Un startup romanesc ajuta magazinele online sa recupereze vanzarile pierdute prin "cosurile abandonate"

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Marţi, 27 iunie 2017, 16:47 Economie | IT

echipa ChatX.ai
Foto: StartupCafe
Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza cosurilor de cumparaturi virutale abandonate de utilizatori, potrivit estimarilor ChatX.ai, un startup romanesc a care s-a lansat mizand tocmai pe acesta problema a pietei si care vine cu o solutie prin care spune ca va ajuta magazinele sa recupereze o parte din pierderile cauzate de aceste cosuri de cumparaturi abandonate.

Citeste continuarea pe StartupCafe.ro.













Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation: Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de cei 200.000 lei disponibili prin programul StartUp Nation si pentru a-ti dezvolta afacerea

Ai primit un acord de acceptare in programul StartUp Nation. Care sunt urmatorii pasi? Cu ce costuri te vei confrunta pentru a te putea folosi de acesti bani? Mai intai trebuie sa pui in practica ideea de business castigatoare, iar apoi sa iti cresti afacerea. Pentru asta ai nevoie, in primul rand, de clienti noi, strategii adaptate la nevoile pietei si de un ochi atintit permanent asupra propriei afaceri si asupra pozitionarii tale in cadrul unei oferte adesea variate.

1261 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Ahaha (Marţi, 27 iunie 2017, 17:31)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Nu poti pierde ceva ce nu ai avut vreodata. Sunt 3 motive pentru care oamenii lasa cosurile pline fara a cumpara.
    1. Cumpara de dragul de a o face, dar fara intentia de a finaliza. Doar o fantezie gen ce as face daca as avea bani de aruncat.
    2. Estimeaza - cat costa un sistem PC complet de exemplu. Sau cat e o reducere (cumperi produsul X la care daca adaugi produsul Y ti se ofera o reducere de...)
    3. Observa variatiile de pret. Supravegheaza anumite produse; Asta de obicei in prag de reduceri mari, gen Black Friday, sarbatori mari.

    Daca sunt contactat de robot, consider ca sunt deranjat in oricare din aceste 3 situatii.

    Concluzie - ce bani pierd firmele?

    Va dau moka o idee foarte tare - daca cineva se uita de N ori la un produs, de-a lungul unei perioade de timp - 3-10 zile, faceti-i o reducere personala (5-10%) si veti vedea ca va cumpara.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri