Discovery: RCS&RDS a scos postul Discovery Channel de pe platforma de satelit Digi. "Pana in prezent, RCS a respins toate ofertele noastre comerciale​"

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Vineri, 23 noiembrie 2012, 15:44 Economie | Media & Publicitate

Canalul Discovery Channel anunta ca incepand de astazi a fost scos de pe platforma de satelit a RCS&RDS, Digi, in conditiile in care "acordul de retransmisie intre Discovery si RCS expira pe 30 noiembrie". Discovery afirma ca pana in prezent RCS a "respins toate ofertele noastre comerciale, astfel incat nu s-a putut ajunge la un nou acord. Precizam ca nu am cerut, in niciun moment al negocierilor, cresterea tarifelor pentru distributia canalelor noastre".

UPDATE Presedintele CNA, Rasvan Popescu, a spus pentru HotNews.ro ca RCS a cerut si a primit de la Consiliul Audiovizualului aprobarea pentru scoaterea Discovery de pe platforma Digi.

Contactati de HotNews.ro, reprezentantii RCS&RDS nu au putut comenta, pe moment, in aceasta privinta.

Discovery arata intr-o pozitie transmisa HotNews.ro ca RCS a eliminat Discovery World din toate pachetele sale, iar posturile TLC si Animal Planet - din unele pachete, fara a informa compania de televiziune si fara sa trimita notificari abonatilor sai in prealabil.

Masura vine in conditiile in care RCS isi extinde activitatile de televiziune cu doua noi posturi proprii - Digi World si Digi Life, pentru care a primit licente audiovizuale in septembrie a.c.. Tot RCS a fost implicat intr-un amplu scandal cu posturile Intact, conflict ce a culminat cu scoaterea Antenelor din grila platformei de satelit Digi, in primavara acestui an.

Contactati de HotNews.ro, reprezentantii RCS&RDS nu au putut comenta, pe moment, in privinta reclamatiilor Discovery.

Pozitia Discovery, transmisa HotNews.ro:

"Digi, operatorul de cablu din Ungaria detinut de RCS&RDS, a scos Discovery Channel din ofertele de cablu analog si digital incepand cu 20 noiembrie. Dupa cum era de asteptat, telespectatorii au avut o reactie puternica, solicitand reintroducerea canalului in grila operatorului.

Suntem ingrijorati ca RCS&RDS ar putea proceda la fel si in Romania, avand in vedere ca acordul de retransmisie intre Discovery si RCS expira pe 30 noiembrie. Pana in prezent, RCS a respins toate ofertele noastre comerciale, astfel incat nu s-a putut ajunge la un nou acord. Precizam ca nu am cerut, în niciun moment al negocierilor, creşterea tarifelor pentru distributia canalelor noastre.

Chiar si in aceste conditii, operatorul a facut deja schimbari in grila sa de programe din Romania, eliminand Discovery World din toate pachetele sale, precum si TLC si Animal Planet din unele dintre pachete, fara sa ne informeze sau sa trimita notificari abonatilor sai in prealabil. In plus, in aceasta dimineata, am aflat ca RCS&RDS a scos Discovery Channel de pe platforma Digi Satelit. Suntem foarte dezamagiti de ceea ce se intampla si credem ca parerea telespectatorilor conteaza; ii incurajam sa si-o exprime contactand operatorul de cablu cat mai curand".





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

13106 vizualizari

  • +12 (28 voturi)    
    BAGATI NUMAI TARAF... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 15:57)

    schroedinger [utilizator]

    Nenorocitilor!
    • +2 (4 voturi)    
      Discovery (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 20:22)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      In ultimul timp Discovery a devenit un post foarte comercial. Nu mai este ce era acum 10 ani. Calitatea documentarelor a scazut dramatic de la an la an si au mizat pe tot felul de productii gen "Tehnici de supravietuire", "Meserii murdare" si alte tampenii de gen care nu au plus-valoare. Sunt niste reality show-uri fade.

      In schimb eu as incuraja o piata locala care sa forteze intrare de capital intern si o piata care sa se dezvolte. Asta inseamna joburi noi, dezvoltarea unor competente si valoare adugata.

      Plus ca exista alternativele BBC, Arte, TV5, DW care au continut de calitate, sunt free, dar din pacate nu sunt in romana si limiteaza accesul semi-intelectualilor care se dau in petec dupa Discovery Channel.

      RCS-RDS a facut o miscare inteligenta. Discovery sucks!
      • +2 (2 voturi)    
        Discovery este prea comercial (Luni, 26 noiembrie 2012, 8:42)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        am aceiasi opinie ca dvs, Discovery nu mai este ce a fost, si dupa ce procentul de reclama a crescut si pretul pentru operatorul de cablu a crescut

        "apararea" RDS a ramas prin a produce propriile canale in care sa cumpere documentare de pe piata (si Discovery nu le produce singur, ci le cumpara)
      • +1 (1 vot)    
        ... (Marţi, 27 noiembrie 2012, 10:46)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Total de acord. Problema e ca BBC si Arte nu prea exista in ofertele de cablu din Romania... Nici TV5 n-ar mai exista daca n-ar fi obligati sa-l transmita.
      • 0 (0 voturi)    
        salve.. (Joi, 13 februarie 2014, 2:30)

        vikicodi [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        Nu sunt de acord cu afirmatiile tale ..multa lume e obisnuita sa priveasca acest program cu bune si rele ...e ca si cum ti-as cere tie ca de maine sa traiesti cu baba din colt ca nevasta e ocupata si tu zici nu-i bai ..lasa ca poate e mai intelectuala...gusturile nu se discuta...cultura nu inseamna doar documentare pana la refuz.cu al 2-lea razboi modgial .
  • +20 (20 voturi)    
    Digi Live (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:04)

    Vuck [utilizator]

    RCS a inventat seria de canale Digi Live (sau Life) care sunt f asemanatoare cu Discovery si probabil de accea nu sunt interesati sa mai plicenta Discovery
    • +13 (23 voturi)    
      Asta a fost ideea lor (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:50)

      brabus [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

      Dar canalele Digi sint muuuult mai plicticoase decit Discovery Chanel si D. World !!!!
    • +7 (9 voturi)    
      fii sigur ca asta e motivul (Vineri, 23 noiembrie 2012, 23:10)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui Vuck

      E vorba strict de concurenta. Neloiala, daca ma intrebi pe mine. Daca scot Discovery, oamenii care urmareau genul asta de posturi, nu vor mai avea de ales si vor urmari DigiLife. Obligati de situatie. Discovery puteau sa faca orice oferte comerciale ar fi vrut, ca tot ar fi fost respinsi.
      Mie personal nu-mi place genul asta de abordare. Concurenta intotdeauna este buna si DigiLife ar trebui sa incerce sa se impuna prin calitatea programelor, nu prin "uciderea" lui Discovery din lista de programe.
      Din fericire, daca RCS&RDS nu renunta la politica asta parsiva cu Discovery, mai exista si UPC, mai exista si Romtelecom... nu-i stres! ;)
  • +23 (35 voturi)    
    ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:08)

    hot news [utilizator]

    Daca Antenelor nu le duce nimeni dorul, pentru Discovery va fi scandal.

    Ma mira totusi ca CC nu declanseaza o ancheta. Piata cablagiilor a fost mult timp ( si inca partial mai este) un oligopol. Nu exista cumva o infractiune de genul "abuz de pozitie dominanta"?

    De exemplu eu stau in Oradea si nu am de ales decat intre RDS si Dolce (care nu prea e o alegere). Ce sa fac?
    • +31 (39 voturi)    
      alegere (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:28)

      methylique [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Alegi o carte.
      • +21 (23 voturi)    
        comentariul asta (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:19)

        vlad.... [utilizator] i-a raspuns lui methylique

        e poate cel mai bun din toate timpurile pe site-ul asta.
      • +2 (2 voturi)    
        :)) (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 9:57)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui methylique

        wow, m-ai dat gata. Ma uit la televizor cel mult o ora pe zi. In rest sunt la serviciu si sa stii ca da, citesc si nu carti siropoase.

        Uite o carte care s-ar putea sa iti placa mult: "Ascensiunea si decaderea marilor puteri" - P Kennedy
    • +1 (5 voturi)    
      intrebare (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:34)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      de ce Dolce nu e o alegere? eu sunt multumit
    • +11 (13 voturi)    
      ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:08)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Eu mi-am luat o antena satelit. Ma uit numai la nemti si francezi, programe gratis. Nici nu vreau sa mai aud vreodata de spalarea pe creier continua de la cablu.
  • +19 (31 voturi)    
    Obraznici (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:11)

    Trojan.H [utilizator]

    Au devenit de o obraznicie insuportabila. Pentru Discovery ma cert si cu mama.
    • +9 (17 voturi)    
      ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:10)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      In schimb au Transilvania Live unde e un libidinos care toata emisiunea injura la propriu "sudul" si "Bucurestiul". Dan Diaconescu cu Elodia lui erau emisiune culturala pe langa acest jegos.
  • 0 (34 voturi)    
    Discovery what? rochii de mireasa? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:12)

    AdiAdrian [utilizator]

    Mda, caliatea "documentarelor" de pe discovery lasa de dorit demult. Foarte multe reality show-uri si top gear de acum 3 ani.
    Digi World HD are in grila documentare bbc, pbs noi si de calitate. DigiLife Hd poate inlocui linistit TLC . No harm done. Iar animale avem din 2 in 2 canale aproape si in hd si in sd si mai baga si digi unul...

    Discovery spune ca nu a cerut bani in plus. Ideea este sa ceara mai putin. simplu. Piata libera, concurenta. Poate pierde si rds-rcs( clientii migreaza spre upc, foarte putin probabil) si Discovery ( pierderi in audienta , scaderi masive in veniturile din publicitate, foarte probabil ).
    • +9 (19 voturi)    
      Hai ca esti de la RCS (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:52)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui AdiAdrian

      Asemenea tampenii despre Discovery, n-am auzit.
      Asa se intimpla cind esti monopol. Te doare in bascheti. Dai spaga la CNA si merg lucrurile.
    • +9 (19 voturi)    
      mai calculeaza (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:06)

      andreimantea [utilizator] i-a raspuns lui AdiAdrian

      Dar RCS a anuntat ca reduce abonamentul daca scoate Discovery? Pentru ca ei imi iau mie bani si pentru Discovery. Si uite ca eu nu am incredere in digi-world al lor si nu-l vreau. Si oricum e atat de prost incat n-as da nici doi bani pe el. Un alt rahat romanesc, cu spagi si interese. Si CNA inchide ochii. Tot noi, prostii, platim.
      • +2 (10 voturi)    
        HD (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:44)

        AdiAdrian [utilizator] i-a raspuns lui andreimantea

        abonamentul nu a scazut, dar au introdus posturi similare in HD, de o calitate egala sau superioara a continutului (subiectiv da la individ la individ) si fara publicitate, 3 posturi HD!
        si apropo de abonament, hai sa gasim o oferta similara ( praise the google ) cu grila de programe rds in europa la acelasi pret ...

        eu cred ca nu vor renunta la canale discovery, doar si-au asigurat o pozitie de negociere in forta prin digilife si digiworld, urmaresc sa platesca mult mai putin pe drepturile de transmisie ale posturilor discovery.
        • +6 (8 voturi)    
          mai baiatule (Vineri, 23 noiembrie 2012, 20:59)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AdiAdrian

          io am platit sapte lei in plus numai ca sa vad canalele discovery si in special world. N-am platit pentru canalele lor si nici nu am de gind. Asa ca reducere la abonament sau trec pe alta firma.
          Simplu.
    • +4 (10 voturi)    
      hmmm (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:09)

      manon [utilizator] i-a raspuns lui AdiAdrian

      mai dragutza, tu cumva iei salariul de la rcs?
    • +5 (7 voturi)    
      Eu is unul din cei care i-a pierdut (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:42)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui AdiAdrian

      Din vara cand au decis baietii pe receiverul meu sa nu mai prind FTA. Acum is la focus, f multumit, am si HD pe satelit, pvr tot ce vrei.

      Sa fii nebun sa mai remai la digi satelit, poate doar daca esti fanatic dupa sport.
  • +12 (22 voturi)    
    Mda ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:17)

    Bute [utilizator]

    Normal ... doar n-o sa-i lase sa le faca vreo concurenta la Digi World si Digi Life ... au inceput cu Discovery Science, History, Travel and Living ... ce mai urmeaza National Geographic?
    • +5 (7 voturi)    
      Sa nu uitam si... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:35)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Bute

      Discovery Investigation, Reality...
  • +9 (23 voturi)    
    Documentarele (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:24)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Sunt pierdere de vreme pt telespectatorul roman. Ar fi bine sa introduce un canal de manele, unul de reality TV cu Irinel si cu cine o mai fi el, doua de talk-show-uri si unul de stiti de la ora 5.

