UPDATE 2 Decizie judecatoreasca in favoarea Apple: Samsung, impiedicata temporar sa mai vanda tableta Galaxy Tab in UE, mai putin in Olanda

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 10 august 2011, 12:14 Economie | IT

Samsung Galaxy Tab 10.1v
Foto: Vodafone
 documente
(10 Aug 2011) DOC, 83KB
​Apple a obtinut o victorie importanta in "razboiul brevetelor" impotriva Samsung Electronics, dupa ce un tribunal din Germania, a interzis temporar ca firma coreeana sa-si mai vanda tableta Galaxy Tab in tarile din Uniunea Europeana, mai putin in  Olanda, informeaza Reuters. Decizia curtii de judecata vine la o saptamana dupa ce Samsung a fost nevoita sa amane lansarea in Australia a ultimei versiuni a tabletei Galaxy ca urmare a unui proces similar. Apple a dat in judecata Samsung in luna aprilie din acest an, acuzand compania asiatica de plagiat si motivand ca la telefoanele Galaxy si la tableta Galaxy Tab Samsung a copiat solutii tehnice brevetate de Apple.

Kristin Huguet, purtatorul de cuvant al Apple a confirmat faptul ca un tribunal din Dusseldorf, Germania, a dat aceasta decizie temporara care priveste comercializarea tabletei Galaxy Tab 10.1. Reuters noteaza ca nu este inca foarte clar de ce decizia judecatoreasca a exclus vanzarea tabletelor PC ale Samsung in Olanda.

In luna aprilie din acest an, Apple a depus plangere impotriva Samsung la un tribunal american, acuzand compania asiatica de plagiat si motivand ca la telefoanele Galaxy si la tableta Galaxy Tab Samsung a copiat solutii tehnice brevetate de Apple. Samsung a respins acuzatiile, motivand ca gama Galaxy a rezultatat in urma propriilor cercetari si a actionat la randul sau in instanta Apple, pe care o acuza de incalcarea a cinci brevete tehnologice.

UPDATE Samsung Electronics spune ca va ataca aceasta decizie in instanta si ca vanzarea produselor deja distribuite pe piata locala nu va suferi nici o restrictie

  • "In data de 9 august, agentia germana de presa Deutsche Presse-Agentur (DPA) a raportat un ordin preliminar al Judecatoriei din Dusseldorf conform caruia distributia tabletei Samsung Galaxy Tab 10.1 este restrictionata in majoritatea tarilor din Europa, cu exceptia Olandei. Samsung va lua masurile necesare pentru a raspunde acestui ordin preliminar in justitie in vederea protejarii drepturilor de proprietate intelectuala si a eliminarii aceastei restrictii", au transmis reprezentantii Samsung Romania.

Compania a mai anuntat ca "vanzarea produselor care au fost deja distribuite pe piata locala nu va suferi nicio restrictie, iar comercializarea acestora va continua în termenii optimi".

Lupta in instanta dintre cele doua companii vine in contextul in care produsele Samsung sunt vazute drept cei mai importanti rivali ai terminalelor iPhone si iPad ale Apple.

Compania americana a vandut 14 milioane de iPad-uri in prima jumatate a acestui an la nivel mondial, in timp ce, de cealalta parte, conform estimarilor analistilor, Samsung ar fi vandut circa 7,5 milioane de tablete Galaxy in acest an, mai noteaza Reuters.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

6343 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    :) (Miercuri, 10 august 2011, 12:17)

    alex [anonim]

    De cand are tribunalul din Germania competente pentru toata UE?
    • -1 (1 vot)    
      aha! (Miercuri, 10 august 2011, 18:46)

      cosming [anonim] i-a raspuns lui alex

      De cand Germania sustine toate UE :)
  • +19 (33 voturi)    
    Wrong move! (Miercuri, 10 august 2011, 12:29)

    zet [anonim]

    Domnu' Steve Slujbe, da' se poate? Poi aveti nevoie de politie ca sa va puteti vinde produsele in liniste? Si ne credeti pe noi, cumparatorii, un fel de robotei: nu se mai gaseste Galaxy pe rafturi, ridicam din umeri si cumparam IPad? Nu!
    Din contra, va antipatizez grav dupa miscarea asta (ca si dupa miscarea din februarie, slava overlordului de marketing ca nu a reusit, in care ati dorit sa fortati toti furnizorii de continut sa treaca totul prin itunes si numai prin itunes).
    Si sa vezi panarama, ce inseamna antipatia mea personala: tocmai ce era sa le promit la fete ca le cumpar iphone 5 la toamna. Bifati pe lista: 2 bucati mai putin vandute (si io sunt numai unu din cei 300 milioane clienti din ioropa).
    • -10 (26 voturi)    
      yeah, right (Miercuri, 10 august 2011, 12:41)

      Dox [anonim] i-a raspuns lui zet

      Wrong move la tine :) Eu am patit-o cu minunatele Androide - am trecut de pe iphone 1st generation pe htc desire, si dupa un an de chin cu un telefon sub mediocru (android, camara super slaba, baterie de toata jena) am trecut din nou pe iphone.

      Dar acum, sincer, daca te uiti la un galaxy s si iphone 3g nu ai cum sa nu vezi asemanarile izbitoare - de la cum facut exteriorul pana la modul in care e facut androidul de la samsung sa semene cu iphone.

      parerea mea e ca apple nu avea nevoie de asta :) Cumnatul meu are galaxy s si a jurat ca nu mai pune mana pe alt samsung :) So yeah, cred ca face Samsung singur treaba de anti reclama la produsele lor :)
      • +13 (19 voturi)    
        Esti sigur? (Miercuri, 10 august 2011, 12:52)

        DG [anonim] i-a raspuns lui Dox

        E ca si cum ai zice ca Dacia ar da in judecata alt producator de masini doar ca celalalt producator face masini cu patru roti si un volan.
        Am sa cumpar in continuare orice in afara de IPad, Iphone si alte I-uri. Si inca ceva. Androidul de la Samsung nu este a lui Samsung. Este a lui Google.
        Hai pa.
        • 0 (4 voturi)    
          Sunt sigur :) (Miercuri, 10 august 2011, 13:53)

          Dox [anonim] i-a raspuns lui DG

          E de fapt ca si cum BMW ar da in judecata Dacia pentru ca brusc noile modele Dacia ar putea fi confundate cu BMW pe strada - forma, sigla, etc.

          Legat de Android ma lasa rece. Am incercat un an, m-a lasat rece in cea mai mare parte. Are si aspecte pozitive, sunt cateva chestii care imi plac.

          Legat de Apple vs Android - e pana la urma o chestie de preferinte si de cele mai multe ori parerile sunt subiective. Pana la urma si cu iPhone si cu un Android phone poti face in esenta aceleasi lucruri. Detaliile insa conteaza si probabil aici se face diferenta.

          Peace!
          • 0 (0 voturi)    
            lol (Marţi, 16 august 2011, 17:27)

            me [anonim] i-a raspuns lui Dox

            gandestete ca nu e vorba de masini... cu tot ce inseamna designul lor...

            e vorda de un dreptunghi amarat care are un dreptunghi in mijloc (ecranu)
            asta e extraordinaru design la tablete...

            e mai greu sa-l faci sa nu se asemene cu un model existent decat sa se asemene...
      • +2 (6 voturi)    
        samsung & apple (Miercuri, 10 august 2011, 13:36)

        diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Dox

        stiai ca multe dintre componentele iphone-ului sunt produse de samsung?
        asa, ca fapt divers.

        Pe de alta parte compari HTC Desire cu ..iphone? C'mon, compara iphone cu ceva ce costa la fel de mult.
        • +4 (8 voturi)    
          "compara iphone cu ceva ce costa la fel de mult" (Miercuri, 10 august 2011, 14:10)

          me [anonim] i-a raspuns lui diu1so

          exista asa ceva?! nu cred...
      • +6 (6 voturi)    
        Io, cand am sa fiu mare, vreau sa ma fac... (Miercuri, 10 august 2011, 14:13)

        zet [anonim] i-a raspuns lui Dox

        ...piarist!
        Vise, puiule, vise. Ai calitati de piarist (de exemplu, minti cu nerusinare cand spui ca ai avut Desire), dar nu ai talent, nu te crede nici steve overlord cand pupi in * marul muscat.
        on topic: sunt posesor de desire de fix un an. Comparatia dintre desire si iphone 4 (doua bucati la mine in familie, fetele mele): hardware-ul si design-ul mult superioare la iphone. OS-ul mult superior la Desire. Android bate la fund IOS din toate pozitiile si in orice conditii. De ce spun asta, puiule? Poi uite de ce: unele lucruri pot fi facute si pe IOS si pe Android, dar mult mai greu pe IOS, unele lucruri pot fi facute DOAR pe Android.
        Scurt pe doi. Nici daca ar costa 1/2, eu personal nu mi-as lua Iphone. Si acum, cu antipatia de care iti spuneam, nu le mai iau nici fetelor. Asta e, nu poti sa pastrezi clientii daca vrei neaparat sa fii cel mai antipatic :D.
        • -2 (2 voturi)    
          Hater (Miercuri, 10 august 2011, 17:52)

          Fiend [anonim] i-a raspuns lui zet

          Asta esti. Ridici in slavi Desire (care este deja un tel oarecum depasit pe piata Android) mai ceva ca un Apple fanboy.
          Eu sunt posesor de iPhone, si ce? Nu ma apuc sa arunc cu rahat in restul de telefoane Android, doar pentru ca ce cred eu ca e mai bun la iOs este universal valabil.
          Ramai in debilitatea ta cu Desire si sa te minti in continuare ca Desire-ul tau e mult superior unui iPhone.
          Pana la urma, fiecare cu ce-l doare ;)
          Nici eu nu sunt de acord cu miscarea Apple, dar nu confundati Android cu Touch Wiz, care din pacate chiar este o copie grosolana a UI-ului iPhone.
          • +2 (2 voturi)    
            Stim sa scriem, nu stim sa citim (Miercuri, 10 august 2011, 18:45)

