Doua cai total diferite catre masina capabila sa se conduca singura.  Cat de mult difera strategia Google fata de cea a constructorilor auto

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 17 februarie 2015, 14:47 Economie | Auto

Un concept Audi A7 autonom
Foto: Audi
Google e convinsa ca in cativa ani va putea lansa o masina care sa se poata conduce singura in deplina siguranta, in timp ce constructorii auto promit si ei masini autonome, insa vad drumul spre ele ca fiind unul cu pasi mici. Google e convinsa ca o masina se poate conduce singura si in cele mai grele situatii, in timp ce constructorii auto aleg sa automatizeze pe rand diverse sisteme. Google considera companiile auto ca fiind conservatoare, insa putini ii dau gigantului american sanse sa faca bani din proiect, scrie Financial Times.

Google testeaza din 2010 masini autonome si este convinsa ca in cinci ani poate lansa un model complet sigur si in situatii dificile de trafic. Google foloseste radare, camere video, lasere si software performant care impreuna construiesc o imagine a ceea ce se intampla in jurul masinii. In plus, masina poate recunoaste diverse semne de circulatie, poate face deosebirea intre tipurile de vehicule si, mai ales, poate reactiona cand "vede" obstacole.

Google se indreapta direct catre Sfantul Graal al domeniului auto, testand inca de la inceput masini la care toate sisteme erau automate. Practic inca din 2010 masinile companiei se putea conduce singure, de atunci fiind imbunatatite aceste sisteme, prin testarea in conditii cat mai complicate.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1726 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Un Gillett la scara mult mai mare (Marţi, 17 februarie 2015, 15:00)

    falcoind [utilizator]

    Cind s-a propus introducerea lamei de ras pe care sa o arunci dupa citeva utilizari lumea a ris de Gillett azi nu mai gasesti nici un barbier aprope ca meseria a disparut, in clipa in care masinile se vor conduce singure cite locuri de munca se vor reduce, in orasele mari o sa dispara nu numai taximetristi dar si masinile proprii daca se ajunge la un sistem de "automat car sering" fiabil la un cost scazut. E rau ? E bine ? nu stiu da clar lumea progreseaza si tre sa recunoastem nivelul de trai mediu e mult peste cel de acum 200 de ani sa nu vorbim de acum 1000 sau 10000 ani ne punind la socoteala si cit de multi am ajuns safim pe planeta . (Parca incet incet am avea nevoie de o noua colonizare undeva in alt sistem solar :) )


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version