    PS: Mie daca UPC Cehia mi-ar scoate documentarele as rezilia instant contractul de TV la ei. De fapt restul canalelor le pot scoate fara grija.
  • +8 (18 voturi)    
    Consiliul Concurentei unde e??? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:38)

    DanMircea [utilizator]

    Este un abuz de pozitie dominanta, iar Consiliul Concurentei ar trebui sa-i arda, pentru ca o sa fie din ce in ce mai rau.... Digi scoate pe banda rulanta posturi proprii si este la mintea cocosului ca nimeni nu poate sa-i concureze din moment ce ei centreaza, ei dau cu capul... CNA-ul nu ar fi trebuit sa licentieze posturi ale operatorilor de cablu si este cu atat mai trista situatia cu cat la acel moment unii dintre membrii CNA-ului si-au manifestat aceasta ingrijorare.
    • +4 (4 voturi)    
      E vorba de satelit, nu de cablu (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:25)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui DanMircea

      Exista mai multe companii la care te poti abona.
      • -1 (1 vot)    
        Or sa scoata Discovery si de pe cablu din acelasi (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 17:12)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

        motiv. Pe satelit le-au scos inca inainte de expirarea contractului.
  • +8 (16 voturi)    
    damn (Vineri, 23 noiembrie 2012, 16:40)

    alexmd [utilizator]

    Pai gama de canale Discovery ma face sa pastrez un abonament la TV. Daca ele dispar, ramane internetul si gata! RDS poate distra in voie amatorii de manele, kapatos, samd.
  • 0 (20 voturi)    
    Paguba la ciuperci (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:02)

    2mai [utilizator]

    Hai sa fim seriosi, Discovery Channel a devenit de la an la an o nisa a semidoctilor cu aere de intelectuali amatori de productii documentare. Insa cu emisiuni gen "Meserii murdare", Vanatorii de licitatii", "American Chopper", "Secundele dinaintea dezastrului" sau "Tehnici de supravietuire" postul acesta, odata respectabil, a reusit sa se izoleze si mai nou sa dispara din grila personala de programe. Eu unul nu sunt suparat pentru ca acest post va disparea si la propriu din grila, ci mai degraba deoarece alternative superioare gen Tv Arte sau France 5 nu prezinta niciun interes pentru distribuitori. Pe scurt, Discovery este sub Digi World.
    • +6 (8 voturi)    
      Ai dreptate, dar: (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:57)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      unele documentare Discovery Ch sunt totusi interesante.
      Sper, insa, ca nu vor scoate si Nat Geo sau Viasat History, ca atunci caut alt distribuitor.
    • +3 (5 voturi)    
      Sunt mai multe (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:37)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      Vorbim de mai multe posturi scoase, nu numai Discovery.
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:16)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      Arte si France 5? Vise, taica, vise.
    • -1 (11 voturi)    
      uita-te (Vineri, 23 noiembrie 2012, 21:03)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      matale si alti snobi semidocti ca matale la timpeniile alea frantuzesti comunistoide pline de negrii si arabi, io n-am de gind. Io sint un intelectual amator si asta e.
    • -1 (11 voturi)    
      de acord (Vineri, 23 noiembrie 2012, 21:26)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      in intregime de acord cu tine. Multi dau minus insa nu s-au mai uitat de mult la Discovery. Fratilor, acest canal (plus seria) nu mai e ce a fost. Pe vremuri ma uitam cu mare interes la ei, nu si acum. Au si un History, f. slab, numai prostii semi-docte dau, in schimb History de la Viasat e mult mai bun. Canalele Digi noi sunt destul de bune, sa vedem ce va fi. Normal ar fi sa lase cit mai multe, sa ai de unde alege.
      • +4 (6 voturi)    
        ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 23:19)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui andimi

        Da, sunt mai bune canalele Viasat decat Discovery. Dar asta nu era un motiv sa scoata Discovery.
    • +1 (1 vot)    
      paguba-n ciuperci pt. ,,semidocti'' !? (Duminică, 25 noiembrie 2012, 18:51)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

      discovery si arte, doua canale cu un public tinta, total diferit. ce are scula, cu prefectura...
  • +11 (15 voturi)    
    dar canelele pe car eu nu le vreau? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:14)

    manon [utilizator]

    Ce fac cu cele precum taraf, otv,muzica populara indoielnica, canalele religioase pe care eu nu le doresc si le platesc degeaba, mi se baga pe gat? Eu ca platitor de abonament platesc niste gunoaie ca asa vreti voi si imi scoateti abuziv exact ce ma intereseaza tot ca vreti voi.....pai vom face abonamente la voyo, si altele de genul pentru filme, stirirle le vad online pe calculator si basta cu voi. Si uite cum am facut o economie la bugetul familiei...
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:19)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui manon

      Poti sa bagi acolo si canalele de stiri, adevarate conducte de rahao.
    • +2 (2 voturi)    
      deja fac asta demult (Vineri, 23 noiembrie 2012, 20:12)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui manon

      De fapt RDS-ul desi are cele mai mici tarife din Europa, dintre toate serviciile sale, cel mai mare tarif este cel pentru televiziunea prin cablu. Pai eu nici nu am contractat acest serviciu RDS.
      De ce sa platesc pentru ce nu vreau sa vad? Daca platesc, platesc exact pentru ceea ce imi trebuie.
  • +8 (12 voturi)    
    Am renuntat la televizor (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:34)

    Alex S [utilizator]

    M-am saturat de mizeriile de la televizor asa ca am renuntat la el. Vad ca am facut bine, daca s-au gandit ei sa scoata Discovery Channel, singurul post la care merita da te uiti.
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 23 noiembrie 2012, 23:20)

      DanielDragusin [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      nici eu nu mai am cablu, am ramas doar cu net. asa imi aleg la ce canal sa ma uit online, daca vreau. plus ca mi se acrise de toate tampeniile. degeaba sunt zeci de canale, ca rar gasesti ceva bun. cat despre astea de la discovery.. adevarul e ca multe se prostisera, devenise intersant NGeo mai degraba. nush... acum nu inteleg nici isteria asta. Cred ca intr-o piata concurentiala nu poti obliga pe cineva sa retransmita doar asa ca esti tu discovery. Pe cei de la dacia nu i-a obligat nimeni sa ia piese din romanania si nu din franta sau mai stiu eu de pe unde asa nu vad rostul nici cu tv-ul. nu inteleg nici de ce CNA trebuie sa-si dea ea cu parerea ce programe tre sa fie si ce nu. Pana la urma ce business mai e si asta daca e impus?
  • +13 (13 voturi)    
    exista o solutie! (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    Solutia este implementare de urgenta a mult amanatului (amanare unde probabil si-au bagat coada si cablisti ) standard digtal la transmisiile terestre DVB-T prin care pe o frecventa se pot transmite mai multe canale la calitate hd , sa vezi atunci val de renuntari la cablu.
  • +12 (14 voturi)    
    Alo, respectul fata de clienti unde e??? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 17:38)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Daca atunci cand au scos antenele nu am facut scandal pt. ca nu pierdeam nimic, de data aceasta nu pot sta pasiv...In aceste conditii se schimba conditiile contractuale, mai ales ca noi ca si clienti nu am fost informati, asa ca s-ar putea sa ne deconectam putin...
  • +1 (5 voturi)    
    "alegeri libere" (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:00)

    Wheelwright [utilizator]

    Multi ani am fost client UPC, dar de vreo 2 ani am trecut la antena Digi. Eu urmaresc la TV, doar sport si documentare.
    Prima data au scos Antena 1 (acolo sunt meciuri ale nationalei) si m-a deranjat. Nu ma interesa Antena 3, 2 si ce numere mai au ei.
    Acum au scos cel mai important canala de documentare la nivel mondial.
    Eu chiar nu inteleg de ce au facut Digi World si Digi Life. Am incercat sa urmaresc Digi World si in 2 saptamani, am gasit un singur documentar ce m-a prins. Acum sper sa nu scoata si History ca renunt la abonament si urmaresc totul online.
    • -2 (6 voturi)    
      intrebare (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:23)

      rezis [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      dorim mai multe canale franceze care sunt free...TF1 canal+ sunt private, dar celelalte?
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:34)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui rezis

        TF1, France 2,3,5, M6, ARTE in franceza plus multe altele sunt la liber. RTL, VOX, VIVA, multe MTV-uri, ARTE in germana, multe programe de stat nemtesti, gen einplus, einfestival, WDR, NDR plus multe altele sunt la liber.
        Cu instalatie mica spre medie de 450 ron indreptata spre Astra sau Hotbird prinzi la liber tot ce se vede in lumea civilizata.
        • +1 (1 vot)    
          interesant (Duminică, 25 noiembrie 2012, 13:31)

          rezis [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

          puteti da ceva detalii despre acea instalatie?
    • +2 (2 voturi)    
      Pai le-au scos? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 18:49)

      CristianTurturescu [anonim] i-a raspuns lui Wheelwright

      Din articol se intelege ca numai in ungaria au facut miscarea asta. Nu in romania .
  • +4 (6 voturi)    
    abuz (Vineri, 23 noiembrie 2012, 19:23)

    wolf71 [utilizator]

    In ultima perioada RCS s-a obisnuit sa faca modificari de grila fara sa-si anunte clientii. Abuzeaza de faptul ca foarte multi dintre noi i-au ales ca si provider de canale in special pentru meciurile de fotbal din liga 1 pe care le difuzeaza. Nu mi se pare normal sa scoata canalul Discovery din grila de programe, un program educativ, la care privesc de la copiii pana la cei de varsta a treia. Pot scoate programele in limba straina, OTV, Taraf sau alte asemenea canale pline de ”cultura”, dar nu Discovery. Poate ca urmatorul pas este sa scoata National Geographic, Explorer s.a.m.d. si cred ca pot sa inchida firma. Cred ca se impune un protest care sa-i aduca pe calea cea buna pe cei de la RDS-RCS, un protest pasnic, pe net, la OPC etc. RDS trebuie sa tina cont si de parerea clientilor de pe urma carora firma traieste.
    • +2 (2 voturi)    
      de ce? (Vineri, 23 noiembrie 2012, 23:23)

      DanielDragusin [anonim] i-a raspuns lui wolf71

      ai semnat in contract ca ei or sa pastreze respectivul canal pe durata contractata? nu..au zis ca vor fi cel putin "n" canale... pe care le ai de altfel.
  • +3 (3 voturi)    
    Discovery (Vineri, 23 noiembrie 2012, 21:09)

    etcetc [utilizator]

    Daca nu mai transmiteti Discovery Channels, am renuntat la abonamentul vostru... Simplu... Imi fac abonament la alt furnizor.

    Si am la voi telefon, internet, TV... Poate mai fac si altii la fel.
  • +3 (3 voturi)    
    Din nefericire... (Vineri, 23 noiembrie 2012, 21:48)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Avem suficienta inteligenta, pricepere si rabdare pentru a distruge si ceea ce se numeste concurenta! Nici multinationalele nu mai competitioneaza corect in Romania! Din punct de vedere calitativ grilele sint incarcate cu gunoaie. Din nefericire (am IPTv) cu toate ca ar trebui sa fie interactiv si normal ar trebui sa pot sa sterg unele programe din lista - procesul nu este permis. Fiindca as pastra cam 20 de posturi. Liota de sport, muzica populara, muzica in general (as pastra VH1 Classic, Mezzo) o alta gramada de posturi care inca nu am inteles ce rost au, nu ma intereseaza. Sin tpuse ca sa dea bine la numar, probabli cer foarte putin sau chiar nimic pentru a fi reemise. In acelasi timp comparativ cu posturile free din Occident, posturile mari Romanesti sint cu mult mai bune! Pentru a putea sa ai un program bun trebuie sa platesti. Si bine!. In hoteluri de 5* vestice ai noroc uneori de HBO. daca sint foarte Business te multumesti cu programele de stiri (si nu rezisti prea mult) si zici bogdaproste de TV5 (o saptamina in vest il face sa para o minune a divertismentului) OK, exista payTv, de fapt asta e ideea, daca nu ai program, insotitoare sau chef sa te sinucizi platesti un canl Pay. Am grija intotdeauna sa am internet de buna calitate. Bun pentru business dar si pentru posturile Tv de acasa, nici radiourile nu sint de lepadat! Unele hoteluri in care romanii sint clienti fideli au grija sa aiba 1-2 posturi romanesti, chiar si la 3 stele. Pe linga injuraturile pe care le merita cablistii o mare parte din vina pentru calitatea slaba a programelor este modul cum sint gestionate drepturile de autor si preturile solicitate de detinatorii lor - companii ce au investit cumparind productie media cu toptanul.
    Cel mai bine ar fi sa poti sa iti construiesti grila personala adaugind popst cu post (eventual pachete tematice) si platind o taxa individualizata. Inteleg ca (toretic cel putin) costurile de intretinere ale unui abonat trebuie acoperite dintr-o taxa minima.
  • +6 (6 voturi)    
    voi rezilia contractul (Vineri, 23 noiembrie 2012, 22:15)