            zet [anonim] i-a raspuns lui Fiend

            Ai citit comentul meu? Serios? Chiar l-ai CITIT? Unde ridic in slavi Desire? Suferi cumva de analfabetism organic (posibilitatea de a intelege literele, dar nu si sensul propozitiei citite)?
            Citat din commentul meu:
            "Comparatia dintre desire si iphone 4: hardware-ul si design-ul mult superioare la iphone.
            OS-ul mult superior la Desire. "
            Geniule, pe intelesul tau: desire e sub iphone ca hard si ca aspect, dar OS-ul google este peste OS-ul Apple.
            Din nou: unde ridic in slavi Desire?
        • 0 (4 voturi)    
          niste pareri obiective (Miercuri, 10 august 2011, 18:38)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zet

          pana acum 1 luna am avut htc desire. acum am un samsung galaxy s2. am insa si un ipad. pot spune ca stiu foarte bine ce inseamna atat android cat si ce inseamna ios.

          pe scurt, ios bate la fund androidul la capitolul aplicatii. marketul de android arata la fel de acum un an, aceleasi aplicatii, aceleasi vechituri, nimic nou care sa merite atentia. pe ios, gasesti in fiecare saptamana cate ceva nou care chiar este deosebit. Tot in favoarea ios este faptul ca nu gasesti niciun program de muzica (music creation) care sa se apropie de ceea ce gasesti pe ios, crede-ma, absolut NIMIC. tot in favoarea iOS sunt si alte aplicatii de nisa (pe langa apps pt music creation gasesti apps pt medici, arhitecti etc, gasesti reviste (national geographic, photo magazines etc) etc etc.
          Cred ca discutiile astea sunt oarecum sterile pt ca cel mai adesea vorbesc oameni care n-au tinut in viata lor in mana mai mult de 60 minute fie iPhone fie Android.

          android castiga prin faptul ca permite flash, ca pot face cam ce vrei cu device-ul tau (pe ios nu iti poti copia ce vrei si cum vrei, trebuie mereu sa treci prin rahatul ala de iTunes).
          la hardware, insa, samsung sucks. sunt posesorul si al unei tablete tab 1, o porcarie. bateria tine extrem de putin (cateva ore), iesirea hdmi este absolut jenanta dpdv al calitatii etc.
          asadar, daca nu ai vreo problema in a da cativa euro in plus pe programe atunci solutia este ios, calitatea softului existent pe app store este net superioara celor de pe android market (cel putin pt moment, peste 1-2 ani s-ar putea sa fie altfel situatia insa pt acum asta este realitatea).
          • 0 (0 voturi)    
            ok, in apps-uri sa ne razboim :) (Miercuri, 10 august 2011, 19:23)

            zet [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

            In sfarsit un ton echilibrat, fara adrenalina contra dusmanului, si serotonina pentru gadgetul iubit (probabil fanii de mai sus se culca noaptea cu telefonul la piept).
            La obiect: asa cum spuneam si mai sus, sunt posesor si de iphone 4 si de htc desire. iphone 4 bate la fund desire-ul grav de tot la tot ce inseamna hard (desire este efectiv o basina de telefon). Dar la android vs IOS se schimba treaba.
            Exemplu de aplicatii care nu sunt si nici nu vor fi in veci pe IOS (din cauza diferentelor de ADN dintre cele doua sisteme): tastatura 8pen - pe basina asta de Desire io scriu sms, email, text, etc cu GESTURES. Adica repede, fara sa ma uit la ecran, si fara greseli. E mai buna ca o tastatura qwerty. IOS nu permite schimbarea tastaturii.
            Aplicatia Tasker - cum puteti trai fara tasker? mi s-a schimbat viata, pur si simplu un telefon fara tasker mi s-ar parea inacceptabil. Dau doar un singur exemplu despre ce inseamna tasker: If sunt intr-un loc stabilit AND este vineri intre 8 si 12 OR miercuri intre 14 si 16 THEN scrie mesaj: intra bai si plateste factura. Intelegi? automatizare totala a telefonului, din doua trei clickuri! Triger poate fi orice, action poate fi orice. Iaca inca o aplicatie care nu va fi in veci pe IOS. Am dat 6 eur pe ea, apropos.
            Ce aplicatii ai tu pe Iphone si nu exista pe Android market? sincer, eram invidios pe Viber, dar acum il am si pe market.
            • 0 (0 voturi)    
              tasker (Miercuri, 10 august 2011, 20:10)

              gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zet

              da, nu exista tasker, exista insa altele, cu alte nume. una dintre ele este schedule planner si e free sau 0.79 eur varianta pro.

              ce aplicatii nu ai pe android?
              garage band, o aplicatie EXTRAORDINARA pt music creation. sau chestii mai domestice, national geographic magazine, de ex. este o aplicatie care iti permite sa citesti pe ipad revista national geographic. pe langa materialul care il gasesti in revista tiparita ai si filme plus alte scene interactive. este , evident, contra cost, insa il poti avea, daca doresti, pe android market nu exista (inca).
              un alt capitol deficitar la android este viteza de raspuns, latency-ul, care se vede fie in jocurile care se pot juca in 2 (sau mai multi) pe acelasi ecran fie in cazul aplicatiilor de muzica, unde raspunsul este efectiv instant. uite 2 jocuri super pe care nu le gasesti pe android: marble mixer si multipong (se pot juca de catre 4 oameni, pe acelasi device).

              un alt joc extraordinar este infinity blade, nu exista pe android.

              tot asa, nu vei gasi pe android jocuri de tip "board" ca: risk, ticket to ride, monopoly (cel putin marketul nu imi spune ca ar exista desi mi-e greu sa cred ca nu exista-vezi, alta problema, cautarile din market).

              eu mi-am cumparat iPad pt garage band insa am descoperit foarte repede ca dpdv al calitatii aplicatiilor nu exista comparatie, iOS este NET peste android. Ca peste 1-2 ani e posibil ca situatia sa se schimbe, nu neg, insa ACUM android este mult sub.

              Inca un exemplu: joc Haypi Kingdom, exista versiune atat de iOS cat si Android asa ca il am pe ambele aparate. Pe android imi iese fff des cu "session timeout" si trebuie uneori sa fac loginuri repetate.

              Vreau sa observ ca asa cum exista oameni care cumpara iPhone/iPad doar pt ca este Apple, fara sa stie de fapt de ce cumpara ei aparatul ala, o fac doar pt ca e cool/trendy tot asa exista multi oameni care nu cumpara iPhone/iPad din acelasi motiv, ca este Apple si, la fel, fara sa stie prea multe despre "de ce nu e bun iPhone"
              • 0 (0 voturi)    
                Nu. DA. :-) (Miercuri, 10 august 2011, 20:37)

                zet [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

                Tasker NU este un schedule planner. Este o aplicatie de automatizare: trigger poate fi orice variabilă citită de oricare senzor al telefonului (asa cum spuneam mai sus, mă anunţă să plătesc factura DOAR DACA sunt în faţa sucursalei băncii, pozitie citită de GPS-ul telefonului! SI (AND) data calendaristica este 15 SI (AND) ora este intre 8 si 16!).
                Dau alte exemple: dacă deschid browserul sau reader-ul, atunci porneşte wifi şi internetul mobil.
                Dacă e dimineaţă SI eu sunt acasa, pune random melodii (cel mai placut desteptator). Daca nu sunt acasa, nu pune desteptatorul. etc, ai prins ideea: telefonul se transformă in sfarsit intr-un aparat programabil: marimile de intrare sunt cateva sute de variabile disponibile, marimile de iesire sunt cateva sute de actiuni disponibile, si am la dispozitie AND, OR, NOT, if then, loop, etc etc, astfel incat pot sa cer orice imi trece prin cap.
                cat despre restul aplicatiilor: recunosc ca jocurile merg mult mai smooth pe iphone, si mai recunosc ca nu prea sunt interesat. Dar pentru fetele mele, e important :).
                si repet postarea initiala: ce a facut apple nu e cool, si m-am suparat pe ei - nu mai cumpar iphoane la toamna. o sa cumpar androide sau poate wp7.
                • 0 (0 voturi)    
                  da (Miercuri, 10 august 2011, 22:08)

                  gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zet

                  tasker e misto, mi l-am instalat si eu, tks pt info. un alt lucru pe plus pt android este faptul ca poti primi banii inapoi daca nu-ti place aplicatia, lucru imposibil la apple. in minus pt android este problema de compatibilitate telefon/aplicatie. daca te uiti prin market vei vedea multe plangeri gen "pe telefonul meu model <model name> nu merge!".
    • +4 (14 voturi)    
      running scared (Miercuri, 10 august 2011, 12:51)

      nimeni_ [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Prin aceasta actiune Apple recunoaste ca produsele concurentei sunt superioare... wrong move.
    • 0 (2 voturi)    
      gooapple (Miercuri, 10 august 2011, 13:31)

      cedrik [anonim] i-a raspuns lui zet

      daca fetele tale tot vor vrea iphone 5... cauta ne net gooapple: iphone 4 cu android :)) le multumesti ca si look, dar te multumesti si tu ca NU au ipone
    • -1 (1 vot)    
      Am avut in viata un principiu si nu-mi pare rau (Miercuri, 10 august 2011, 22:48)

      citizen Z [anonim] i-a raspuns lui zet

      >Nu cumpara de la firma cea mai mare< Cumpara de la a doua, de la a treia, daca nu gasesti gratis.
      De ex. folosesc Linux, e gratis, jocuri gasesc online etc. nu mai explic aici.
  • +5 (5 voturi)    
    Sunt niste suspendari temporare (Miercuri, 10 august 2011, 12:32)

    slider [utilizator]

    Apple sustine ca un anumit produs a incalcat un anumit brevet, si pana la finalizarea cercatarilor au fost suspendate temporar anumite importuri, nu si produsele care sunt in momentul acesta in vanzare. Pe scurt au blocat intrarea in vama a unor importuri.
    • +2 (4 voturi)    
      apropos... (Miercuri, 10 august 2011, 14:11)

      me [anonim] i-a raspuns lui slider

      daca suspendarea se dovedeste nefondata, cine plateste prejudiciile aduse samsung? apple? jermania? ue?
      • 0 (0 voturi)    
        pai... (Miercuri, 10 august 2011, 21:57)

        akanom [anonim] i-a raspuns lui me

        apple o sa plateasca, e o conditie a blocajului...
  • +2 (6 voturi)    
    Nu!!! (Miercuri, 10 august 2011, 12:47)

    Dan123 [utilizator]

    Ce e cu astia? Sunt dusi? In loc sa lupte impotriva apple ei ajuta compania aia? Doamne! Pe ce lume traim?
  • +7 (9 voturi)    
    iOs 5 interzis in europa (Miercuri, 10 august 2011, 12:58)

    slider [utilizator]

    Ar fi corect ca toata gama de produse ce va utiliza noua versiune iOS 5 (iPhone 5G, iphone 4Gs, iPad 2) sa fie interzisa in Europa, intr-un mod similar, pentru ca are in mod evident parti foarte importante copiate din sistemul de operare Android. De exemplu sistemul Notificarea sau noua tastatura din iPad sunt copiate cu nesimtire bucatica cu bucatica, si acestea sunt doar cateva exemple. Este surprinzator cum Apple care este o companie inovatoare prin natura pe de o parte acuza pe altii ca o copiaza si pe de alta parte chiar ei copiaza intens fara nici o rusine. Unde este inovarea de care dadea dovada apple in trecut?
    • -10 (14 voturi)    
      Cine a copiat de la cine? (Miercuri, 10 august 2011, 13:37)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui slider

      http://www.engadget.com/2007/11/12/a-visual-tour-of-androids-ui/

      Mars ma cu google-ul vostru.
      • +1 (7 voturi)    
        bine ca nu pui (Miercuri, 10 august 2011, 14:05)

        nelhotep [anonim] i-a raspuns lui Dan

        link din 1900 toamna. Tu ai verificat de cand ii visual tour-u ala?
        Mars ma cu maru tau cu vierme
        • -3 (5 voturi)    
          Aha (Miercuri, 10 august 2011, 15:40)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui nelhotep

          Deci daca trec 5 ani, nu se mai pune. Prietene, se vede clar, inainte de Iphone, UI-ul Android era furat de la Blackberry, dupa Iphone, arata ca la Iphone, deci scuteste-ma cu google si inventiile lor.
      • +2 (6 voturi)    
        lol... (Miercuri, 10 august 2011, 14:13)

        me [anonim] i-a raspuns lui Dan

        ma si android o fi cumparat...
        da apple nu a inventat nimic (si inainte de a urla ca OSu cu GUI si mouseul... iti reamintesc ca astea sunt luate de la xerox...)
      • +2 (2 voturi)    
        a copiat si apple destul (Miercuri, 10 august 2011, 20:15)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Dan

        partea cu bara de notificari este copiata de la android.
  • +12 (18 voturi)    
    Tipic Apple... (Miercuri, 10 august 2011, 13:04)

    crapple [anonim]

    Daca nu poti face un produs mai bun sau daca nu ai o strategie de marketing mai buna.....da-i in judecata.

    Ca sa nu mai vorbim ce patente are Apple. Au cerut ceva patent pentru modul in care un "device" este controlat prin touch screen. Aveau acolo desenat touch screen-ul cu degetul apasat pe el, descris acolo ca misti stanga, dreapta, sus-jos. Chestii la mintea cocosului care exista de ani de zile. Ei bine au primit patent. E firma americana si evident ca primesc patent pentru orice.

    Mai au de exemplu patent pentru incarcarea de "mobile device" prin mufa de usb 3. E la fel ca toate incarcatoarele pe usb numai ca ei au cerut si primit patent pt incarcator pe usb 3. Cand o sa apara telefoane cu usb 3.0 o sa sara Apple in sus ca le-a incalcat patentul.

    Practic Apple nu a inventat mai nimic. Sunt un fel de borg din star trek. In general copiaza ce exista pe piata si pun totul intr-o cutie mai frumoasa, baga un marketing blitz si vand orice la iSheeps.
  • +3 (3 voturi)    
    A fi sau a nu fi? (Miercuri, 10 august 2011, 13:21)

    dan [anonim]

    Ceea ce eu nu inteleg este urmatorul lucru: cum poate ca lucrul A sa fie un plagiat al lucrului B doar in Europa, mai putin Olanda si in Australia. In restul lumii, nu. Ori ii plagiat, ori nu. Ce ma-sa de treaba???

    Se pare ca justitia asta nu-i complet oarba nici pe la altii.... Si se gasesc europenii sa ne arate cu degetul ca cica justitia in Romanica ii de kko... Rusinica, rusinica, rusinica.... top rusinica!
  • +6 (6 voturi)    
    haios cu economia de piata (Miercuri, 10 august 2011, 13:30)

    ampersand [utilizator]

    Pentru cine nu stie, Samsung fabrica cipurile de memorie pentru Apple :)))
    • +2 (2 voturi)    
      nu erau si ecranele? (Miercuri, 10 august 2011, 14:16)

      me [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      ca parca si alea tot samsung le facea...
      oricum devine interesant...
      dar cum zicea fostu meu sef... daca microsoft facea 10% din cate face apple ... acum nu mai exista ca firma la cate procese avea cu statu...
      este curios cum apple scapa cu practici extrem de neloiale, ilegale s.a.m.d. ma gandesc ca jobs o fi pupat unde trebuie pe cine trebuie...
      • +1 (1 vot)    
        Ecranele (Miercuri, 10 august 2011, 15:01)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui me

        Is de la LG alt competitor Android :-)
    • +1 (1 vot)    
      lool (Miercuri, 10 august 2011, 16:18)

      theo [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Eu daca as fi SAMSUNG le-as baga chipuri de memorie defecte :D :)) sau cu un virus ceva :) hahaaaa
      • 0 (0 voturi)    
        ai gresi (Miercuri, 10 august 2011, 20:17)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui theo

        apple a ales samsung probabil ca erau mai ieftini cu 2 dolari pe chipu de memorie, pot oricand sa aleaga alt producator, nu stau ei in samsung, stai linistit.
  • +2 (2 voturi)    
    Si unde se fabrică otelul plat pentru ecrane? (Miercuri, 10 august 2011, 13:42)

    Otelinox [anonim]

    Pentru toată Europa şi o bună parte din restul lumi, pentru toate produsele cu ecran LCD/LED şi pentru toti producătorii, la Otelinox Târgoviste (uzinele Samsung)!!!
  • +5 (5 voturi)    
    drepturi (Miercuri, 10 august 2011, 13:54)

    garfield [anonim]

    Pocket PC-urile si Windows Mobile au intrat pe piata de prin 2002 si toate smartphone-urile de azi utilizeaza functii si proceduri inventate atunci. Pe logica asta, ar trebui ca Microsoft si HTC sa-i dea in judecata pe toti...
  • +4 (4 voturi)    
    Anti Apple (Miercuri, 10 august 2011, 14:08)

    etre [anonim]

    Oricum nu mai cumpar produse Apple. M-am parlit deja cu ele.

    Plus cunosc personal cateva personaje care au iPhone 4 si imi pare rau, dar nu-mi pot compromite imaginea. Nu pot zice mai mult ca imi va fi cenzurat comentariul.
    Sunt foarte multumit de telefonul meu galaxy.
  • +3 (3 voturi)    
    Apple fan boys vs. Android fan boys (Miercuri, 10 august 2011, 14:27)

    calinetz [anonim]

    Fraaaaateeeee... pe bune daca va inteleg... ma uit ca pe orice articol din presa pe subiectul iPhone/iPad/Android incep fanii sa se ia la bataie de parca taman ce-ar fi jucat Steaua cu Dinamo si s-au intalnit "suporterii" fara jandarmi prin zona... :)

    Eu am Android, atat pe telefon cat si tableta... imi place... imi satisface nevoile relativ la deschidere si customizare... e ok, dar are si probleme... departe de a fi perfect...

    La altii am vazut iPhone/iPad... si ei sunt ok cu produsele lor, sunt satisfacuti relativ la ce-si doresc de la ele... altfel nu le-ar mai tine si le-ar schimba pe produsele concurentei, nu?

    Atunci de unde dracu' cearta asta pe care e mai jmecher si mai tare? De ce utilizatorii nostri sunt mai destepti decat ai lor? Ma depaseste cu totul, probabil ca in limitarea mea nu pot pricepe asemenea orizonturi indepartate... :) Cred ca aceasta sinergie a faptelor imi eludeaza propriile meandre ale concretului, cum ar spune un "clasic" inca (o fi bine, o fi rau) in viata...

    Un lucru stiu sigur si din acest motiv nu-mi pasa de "razboiul" vostru: concurenta naste progres... de care ma bucur inclusiv eu dar si voi... deci sa-i lasam pe astia mari sa se dueleze in feature-uri si aplicatii, iar noi sa culegem (platindu-le pretul mai mult sau mai putin corect) roadele... iar daca la un moment dat putem pune umarul la acest progres, cu atat mai bine...

    Bafta maxima!
    • +6 (10 voturi)    
      Iti spun eu care e problema (Miercuri, 10 august 2011, 15:06)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui calinetz

      Sincer nu tin partea nimanui, am iPhone, Android phone, Windows Phone si Android tablet. Deci pot sa imi fac o parere despre care e mai buna, numai ca nu e asta problema

      Problema e urmatoarea. In 2007 Apple lanseaza iPhone furand patente Nokia fundamentale pt functionarea unui tel. Intre timp au omorat Nokia, Nokia si-a primit dreptatea in tribunal, dar prea tarziu. Nu mie mila prea tare de Nokia, pana la urma a castigat produsul mai bun ( Apple fata de Nokia).
      Ceea ce nu inteleg e cum de i se interzice Samsung sa vand pt ca "copie" (inca nu e probat) dar i s-a permis Apple in 2007 sa vinda si sa omoare Nokia.

      Din pct meu de vedere patentele sunt stupide (marea majoritate). As lasa cel mai bun produs sa castige.

      Ceea ce face Apple acuma e josnic rau. Ei au furat , au ajuns acolo si acuma acuza pe altii ca fura. Patetic.
      • -6 (6 voturi)    
        E o mare diferenta (Miercuri, 10 august 2011, 15:49)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui The Special One

        Intre ce a facut Apple si ce face Samsung. In primul rand, Apple a folosit tehnologii patentate de Nokia in telefonia mobila, dar in nici un caz nu poti confunda un telefon Apple cu Nokia. Samsung fura design si interfata ca sa semene cat mai mult telefoanele lor cu cele de la Apple. Asta e diferenta, pentru ca pe majoritatea nu-i intereseaza ca are un mar sau scrie Samsung pe spate, ei nu stiu decat de Iphone si Ipad si in rest la revedere. Chiar stiu pe cineva care era mirat ca Ipad-ul meu functioneaza ca lumea iar al lui merge greoi si se blocheaza tot timpul. Faptul ca pe 'ipad'-ul lui scrie samsung si e chiar mai mic nu l-a facut suspect, dupa el tot ipad e. Si sunt multi ca astia.

        Este ca si cum Dacia acuma are scoate o masina care aduce foarte mult a Porsche.

        De ce mama naibii toata lumea poate sa vina cu un design diferit, numa Samsung nu, asta e intrebarea.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu cred ca ai dreptate (Miercuri, 10 august 2011, 16:02)

          The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Cum poti confunda un iPhone cu un Samsung. Samsung ca si Aple are sigla pe ele, nu scrie Aple ( cu un p ) ca la textile sau incaltaminte. Si nu imi spune ca nu stie lumea care e sigra Apple. Sa fim seriosi.

          Deci numele nu induce in eroare, pe raft scrie clar Samsung, cand il deschizi si te uiti la el in magazin e clar ca is diferite ( de la prima privire la lock screen si pana la home screen).

          Faptul ca copie design ( la fel ca la mac book air), nu inseamna ca Samsung incearca subtitutie de brand ( sau furt de brand, ce acuza Apple).
          • -1 (1 vot)    
            Tu crezi ca toata lumea (Miercuri, 10 august 2011, 18:56)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui The Special One

            Sta sa-si bata capul cu Samsung sau Apple? Sunt foarte multi pe care nu-i intereseaza pentru ca au chestii mult mai importante de facut decat sa piarda vremea cu inutilitati.
        • +5 (7 voturi)    
          mda (Miercuri, 10 august 2011, 16:30)

          io [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          1.nu poti sa ai patent pentru o interfata (apple stie foarte bine de ce, http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Computer,_Inc._v._Microsoft_Corporation)
          2. interfata pentru orice telefon cu android este customizabila ;)
          3. toate smartphonurile au cam acelasi design (adica display cu 1-2 butoane si capac pe spate...)
          4.sa folosesti tehnologii patentate e MULT MAI GRAV decat sa te "inspiri" dintr-un design (e cam greu sa demonstrezi ca un design e furat, dar un patent ramane un patent)
          4.ipad-ul tau vs care tableta samsung? tableta de 10'' abia a aparut la noi ;) si nu prea am vazut cazuri in care sa se blocheze.
          5.pe galasy s sau tab poti sa faci tot ce faci pe ihone/ipad, invers nu prea se poate
          6.apple ar trebui sa plateasca daune nokia pentru fiecare telefon vandut(asa se face in mod normal cand folosesti patente fara acordul detinatorului, vezi cazul ms cu htc)
          7.oare de ce apple nu primeste amenzi cand fac abuz clar de pozitia dominanta(cel putin pana acum 1-2 ani) pe aceasta piata? (gen nu permite flash? asta nu ar trebui sa decida apple ci utilizatorul telefonului...)
          8. de ce ms a primit zeci de amenzi pentru ca folosea default ie in schimb apple nu primeste nimic pentru ca nu permite decat folosirea aplicatiilor autorizate de ei?

          pot sa mai gasesc cateva puncte....gen de ce se lauda cu o interfata care nu e dezvoltata de ei ;)
          • 0 (0 voturi)    
            Esti prea greu de cap prietene (Miercuri, 10 august 2011, 18:58)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui io

            Tu crezi ca exista politia patenturilor? Daca ala care-l detine nu face scandal, nu se autosesizeaza nimeni. Nu poti sa patentezi o interfata? Serios? In State poti sa patentezi orice rahat daca vrei.
          • 0 (0 voturi)    
            despre vista vs mac os x (Miercuri, 10 august 2011, 20:24)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui io

            http://www.youtube.com/watch?v=QT6YO30GhmQ
    • +4 (4 voturi)    
      bataie (Miercuri, 10 august 2011, 15:40)

      Dodo [anonim] i-a raspuns lui calinetz

      Pai fanboyii apple nu accepta ca au dat o caruta de bani pe un telefon care face aceleasi lucruri ca un telefon cu android, ba chiar are mai multe restrictii decat un android :). Si atunci baga la inaintare chestiile cu: "nu va permiteti si sunteti frustrati", "este plin de inventii pe care doar voi nu le vedeti", "pentru mine conteaza usurinta in utilizare nu limitarile" (asta e ca aia "nu fii trist ca nu se scoala, uite ce frumos atarna" :D)
  • -6 (8 voturi)    
    Apple rules (Miercuri, 10 august 2011, 16:00)

    Petru-poni [anonim]

    Ba retarzilor! Cand facea apple smartphones, Samsung inca croseta fulare! Experienta userului de IOS este mult superioara loseruluo de Android.
    • +4 (4 voturi)    
      ai uitat sa aduci in discutie ceva... (Miercuri, 10 august 2011, 16:44)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Petru-poni

      ...inteligenta userului de IOS.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu e nevoie de inteligenta... (Miercuri, 10 august 2011, 17:53)

        crapple [anonim] i-a raspuns lui diu1so

        Apple face alegerea pentru iFraieri ca doar pentru asta platesc.
    • +2 (2 voturi)    
      Esti prea prost (Miercuri, 10 august 2011, 16:53)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Petru-poni

      Dar ma chinui sa iti explic:

      Pe acelasi principiu Nokia cand facea tel Apple croseta fulare.

      Ce legatura exista intre cand intri pe piata si cat de bun e produsul?.
  • -4 (6 voturi)    
    Da sigur ! (Miercuri, 10 august 2011, 16:49)

    eu [anonim]

    S2 e mai scump decat un iPhone 4 si abia se apropie de performantele sale. Ii trebuie un procesor dual-core sa poata rula un OS ce nu se ridica nici la degetul mic al iOS-ului.

    Vorbim dupa ce apare iPhone 5. Cu un display la fel de mare ca S2, cu procesor la fel de bun, dar ca de fiecare data, va fi un salt cat 3-4 generatii de HTC/Samsung.

    Spor !
    • +1 (1 vot)    
      hmm (Miercuri, 10 august 2011, 17:20)

      johndoe [anonim] i-a raspuns lui eu

      arunca un ochi aici

      http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s_vs_apple_iphone_4-review-500.php

      se vede clar saltul de 4-5 generatii al iphone4 vs galaxy S1

      vezi si cu pretul de care vorbesti ...S2 e in jur de 2200 LEI iar iphone 4 e vreo 2600LEi...unde ai vazut ca e mai scump?
    • 0 (0 voturi)    
      galaxy S2 este net superior iPhone 4 (Joi, 11 august 2011, 10:20)

      slider [utilizator] i-a raspuns lui eu

      galaxy S2 este net superior iPhone 4, citeste absolut orice review vrei tu de pe net, sau joaca-te putin cu el. In plus este chiar mai rapid dect iPad 2, care foloseste procesorul A5 , ce va fi utilizat si in iPhone 5.

      Aruncati un ochi aici :
      http://www.youtube.com/watch?v=SCf0-MQswCo

      In plus Samsung trebuie apreciat pentru politica de preturi. In ziua de astazi poti sa iei un Galaxy S II cu un pret oficial de 510 euo (16GB+16GB SD card) care este net superior unui iPhone 4 sau comparabil cu un iPhone 5 pentru care pretul oficial este de 750 euro. Este alegerea fiecaruia ce face cu banii :).
  • +1 (3 voturi)    
    merisor (Miercuri, 10 august 2011, 18:06)

    Spock [anonim]

    Nu stiu de ce dar am o presimtire ca cei de la Apple se vor frige asemanator Sony, caruia hackerii i-au spart mai multe servere, unul dupa altul, doar pentru simplul motiv ca Sony a inchis consola Playstation3 si a dat in judecata un pustan.
    Atunci sa-l vad pe Jobs ridicind din urmeri, cind vor pica pe rind Itunes, AppStore si alt siteuri marca Apple.
    Cit de sigure sunt produsele lor am putut vedea cu ceva timp in urma, cind prin accesarea unui simplu site internet puteai sa deblochez telefoane, paduri si alte minunatii marca Apple.
  • 0 (0 voturi)    
    Apple stole both the ideas and concept of LG Prada (Joi, 11 august 2011, 1:02)

    Paul [anonim]

    LG Electronics has claimed the iPhone's design was copied from the LG Prada. Woo-Young Kwak, head of LG Mobile Handset R&D Center, said at a press conference, “We consider that Apple copied the Prada phone after the design was unveiled when it was presented in the iF Design Award and won the prize in September 2006.”[8][9]

    LG later claimed that Apple stole both the ideas and concept of the Prada phone. A lawsuit by LG had been rumored prior to this announcement; [8] however, LG has remained silent on whether or not they will file a lawsuit.

    http://en.wikipedia.org/wiki/LG_Prada_(KE850)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă