecom va ataca in instanta aceasta decizie a ANSPDCP

In replica, Romtelecom a anuntat luni ca va ataca in instanta aceasta decizie.

"Nu suntem de acord cu interpretarea data de autoritate in acest caz si am hotarat deja contestarea in instanta a procesului verbal de sanctionare a companiei, urmand ca instanta de judecata sa decida", au precizat pentru HotNews.ro oficialii Romtelecom.
  • Astra, obligata de CSA sa rezilieze politele emise in urma parteneriatului cu Romtelecom
In afara de autoritatea nationala pentru protectia datelor personale, emiterea acestei polite, in urma parteneriatului dintre Romtelecom si Astra, a fost declarata ilegala si de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Autoritatea de supraveghere a pietei asigurarilor a avertizat luna trecuta ca polita in cauza a fost emisa fara respectarea dispozitiilor legale privind contractele de asigurare precum si a obligatiilor de informare a asiguratilor si potentialilor asigurati.

CSA a decis de asemenea rezilierea tuturor politelor in cauza Astra de asigurare a locuintelor incheiate prin Romtelecom si informarea tuturor clientilor operatorului cu privire la acest lucru.

In urma parteneriatului dintre cele doua companii, o parte dintre clientii persoane fizice ai Romtelecom s-au trezit cu polite de asigurare a locuintelor, polite gratuite pentru o perioada de trei luni de zile si care ar fi incetat in cazul in care clientii nu si-ar fi exprimat acordul cu privire la prelungirea acesteia.

Acordul mai prevedea ca daca in cele trei luni abonatii operatorului nu s-ar fi dus la magazinele Romtelecom sau nu ar fi sunat la 1930 sa refuze polita "cadou", se considera ca acestia si-au dat acordul pentru folosirea datelor personale (nume, prenume, numar/numere de telefon si adresa) de catre Astra.

Comunicatul oficial Astra-Romtelecom privind polita cadou, aici.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5363 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    ... (Luni, 10 mai 2010, 12:27)

    pamfletaru [utilizator]

    ce amenda mare.... sunt curios in cate transe o vor plati....
    • +10 (10 voturi)    
      Procend din cifra de afaceri.. (Luni, 10 mai 2010, 13:05)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      .. trebuiau sa le dea amenda !! Poate atrunci se invatau minte

      5.000 lei e vax pt romtelecom.
    • +7 (7 voturi)    
      !!! (Luni, 10 mai 2010, 14:04)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui pamfletaru

      Suma asta este platita de care un callcenter mic pentru servicii Romtelecom pe luna!
      UN fleac!
    • +11 (11 voturi)    
      Niste cretini (Luni, 10 mai 2010, 14:07)

      Razvan (360romania.eu) [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      Niste cretini sunt cei care au facut legile. Cum este posibil sa faca asa ceva si sa primeasca doar 5000 RON amenda?

      In locul Romtelecom as face un model de business din asta. Dobitocii care fac legile nu inteleg ca ameda nu valoreaza nimic daca nu descurajeaza.
  • +11 (11 voturi)    
    cat un abonament mai serios romtelecom (Luni, 10 mai 2010, 12:38)

    oldman [anonim]

    buna amenda. se invata minte si alta data n-are sa mai faca. la sumele astea sigur i-a ars tare de tot sa-i invete minte :)
  • +19 (19 voturi)    
    ... (Luni, 10 mai 2010, 13:11)

    cristi [anonim]

    cum ar veni, pt ca a comis o ilegalitate, Romtelecom a primit o amenda echivalenta cu bugetul pentru cubuletele de zahar pentru cafea pe o luna.
    • +6 (6 voturi)    
      zahar (Luni, 10 mai 2010, 13:22)

      Larry [anonim] i-a raspuns lui cristi

      pe o luna? poate pe o ora! si nici macar, ca tot de la abonati isi recupereaza amenda. stiu ei ce si cum cu zaharelu'
    • +5 (5 voturi)    
      da,dar.. (Luni, 10 mai 2010, 13:24)

      opiniatorul [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Da, dar pentru unii cafeaua si zaharul pot fi chestiuni foarte importante, vitale chiar.
    • +2 (2 voturi)    
      sau (Luni, 10 mai 2010, 13:53)

      r [anonim] i-a raspuns lui cristi

      poate ca nici macar atat... Nici nu baga de seama ca au primit o amenda...
  • +8 (8 voturi)    
    HA HA HA HA HA (Luni, 10 mai 2010, 13:24)

    Rasboinicu [utilizator]

    AHAHAHA!!!

    Nu, nu rid eu, asta e reactia RomTeleCom la amenda primita. Restul e gargara.
  • +6 (6 voturi)    
    Cam subtire amenda pentru contraventia/ifractiunea (Luni, 10 mai 2010, 13:25)

    ogi [anonim]

    Cam subtire amenda .Oricum nu cred ca vor sterge datele persoanelor din baza de date .Romtelecomul ne-a obisnuit de-a lungul timpului cu magariile lor , Astra plateste cu 5000 lei o baza de date .Cam putin .Nu-i prost cine cere ci cine da.
    Amenda meritata era de cel putin 1500000 lei cca 350000 Euro .Atunci nu cred ca le mai dadea mana sa faca smecherii.
  • +1 (1 vot)    
    FELICITARI ADRIAN VASILACHE! (Luni, 10 mai 2010, 13:27)

    VICTOR [anonim]

    adrian vasilache este un profesionist, el a semnalat aceste matrapazlacuri primul in presa !
    ce se va intampla cu politele? din cate intelegem, abonatii romtelecom au intrat in baza de date astra si sunt sunati de la callcenterul astra?
    politele nu sunt reziliate.. ci dimpotriva se incheie cu frenezie in continuare...
  • +4 (4 voturi)    
    ieftin frate , ca braga (Luni, 10 mai 2010, 13:28)

    maryus315 [anonim]

    datele personale au ajuns sa fie la indemana tuturor, sa se faca mic troc cu ele. Ia frate datele personale a juma de tara, le dau eftin, ca e criza...

    si amenda de 5.000 de lei ...sigur nu ati gresit ? chiar i-ati amendat in RON sau ROL ca la valoarea asta..chiar nu conteaza
  • +8 (8 voturi)    
    deci (Luni, 10 mai 2010, 13:29)

    Luke [anonim]

    un cnp dat ilgal unui tert valoreaza cat?
  • +6 (6 voturi)    
    amenda (Luni, 10 mai 2010, 13:31)

    amenda [anonim]

    amenda prea mica, 5000 ron primesc amenda si 5000 spaga pentru ANSPDCP. Rusine sa va fie, mai bine nu le mai dadeati amenda. Pun pariu ca nu o sa o plateasca
  • +7 (7 voturi)    
    asta-i amenda..? (Luni, 10 mai 2010, 13:33)

    claonic [utilizator]

    de aia isi permit toate grupurile astea mari, media etc.. sa faca toate draciile.. la fel si cu infractorii.. pai dc amenzile si pedepsele sunt niste nimicuri, cine sa aiba frica de ele...? Trebuia sa le dea 500.000E si atunci sa vezi corectitudine...
    Controlul si justitia sunt problema..
  • +9 (9 voturi)    
    e clar (Luni, 10 mai 2010, 13:34)

    gogu [anonim]

    5000RON .... la asa pierdere, romtelecom o sa intre in faliment curand.
    • +3 (3 voturi)    
      !! (Luni, 10 mai 2010, 14:06)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      Or sa fie oameni care raman fara locuri de munca, o sa fie o noua grecie!!! :)
  • +6 (6 voturi)    
    amenzi (Luni, 10 mai 2010, 13:46)

    FlorinM212 [utilizator]

    Actualizati amenzile alea ca 5000 nu prea cred ca ii afecteaaza. E nevoie de bani la buget, bagati amenzi serioase.... ce naiba....
  • +2 (2 voturi)    
    EXTRAORDINAR (Luni, 10 mai 2010, 14:00)

    EU [anonim]

    Oare vor putea sa achite amenda????

    La ce autoritati ale statului avem, nu te mira faptul ca cei care cauta un profit imediat isi fac de cap.

    Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor este egala cu apa de ploaie.

    Noapte buna
    • 0 (0 voturi)    
      Traiasca privatizarea (Luni, 10 mai 2010, 17:32)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui EU

      Din pacate Autoritatea nationala de supraveghere a prelucrarii datelor nu are nici un drept de a stabili amenzi. Exista un cod penal etc etc ...
      RomTelecom nu va plati niciodata pentru ca astfel va recunoaste ca a gresit si o pata de imagine ai doare mult mai tare decat orice amenda fie ea si 5 mil E nu 5k lei.
      Oricum asta meritam ... daca tin bine minte privatizarea Romtelecomului a fost primita cu lauri si aplauze ... Bine macar ca in sectorul telecomunicatiilor este oarecare concurenta . Mai sunt si altii.
      Ce te faci cand vor vrea sa privatizeze CFR-ul sau tot domeniul energetic ca am inteles ca FMI pune presiuni de acest el ; adik sa luam bani scumpi de la FMI la care platim megadobanda, vindem ce este al statului unor terti din alte tari care vor disponibiliza si vor cere subventii de la statul roman si culmea le vor si primi... UOAF nu mai continui ca mi se umfla o vena pe tampla ...
  • +1 (1 vot)    
    Execrabil (Luni, 10 mai 2010, 14:10)

    cobra [anonim]

    Este un fel de a nas lui Ivan ca să se urce pe divan. Ruşinos. Penibil.
  • +2 (2 voturi)    
    doar atat? (Luni, 10 mai 2010, 14:25)

    coacaza [anonim]

    5000 ron? asta inseamna 2500 in 24 de ore? lol
    oare cand o sa se introduca si la noi amenzile in functie de cifra de afaceri?
  • +3 (3 voturi)    
    propunere metoda de iesire din criza (Luni, 10 mai 2010, 14:26)

    liop [utilizator]

    vorba unui frate intru suferinta: sa se mareasca amenzile, ca tot nu sunt bani la buget! 5000 de lei amenda pentru nerespectarea confidentialitatii datelor sunt o gluma!
    punem pariu ca eu daca desfaceam un plic cu info confidentiale pentru vecina mea faceam si inchisoare? Dar astia care vand o baza de date cu milioane de date confidentiale, primesc amenda cca 0,001 lei pe persoana "vanduta"!!!
    Atunci e ok: acum ca se stie cuantumul amenzii, se poate face mai usor calculul de rentabilitate pentru urmatoarea operatiune similare. Cine mai e curios sa cumpere baza de date Romtelecom?
  • +2 (2 voturi)    
    asa ar mai merge (Luni, 10 mai 2010, 14:31)

    ela [anonim]

    sa le dea amenda 5000 pentru fiecare polita,
  • +5 (5 voturi)    
    DOAMNE, CE-O SA MAI SUFERE ROMTELECOMUUUU' (Luni, 10 mai 2010, 14:41)

    Vai [anonim]

    Si-o sa le fie asa usor sa-si recupereze amenda, de nici n-o sa simtim cum ne incarca cu o milisecunda la covorbiri pe toti... si poate face chiar profit cu ocazia aia...
    Dar vin ei eu si-ntreb, dormea ANSPDCP-ul asta cand ne-a abuzat Radioteleviziunea Romana sa-i viram taxa radio si pe firma, si pe persoana fizica, si daca aveam, si daca nu aveam radiouri in firma sau acasa, si (mai ales) daca nu ascultam (k nu ne interesau) programele ei, si daca aveam mai multe sedii, de parca aceeasi persoana ar avea 7 randuri de urechi, sa asculte radioul national cu cate o pereche in fiecare loc in care se afla, si - mai ales, fara sa a fi avut vreun contract cu ei sau vreo factura de la ei... ei, unde era ANSPDCP-ul asta atunci?
  • +5 (5 voturi)    
    spre stiinta... (Luni, 10 mai 2010, 15:11)

    bogdan [anonim]

    Am sa-i dau si eu in judecata si daca ar face asta mai multi abonati, poate s-ar invata minte....oricum sunt somer si asta a venit ca manusa pe mana
    • +1 (1 vot)    
      Te ajut cu cea mai mare placere (Luni, 10 mai 2010, 16:01)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Daca vrei sa faci cea ce ti-ai propus te ajut cu cea mai mare placere, dar sa stii ca vei pierde ffff mult timp, nervi si bani in instanta din cauza asta cca 2 ani.
      Daca te gindesti spune-mi .Poate ca idea ta ca si alti abonati sa-i actioneze in instanta este cea mai buna .
      Mai mult ca sigur ca trebuie sa timbrezi actiunea dar daca cca 1000 de persoane deschid un proces in comun contra Romtelecom fiecare cerind daune de cca 5000 lei (va trebui sa platesti 10% taxa de timbru = 500 lei) .Imagineaza-ti ce poate sa iasa ...
      Paguba de 5000000 lei cca 550000 EURO .
      Cred ca ar fi singura solutie ca ROMTELECOM sa ia masurile ce se cuvin.......
      Astept raspunsul tau
      • +2 (2 voturi)    
        ..... (Luni, 10 mai 2010, 16:13)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui ogi

        Poate ne organizam si facem un proces in comun...sa stii ca toti "borfasii" la asta se gandesc...ca pierzi timp si bani, dar eu zic sa incercam, ne constituim mai multe parti vatamate si putem discuta
  • +2 (2 voturi)    
    de abonat (Luni, 10 mai 2010, 15:28)

    Alecu [anonim]

    Ar trebui sa plateasca amenda macar 5000 RON pentru fiecare abonat.
  • +1 (1 vot)    
    bravo, asa le trebuie (Luni, 10 mai 2010, 15:31)

    farty [utilizator]

    5000 de lei :))))

    ce caterinca face statul de noi... buna asta ;)
  • +2 (2 voturi)    
    loool (Luni, 10 mai 2010, 15:38)

    mamacerghida [utilizator]

    Eu credeam că a depășit pe trecerea de pietoni...
  • +2 (2 voturi)    
    Pedeapsa (Luni, 10 mai 2010, 15:41)

    ictin [anonim]

    In america se dimensiunea unei pedepse este direct proportionala cu marimea pagubei. Astfel, un om care fura o paine din supermarket va primi o pedeapsa mai mica decat Madoff.
    Ce a facu Romtelecom se numeste inselaciune si furt de identitate, dar la scara mare. Pentru asta primesc 5000 de lei amenda (banuiesc ca totusi profitul din toata aceasta afacere a fost imens, profit obtinut ilegal). Dar o batranica e trimisa la parnaie daca ia o paine de foame (nu spun ca e un gest corect totusi).
    Cand o sa avem si noi legile sa se cumuleze pedeapsa, ehe ce departe am fi.
  • +2 (2 voturi)    
    praf in ochi (Luni, 10 mai 2010, 15:43)

    alin [anonim]

    sa intelegem ca ANSPDCP a inceput sa-si faca treaba?
    eu zic ca o amenda de 500000 era potrivita ! un CNP dat aiurea pe mana cui nu trebuie i-ti poate goli contu la banca ! boii astia unde se cred !
  • +2 (2 voturi)    
    amenda (Luni, 10 mai 2010, 16:06)

    lacusta77 [utilizator]

    parca vad ca pentru amenda asta ne mai maresc astia abonamentele cu 1-2 euro ...(sunt sarcastic)
  • +2 (2 voturi)    
    Foarte bine, dar mai mult! (Luni, 10 mai 2010, 16:13)

    Bravo!!! [anonim]

    chiar ma enervase cand am citit ultima factura de Romtelecom...imi baga pe gat Astra asigurari (cica daca nu te prezinti sa confirmi sau sa infirmi, automat vei fi inscris la Astra). Asta e tupeu.

    Trebuia mai mare amenda. Mult mai mare.
  • 0 (0 voturi)    
    Și tu Brutus? (Luni, 10 mai 2010, 16:33)

    paulgrojdi [anonim]

    Ete că văzură nește unii o neregulă. Acum fix un an am primit o poliță asemănătoare de la orange prin sms iar după ce am retrimis un sms de confirmare am primit asigurare legală la casă în schimbul a 8 euro parcă. Pe alde orange cine îi mai amendează? Sau au fost anu ăsta alții mai șmecheri și se supărară fraierii?
  • 0 (0 voturi)    
    CONSECINTE (Luni, 10 mai 2010, 16:38)

    JOHN DOE [anonim]

    Nu a auzit nimeni de individualizarea sanctiunii, de consecintele produse in urma savarsirii faptei de natura contraventionala, de gradul de pericol social al faptei savarsite, imprejurarile in care a fost savarsita fapta, etc. (a se vedea art. 21 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor).
    Probabil ca vorbesc limbi straine pentru multi care posteaza insa pentru cei care trebuie sa inteleaga ... ei stiu bine ce spun.
    Pe de alta parte, tot acest act normativ dispune, la art. 23 alin. (2), ca „daca nu exista tarif de evaluare a pagubei persoana vatamata (fiecare persoana care a primit o polita ASTRA) isi va putea valorifica pretentiile potrivit dreptului comun.
    Asta ce inseamna ?
    Fiecare dintre noi va putea sa ceara daune pe calea unui proces civil (din pacate dureaza ceva, insa nu este de respins o asemenea propunere doar pentru aceasta cauza) din partea celor doua entitati comerciale. Inmultiti asta cu numarul de polite comunicate „prostilor” si cred ca societatile comerciale implicate o sa inceteze sa isi mai bata joc de oameni. Poate chiar o sa-si ceara scuze.
    Ups ... ce gest necunoscut in jungla noastra.
    Ce greseala sa cred ca asta se poate intampla !
    Ar fi o treaba sa vad o casa de avocatura legandu-si numele de asta.
  • +1 (1 vot)    
    Amenda este totusi mare (Luni, 10 mai 2010, 17:18)

    John [anonim]

    Amenda mi se pare efectiv exagerata. De ce? De ce? Lumea e nedreapta....
  • 0 (0 voturi)    
    Amenda (Luni, 10 mai 2010, 18:23)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu stiu daca este posibil dar imi suna a posibila intelegere intre RTL si ANSPDCP pentru ca altfel o amenda de 5.000 RON este echivalent cu 0 din punct de vedere corectional.

    Este vorba de o companie mare cu multe resurse de care a abuzat in detrimentul abonatilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Auu: (Luni, 10 mai 2010, 18:25)

    Observatore [utilizator]

    Aist anspdcp n-o facut hernie ridicind amenda la asa stacheta "mare"?
  • +1 (1 vot)    
    Mesaj pentru Dl Avocat Urban (Luni, 10 mai 2010, 20:44)

    ionescu [anonim]

    Acum ceva timp grohaiati prin Parlament despre inasprirea sanctiunilor privind incalcarile prevederilor codului rutier si cereati amenzi proportionale cu veniturile contravenientilor. Ne dadeati exemple din tari civilizate. Acum va dau eu un exemplu: SUA. Companiile care nu respecta sistemul concurential, inseala increderea clientilor sau utilizeaza abuziv datele lor personale etc sunt penalizate cu procente din cifra de afaceri (nu din profit). Daca fapta asta se petrecea in America, Romtelecom-ul platea statului o amenda de cateva zeci de milioane USD. No, Domnu' Urban, cand aud de o astfel de propunere legislativa ? Sau pentru asta va trebuie niste cohones in plus !
    • 0 (0 voturi)    
      rusinos-rusinos (Luni, 10 mai 2010, 21:23)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      domnu' Urban e recuperator cu firma inregistrata la RC, n-are el treaba cu firfirici de ast fel...

      se vede ca autoritatea de supraveghere a prelucrarii datelor si-a primit "telefonul"
  • 0 (0 voturi)    
    de acord pentru instanta, sa le fie de invatatura (Luni, 10 mai 2010, 21:46)

    monica L [anonim]

    Sint de acord sa cotizez la un ong cu profil de protectia consumatorilor sau alt profil civic astfel incit sa fiu impreuna cu multi altii parte civila intr-un proces impotriva ambelor companii. Daca se anunta un ong dispus sa se inhame la asa ceva, sa trimita un mail la smartsandsh[at]yahoo.com.
  • 0 (0 voturi)    
    amenda (Marţi, 11 mai 2010, 9:22)

    mihai [anonim]

    Pentru o tzeapa trasa milioanelor de abonati au primit o amenda de 5000 ron. Fabuloasa suma!
  • 0 (0 voturi)    
    e clar (Marţi, 11 mai 2010, 11:20)

    luci [anonim]

    este nevoie de bani la buget, eu cred ca basescu cu ai lui i-a lucrat pe cei de la romtelecom... oare or plati amenda?sau isi muta conturile?
  • 0 (0 voturi)    
    PAZITI-VA DE CADOUL DE LA GRECILOR ! (Marţi, 11 mai 2010, 11:46)

    Titi [anonim]

    Mult prea mica este amenta !! Legal, ar trebui sa fie si cercetati pentru inselaciune in conventii, fiind vorba despre un asa zis "contract" care se pretinde apriori ca ar fi fost negociat de parti ?! Dintr-o prima analiza ceva mai atenta a clauzelor reiese ca, practic, asiguratorul nu plateste NIMIC ! Ar mai trebui sa se verifice daca a cazut cineva in plasa lor si a dat curs acestei smecherii de maidan ! De fapt, au tot dreptul sa ne creada prosti odata ce au reusit sa "privatizeze" singura retea de telefonie romaneasca - asa cum era atunci - in conditiile impuse de ei, dar ... cu dare de spaga serioasa si mai ales, SECRETA !!! Daca ne dau si noua spaga pentru noul contract astfel oferit cu ASIROM, poate ca reusesc sa-l acceptam ! Dar, ... care este interesul ASIROM ca sa se implice in aceasta teapa ???
  • 0 (0 voturi)    
    http://lau.mixromania.ro (Marţi, 11 mai 2010, 11:50)

    Lau [anonim]

    Si, ca tot veni vorba, nu era vorba de 3 luni in care sa te prezinti sa refuzi comunicarea datelor personale catre ASTRA! Era vorba de 10 ZILE DE LA DATA EMITERII FACTURII! Cum majoritatea dintre noi isi platesc facturile destul de aproape de data scadentei, exista 90% sanse ca majoritatea clientilor sa nu se deplaseze in termen util. De-asta au si fost amendati, insa toata chestia asta e doar asa, de ochii lumii! Reclamatiile oricum au plecat de la concurenta...de-aia a iesit cu tambalau, ca altfel totul se facea "pe burta"! Atentie mare cu cine semnati de la 1 iulie, ca e jale. In caz de ceva, platiti si politele si nici nu aveti "spate". Bafta!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version