    dragsor [utilizator]

    in conditiile in care am semnat un contract pentru niste posturi care incep sa dispara ( euronews; discovery) ma vad nevoit sa renunt la contractul cu rcs
    sa se uite ei la taraf tv giga tv si alte porcarii sa nu mai zic de cele 5 posturi maghiare de care chiar ca nu am nevoie
  • 0 (0 voturi)    
    Abonatilor RCS/RDS (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 9:28)

    Zzzmara [utilizator]

    Solutia e simpla, renuntati la serviciile lor. Sunt si alte companii pe piata. Eu am Dolce de exemplu si sunt multumit. Sunt seriosi si nu fac magarii de genul asta. Cand ati semnat contractul cu ei, oferta cuprindea o grila de canale. Daca ar dovedi un gram de respect fata de clientii lor nu ar indrazni sa faca asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    semnati petitia (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 12:28)

    dandra [utilizator]

    impotriva jigodiile de la rcs rds
    http://prietenii.discovery.ro/
  • 0 (0 voturi)    
    descoperici (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 13:17)

    Walking_dead [utilizator]

    Am fost un telespectator fidel al posturilor Discovery, insa in ultima vreme calitatea emisiunilor a scazut, iar reclamele sunt din ce in ce mai numeroase. Eu platesc pentru continut, nu pentru reclame. Cum pot alte posturi (de exemplu Viasat) sa aiba emisiuni fara reclame si Discovery nu? Din cite am vazut noile canale marca Digi nu au reclame, intre doua emisiuni sunt numai citeva minute promo si atit.
    Ma uit rar la televizor, insa cind o fac, as dori sa vad si altceva nu numai reclame.
  • -2 (2 voturi)    
    Mare nenorocire! (Sâmbătă, 24 noiembrie 2012, 17:53)

    zugurudumba [utilizator]

    Posturile Viasat sunt multe peste toatede la Discovery. Pai pe Viasat Nature, de fiecare data cand dau, vad animale. Pe Animal Planet, care apartine tot de Discovery Communications, vad numai viata de zi cu zi a unor vaci grase de la politia animalelor.

    Pe Viasat History sunt documentare adevarate, in timp ce pe History Channel, pentru care platesc in plus, se baga numai mizeriile Ancient Aliens si Storage Wars; curat trash tv.

    Mai apoi, Digi World imi baga numai documentare de calitate de la BBC si PBS, in timp ce pe Discovery niste grasi transpirati sudeaza la o motocicleta intr-un garaj insalubru.

    Ca sa nu mai zic ca pe canalele Digi NU AM RECLAME.

    Si ca sa nu mai zic ca aceleasi canale Digi emit si HD, dar la Discovery nu se poate, ca au semnat exclusivitate pentru HD cu UPC, iar acuma tipa ca din gura de sarpe ca sunt scosi din grila. Si HD, adevarat frate, nu gluma; nu ca la National Geographic HD si NatGeo Wild HD, care emit un fel de 720p convertit la 1080i.

    Calatorie sprancenata, Bai, astia ai lu' Discovery.
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie pentru salvarea Discovery (Joi, 29 noiembrie 2012, 4:20)

    DragosVana [anonim]

    Semnati petitia ca sa nu dispara Discovery Channel din grila de programe - peste 24.000 de semnaturi deja: http://www.yousign.org/vrem_discovery


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi