Ce il convinge pe "noul" consumator sa dea banii pe un produs - studiu

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Joi, 11 ianuarie 2018, 18:42 Economie | Consumator

cumparaturi
Foto: Pixabay
In fiecare zi, noi influente au impact asupra comportamentului, consumului si motivatiei consumatorilor, iar acestea sporesc factori precum: cand, de ce si pentru ce isi deschide clientul portofelul - arata specialistii KPMG. Mai ales atunci cand vobim de noua generatie de consumatari, "millennials" (varsta intre 18 si 34 ani), afacerile mai au inca de invatat in ceea ce priveste interactiunea cu clientul.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro




















679 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri